mac Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 pai na ..se stie ca cele pe injectie consuma mai mult decat cele pe carburator dar sunt mai ecologice ..si asta e lucru bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Mama masi, asta chiar mananca 10 la 100 !!!! Cand il pornesc dupa o zii, si motorul este rece de tot, are un zgomot deranjant la ambreaj, care dupa cateva secunde dispare. Adica intra in limita normalului. Asta este un caz intalnit si la alte 929rr-uri ??? Stie cineva ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Hai ca aici tre sa intreb Fratilor, cat papa un 900 rr din '96???? Intreb ca am fost de curand la Bucuresti, si frati-miu mi-a dat fosta lui mobra sa zumzai p-acolo cu ea. Avea plinul facut cand am scos-o. Dupa ceva plimbarici prin orash si o tura pana la Ciolpani (50 de km dus-intors), dupa 2 zile a ramas fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 (editat) 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Motoreta aia nu papa 7% ...in niciun caz...poate e de vina carburatia... Si actuala motoreta a fratelui meu Editat Septembrie 18, 2007 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Mersi de raspuns, am facut o greseala, sau mai bine zis am fost superficial !!!! Nici la mine nu papa 10, a iesit undeva pe la 8 !!!!! Dar o sa fac testul inca odata, si acum il fac ca la carte !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii --- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii <small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Mac, eu intrebam de fosta, nu actuala, ....adica de un 900 rr din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Ai fost deja? Din 10 au dat drumul si la gogoshile cu branza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Eu obinuesc sa fac consumul luand ca punct de reper rezerva! Fac cam asa: Cum vad ca intru pe rezerv resetez trip A, merg cat am de mers pana la o statie peco si alimentez cu indiferent cat (3-10 L ..sau pana la plin) .. apoi merg mai departe pana ajung iar pe rezerva. In momentul asta ma uit la nr de kilometrii parcursi O intrebare: Ce ulei cu ce vascozitate trebuie pentru furca fata si ce semeringuri!? Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 Salut la toata lumea !! Eu am un CBR 900 din 99 si am facut schimbul de ulei acum 1500-2000 km (motul 10W 40) cand am cumparat motorul mi-sa spus ca are in el castrol.Ce sa zic parca ar avea un mic tacanit cand se incinge sus la culbutori parerea mea si am intrebat pe cineva si mi-a zis sa bag un ulei mai bun sincer sa fiu eu nu prea am mare incredere in motul asta dar........ ce ma sfatuiti sa bag?? castrol sau motul ?? am inteles ca ar fi mai bun 15W 50 asa este ?????? va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti si cam cati km ar trebui sa fac cu uleiu in conditii de mers normale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 pentru utilizare stradala 10w-40 este cel mai indicat ..50 -60 este mai racing si nu ii vad rostul si eu tot cu 10w-40 merg - atat MOTUL V300 Factory cat si CASTROL R4 SBK sunt uleiuri bune fara nici un dubiu 15w-50 este recomandat ptr V-TWIN'uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 eu am bagat acum motul 10W40 dar nu factory line v300 5100 parca oricum costa 3 sute si ceva de mii litrul nu am stiut de care trebuie si de aceea am bagat din ala nu conteaza pretul pana la urma dar cam cati km ar trebui tinut uleiul?? si ce imi recomandati motul sau castrol ??? variantele de top de la ambele.Eu as merge mai de graba pe castrol nu stiu de ce dar parca prezinta o garantie mai mare si la masina numai cu castrol merg Va rog sa imi ziceti si mie stiu ca sunt cam stresant cu intrebari de genu dar...... ce sa fac sunt la inceput si vreau sa stiu si eu chestiile necesare multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 (editat) repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) imi cer scuze ptr posturile duble dar FUNCTIONEAZA TARE AMPxLEA FORUMUL ASTA --- Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 -------------de ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Editat Septembrie 22, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Sarumana, avand in vedere ca eu sunt noul proprietar!! Sper sa fie mobra ok si sa ne intelegem bine. Oricum, pana la primavara, o lasam moale... ne cunoastem si noi, ne obisnuim unul cu celalalt, si in primavara schimbam gumele, dupa care trecem la greutati Merci de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 asfalt uscat cu noua mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii <small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Deci, sa ma fac inteles: Motorul meu are full Yoshimura si Power Comander, adica are evacuare racing pe bune. PW are bagata harta de Yoshimura full. In acest caz consumul in city e de 9,2. Dupa cum stii daca dai de butoanele alea 3 , poti sa scazi sau sa cresti dozajul de benzina cu -10% sau +10%. Eu cind NU sint pe AMC il dau pe -10% si atunci consumul scade la 8 - 8.3 in oras. Afara din oras il las tot pe -10 deoarece setarea manuala pe -10 e doar la turatiile joase si medii, pina la 8 000 de ture, de la 8000 in sus ramine pe normal adica 0. Am dat si pe +10 dar in afara de consum nu am observat nici un cal putere in plus. La -10 motorul accelereaza mai moale, e mai usor in trafic aglomerat. Acu sa nu-mi spui ca daca nu-l mapez la Dyno degeaba -l am, trebuie sa mergi cu el si sa faci comparatia cu un 954 stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 ba'ti spun eu ca daca nu e o mapare facuta pe dynojet ..il ai degeaba .. ptr mine impresiile conteaza prea putin ..ptr mine vorbesc cifrele ..alea nu ma mint asa si Cazacu ..cu R6, full arrow parca, PCIII usb ..s'a dus sa il mapeze in italia ..deoarece avea mai putini cai ca de serie .. ca simti tu ca accelereaza mai tare ..e irelevant .. vezi ..asta e o stiinta precisa in care impresiile conteaza prea putin.. daca cel care a avut motocicleta a facut maparea pe bancul de proba ..atunci totul are un sens ..dar eu nu stiu lucrul asta la fel cum nu'l stii nici tu. sa nu ma intelegi gresit ..eu nu sunt jiji contra ..si nici sa ma contrazic aiurea nu'mi place. e posibil sa fi fost mapata pe banc si atunci totul e ok. dar faza cu mapile descarcate de pe internet e o mare porcarie ..sunt generice.. la unii le merge mult mai prost, ca cativa binice 2-3% iar la cei care fac o setare pe banc ..la potential maxim ciao si spor la dat gassss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 (editat) Aici era vorba de CONSUM, nu de cit de bine e facuta maparea. Daca ajung vreodata la straini fii sigur ca ma duc cu ea pe stand.La noi, cu United astia dai banii de pomana. Ce este esential la PW asta al meu este ca face o trecere mai lina intre 2000 si 3000 de ture. La stock ,cei care au 929 si 954 stiu ca la 3000 motorul face o smucitura destul de brusca mai ales daca ai mina infipta in gaz. Senzatia e tare pe acele de par ,cea mai usoara smucitura te pune jos. La mine motorul incepe sa traga ceva mai de jos, nu spectaculos, dar acceleratia e mult mai liniara in zona de 3000. De fapt asta m-a si interesat cind mi l-am luat, se stie ca Amkartul e pt viteze mici si conteaza cum stai cu puterea la iesirea din viraje. Cu viteza 1-a era prea brutala, a 2-a n-avea suficienta putere la iesire. Acu e perfecta pe AMC. La iesire din viraj daca trag in a 2-a mai tare de gaz rupe aderenta. Specific ca inaite de PW i-am modificat si transmisia finala. S-ar putea ca la 280/h sa fie mai proasta decit una stock, dar nu ma intereseaza anul asta ca nu merg la greci inca. Numai bine, unii rid ,altii cunosc. PS: Cind era stock tot 8 consuma. Editat Septembrie 24, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet. e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €. raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.