mac Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 (editat) 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Motoreta aia nu papa 7% ...in niciun caz...poate e de vina carburatia... Si actuala motoreta a fratelui meu Editat Septembrie 18, 2007 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Mersi de raspuns, am facut o greseala, sau mai bine zis am fost superficial !!!! Nici la mine nu papa 10, a iesit undeva pe la 8 !!!!! Dar o sa fac testul inca odata, si acum il fac ca la carte !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii --- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii <small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Mac, eu intrebam de fosta, nu actuala, ....adica de un 900 rr din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Ai fost deja? Din 10 au dat drumul si la gogoshile cu branza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Eu obinuesc sa fac consumul luand ca punct de reper rezerva! Fac cam asa: Cum vad ca intru pe rezerv resetez trip A, merg cat am de mers pana la o statie peco si alimentez cu indiferent cat (3-10 L ..sau pana la plin) .. apoi merg mai departe pana ajung iar pe rezerva. In momentul asta ma uit la nr de kilometrii parcursi O intrebare: Ce ulei cu ce vascozitate trebuie pentru furca fata si ce semeringuri!? Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 pentru utilizare stradala 10w-40 este cel mai indicat ..50 -60 este mai racing si nu ii vad rostul si eu tot cu 10w-40 merg - atat MOTUL V300 Factory cat si CASTROL R4 SBK sunt uleiuri bune fara nici un dubiu 15w-50 este recomandat ptr V-TWIN'uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 (editat) repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) imi cer scuze ptr posturile duble dar FUNCTIONEAZA TARE AMPxLEA FORUMUL ASTA --- Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 -------------de ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Editat Septembrie 22, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Sarumana, avand in vedere ca eu sunt noul proprietar!! Sper sa fie mobra ok si sa ne intelegem bine. Oricum, pana la primavara, o lasam moale... ne cunoastem si noi, ne obisnuim unul cu celalalt, si in primavara schimbam gumele, dupa care trecem la greutati Merci de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 asfalt uscat cu noua mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii <small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Deci, sa ma fac inteles: Motorul meu are full Yoshimura si Power Comander, adica are evacuare racing pe bune. PW are bagata harta de Yoshimura full. In acest caz consumul in city e de 9,2. Dupa cum stii daca dai de butoanele alea 3 , poti sa scazi sau sa cresti dozajul de benzina cu -10% sau +10%. Eu cind NU sint pe AMC il dau pe -10% si atunci consumul scade la 8 - 8.3 in oras. Afara din oras il las tot pe -10 deoarece setarea manuala pe -10 e doar la turatiile joase si medii, pina la 8 000 de ture, de la 8000 in sus ramine pe normal adica 0. Am dat si pe +10 dar in afara de consum nu am observat nici un cal putere in plus. La -10 motorul accelereaza mai moale, e mai usor in trafic aglomerat. Acu sa nu-mi spui ca daca nu-l mapez la Dyno degeaba -l am, trebuie sa mergi cu el si sa faci comparatia cu un 954 stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 ba'ti spun eu ca daca nu e o mapare facuta pe dynojet ..il ai degeaba .. ptr mine impresiile conteaza prea putin ..ptr mine vorbesc cifrele ..alea nu ma mint asa si Cazacu ..cu R6, full arrow parca, PCIII usb ..s'a dus sa il mapeze in italia ..deoarece avea mai putini cai ca de serie .. ca simti tu ca accelereaza mai tare ..e irelevant .. vezi ..asta e o stiinta precisa in care impresiile conteaza prea putin.. daca cel care a avut motocicleta a facut maparea pe bancul de proba ..atunci totul are un sens ..dar eu nu stiu lucrul asta la fel cum nu'l stii nici tu. sa nu ma intelegi gresit ..eu nu sunt jiji contra ..si nici sa ma contrazic aiurea nu'mi place. e posibil sa fi fost mapata pe banc si atunci totul e ok. dar faza cu mapile descarcate de pe internet e o mare porcarie ..sunt generice.. la unii le merge mult mai prost, ca cativa binice 2-3% iar la cei care fac o setare pe banc ..la potential maxim ciao si spor la dat gassss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 (editat) Aici era vorba de CONSUM, nu de cit de bine e facuta maparea. Daca ajung vreodata la straini fii sigur ca ma duc cu ea pe stand.La noi, cu United astia dai banii de pomana. Ce este esential la PW asta al meu este ca face o trecere mai lina intre 2000 si 3000 de ture. La stock ,cei care au 929 si 954 stiu ca la 3000 motorul face o smucitura destul de brusca mai ales daca ai mina infipta in gaz. Senzatia e tare pe acele de par ,cea mai usoara smucitura te pune jos. La mine motorul incepe sa traga ceva mai de jos, nu spectaculos, dar acceleratia e mult mai liniara in zona de 3000. De fapt asta m-a si interesat cind mi l-am luat, se stie ca Amkartul e pt viteze mici si conteaza cum stai cu puterea la iesirea din viraje. Cu viteza 1-a era prea brutala, a 2-a n-avea suficienta putere la iesire. Acu e perfecta pe AMC. La iesire din viraj daca trag in a 2-a mai tare de gaz rupe aderenta. Specific ca inaite de PW i-am modificat si transmisia finala. S-ar putea ca la 280/h sa fie mai proasta decit una stock, dar nu ma intereseaza anul asta ca nu merg la greci inca. Numai bine, unii rid ,altii cunosc. PS: Cind era stock tot 8 consuma. Editat Septembrie 24, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet. e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €. raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 asfalt uscat cu noua mobra.... Multam fain! Merge foarte frumos, trage de jos de tot, sus e o amazoana fierbinte, iar mivv-ul ala suna intr-un MARE fel . De abia astept sa ne vedm pe la intruniri. Din pacate, din cate stiu, anul acesta doar Sibiul a mai ramas... @Mac: e o supermobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 ti'am zis ca iti dau lucru bun ..ma bucur ca o apreciezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 (editat) pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet. e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €. raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii.. Asa e, uitasem sa zic, am si cauciuc de 190/55. Doar un dinte la foaia pe spate in plus,ca am gasit-o la $0.99 pe Bay, 1 dinte in minus pe atac. Yoshimura completa nou nouta, sigilata, dar fabricata in 2002, am luat-o tot de la o licitatie cu un pret final de 480$ (362Eur) cu totul. Nu cred ca multi s-ar fi putut abtine la pretul asta. Pe urma ,deh a trebuit sa bag si de-un PW. Pe asta am dat doar 280$ sigilat dar fara garantie. Cind am dat jos sistemul cu valva, mi-a trecut si mie prin cap s-o blochez pe evacuare directa, am si facut-o, asa doar de curiozitate, am scos si PW-ul dar tot avea impulsul ala de la 3000 si in plus era moarta rau la plecare, dupa aia,pe sistemul original blocat tot pe direct (pozitia dintre 3000 si 80000) am pus PW-ul si s-a mai imbunatatit situatia cu trecerea de la 3000. A, i-am schimbat si calculatorul cu un model de State, ieftin si asta, 30$, din curiozitate. Am ajuns la concluzia ca PW mai pacaleste putin cu benzina computerul motocicletei. Acum 2 luni i-am dat jos si valva de pe admisie din carcasa filtrului de aer dar s-a prostit cuplul la turatii joase si am pus-o la loc. Acu sa nu ma credeti fan Yoshimura, am gasit un sistem complet la bani putini si am luat-o, dupa aia din cauza PW-ului mi-am luat si un laptop, ca ma saturasem sa tot ies in curte cu calcultorul , pe bune. Acu laptopul nu mai iese din casa , mi-a trecut cheful de experimente, dar nu-mi pare rau de laptop, vechiul calc. era doar un Athlon de 600 dar ma incapatinam sa nu mai bag bani aiurea in calculatoare. Editat Septembrie 25, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Ahoy fratilor fan Honda !!!! Iarasi am cateva intrebari cat se poate de stupide, dar eu vreau sa invat, sa invat, sa invat !!!! Prima problema este relantina. In carte zice 1200 + sau - 100 !! Voi cum il folositi ??? Mac, ai zis ceva despre sistemul de evacuare stoc de pe 929, si 'supapa' aia smechera, marea inovatie a celor de la honda, care din cate am citit nu este chiar asa de buna precum ar trebui !! Acum inteleg de ce se schimba sunetul motorului la 3000 RPM, si de ce are tendinta de wheelie, ca sa nu vb de 7000 RPM, cand incepe sa mearga ca lumea !!!! N-am inteles exact, cum se poate scapa de acest sistem ??? Daca merita??? Cam cat costa operatia ??? Dl Jagi, ai dreptate, sunetul ala de la ambreaj, chiar este enervant. Sper ca asta nu inseamna, ca sunt probleme serioase pe acolo !!! Inca ceva : Stiu ca fiecare are stilul lui de a pilota, dar in regim de oras, sa zicem pe la 40-70 de km/h, cam ce turatie este indicata ??? 2000 - 5000 RPM ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Jagi@ ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul. pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare. eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 K4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.