Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motoarele sunt identice, dar din pacate numai una e a mea, cealalta e a prietenului meu.

vreau sa va spun ca e o diferenta foarte mare intre motoare chiar daca practic arata identic, chiar si zgomotul motorului e diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase aman2 :eek: dopeman

 

ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester

comandat placute frana spate + fata :)

schimbat total mersu motoretei :D

merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!!

Editat de Andr3y 954
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase aman2 :eek: dopeman

 

ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester

comandat placute frana spate + fata :)

schimbat total mersu motoretei :D

merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!!

 

Explica cum!

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii .....

cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ...

in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ca Suna Frumos... !!! Dar Sincer Suna Mai frumos Fara...Pacat ca Injectia nu scoate la fel de multe flacari ca si carburatia :eek:

 

Asa Am Vopsit Carenajul acum mai trebui: Ulei Filtru F.Aer Placute Discuri Gume si carburatoare

post-44778-1242253546_thumb.jpg

post-44778-1242253560_thumb.jpg

post-44778-1242253579_thumb.jpg

post-44778-1242253620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii .....

cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ...

in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !!

 

inainte ce ulei aveai ? nu cred sa fie schimbare in felul in care schimba si nici zgomotul nu prea dispare , poate e o impresie exagerata , in schimb motorul poate sa mearga mai bine , cred eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ca Suna Frumos... !!! Dar Sincer Suna Mai frumos Fara...Pacat ca Injectia nu scoate la fel de multe flacari ca si carburatia :eek:

 

Asa Am Vopsit Carenajul acum mai trebui: Ulei Filtru F.Aer Placute Discuri Gume si carburatoare

 

 

La mine nu scoate flacari , cel putin pana acum , am inteles ca scoate doar daca sunt carburatoarele dereglate :)

Cat a costat toata distractia cu vopsitu ,ca ar cam trebui sa o coafez si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase aman2 :eek: dopeman

 

ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester

comandat placute frana spate + fata :)

schimbat total mersu motoretei :D

merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!!

 

 

cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii .....

cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ...

in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !!

 

asa se intampla de fiecare data cand schimbi uleiul !!!! (dar ce ulei ai avut in motor?)

 

daca tot zici ca se merita, la ce temp functioneaza acum motorul fata de inainte, cat de bine sincronizeaza c.v. la schimbarea treptei pe rosu, cat ulei iti papa la 1000 de km daca mergi tare, cat de repede se incalzeste moto la rece ............ vrei sa mai continui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde as putea gasi burete din ala, sa izolez carenele prin interior? Ca ma frig la picioare daca am pantaloni scurti sau prea subtiri. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu scoate flacari , cel putin pana acum , am inteles ca scoate doar daca sunt carburatoarele dereglate :P

Cat a costat toata distractia cu vopsitu ,ca ar cam trebui sa o coafez si eu.

 

 

Pe Carburatoarele Stok imi scotea Ceva mic acolo... acum depinde daca ai toba stok si carburele stok nustu... eu cu carb. stok si cu o toba sport scotea la fiecare skimbat de viteza si la frana de motor... Daca Vrei Flacari de 10-15 cm scoatei toba.. si o sa iti dea si cu carb stok

 

Vopsitul a fost 350euro

Si Stikarele 1 mil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba mivv scurtata + eliminator exup , o sa fac si un test de sunet :P

care ma ajuta si pe mine cu o toba stock dar fara amortizor in ea sau una sport si eftina pt cbr-ik al meu ..900 rr fireblade .

toba se prinde in 3 suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma ajuta si pe mine cu o toba stock dar fara amortizor in ea sau una sport si eftina pt cbr-ik al meu ..900 rr fireblade .

toba se prinde in 3 suruburi.

 

 

ce an?

 

difera distanta dintre suruburi intre 929 si 954

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Carburatoarele Stok imi scotea Ceva mic acolo... acum depinde daca ai toba stok si carburele stok nustu... eu cu carb. stok si cu o toba sport scotea la fiecare skimbat de viteza si la frana de motor... Daca Vrei Flacari de 10-15 cm scoatei toba.. si o sa iti dea si cu carb stok

 

 

legat de explozii, eu am un arrow de carbon si cu carburatoare stoc, dc ii opresti scanteia si o repornesti scoate flacara de 30cm, si in mers in frana de motor de la 5k la 2k de ture da vreo 20 de explozii mai micutze asa :P. dc ai toba stoc nu face nimic, e cuminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de explozii, eu am un arrow de carbon si cu carburatoare stoc, dc ii opresti scanteia si o repornesti scoate flacara de 30cm, si in mers in frana de motor de la 5k la 2k de ture da vreo 20 de explozii mai micutze asa :P . dc ai toba stoc nu face nimic, e cuminte.

 

face si cu toba stok dar infundate , adica face doar zgomot infundat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte ce ulei aveai ? nu cred sa fie schimbare in felul in care schimba si nici zgomotul nu prea dispare , poate e o impresie exagerata , in schimb motorul poate sa mearga mai bine , cred eu

 

nu stiu ce ulei avea motoreta ... eu o am de 2 sapt ... sincer nu e nici o impresie exagerata ... lucreaza mult mai bine cutia ...fata de cum lucra cu uleiul vechi ... in fine... credeti ce vrei si bagati procycle de la louis ... e 3 euro litru ( pt carcotasi )

si pt aalpine ... prietene lasa-ma cu temperatura uleiului si cu cat mananca in 1000 de km ... eu mi-am exprimat o parere / impresie

 

bafta la toata lumea .

Editat de Andr3y 954
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o toba Streetfighter , din punctul meu de vedere se aude foarte bine , dar flacari nu a scos niciodata , decat inainte de iarna cand iam golit carburatoarele, si treaba asta cu opritul scanteii nu e foarte buna asa pt motor :laugh:

Eu am si sincronizat carburatoarele acum , ma gandesc ca de asta nu da :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... :P Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"flacari" scoate in 2 situatii.

 

1.cand ai toba stock si vrei tu sa faci ghidusii. accelerezi in blana si iei contactul, benzina curge in galerii, se acumuleaza si cand dai drumu la contact da scanteie si explodeaza benzina de acolo si iese pe fund.

2. cand ai o toba sport scurta si merg in ture mari si in decelerari mai scoate flacari.(asa e la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba :P

 

ca bine zice pantera

118 cai la roata ii visati

am vazut motor super preparat ..sc33 din 98, tot modificat inauntru, pistoane, arbore cotit usurat +echilibrat, carburatoare keihin FCR 41mm, volanta usurata, chiuloasa preparata + axe came RME, gestiune motor Vince & Hines ..completa arrow competition etc si alte 1ooo diavolerii pe ea ..usurata la limita la 145kg fara benzina cu 165 cai la roata pe bancul de proba la honda day's in italia..parca era SF motorul ala dar a costat enorm de mult

 

un 900rr normal ..cat de cat reglat bine da 108-110 cai la roata

alea cu dynojet si evac completa 115-118 cai la roata daca sunt setate bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat azi-dimineata mi-a ajuns kit-ul de lant si vremea se anunta calduroasa in weekend, am zis sa nu pierd timpul maine si sa-l montez astazi. Asa ca am dat o fuga pana la garaj sa aduc motorul la serviciu (lucrez la un dealer auto) sa-l monteze fratele meu.

 

Pe drum, am observat o groaza de oameni care se uitau dubios la mine. :laugh: Intrebandu-ma de ce, am gasit cateva variante:

 

1. Au vazut ca semnalizatorul pe dreapta e dat jos.

2. Au vazut ca suportul de metal al carenei fata e dat jos (l-am imprumutat unui prieten ca model, sa-si faca si el unul)

3. Motocicleta e murdara. :P Promit ca dupa terminarea programului s-o duc la spalatorie.

 

Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. :)

 

Ete poza cand am ajuns. :o

post-28093-1242379076_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... :P Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ?

 

poi de ce sa se strice motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...