emylyo Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 Cam mare consumul totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 destul de mare ..desi injectia e cunoscuta ptr consumul ridicat in comparatie cu carburatoarele. diferentele intre 954 si 929 sunt minime ..doar design si 25 cmc in plus, in rest e aceeasi moto cat despre comparatia cu 1000rr la performante ..e destul in urma. ca si performante in pista vorbesc, un 954 vine surclasat de un 600RR (nu neaparat ultimul model) nu sunt basme..e realitatea care se vede in pista destul de des la toate honda day la care am fost. marea parte migreaza de la 900-1000 spre motoarele de 600 fiind mai fluide si cu o ciclistica superioara ..obtin timpi mai buni ptr ce tre sa faci tu ..e o moto optima cu putine probleme doar pozitia pasagerului e foarte sacrificata ..dar era de asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 954 e mai slab pe pista decat 600rr fara dubii, daca ar fi sa aleg intre 954 si 929, as alege 954 cu siguranta. Din pacate am 191cm si am ramas la 919 care imi place la nebunie, nu am avut niciodata probleme, are aproape 60mii de km si o ingrijesc din ce in ce mai mult la trecerea anilor. saraca imbatraneste......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 una este circuitul si alta este strada....... bineinteles ca pe circuit una de 600 (care este mult mai usoara si ingusta) scoate timpi mai buni....... ( nu intra in discutie motoare V) pe strada una de 900-1000 bate bine un 600 la liniute, drumuri etc....... daca ar fi sa fac un drum mai lung as pleca sigur cu una de 900-1000 decat cu una de 600....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 dap, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 una este circuitul si alta este strada....... bineinteles ca pe circuit una de 600 (care este mult mai usoara si ingusta) scoate timpi mai buni....... ( nu intra in discutie motoare V) pe strada una de 900-1000 bate bine un 600 la liniute, drumuri etc....... daca ar fi sa fac un drum mai lung as pleca sigur cu una de 900-1000 decat cu una de 600....... sincer pe mine putin ma intereseaza cine ajunge in linie dreapta la 250 ..putin conteaza ptr mine cel putin .. momentan nu imi iau 600 deoarece merg si in strada cu pasager ..si un 600 nu are cuplul cu care m'am obisnuit ps la liniutele de pe centura ..aproape ca nu erau diferente intre 600 si 900 ..si le'am tot incercat ..daca avea maxim o moto inainte cea de 900 .. probat si 929 cu 893 ..aproape la egal .. apoi gsxr 600 diversi ani ..k3, k5 ..diferente minime pana pe la 200-220 .. ptr cel care a ajuns la 60oooKM..stai linistit ..cu grijile necesare, poti sa dublezi km la cbr'ul tau in germania multi au ajuns la 150.000 KM fara probleme, schimband doar lantul de distributie. imp e sa ii faci service'ul la timp, ulei bun si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 da, asa e, am auzit si eu despre cbr-uri la 160.000km. Saptamana viitoare primeste un lant de distributie nou, bujii noi, ulei filtru si o sincronizare. Se pleaca la mare iar apoi la Brno d-lor.... Mac, pari un adevarat pasionat, ma bucur ca ai fireblade, am aflat multe lucruri noi de la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 ma bucur ca pot fi de ajutor intr'un fel sau altul ..e motorul de care m'am indragostit .. ma tem ca am sa tradez destul de curand ..poate anul asta il mai tin ...apoi migrez spre un 750 si o ciclistica mai rafinata vazand ca as vrea sa renunt de tot la mersul in strada. nu urmaresc puterea ..deoarece cand ai prea multa ..incetezi a te distra, ci o greutate cat mai mica, frane cat mai bune. asta e primul fireblade pe l'am avut :: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 nice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Pe care pista face 600rr pe 954rr, poate pe Amckart? Pe un circuit mare n-are sansa decit daca pilotul de 954 e beat muci. Eu i-am schimbat raportul la pinioane din 16-42 la 15-43 si ma bat de la egal la egal cu un 600 pe Amckart. Numai cu a 2-a tot circuitul si nu ramine in urma la iesirea din acele de par. Atentie, nu confundati abilitatile pilotului cu performantele motocicletei. Am avut 600RR ,sub 5000 de ture e baba, n-are cuplu iar pina ajungi la 5000 pierzi timp. La un an dupa ce am vindut-o pe 600 m-am intilnit pe Cheia cu noul propietar cu care sint prieten, si am facut schimb de moto pt vreo 20 de km. Concluzia: nu-mi mai placea de 600, iar prietenului ii placea mai mult de 954 ca avea cuplu si, culmea, se lasa mai usor pe curbe . Si eu am constatat ca 954 se lasa mai usor la aplecari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 cam in toate pistele din italia ..Mugello esclusa un 600rr face timp mai bun decat un 954 .. daca ai stii cati renunta la 1000rr deoarece sunt mai rapizi si se distreaza mai mult cu 600'le fiind mai usor de consus, pot sta pe curbe la turatii mai mari si deschid mult inainte avand o putere inferioara. ti'o spun eu, deoarece cunosc o multime care au facut saltul inapoi. in strada discursul nu'si are sensul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Ce mi-as dori sa avem si noi aici pistele din Italia, pina atunci s-ar putea ca 1000rr sa fie Bunica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Ce mi-as dori sa avem si noi aici pistele din Italia, pina atunci s-ar putea ca 1000rr sa fie Bunica. mai mult decat bunica, probabil moto de epoca imp e sa ai bani si sa iti permiti sa vizitezi pistele vecine romaniei costurile sunt destul de bunicele din cate mi'au zis baietii care au fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 (editat) care din urmatoarele caucioace sunt mai potrivite pt fireblade 98-99 ??? Bridgestone - BT012 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT012 R 180/55 ZR17 Rear Bridgestone - BT014 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT014 R 180/55 ZR17 Rear Metzeler - Sportec M-1 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Front Metzeler - Sportec M-1 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (B)Rear Pirelli - Diablo Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Pirelli - Diablo Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Michelin - 130/70 ZR16 61W Pilot Sport Front Michelin - 180/55 ZR17 73W Pilot Sport Rear Metzeler - Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Sportec M3 Metzeler - Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Sportec M3 Avon - Azaro ST AV45 130/70 ZR16 (61W) Front Avon - Azaro ST AV46 180/55 ZR17 (73W) Rear Continental - Contiforce (130/70 ZR16 (61W)) Front Continental - Contiforce (180/55 ZR17 (73W)) Rear Dunlop - D208F RR ( 130/70 ZR16 (61W) )Front Dunlop - D208 RR ( 180/55 ZR17 (73W) )Rear Editat Iulie 18, 2007 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 care din urmatoarele caucioace sunt mai potrivite pt fireblade 98-99 ??? Bridgestone - BT012 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT012 R 180/55 ZR17 Rear Bridgestone - BT014 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT014 R 180/55 ZR17 Rear Metzeler - Sportec M-1 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Front Metzeler - Sportec M-1 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (B)Rear Pirelli - Diablo Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Pirelli - Diablo Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Michelin - 130/70 ZR16 61W Pilot Sport Front Michelin - 180/55 ZR17 73W Pilot Sport Rear Metzeler - Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Sportec M3 Metzeler - Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Sportec M3 Avon - Azaro ST AV45 130/70 ZR16 (61W) Front Avon - Azaro ST AV46 180/55 ZR17 (73W) Rear Continental - Contiforce (130/70 ZR16 (61W)) Front Continental - Contiforce (180/55 ZR17 (73W)) Rear Dunlop - D208F RR ( 130/70 ZR16 (61W) )Front Dunlop - D208 RR ( 180/55 ZR17 (73W) )Rear Am avut pirelli diablo si mi-a placut spatele mai ales, umpic cam alunecos e rece dar statea bine pe curbe si destul de rezistent. Acum am Michelin Pilot Sport si e o guma super moale, bag mana in gaz si ma uit cum lasa o urma de zeci de metrii comparativ cu pirelli, intru pe curbe si la fel ramane urma pe asfalt, e foarte moale, foarte stabil. Atat pentru wheelie cat si pentru stoppie michelin e net superior( vorbesc doar ca o comparatie intre cele 2, altceva nu am testat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 daca iti permiti, cred ca cea mai buna cu 16 pe fata este metzler M3, ultima evolutie din grupul Pirelli-Metzler durata 6-8000km, si un grip optim, chiar si in pista daca veai janta de 17 pe fata iti recomandam cu caldura Metzeler Rennsport, mult mai sportiva decat celelalte gume stradale, dar nu atat de buna pe asfalt umed mult superioara pilot power..etc ... in italia michelin e un faliment total..ultima in preferintele motociclistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 merci de raspunsuri... si eu tindeam catre metzeler din pura curiozitate pt ca nu am avut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 azi am primit cadou un tren de metzeler M3 cu 1000KM parcursi pe un 1000 RR. cand montez janta pe spate de 6" de la 954 montez si cauciucurile iar maine fac rost de niste codite R1 si R6 ca sa le adaptez in locul coditei originale care mi se pare prea mare si groasa...hmmmm abia astept (tot gratis si astea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 asteptam poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 coditele sunt de R1 03 si suzu K4 poze dupa ce ajung in timisoara deoarece acum nu mai am timp sa fac modificari la motor..tre doar sa il radiez..si in tara cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 am vazut un fireblade facut cu codita de k4 ... arata demential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 eu am vazut unul cu codita de MV agusta F4 ..demential e putin spus in functie de cadru aleg intre modelul R1 si K4 desi sincer ma bate gandul sa imi construiesc in aluminiu un alt cadru artizanal, mai usor si scurt taiat imediat sub sa, deci fara suport ptr pasager parca sunt gelos pe motor cand se urca o fata in spate ..ciudat oare stau bine cu capul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 ce ai modificat pe spate ca sa poti sa pui roata spate de la 954 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 am sa modific in tara cand ajung ca aici nu mai am timp sunt destule modificari de facut dar se poate realiza problema principala este diametrul axului care e mai mare la 954 si suportul de coroana care nu intra in janta de 954 deci tre sa il strunjesc pe al meu singurul avantaj al jentii de 6" este greutatea, in rest nu comporta nici un alt beneficiu. as monta evident tot cauciuc 180/ 55 pentru ca este mult mai agil decat 190/50 din pacate 190/55 nu il pot monta deoarece ar atinge pe furca sau are trebui sa lungesc lantul putin si sa mut axul mai in spate, dar in felul asta castigi tractiune prin marirea interaxului si pierzi agilitate.. dupa cum vezi sunt tot felul de compromisuri pe care le faci poate am gasit client la janta de 954 si atunci raman cu cea originala om vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.