mac Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 ptr ca unii poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Motoarele sunt identice, dar din pacate numai una e a mea, cealalta e a prietenului meu. vreau sa va spun ca e o diferenta foarte mare intre motoare chiar daca practic arata identic, chiar si zgomotul motorului e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) frumoase aman2 dopeman ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester comandat placute frana spate + fata schimbat total mersu motoretei merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!! Editat Mai 13, 2009 de Andr3y 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) frumoase aman2 dopeman ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester comandat placute frana spate + fata schimbat total mersu motoretei merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!! Explica cum! Editat Mai 13, 2009 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii ..... cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ... in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Asa suna toba scurtata !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Ai ca Suna Frumos... !!! Dar Sincer Suna Mai frumos Fara...Pacat ca Injectia nu scoate la fel de multe flacari ca si carburatia Asa Am Vopsit Carenajul acum mai trebui: Ulei Filtru F.Aer Placute Discuri Gume si carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii ..... cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ... in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !! inainte ce ulei aveai ? nu cred sa fie schimbare in felul in care schimba si nici zgomotul nu prea dispare , poate e o impresie exagerata , in schimb motorul poate sa mearga mai bine , cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Ai ca Suna Frumos... !!! Dar Sincer Suna Mai frumos Fara...Pacat ca Injectia nu scoate la fel de multe flacari ca si carburatia Asa Am Vopsit Carenajul acum mai trebui: Ulei Filtru F.Aer Placute Discuri Gume si carburatoare La mine nu scoate flacari , cel putin pana acum , am inteles ca scoate doar daca sunt carburatoarele dereglate Cat a costat toata distractia cu vopsitu ,ca ar cam trebui sa o coafez si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 frumoase aman2 dopeman ontopic : schimbat ulei 15w50 motul 300v doubleester comandat placute frana spate + fata schimbat total mersu motoretei merita 100% sa dati banii pe motul 300v !!!! cutia de viteze lucreaza altfel ... doar o atingi si schimba ... zgomotu la viteza 1 nici nu se mai aude ... motoru se aude mai bine ... sincer merita toti banutii ..... cand luasem motoreta eram umpic dezamagit ca nu prea imi placea cum lucreaza cutia ( toate treptele ) in comparatie cu ce am avut anu trecut ... celalalt 954 ... si acuma lucreaza chiar mai bine ca ala ... in fine ... parerea mea : bagati 300v ca merita !! asa se intampla de fiecare data cand schimbi uleiul !!!! (dar ce ulei ai avut in motor?) daca tot zici ca se merita, la ce temp functioneaza acum motorul fata de inainte, cat de bine sincronizeaza c.v. la schimbarea treptei pe rosu, cat ulei iti papa la 1000 de km daca mergi tare, cat de repede se incalzeste moto la rece ............ vrei sa mai continui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Aveti idee unde as putea gasi burete din ala, sa izolez carenele prin interior? Ca ma frig la picioare daca am pantaloni scurti sau prea subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 La mine nu scoate flacari , cel putin pana acum , am inteles ca scoate doar daca sunt carburatoarele dereglate Cat a costat toata distractia cu vopsitu ,ca ar cam trebui sa o coafez si eu. Pe Carburatoarele Stok imi scotea Ceva mic acolo... acum depinde daca ai toba stok si carburele stok nustu... eu cu carb. stok si cu o toba sport scotea la fiecare skimbat de viteza si la frana de motor... Daca Vrei Flacari de 10-15 cm scoatei toba.. si o sa iti dea si cu carb stok Vopsitul a fost 350euro Si Stikarele 1 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Asa suna toba scurtata !! toba mivv scurtata + eliminator exup , o sa fac si un test de sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 toba mivv scurtata + eliminator exup , o sa fac si un test de sunet care ma ajuta si pe mine cu o toba stock dar fara amortizor in ea sau una sport si eftina pt cbr-ik al meu ..900 rr fireblade . toba se prinde in 3 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 care ma ajuta si pe mine cu o toba stock dar fara amortizor in ea sau una sport si eftina pt cbr-ik al meu ..900 rr fireblade .toba se prinde in 3 suruburi. ce an? difera distanta dintre suruburi intre 929 si 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Pe Carburatoarele Stok imi scotea Ceva mic acolo... acum depinde daca ai toba stok si carburele stok nustu... eu cu carb. stok si cu o toba sport scotea la fiecare skimbat de viteza si la frana de motor... Daca Vrei Flacari de 10-15 cm scoatei toba.. si o sa iti dea si cu carb stok legat de explozii, eu am un arrow de carbon si cu carburatoare stoc, dc ii opresti scanteia si o repornesti scoate flacara de 30cm, si in mers in frana de motor de la 5k la 2k de ture da vreo 20 de explozii mai micutze asa . dc ai toba stoc nu face nimic, e cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 legat de explozii, eu am un arrow de carbon si cu carburatoare stoc, dc ii opresti scanteia si o repornesti scoate flacara de 30cm, si in mers in frana de motor de la 5k la 2k de ture da vreo 20 de explozii mai micutze asa . dc ai toba stoc nu face nimic, e cuminte. face si cu toba stok dar infundate , adica face doar zgomot infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) inainte ce ulei aveai ? nu cred sa fie schimbare in felul in care schimba si nici zgomotul nu prea dispare , poate e o impresie exagerata , in schimb motorul poate sa mearga mai bine , cred eu nu stiu ce ulei avea motoreta ... eu o am de 2 sapt ... sincer nu e nici o impresie exagerata ... lucreaza mult mai bine cutia ...fata de cum lucra cu uleiul vechi ... in fine... credeti ce vrei si bagati procycle de la louis ... e 3 euro litru ( pt carcotasi ) si pt aalpine ... prietene lasa-ma cu temperatura uleiului si cu cat mananca in 1000 de km ... eu mi-am exprimat o parere / impresie bafta la toata lumea . Editat Mai 14, 2009 de Andr3y 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Am o toba Streetfighter , din punctul meu de vedere se aude foarte bine , dar flacari nu a scos niciodata , decat inainte de iarna cand iam golit carburatoarele, si treaba asta cu opritul scanteii nu e foarte buna asa pt motor Eu am si sincronizat carburatoarele acum , ma gandesc ca de asta nu da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 "flacari" scoate in 2 situatii. 1.cand ai toba stock si vrei tu sa faci ghidusii. accelerezi in blana si iei contactul, benzina curge in galerii, se acumuleaza si cand dai drumu la contact da scanteie si explodeaza benzina de acolo si iese pe fund. 2. cand ai o toba sport scurta si merg in ture mari si in decelerari mai scoate flacari.(asa e la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba ca bine zice pantera 118 cai la roata ii visati am vazut motor super preparat ..sc33 din 98, tot modificat inauntru, pistoane, arbore cotit usurat +echilibrat, carburatoare keihin FCR 41mm, volanta usurata, chiuloasa preparata + axe came RME, gestiune motor Vince & Hines ..completa arrow competition etc si alte 1ooo diavolerii pe ea ..usurata la limita la 145kg fara benzina cu 165 cai la roata pe bancul de proba la honda day's in italia..parca era SF motorul ala dar a costat enorm de mult un 900rr normal ..cat de cat reglat bine da 108-110 cai la roata alea cu dynojet si evac completa 115-118 cai la roata daca sunt setate bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Intrucat azi-dimineata mi-a ajuns kit-ul de lant si vremea se anunta calduroasa in weekend, am zis sa nu pierd timpul maine si sa-l montez astazi. Asa ca am dat o fuga pana la garaj sa aduc motorul la serviciu (lucrez la un dealer auto) sa-l monteze fratele meu. Pe drum, am observat o groaza de oameni care se uitau dubios la mine. Intrebandu-ma de ce, am gasit cateva variante: 1. Au vazut ca semnalizatorul pe dreapta e dat jos. 2. Au vazut ca suportul de metal al carenei fata e dat jos (l-am imprumutat unui prieten ca model, sa-si faca si el unul) 3. Motocicleta e murdara. Promit ca dupa terminarea programului s-o duc la spalatorie. Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. Ete poza cand am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ? poi de ce sa se strice motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.