SergiuVsn Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Treaba, vreau si eu dar mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Capac monopost pentru CBR-ul de 900 exista ,a vazut cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizelas_cbr Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 oameni buni daca tot vorbim de HONDUTE... si unii poate au afacerea sa....cineva cu inima de motociclist si nu are ados colosal la un amortizor de ghidon second hand...pentru 954 si e in stare buna ...imi puteti da un mail la adresa dizelas_cbr@yahoo.com.... si un nr de telefon ...merciiii.....am mers cu micuta mea jucarie si are nevoie urgent de amortizor de ghidon...bani abia peste 3 saptamani fac rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 uite, daca nu vrei sa investesti prea mult pe un amortizor de ghidon, iti recomand asta.... http://www.louis.de/_30b79e853622f01621929...tnr_gr=10026300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salut, am si eu 2 intrebari pentru detinatorii de 954: - zgomotul motorului de 954 e altfel decat la Fireblade-urile mai vechi? Am ascultat azi 2 buc de 954 si sunau exact la fel: un "cloncanit" ce se aude in partea stanga a motorului chiar si dupa ce temperatura motorului a ajuns la valoarea normala de functionare (aprox 100 grade C); - e normal ca motorul sa galopeze (adica sa oscileze turatia - se vede si pe turometru cum se plimba sus-jos cu o amplitudine de aprox 2 mm) chiar si dupa ce s-a incalzit? Am auzit multe motoare de CBR-uri, intr-adevar cele de 900 suma mai grav, mai aspru decat cele de 600, dar nu am auzit parca zgomote parazite ca astazi. Multumesc anticipat! (daca e cineva cu un 954 dispus sa ma lase intr-o zi sa ii ascult motorul... mi-ar de un real ajutor; dau si bere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 hahaahahahaaa e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?) cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev. majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda. 954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc. de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata asa este ahaha iar valva aia htev e primul lucru care ar trebui eliminat ..daca aveti idei ..daca nu ..vi le dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 detaliaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 new love...... Frumoasa sa ai parte de ea si de momente frumoase impreuna! --- Mesaj completat în 30 Jan 2008 01:53 -------------Si 929 se aude la fel ca 954!! hi hi hi! e cidat tare dar te obijnuiesti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 practic e acelasi motor cu diferentre minime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- s'a stricat statorul si probabil iti da mult V in plus fata de normal ..asta ducand la supraincalzirea circuitului. in felul asta iti prajeste si releul de incarcare. sau se poate sa mai fie un scurt pe fire undeva ..si atunci obtii acelasi rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 mac, lasa gargara, zii ce e cu valva aia htev. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. sc33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPQR Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 ideea este ca valva htev se poate elimina si inlocui cu o flansa intermediara care ii tine locul. constructia e simpla, trebuie sa fii doar practic cu aparatul de sudura. o sa caut ceva poze cu flansa respectiva. in felul asta vei avea o evacuare completa (vorba vine) dar cu diametre si lungimi diverse de o completa racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 hahaahahahaaa e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?) cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev. majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda. 954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc. de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta multam fain de raspuns; e o optiune de cumparare; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 aha! inteleg ca HTEV echivaleaza cu EXUP de la yamaha? in acest caz nu se pierde cuplu "jos"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 e o mare porcarie, da senzatia de on-off la 3500 si la 7000rpm. primul lucru de inlocuit. imp sa lasi motorasul acolo fixat bine ca sa nu primesti eroare FI pe bord. caut pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 sunetul meu de pe RR sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Editat Ianuarie 31, 2008 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 intri aici si vezi: http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RR1 http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Iete culori originale !!! CBR germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.