Sari la conținut

RADARE PISTOL!


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Frate, vorbești din cărți. În primul rând, aici in Serbia, poliția nu oprește motoare. Nu pentru că nu poate sau nu are cu ce, nici măcar nu încearcă. Și singurii care respectă limitele de viteză sunt posesorii de Yugo sau alte vechituri care oricum nu pot merge mai tare de 70 la oră.

 

Frate - că presupun că dacă eu îți sunt frate ție și tu îmi ești mie - merg prin Serbia de zece-cinșpe ori de an și asta însemnând traversarea Serbiei de la nord la sud sau de la est la vest, nu plimbări de la Timișoara până la Vrsac...

Am văzut restricțiile și am văzut mai mulți șoferi decât pe la noi care le respectă. Asta am vrut să spun. Nu era o discuție despre motocicliști în particular, ci despre radarele pistol. La noi nu am văzut încă prin trafic, acolo da și i-am văzut și folosindu-le.

Tot acolo (dar nu numai prin Serbia) am văzut șoferii români că știu să respecte regulile, că altfel e greu să te înțelegi cu sârbul, care nu vorbește română, engleză sau altă limbă de circulație, ci doar limba lui și nu prea stă la negocieri. Pe mine m-au oprit la o margine de sat, pe o zonă unde era restricție de 30 din cauză de curbe și am avut - după ce arăta aparatul - 41.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din experienta voastra, cam cu cit se poate merge pe plus fata de restrictie in Serbia? eu fac cam 2 drumuri dus-intors/an in Serbia si in general merg maxim +10km/h si n-am avut prilej de socializat cu Policija in utlimii 4 ani.

Intr-adevar, in preajma Belgradului se merge binisor peste limita si cei mai vitezani dintre soferi sint aia cu BG la numar (in Croatia le fel, ZG rulz :crack: ), dar in inima Serbiei se merge linistit indiferent de sigla de pe capota, se pare ca nimanui nu-i place sa stea la palavre cu uniformele.

Pe autostrazile din fosta Iugoslavie pe care am mers sint foarte multe masini de politie undercover, dar aia nu se iau de plevusca, trag la barosanii care dau goarna cu ~+30km/h fata de limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am care e ”marja”. Fratele de mai sus, dacă tot stă în Serbia, poate ne vinde un pont.

Ăla de m-a oprit pe mine mi-a explicat el multe, în sârbește, dar nu pricepeam. Din fericire pentru mine, fiică-mea, care avea vreun an, s-a trezit din somn și a început să plângă out-loud și l-a făcut să fie înțelegător...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Serbia, sarbii circula destul de "tare" pe toate drumurile in special pe autostrada, tocmai de aceea cred ca au cea mai aspra legislatie rutiera din Europa,adica faci si inchisoare pt depasirea a 30km sau 50km(nu mai stiu) + amenda daca ai peste limita legala in speranta de a mai potolii soferii, dupa mine cam degeaba la ce vad eu cand merg prin Serbia, la pol sarba nu merge cu "sefu hai sa vedem" ori te iarta dansii ori poti sa fluieri.Caz concret in afara localitatii, intersectie de mai multe drumuri, limita de 50 , un prieten a avut zice el 90/100 a fost dus cu duba in arestul politiei de sambata pana luni deoarece judecatorii nu lucreaza in weekend :).Singurul noroc a fost ca e roman si cunostea limba ca altfel ar fii stat undeva intre 2sapt + la beci.Este adevarat ce spune userul sukhoi , nu prea stau ei la panda, nu prea opresc masini, dar si daca ai ghinionul e cam naspa rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busted :)

Oarecum.

Domn' profesor nu a dovedit ca pistoalele sint imprecise ca si acuratete a masurarii, ci ca operatorul nu poate dovedi ce "tinta" a vizat cind a masurat viteza X, in trafic cu incarcare normala nu fac nici o treaba pistoalele astea exact din acest motiv.

Dar in situatia "singur pe sosea" nu cred ca mai tine demonstratia profesorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păcat de tine, maică! Pari tobă de cunoștințe de fizică, dar de fapt nu știi să descompui un vector în componente. Ca un adevărat motociclist satanist violator de babe, ai siluit logica bietei judecătoare care nu s-a opus (i-o fi plăcând bdsm?) și nici nu ți-a dat în cap cu manualul de fizică de clasa a 7-a, așa cum ar fi trebuit. Du-te și predă permisul de bună-voie. Păi vectorul este întotdeauna ipotenuză, nu catetă!! Este diagonala paralelogramului. Componentele vectorului sunt catete, nu vectorul în sine! Faptul că ai câștigat un proces prin înșelăciune trebuie ascuns, nu afișat. Deși, e drept, poate da idei de scăpare și altora, pe viitor.

O componentă a unui vector este „umbra” acelui vector pe direcția dată. Uite doo exemple:

Ăsta în care se vede că, la un unghi de 60 grade (Fahrenheit), viteza măsurată de radar este fix la jumătate față de cea reală:

post-2622-0-30028000-1458254865_thumb.png

 

Și acesta:

Altfel, stimă, :cheers: , ești haios, putem râde și cu tine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo!!! Un fals "inteligent", specific militiei :) Sageata ta albastra din "descompunerea vectoriala" ce este? Proiectia vitezei pe directia spre... dracu' :crack:

» Post actualizat in 17 Mar 2016 13:07

Deci, la apropierea de militian apare (chipurile) o componenta a vitezei (albastra) care indeparteaza obiectul de militian si il mai si accelereaza. Chiar daca la liceu se invata ca Ec= mv2//2.

Dar cum legea conservarii energiei nu se aplica la la militieni, nefiind votata de parlament... :crack:

» Post actualizat in 17 Mar 2016 17:45

Nu?

 

 

Mestere, mars la clasa a 7a unde se invata din astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....ce? Ipotenuza? Vectori? Wtf? M-am întors la prima postare să văd de unde a început că nu-mi puteam crede ochilor.

 

M-ați făcut să îmi amintesc de un banc.

- Cum face calul?

- Trop, trop....

- Iar la vale?

- Trop, trop cosinus de alfa.

 

On: v-a luat radarul ăsta pe motor? Cum e, funcționează și din față?

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In imaginea "satanica" a motorului de motociclist (violator al legilor fizicii), desen stanga, AF = cateta se proiecteaza vectorial ca AB = ipotenuza. Mai mare decat originalul. Satanica e treaba asta cu fizica asta pentru militieni.

Errare humanum est, perseverare... satanicum! Cine îți impune ție axa AN?? Efectul vectorului AF pe direcția AM se obține coborând o perpendiculară din vârful vectorului AF pe respectiva axă AM. Unde vezi tu ca FB să fie perpendicular pe AM? Nu sunt forțe aici, e vorba de efectul unui vector pe o anumită direcție, de umbra lui pe direcția respectivă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain... tura viitoare cand o sa vedem un "pistolar" sau un "boschetar" o sa ne apucam de facut calcule fizice cu ipotenuza alaturata patratului catetelor supra cos de alfa la patrat tinand cont de inaltimea vectorului,, viteza tangentiala raportata la raza r mic facuta de cercul cu centrul in punctul unde sta pitit un soricel, precum si diferenta de fus orar bazata pe statistica mediilor multianuale a precipitatiilor din luna precedenta supra ecartam,entul caii ferate inmultit cu media de varsta la cazaci

 

 

 

plm...

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai să vezi că îmi notez pe un bilețel, atât în mașină cât și la moto toate datele de aici. Iar când m-o lua vreun pistolar, îl scot și pun întrebări de acolo, poate scap, iar dacă nu, notez la mențiuni. Plătesc amenda și pastrez PV-ul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad, am zmangalit aiurea o sageata albastra. Oricum laserul nu are cum sa masoare viteza mai mare decat cea reala atunci cand nu e folosit pe directia de deplasare si raza lui formeaza un unghi cu aceasta. In rest, tropa-trop, cataclop, vai de sinusurile calului! Si de fizica de forum :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@easy ride on: Mă băiatule, părinții tei știe ce faci? Și ce-a zis când a aflat?

 

Flenduri pe aici cunoștințe de fizică dar ești habarnist la lucruri simple precum descompunerea unui vector pe două direcții date. Cum să-ți expun plastic, ca să și înțelegi? E ca și cum faci poliloghii de critică de artă vizuală dar în realitate ești orb și îți bagi furculița în nas când mănânci. Sau ca și cum te dai full de cunoștințe de istorie dar insiști că Ioan Cuza a fost femeie. Normal, Ioan e numele de familie, iar Cuza e prenume de femeie, știe oricine. Faci rezumate din Istoria literaturii române, de Călinescu*, dar nu știi cum se scrie corect „mama”, îl scrii „m-am a”.

Păi impulsul albastru din desenul lui John17 ar fi valabil dacă ai fi primit în același timp un impuls de mărimea și sensul celui verde. Doar le-a desenat concomitent, nu apare cel albastru de capul lui, fără cel verde. Dacă pe cel albastru nu l-ai simțit, atunci cum l-ai simțit pe cel din desenul tău, AN ????? Ți-a dat cineva un șut în roata spate, perpendicular pe roată, exact când te filma milițianul? Că așa ai desenat!!!!! (mă rog, ai copiat desenul de undeva și n-ai știut să-i dai un crop). Dacă ar fi fost așa, ți-ai fi împrăștiat pseudo-neuronul pe jos și nu mai vorbeam aici, ci la „accidente”.

Păi dacă rotești axa AN și mai mult spre dreapta, în sensul acelor de ceasornic, evident că AB va fi mult mai mare decât este acum, în desenul tău, ca să contra-balanseze un AN care trage hăis. Dar cine dracului te pune să bagi în discuție acea axă AN? Vorbim de proiecția vitezei AF pe direcția AM, care se calculează trasând o perpendiculară din punctul F pe AM, rezultând o AB care întotdeauna va fi mai mică decât AF. E noaptea minții (tale)! Cum să-ți demonstrez pe înțelesul tău că spre exemplu 72 e mai mare decât 56? Că noaptea e întuneric și ziua e lumină? Că apa e mai lichidă decât bazaltul?

______________________________________________________________________________________

* pentru tine: e vorba de George Călinescu, nu de Florin Călinescu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@easy ride on: Mă băiatule, părinții tei știe ce faci? Și ce-a zis când a aflat?

 

Flenduri pe aici cunoștințe de fizică dar ești habarnist la lucruri simple precum descompunerea unui vector pe două direcții date. Cum să-ți expun plastic, ca să și înțelegi? E ca și cum faci poliloghii de critică de artă vizuală dar în realitate ești orb și îți bagi furculița în nas când mănânci. Sau ca și cum te dai full de cunoștințe de istorie dar insiști că Ioan Cuza a fost femeie. Normal, Ioan e numele de familie, iar Cuza e prenume de femeie, știe oricine. Faci rezumate din Istoria literaturii române, de Călinescu*, dar nu știi cum se scrie corect „mama”, îl scrii „m-am a”.

Păi impulsul albastru din desenul lui John17 ar fi valabil dacă ai fi primit în același timp un impuls de mărimea și sensul celui verde. Doar le-a desenat concomitent, nu apare cel albastru de capul lui, fără cel verde. Dacă pe cel albastru nu l-ai simțit, atunci cum l-ai simțit pe cel din desenul tău, AN ????? Ți-a dat cineva un șut în roata spate, perpendicular pe roată, exact când te filma milițianul? Că așa ai desenat!!!!! (mă rog, ai copiat desenul de undeva și n-ai știut să-i dai un crop). Dacă ar fi fost așa, ți-ai fi împrăștiat pseudo-neuronul pe jos și nu mai vorbeam aici, ci la „accidente”.

Păi dacă rotești axa AN și mai mult spre dreapta, în sensul acelor de ceasornic, evident că AB va fi mult mai mare decât este acum, în desenul tău, ca să contra-balanseze un AN care trage hăis. Dar cine dracului te pune să bagi în discuție acea axă AN? Vorbim de proiecția vitezei AF pe direcția AM, care se calculează trasând o perpendiculară din punctul F pe AM, rezultând o AB care întotdeauna va fi mai mică decât AF. E noaptea minții (tale)! Cum să-ți demonstrez pe înțelesul tău că spre exemplu 72 e mai mare decât 56? Că noaptea e întuneric și ziua e lumină? Că apa e mai lichidă decât bazaltul?

______________________________________________________________________________________

* pentru tine: e vorba de George Călinescu, nu de Florin Călinescu

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: Acum o saptamana m-am conversat cu "tragatorul" din Rm.Valcea din Loganul rosu (cei care trec prin zona cunosc personajul) si printre altele mi-a confirmat zambind ca pentru moto au primit instructajul sa pozeze fata si spate dupa trecere, pentru a fi ambele atasate la dosarul de contestatie, daca este cazul. Tragatorii nu opresc niciodata, exista echipaj separat, gata si de fuga daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...