Sergiu 30 Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 honde la liniutze asta e nou oricum carburatoarele ruleaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Baietii de la alfa lucreaza la mobra mea. Lantul de distributie a fost problema,maine seara sper sa o scot cel tarziu joi...ca vineri sa fiu la amckart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Baietii de la alfa lucreaza la mobra mea.Lantul de distributie a fost problema,maine seara sper sa o scot cel tarziu joi...ca vineri sa fiu la amckart crezi ca e normal ca acel lant de distributie sa faca figuri la 16.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 16mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Buna intrebare, dar trebuie adresata lui Balamuc, el stie cel mai bine! Nu e exclus sa se fi blocat mecanismul cu arc care intinde lantul "periodic". Are mai multe pozitii la care ar trebui sa "sara" singur, dar shit happens, ha?!? cica ar mai trebui ajutat din cand in cand. Bine ca a fost doar atat, e pepsi...oricum, recomand sa o vada si alt doctor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 faza cu lantul de distributie (vorbesc in cunostinta de cauza), e ca nu se aude decat la relanti. la turatii oricat de uzat ar fi (al 16mii putin probabil), nu se aude. nu e 954 motorul care ar avea probleme cu lantul. nu asa devreme. eu mi-am cumparat motorul la 12mii, acum are vreo 20mii si nu se aude nimic altceva decat valva aia h-tev, dar si aia la turatii mici, in rest nimic (in afara de oala de ambreiaj...... ) eu in locul tau m-as uita atent la ce schimba baietii, si dupa reparatie verific-o serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 faza cu lantul de distributie (vorbesc in cunostinta de cauza), e ca nu se aude decat la relanti. la turatii oricat de uzat ar fi (al 16mii putin probabil), nu se aude. nu e 954 motorul care ar avea probleme cu lantul. nu asa devreme. eu mi-am cumparat motorul la 12mii, acum are vreo 20mii si nu se aude nimic altceva decat valva aia h-tev, dar si aia la turatii mici, in rest nimic (in afara de oala de ambreiaj...... )eu in locul tau m-as uita atent la ce schimba baietii, si dupa reparatie verific-o serios. foarte de acord ai avut putin ghinion la faza asta ..pacat ca motorul era frumos foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 foarte de acord ai avut putin ghinion la faza asta ..pacat ca motorul era frumos foc Stai, ca inca nu i-a murit!!! o resusciteaza, speram. La 16 mii e tanara inca (eu am 17 mii cu a mea, motorul merge brici). Eu zic ca merita reparat, chiar daca e costisitor, ca are muuuuulti km inca in el, nu? Dar sunt foarte curios ce are/a avut.......... ....bataie dupa 4000 rpm......?!?!?!? Bafta! P.S. Cam intr-o saptamana iese si a mea din service, cu "haine" noi japoneze, inclusiv rezervor, far, etc o sa pun poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 a mea e din 95 in romanica si jadi a ascultat motoru. mi-a zis ca mai merge 50.000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 nu putine exemplare pe carburatoare au depasit 150mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 cred ca Jagi facea referire la cum mergi tu, la ce turatii merge motorul si a prezis inca 50mii de km linistiti....... Unde esti sergiule? ai auzit ce-a zis baiatu? 50mii fara probleme.... kawasaki e demult istorie pe atunci...... mac, m-au sunat de la curier, au sosit cauciucurile. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 motorul are o sg problema. se aude putin din ambreiaj oala sau bucsa aia de acolo. dar cand calc ambreiaju nu se mai aude. in rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 asa se aude la toate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) cred ca Jagi facea referire la cum mergi tu, la ce turatii merge motorul si a prezis inca 50mii de km linistiti....... Unde esti sergiule? ai auzit ce-a zis baiatu? 50mii fara probleme.... kawasaki e demult istorie pe atunci...... mac, m-au sunat de la curier, au sosit cauciucurile. multumesc. intra sergiu in pamant de nervi ... baieti ..aveti grija ce ziceti ca ni'l facem dusman .. cu placere pentru gume ..cand sunt ptr tine just let me know .. partea "la cum mergi tu" ..a fost rautacioasa ahaahahuahauhauaaaa Editat Septembrie 3, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 partea "la cum mergi tu" ..a fost rautacioasa ahaahahuahauhauaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 tibi ..te'ai dat si tu? iti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 cred ca Jagi facea referire la cum mergi tu, la ce turatii merge motorul si a prezis inca 50mii de km linistiti....... Unde esti sergiule? ai auzit ce-a zis baiatu? 50mii fara probleme.... kawasaki e demult istorie pe atunci...... mac, m-au sunat de la curier, au sosit cauciucurile. multumesc. Am citit undeva, nu mai tin minte unde (daca era in cartea de service a motorului, sau pe forum), ca cei de la HONDA, zic ca lantul de distributie se schimba pe la fiecare 40 - 50 de mii de km !!!! Oricum, sansele ca un 954rr la 16mii sa faca urat sunt absolut minime, dar avand in vedere in ce tara traim nu mai zic nimic. Totusi imi pare cel putin dubios ca in occident gasesti motoare la 40-50 de mii km la bord, si in tara fiecare vitezana are intre intre 10 - 25 de mii !!! Sa traiasca Romania, si hotia !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 cred ca Jagi facea referire la cum mergi tu, la ce turatii merge motorul si a prezis inca 50mii de km linistiti....... Dopeman, eu cred ca ar trebui sa apreciezi faptul ca am avut curajul (eu si mertan) sa ne urcam direct pe FireBlade-uri, fara a avea experienta in spate. Pe langa asta, inca n-ai citit de noi la sectiunea "Accidente" (Doamne-ajuta sa fie asa si in continuare!). Nu toti suntem schimbam treptele la 11k/rpm. P.S. Vrei sa fii idolu' nostru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 baieti ..aici se glumeste si se rade .stati linistiti da ..e dubioasa faza cu 20mii km cand dincolo se fac 20 pe an dar na ..asa stau lucrurile io am dat'o pe a mea joiana la 41mii parca ...21 facuti de mine in italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Dopeman, eu cred ca ar trebui sa apreciezi faptul ca am avut curajul (eu si mertan) sa ne urcam direct pe FireBlade-uri, fara a avea experienta in spate.Pe langa asta, inca n-ai citit de noi la sectiunea "Accidente" (Doamne-ajuta sa fie asa si in continuare!). Nu toti suntem schimbam treptele la 11k/rpm. asa este... eu si nicusor am luat taurul de coarne si ne tinem bine de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 io mai degraba as lua o femeie de tz..tze decat taurul de coarne ..dar na ..sunt gusturi si nu se discuta PS faceti bine baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 baieti ..aici se glumeste si se rade .stati linistiti Si noi o facem, de altfel. Chiar schimbam treptele la 11k. io mai degraba as lua o femeie de tz..tze decat taurul de coarne ..dar na ..sunt gusturi si nu se discuta PS faceti bine baieti Da' sa vezi cand ia femeia tauru' de tz..tza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 aiaaaa...devenim prea porno aici pe topic ..sa revenim la motoare suzi rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) aiaaaa...devenim prea porno aici pe topic ..sa revenim la motoare suzi rulz ...ai zis ca ai terminat cum prostiile. Gata, eu ma intorc la munca. Mac, vroiam sa te intreb cum trebuie abordate acele de par? Am avut ceva probleme la acest tip de viraj pe Meses, era sa iau curba drept. Editat Septembrie 3, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 pff ..e greu de explicat .. de obicei o fac cand ies pe curbe cu cate un amic ..care desi merge nu sta bine in sa pe motor..si stau in fata lui si ii arat pe fiecare curba apoi in spatele lui sa vad unde greseste cand vin baietii in bacau la circuit roaga'i sa iti explice putin ..pe jagi important e sa intelegi de ce un motor ia curba ...di cauzza faptului ca contravirezi ..in fctie de presiunea aplicata manerului intern curbei ...motorul ia curba mai mult sau mai putin importanta in al 2'lea rand e pozitia in sa..care te ajuta sa iei curba mai bine si sa ai mai mult control si sa poti executa curba mai bine oricum pe net e greu de explicat dar daca zici ca era sa o iei drept inseamna ca : probabil nu ai facut destula presiune pe manerul intern sau 2 erai mult prea rapid pe virajul respectiv si unica optiune era sa mergi drept banuiesc ca prima varianta e cea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.