Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Ii dai jos si te duci cu ei in mana la " LAROMET" Prin bucuresti noi - chitila!! gasesti cu siguranta!!

 

 

e din iasi........ dar nasu spunea tot ce e acolo. nu numai rulmentii. cu tot cu saibe si etc etc. oricum pe alea ale mele scrie HONDA pe toate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare....

Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi?

Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine...

Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti......

 

 

 

am intzeles k sunt anumite becuri pt anumite motorete, tipu de la care am vrut sa iau si eu a zis sa aflu ce se potriveste la a mea....

 

da-mi si mie ceva detalii, k habar-nam

 

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siemens de 6000k h7, am montat-o cam in 20min, si am gasit si un loc super pentru a ascunde balastul, doar la tipul de bec trebuie sa fi atent, eu am pus numai pe faza scurta, adica una singura, si m-a costat 180lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!!

Ca de obicei am si eu cateva intrebari :bow: am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal ;) face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!!

Ca de obicei am si eu cateva intrebari :bow: am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal ;) face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!!

 

 

parca asa face si la mine...dar nu stiu la 4-5-6. dar la 123 asa face. cam cum ai tu. dar eu zic ca e normal. sa se auda. adica el nu agata sau ceva de genu asta. simt ca, cupleaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu e posedat...tot boala cu vitezometrul...

am dat jos rezervorul,am umblat la mufa de la senzoru de viteza era perfevta.nici urma de praff.am montat totul laloc si am iesit la o tura.

clar am un contact imperfect.isi revine la un moment dat...si cum cres in ture iar se intrerupe....siinplus de asta....la un moment dat se aprinde FI si becu rosu,cin tp ce e vitezometru oprit,altfel nu se aprinde.opresc motoru,ii pun contact nu se mai aprinde nimic si merge si vitezometru...iar sar de 5-6000 ture iar se intrerupe.

si cum ma apropiam io de giurgiu,dupe ce oprisem de 1000 deori din cauza becului rosu,pe la 200 la ora...am simtit asa,greu de descris...opresc si.....pana...

ditamai despicatura in cauciucul pilot power nou nout montat de 2 saptamani.....

imi venea sa plang...

daca mai face dastea...cre ca i dau foc..sau o arunc in dunare.

care esti pe la constanta s o pescuiesti???

in conc sapt viit o duc la un mecanic la buc sa vad daca reuseste sa i dea de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus mansoane rizoma pe 954 meu si nu am pu saiba aia mare si tot la fel revine greu

sper ca in timp sa se mai toceasca mansonul pe interior si o sa mearga ca lumea

dar arata criminal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare....

Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi?

Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine...

Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi...

Salut Coxare! Rizome mi-am pus si eu pe mobra si treaba e in felul urmator:

Rotita aia pe care vin prinse cablurile de acceleratie sus la manson e cu diametrul putin mai mare decat cea originala, de aceea merge un pic mai greu. E nevoie sa dai jos rezervorul si filtrul de aer ca sa mai slabesti putin din piulitele de la celalalt capat al cablurilor de acceleratie. Va merge brici. (Eu am si slefuit putin cu un smirghel pe exteriorul ei, ca sa ii mai reduc din diametru, dar nu era neaparat necesar. Am montat apoi acelasi tip de manere la un CBR 600 si a fost suficient sa mai slabesc un pic cablurile de jos, de la carburatoare, ca sa mearga perfect.)

Despre saiba aia mare de plastic pot sa iti spun ca e menita sa mearga in locasul de la manson unde ai montat noua rotitza dintzata de plastic, ca sa reduca din jocul lateral al mansonului. O sa vezi, e destul de evidenta treaba.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. Poate nu-l mai schimb. :ok:

Sau postez un anunt: Schimb SC28 pe 954 + diferenta. :huh:

 

sau schimb SC28 cu 2 bucati 954(1 de rezerva) ... :crack:

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Coxare! Rizome mi-am pus si eu pe mobra si treaba e in felul urmator:

Rotita aia pe care vin prinse cablurile de acceleratie sus la manson e cu diametrul putin mai mare decat cea originala, de aceea merge un pic mai greu. E nevoie sa dai jos rezervorul si filtrul de aer ca sa mai slabesti putin din piulitele de la celalalt capat al cablurilor de acceleratie. Va merge brici. (Eu am si slefuit putin cu un smirghel pe exteriorul ei, ca sa ii mai reduc din diametru, dar nu era neaparat necesar. Am montat apoi acelasi tip de manere la un CBR 600 si a fost suficient sa mai slabesc un pic cablurile de jos, de la carburatoare, ca sa mearga perfect.)

Despre saiba aia mare de plastic pot sa iti spun ca e menita sa mearga in locasul de la manson unde ai montat noua rotitza dintzata de plastic, ca sa reduca din jocul lateral al mansonului. O sa vezi, e destul de evidenta treaba.

Bafta!

 

 

Yes my friend exact asa am procedat si eu la 929 :ok:) si merge brici dar a trebuit si un pic de shmirghel sa shlefuiesc un pic!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam ca e atat de munca ptr a monta mansoanele rizoma .. bine ca cel putin arata bine cu adevarat :ok:

i'am facut motorul frumos coxarului nostru :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus mansoane rizoma pe 954 meu si nu am pu saiba aia mare si tot la fel revine greu

sper ca in timp sa se mai toceasca mansonul pe interior si o sa mearga ca lumea

dar arata criminal

 

nu ai pus incalzite? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau schimb SC28 cu 2 bucati 954(1 de rezerva) ... :D

 

Asfalt uscat.

 

:ok: :huh:

 

Maine, daca e frumos, dam o tura pana in Zalau. Este un mit recent conform caruia, s-a deschis un fastfood cu cea mai buna "mancare" din zona. Mergem sa verificam. :crack:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu manca nesanatos... :D

 

Acelasi sfat l-am primit si de la Hellicks, cand am mancat in Mures. :huh:

Lasa, o sa avem noi grija de sanatatea noastra la intalnirile moto. :D :crack: :ok:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am mai pus incalzite pt ca sunt obligat sa merg cu x5-ul de la firma

acum cu summit-ul mai apuc sa merg cu motocicleta

am auzit ca vrei s-o schimbi; ia zi cum sta treaba sa stie si lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta de la profil..ce bujii ii trebuiesc?

As cam vrea sa pun unele noi pentru-ca nu stiu cati km au astea de pe ea si nu vreau sa fac munca sa dau una jos sa vad ce model este,iar pe net am gasit mai multe variante.

Deci, cu ce bujii merge? am inteles ca cele cu iridium ar fi recomandate

sau IMR9C9H?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am laser iridium, habar n-am ce cod, dar motorul avea iridium din fabrica, denso. pana nu face probleme, nu stiu daca ar trebui sa le schimbi, motorul meu are 14mii de km, dar eu sunt un maniac, si schimb totul inainte de sezon..... poti cauta pe site-ul ngk pentru motorul tau, atentie mare insa de unde cumperi bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am laser iridium, habar n-am ce cod, dar motorul avea iridium din fabrica, denso. pana nu face probleme, nu stiu daca ar trebui sa le schimbi, motorul meu are 14mii de km, dar eu sunt un maniac, si schimb totul inainte de sezon..... poti cauta pe site-ul ngk pentru motorul tau, atentie mare insa de unde cumperi bujia.

Si eu sunt maniac,pe site la NGK cica astea ar fi: IMR9C9H dar ale draqu sunt cele mai scumpe 70ron bucata,bugetu e subtire rau tocmai ce mi'am luat o alta casca si am strans de gume noi.

Dungile de pe roti o sa le dau jos si o sa pun altele perfect,astea au locuri unde sunt strambe si turbez:)

Urmeaza Toba Hurric

Later edit:

am primit urmatoarea oferta la gume,ce ati alege?

pilot power 120+150-270 euro

pilot power 2CT 130+165-295 euro

d208RR 115+130 -245 euro

d209 GP racer 125+150-275 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi pe 208RR sau rennsport si nu gresesti :ok:, crede'ma :huh:

sunt foarte agile, pret bun, calitate de top

rennsport dureaza putin in plus fata de 208rr care sunt race replica si ele.

gp racer sunt gume de pista omologate si pe strada ..lasa'le ..nu sunt de tine

uite rennsport alaturi de 208RR

dsc00026ts6.th.jpg

 

bujiile nu ar trebui schimbate daca totul merge bine. considera ca bujiile iridium au o viata dubla fata de cele normale, de aia trebuiesc schimbate mai rar. asta e avantajul lor cel mai important.

asa ca nu arunca banii aiurea pe alt set de bujii cand totul iti merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...