The Mentalist Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Eu totusi nu inteleg un lucru, de ce 'lumea' recomanda o motoreta care a avut 3 proprietari si 20,000km facuti pe pista, doar pentru ca are scarite racing si carene de curse? Ca sa nu mai zic ca daca a fost a cuiva de pe forum parca a inobilat-o si poate sa o vanda si mai scump, pentru ca nu-i asa, e cunoscut nu stiu pe unde! De ce se vand motoretele date pe pista? Pentru ca nu mai fac fata, pentru ca le-au dat capat de le-a luat dracu', aia de se dau tare trebuie sa isi ia motorete noi si au nevoie de fraieri care sa le ia gunoiul. Deci care-i faza, unde-s avantajele?Ca mie imi scapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Gunoiul unuia poate fi comoara altuia. Unii dau jos amortizoare Showa sa isi puna Ohlins TTX, altii dau jos etrieri Brembo monobloc sa isi puna Brembo monobloc M-nushdecare. Altii vand BMW S1000RR 2013 cu suspensii de 3000 de euro sa isi ia modelul 2016 stoc, nou... Poate ca nu sunt chiar asa sparte, poate ca sunt servisate corect pentru pista si poate pachetul complet (cu accesorii de mii de euro) costa mai putin decat sa iei o motoreta data pe strada si sa incepi sa ii pui piesa racing X si piesa racing Y, mai ales daca n-ai pretentii de primul loc. my 2c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca au autograf... Gunoiul unuia poate fi comoara altuia. Exact. Fiecare valorizeaza altfel lucrurile. Aaa, daca ala care vinde face smenuri, ascunde defecte grave, atunci ok, e chiar bine sa atraga atentia cei care stiu care e de fapt realitatea pentru ca nu ar trebui incurajati tzeparii, dar altfel nu stiu de ce trebuie sa ne bagam in ograda altora si sa comentam aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) sunt multi care merg pe pista doar --just for fun-- , nu pt timpi / performanta...., si cum a zis si Zimbrutza, pt asa ceva e bun si gunoiul altuia parerea mea.... uite, eu chiar as cumpara ceva ''mai obosi dar drept si in mintile luit'' pt placerea mea la vreo 2-3k euro..... Editat Februarie 4, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2016 Autor Share Postat Februarie 4, 2016 .... Unii dau jos amortizoare Showa sa isi puna Ohlins TTX, altii dau jos etrieri Brembo monobloc sa isi puna Brembo monobloc M-nushdecare. Altii vand BMW S1000RR 2013 cu suspensii de 3000 de euro sa isi ia modelul 2016 stoc, nou........ Pai e normal sa-si ia nou, motor in mintile lui, nu fara compresie inainte de segmentare care n-o sa mai mearga in veci ca unul nou. » Post actualizat in 04 Feb 2016 07:45 sunt multi care merg pe pista doar --just for fun-- , nu pt timpi / performanta...., si cum a zis si Zimbrutza, pt asa ceva e bun si gunoiul altuia parerea mea.... uite, eu chiar as cumpara ceva ''mai obosi dar drept si in mintile luit'' pt placerea mea la vreo 2-3k euro..... Pai si de ce sa nu cumperi acelasi model de la un poser care a mers cu el pe strada si se stie ca nu a avut ce sa-i faca si sa-i pui tu o scarite si o frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 simplu.... inca nu am avut disponibili acei 2-3-5k euroi pt alea doua, max trei iesiri pe pista, pe care cu greu le adun in fiecare an.... al dracului, ca tot timpul intervin alte prioritati dar oricum, e buna ideea ta, mersi de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Realist vorbind, ai sanse mai mari sa iei un motor de "pista" intretinut, decat unul de strada intretinut... unde mai pui ca sunt motoare de strada chinuite de mama focului si arata tipla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Niko...nu sunt de acord cu tine...noi care mergem la circuit în regim hobby că am renunțat la stradă ar trebui să ne aruncăm motoarele și să nu le scoatem la vânzare? Nu sunt eu cel mai mare racer, dar merg cu o motoretă stoc cu carene și scărițe de circuit, când schimb uleiul e curat de fiecare dată și când mi'a curs odată furca, primul lucru făcut când m'am întors acasă a fost s'o servisez. Băieții mari din rosbk au motoare bune și epave, pe unele aș da banii imediat, pe alții îi înjur cand văd un s1000rr cu probleme la 12k€ la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) depinde in ce mod a fost folosita motocicleta ,eu recomand doar motocicletele de pista folosite la modul hobby, cum o am eu,bogdan(manuvu),jagi,andrei,cristilvk,gabi,cristicalota,alpar si alti cunoscuti scz pt cei uitati pt ca mai sunt multi pe lista asta daca te bati acolo la 2-3 secunde de recordul circuitului de fiecare data cu siguranta o sa-ti fie mai greu sa o vinzi nimeni nu bate sute de km sa-i lase motocicleta prin Ungaria,Austria,Germania,Cehia,Grecia samd ,majoritatea le intretin ca sa nu piarda iesirea,costurile cu transportul etc motocicletele de pista se vand de multe ori din aceleasi motive ca si motocicletele de strada ,intervine dorinta de altceva sau poate plafonarea chiar si astazi in tren ma uitam prin rubrica de vanzari si am vazut bmw`ul de la Predeal,imediat a venit un blink in minte sa o vand pe a mea ca am si asa cateva oferte pe privat ea nefiind la vanzare, sa mai pun o suma de bani si sa cumpar bmw`ul,imediat dupa aceasta idee proasta pt momentul asta mi-am zis in minte placa pe care o pun mereu cand "merg pe aratura cu schimbarile de motocicleta" ,eu abia merg pe asta pt ce-mi trebuie mie bmw ca tot asa o sa merg momentan pe Adancata si skatkart ... Editat Februarie 4, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) Un tip cu capul pe umeri, care se da pe circuit, are grija de scula lui in care a bagat o palarie de bani. Se da tare, este adevarat, dar stie si ce este un turometru. Este foarte probabil ca sa fie o scula buna, care se vinde doar ca are cativa ani. Dar, ca in toate cele, padure fara uscaturi... Editat Februarie 4, 2016 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Eu totusi nu inteleg un lucru, de ce 'lumea' recomanda o motoreta care a avut 3 proprietari si 20,000km facuti pe pista, doar pentru ca are scarite racing si carene de curse? De ce se vand motoretele date pe pista? Pentru ca nu mai fac fata, pentru ca le-au dat capat de le-a luat dracu', aia de se dau tare trebuie sa isi ia motorete noi si au nevoie de fraieri care sa le ia gunoiul. Daca tu ai avea o motocicleta cu care ai facut niste mii sau zeci de mii de km pe pista si vrei alta, ce faci cu asta pe care o ai deja? O dezmembrezi si astepti pana se vand toate piesele? Mi se pare corect ca omul sa isi vanda motoreta, chiar daca a alergat-o pe pista, dar sa fie cinstit si sa spuna felul in care a folosit-o. Mai departe e responsabilitatea cumparatorului sa se informeze cu privire la ce inseamna un motor alergat pe pista. E treaba lui sa se informeze si sa afle la ce riscuri se expune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Băieții mari din rosbk au motoare bune și epave, pe unele aș da banii imediat, pe alții îi înjur cand văd un s1000rr cu probleme la 12k€ la vânzare. nu-i prost cine cere..... esenta ar fi ca vanzatorul sa fie onest, sa informeze corect cumparatorul...... dar niciodata nu se stie unde e adevarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Realist vorbind, ai sanse mai mari sa iei un motor de "pista" intretinut, decat unul de strada intretinut... unde mai pui ca sunt motoare de strada chinuite de mama focului si arata tipla. tu compari uzura unui motor pe pista cu a unuia de pe strada? esti pe bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2016 Autor Share Postat Februarie 4, 2016 ..... Băieții mari din rosbk au motoare bune și epave, pe unele aș da banii imediat, pe alții îi înjur cand văd un s1000rr cu probleme la 12k€ la vânzare. Eu exact la genul asta ma refer,epave care au fost ale unora care chiar se dau tare, cu o mare lista de accesorii si motor mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 NIco , tu te mai uiti in gura "aplaudicilor" sau a "mecanicilor parati" care recomanda nu stiu ce fier ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2016 Autor Share Postat Februarie 4, 2016 Daca tu ai avea o motocicleta cu care ai facut niste mii sau zeci de mii de km pe pista si vrei alta, ce faci cu asta pe care o ai deja? O dezmembrezi si astepti pana se vand toate piesele? Mi se pare corect ca omul sa isi vanda motoreta, chiar daca a alergat-o pe pista, dar sa fie cinstit si sa spuna felul in care a folosit-o. Mai departe e responsabilitatea cumparatorului sa se informeze cu privire la ce inseamna un motor alergat pe pista. E treaba lui sa se informeze si sa afle la ce riscuri se expune. Oare de ce la italieni si peste tot se mentioneaza daca motorul a fost pe pista si automat are un pret mai bun daca nu a fost pe pista? Exact d-aia, ca pe pista se duc si cei care se dau grav. Dar carenele jos din prima zi, fac 8-10000km de blana in 2 ani, motorul praf, pun carenele noi tzipla la loc, iata o frumusete de motor la 10,000km. Si apoi vin unii si o recomanda pentru ca a fost a lui cutare, care se da tare la curse, fara sa aiba habar ce hibe are la motor. » Post actualizat in 04 Feb 2016 09:43 NIco , tu te mai uiti in gura "aplaudicilor" sau a "mecanicilor parati" care recomanda nu stiu ce fier ? Mah nu ma uit, dar ma enerveaza cand stiu si eu niste istorii si vad cum unii recomanda pe aici motorete forjate pe pista ca si cum ar fi niste afaceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 asa zisele afaceri in adevaratul sens al cuvantului nu stau "48h" la vanzare ,tot ce e bun si la pret corect se va da imediat » Post actualizat in 04 Feb 2016 10:05te simt ca ai tu ceva pe suflet ,poti spune cu subiect si predicat despre ce este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) Oare de ce la italieni si peste tot se mentioneaza daca motorul a fost pe pista si automat are un pret mai bun daca nu a fost pe pista? Exact d-aia, ca pe pista se duc si cei care se dau grav. Dar carenele jos din prima zi, fac 8-10000km de blana in 2 ani, motorul praf, pun carenele noi tzipla la loc, iata o frumusete de motor la 10,000km. Si apoi vin unii si o recomanda pentru ca a fost a lui cutare, care se da tare la curse, fara sa aiba habar ce hibe are la motor. Tu stii cum au fost folosite motocicletele alea si stii sa te feresti de ele, dar fii sigur ca se vor pacali altii. Editat Februarie 4, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 ..................poti spune cu subiect si predicat despre ce este vorba ? chiar asa! sa stie toata lumea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Zic si eu (ca si cmv, cristi) ca cele care merg pe pista ca si hoby pot fi intretinute mult mai bine decat unele care circula pe strada. Am prieteni care merg de 2 ori pe an la pista si pe strada foarte putin. Dupa fiecare iesire pista uleiul este schimbat si ei nu merg numai la rosu. In acelasi timp am auzit pe unii ca merg pe strada 10.000 de km (cam 2 ani) cu uleiul inainte de a-l schimba si mai fac si wheelie. Pe pista nu poti intra cu motocicleta cu probleme, pe strada am vazut ca mergeau o vara intreaga cu un amortizor care pierdea ulei. Nu zic sa vedem situatia in alb si negru, adica unele sunt mai bune iar celelalte mai proaste, sunt cazuri si cazuri. Pentru initiatorul topicului: parca ai fost si tu pe pista cu motocicleta, automat s-a transformat intr-una foarte uzata ? Normal ca nu ! » Post actualizat in 04 Feb 2016 10:19chiar si astazi in tren ma uitam prin rubrica de vanzari si am vazut bmw`ul de la Predeal,imediat a venit un blink in minte sa o vand pe a mea ca am si asa cateva oferte pe privat ea nefiind la vanzare, sa mai pun o suma de bani si sa cumpar bmw`ul,imediat dupa aceasta idee proasta pt momentul asta mi-am zis in minte placa pe care o pun mereu cand "merg pe aratura cu schimbarile de motocicleta" ,eu abia merg pe asta pt ce-mi trebuie mie bmw ca tot asa o sa merg momentan pe Adancata si skatkart ... E cam tentant bmw-ul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2016 Autor Share Postat Februarie 4, 2016 ....... Pentru initiatorul topicului: parca ai fost si tu pe pista cu motocicleta, automat s-a transformat intr-una foarte uzata ? Normal ca nu ! » Post actualizat in 04 Feb 2016 10:19 .... Eu zic doar sa nu mai recomandati (in general) motoare date pe pista doar pentru ca il stiti voi pe ultimul proprietar dar se dadea ca un finutz. A mea a fost un caz asemenator, data 2 ani pe pista 8000km, umblat in motor, schimbat cuzineti, arunca si 1L/ulei la mia de km daca ma dau la ea. Dar macar nu mi-a recomandat-o nimeni , am luat-o eu ca un fraier. Tot asa mi-a fost spus ca ultimul proprietar se dadea usurel, fara sa mi se spuna ce facuse primul proprietar cu motoreta. Dar nu e despre teapa mea, e despre alte tepe pe care le vad si unii se entuziasmeaza sa le recomande. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 cum sunt foarte putini care merg pe circuit majoritatea se stiu intre ei ,in general motocicletele date pe circuit se vand tot asa intre amici,prieteni,cunoscuti sau cel putin daca vrea cineva nou sa-si cumpere are deja un prieten care deja este in treaba asta ,ala cunoaste pe nu stiu cine si usor usor se merge pe fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) @Mentalist - Eu trag concluzia ca tu faci parte din noi (cei multi) ... nu din cei foarte putini. PS. Cred ca ai deschis cutiuta Pandorei Editat Februarie 4, 2016 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Eu zic doar sa nu mai recomandati (in general) motoare date pe pista doar pentru ca il stiti voi pe ultimul proprietar dar se dadea ca un finutz. A mea a fost un caz asemenator, data 2 ani pe pista 8000km, umblat in motor, schimbat cuzineti, arunca si 1L/ulei la mia de km daca ma dau la ea. Dar macar nu mi-a recomandat-o nimeni , am luat-o eu ca un fraier. Tot asa mi-a fost spus ca ultimul proprietar se dadea usurel, fara sa mi se spuna ce facuse primul proprietar cu motoreta. Dar nu e despre teapa mea, e despre alte tepe pe care le vad si unii se entuziasmeaza sa le recomande. salut, nu cred ca ai ceva de nereparat. daca ai repara propulsorul ai considera in continuare ca moto nu e ok? si eu am fosta moto de circuit si inca mai am de munca la ea sa ajunga in starea in care imi doresc dar incet incet se face.problema de care spui tu (daca poti sa i spui problema) e ca la noi se cumpara moto de circuit se dau jos toate extra urile si se vinde ca moto de strada impecabila. in ungaria la reprez kawa a zis ca daca moto merge pe circuit inmultesti numarul de km cu 8 ca sa ti dea uzura pe care ar face o pe strada. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) si daca se merge cu ea la hobby tot cu 8 se inmulteste ? Editat Februarie 4, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.