Theodor Theodor Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Salutare dragi forumisti ! Cochetez de ceva timp , cu ideea personalizarii unui motor in defavoarea unuia mai nou. Stiu ca parerile sunt impartite la acest capitol,insa vroiam sa imi fac ceva care sa imi apartina.In consecinta,am inceput sa fac tot felul de modificari la al meu 600 rr,majoritatea estetice ,pentru inceput. Intotdeauna mi-au placut lucrurile simple,nu prea ma atrag sute de culori si abtibild-uri ( de gustibus non disputandum est) , Deoarece stock,motocicleta a venit cu un negru mat,am decis doar sa fac retusuri pe langa aceasta culoare. Cateva poze initiale : La scurt timp am schimbat toba cu un Akrapovic carbon,gasit local la 120 euro. Adaptarea pe evacuarea stock m-a costat inca 60 euro. Deoarece "piticii " nu ma lasau in pace,ma gandeam constant ce mai pot face si ce stil ar trebui sa adopt. Nu a trecut mult timp si am gasit o oferta pe ebay,la un magazin local,de galerii Moriwaki sistem gp,dar cu un slip on lipsa,cel de pe lateral. Incantat mai mult de ideea de a avea galerii custom,decat de a schimba toba pe care o aveam deja,am convins sotia ca ii este benefic sa imi cumpere acest cadou de craciun si nu altceva ) . Asadar licitatia s-a terminat repede - Link ebay Nu am putut rezista tentatiei si am comandat de pe amazon cateva lucruri,printre care se aflau si un set de bujii plus conducte de frana Coremoto. Link amazon : 1. Bujii ; 2. conducte frana ; Toate bune si frumoase,apoi a inceput nebunia . Am comandat Hid K&T v2 ,aripa carbon spate ,vopsea custom carbon pentru codita, plasa protectie radiator , scarite ajustabile arashi (chinezarii dar interesante) ,oglinzi Rizoma ( am prins oferta la 50 euro set),etc.... Voi updata thread-ul curand cu poze si link-uri. Spoiler , till next time : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 mie unu imi place rau de tot cum arata..nici eu nu sunt cu multe culori ....iar farurile arata super bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Foarte frumoase acele faruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Ionut Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Farurile sunt geniale! Foarte frumos ca vrei sa iti lasi amprenta asupra ei! Acelasi lucru vreau sa fac cu un GS500 naked dar mi-e teama ca e cam lenes si o sa vreau sa il schimb cand iau categoria A... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 Multumesc baieti,pentru aprecieri. Intr-adevar farurile sunt superbe si nu numai datorita "Demon Eyes" ,cat pentru lumina fantastica oferita. Cred ca pe faza lunga por "orbi " linistit un camion. Revenind la poveste,luna decembrie a fost una plina de modificari,strans din buci si achizitii marunte. O sa fac un album in care sunt prezentate modificarile ,deoarece ar ocupa prea mult spatiu pe aici,sa insir toate pozele. Imi pare rau ca nu pot edita primul post,as fi vrut sa pot cuprinde tot acolo,pentru a avea o pagina mai aranjata. Au fost montate urmatoarele,ce le puteti urmari in album : 1. Aripa carbon spate; 2. Protectii carbon bascula ; 3. Protectie lant ; 4. Tripage scarite pasager ,2x6 leduri lateral + 1x5 fata ; 5. Far xenon HID K&T v2 cu Demon Eyes si 3 Led tripage la lumina de pozitie ; 6. Un adaptor la galerii,ce inchide iesirea pt toba cu nr 2 ce va sa fie pe lateral ; Album - http://imgur.com/a/Rg6Nq Dupa ce am facut aceste modificari,mi-am dat seama ca abia am inceput,procesul va fi indelungat si sper ca intr-un final satisfacator. Pentru luna Ianuarie am inceput cu un set de scarite Arashi,este reglabil si pare destul de solid .Cel mai important este ca in urma montarii lor,am o pozitie mai comoda pe motocicleta,eu fiind un tip maricel (1.87 @ 90 kg) . O sa vad in timp cum se comporta si cat de rezistente vor fi,deocamdata pot spune ca si-au meritat banii. Link Arashi - click (am negociat pretul al 133 $ ) Link alarma Spy 5000 - click ( 80 $ livrat) Am cumparat si o alarma,cu senzor de proximitate,pornirea motorului din telecomanda nu functioneaza din cauza sistemului HISS . Alta investitie utila a fost Tank pad-uri,pune mai putina presiune pe maini in momentul franarii,probabil cei mai bine cheltuiti 15 euro din viata mea . Cam atat imi amintesc,din ce am facut pana in prezent. O sa pun in zilele urmatoare cateva poze finale,cum arata in acest moment. Sunt constient ca nu o sa placa tuturor,e imposibil sa avem toti aceleasi gusturi,insa ce e important e sa o simt a mea. Investitii in viitorul apropiat : 1 . Arcuri Ohlins fata , reglate pe greutatea mea. 2. Amortizor ghidon Ohlins si sistem prindere Harriss . 3. Protectii Carbon /Kevlar pt bloc motor marca "Carbonadi" . 4.Am cumparat shim-uri,vreau sa fac verificarea la motor,ca sa fie totul in regula,curatat filtru de aer BMC si schimbat bujiile cu cele Brisk. 5. Schimbat lant si pinioane,am DID gold 520,insa mecanicul mi-a spus ca e destul de uzat,desi are mai putin de un an de cand e montat. 6.Set cauciuc Dunlop D211 ,fata / spate., 7. Kit suruburi otel vopsite in negru ; 8. Toba Akrapovic carbon/titan pe lateral ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Spor la surubarit in continuare si sa ne mai delectezi cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 farurile alea sunt criminale. chiar ai dat 500 dolari pe ele? numai la pretul asta le gasesc :/. buna ideea de prezentare, daca gasesc pozele vechi am sa iti urmez exemplul sa vad si eu ce pareri au colegii despre ideile mele ). bafta in continuare, arata fain, dar grija cu demon eyes pe langa politie. eu am angel eyes si s-a trezit un idiot cu palarie sa ma ia la intrebari ca siggur vine motorul cu far pe lupa, dar cu toba galagioasa, dar cu suportul ala de numar, etc, etc. grija mare la curcani =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 In Cipru nu exista Itp pentru motociclete ,practic ii poti face ce vrei tu. Am buton langa blocul de lumini prin care dezactivez Demon Eyes si se activeaza automat faza scurta,in caz de ceva il apas repede. Acum 3 zile m-a oprit pentru prima data un politist,eram la semafor in intersectie si mi-a facut semn sa trag pe stanga,ma pregateam sa scot asigurarea si taxa de drum dar mi-a spus ca a vrut doar sa vada daca am numar de inmatriculare,dupa care a plecat ). » Post actualizat in 07 Feb 2016 21:54 Am revenit cu pozele promise si un filmulet de prezentare facut la repezeala . Album - http://imgur.com/a/oLhLd Film - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Aprilie 25, 2016 Autor Share Postat Aprilie 25, 2016 Multe s-au schimbat in ultima perioada de timp. Proiectul initial a fost abandonat dupa prima iesire la pista,schimbari majore au fost facute printre care cumpararea unui Ohlins pentru suspensie spate si carene de pista, Ceva DIY la vopsit si au iesit urmatoarele : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Frumoasa schema de culori, cu toate ca citisem in primul post ca-ti plac lucrurile simple, ca nu te atrag multe culori. Si ? Cum a fost pe pista ? I-ai mai pune carenele de strada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Aprilie 26, 2016 Autor Share Postat Aprilie 26, 2016 Inca sunt adeptul lucrurilor simple,dar dupa primele poze primite de la pista,cand am vazut ce banal arata in negru,am considerat ca e mai bine un pic de " fruit ninja " ) ,cel putin pentru circuit. Pe pista mi-a placut foarte mult,asa de mult incat am decis ca imi mai trebuie un motor pentru ride-uri cu prietenii,pentru ca acesta din urma va fi sacrificat doar pentru circuit. Asa ca am cumparat un Savage,va trebui sa fac update si la acel thread cu rezultatul final . Carenele de strada le voi pune prin februarie anul viitor,cand o voi vinde sa imi iau ceva mai adecvat pentru circuit,pana atunci incerc sa prind experienta pe aceasta. Partea buna este ca am reusit sa scot ceva frumos,avand in vedere la cat de prost sunt construite carenele cumparate ( nu se potrivea pe gauri,bellypan taiat si indepartat 10 cm in baza,ca sa incapa lateralele plus multe alte probleme. ) ,50 euro cheltuiti pe spray-uri si liner si in rest munca de miner .(prima data cand am vopsit ceva in viata mea,nu am avut nici un plan,doar pe masura ce faceam o bucata imi veneau idei pt urmatoarea.) Cateva poze extra : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Salut. un link te rog de unde ai luat farurile?am gasit ceva asemanator dar pt modele din 07 in sus (tot 04 si RR meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Good4U Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) ... Editat Aprilie 30, 2016 de 2Good4U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Tocmai ce mi-am descoperit contul vechi si neutilizat,cel de mai sus ). Farurile au costat 630 euor,asta incluzand vama plus shipping. Eu le dau pe ale mele cu 350Euro ,de te intereseaza da un mesaj. Le pot aduce miercuri in tara,in Iasi ca sa fiu mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Foarte misto motoru , o mica sugestie ti-as face si asta ar fii sa faci upgrade pe furca USD de RR mai nou , in rest motoru arata foarte misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Mersi ! Cochetez de ceva timp cu ideea de a schimba furcile cu unele USD,dar implica cheltuieli substantiale si nu se merita. Daca ar merge schimbat doar furcile,nu ar fi problema,dar e aproape toata partea din fata. Oricum,ca pret,nu cred ca e mai jos de 800 euro pentru aceasta schimbare,in plus,nici nu as sti unde sa caut toate piesele necesare pentru a efectua tranzitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Man, pt Dzeu, schimba mobra asta mai repede. Este conceputa pt oameni mai micuti, maxim, maxim 1.70. Nu ai cum sa te misti pe ea la pista. La banii si energia consumate pe ea pina acum, iti luai un R6, sau un miar si aveai o baza de plecare solida. La gabaritul tau iti trebuie clar moto de 1000cc. Ti am mai zis, Kawa ZX10, R1. Merge si Honda 1000RR 2009+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 1, 2016 Autor Share Postat Mai 1, 2016 Am gasit un Suzuki K8 600 cc,e bun ? Imi pare a fi mult mai lung decat Honda. Motor de 1000 cc nu isi are rostul pe circuitul pe care il avem noi aici,e foarte mic si multe curbe,3 de stanga si 7 de dreapta,o singura linie dreapta de 150-200 m. Recordul e detinut cu un R6, 1m :07 s . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Tot R6, daca vrei only 600. Dar sa stii ca se poate merge tare si cu 1000 pe pista de Karting. La noi la Tg Secuiesc, cu un 1000 s a stabilit recordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 1, 2016 Autor Share Postat Mai 1, 2016 Probabil ceva editie mai noua,cu bicicleta asemanatoare cu un 600 cc. Inmatricularea motoarelor peste 600 cc e foarte scumpa aici. Pentru o Hayabusa , costa ~ 2300 euro numai duty free. Orice pana in 600 cc,platesti taxa de prima inmatriculare 150 euro si taxa de drum .Transportul din Grecia pana aici este 360 euro plus alte taxe de port inca 100 euro. De asta un Cbr 1000 rr 2009 ajunge si 9000 euro stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Probabil ceva editie mai noua,cu bicicleta asemanatoare cu un 600 cc. Inmatricularea motoarelor peste 600 cc e foarte scumpa aici. Pentru o Hayabusa , costa ~ 2300 euro numai duty free. Orice pana in 600 cc,platesti taxa de prima inmatriculare 150 euro si taxa de drum .Transportul din Grecia pana aici este 360 euro plus alte taxe de port inca 100 euro. De asta un Cbr 1000 rr 2009 ajunge si 9000 euro stock. Pai ptr ce sa mai inmatriculezi daca iei numai ptr pista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 1, 2016 Autor Share Postat Mai 1, 2016 In vederea revanzarii. Cele neinmatriculate se adreseaza unui segment foarte mic de oameni,20-30 cati merg la pista in aceasta tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Nexx XR 1R. Nu vezi prea multe de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 E una din castile preferate . Daca nu apar alte investitii o sa imi cumpar un Agv Pista Gp Carbon, pentru mine aia e topul ,dar deocamdata ramane la stadiul de vis . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Agv Pista Gp Carbon, pentru mine aia e topul ,dar deocamdata ramane la stadiul de vis . Este o cască foarte bună pe circuit. Pe stradă... nu prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.