Stau-De-6 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 ce culoare are toba!.....de ce asa? ce material e? Asa a cumparat-o. E un Micron. Eu cred ca e facuta asa prin ceva "tratare" a metalului, inainte sa-l asambleze. Mac, ne ridici ceata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 salutare....a pus cineva carene de 954 pe 929....sau stie cineva daca se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) am pus eu carene de zx12r pe 954, usor de tot, se simtea pe viraje stranse diferenta, motocicleta devenind mai lunga...... de ce tot vreti sa modifuckati motoarele? lasatile asa cum sunt, cu carene originale. sau mai bine modifica schema de culoare si o sa arate cat de cat ok. uite un exemplu http://www.bikepics.com/pictures/1776647/ Editat Noiembrie 16, 2009 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 am pus eu carene de zx12r pe 954, usor de tot, se simtea pe viraje stranse diferenta, motocicleta devenind mai lunga...... Pozeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 am pus eu carene de zx12r pe 954, usor de tot, se simtea pe viraje stranse diferenta, motocicleta devenind mai lunga...... Oaahaaahaaahaaaaaaa, chemati-l pe Sergiu, chemati-l pe Seeergiuuuuu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Oaahaaahaaahaaaaaaa, chemati-l pe Sergiu, chemati-l pe Seeergiuuuuu! Daca punea carene de zx7 sigur aparea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 @Borosz: uite, eu mai am inca 3 bucati acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 apropo de miniaturi: exista cu 954? ca am cautat si am gasit doar cu 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 unde ai gasit cu 929? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 ofofof, la un moment dat gasisem si eu un 929 in Bv., dar m-am chitrosit ca nu eram sigur daca-mi ajung banii de benzina pt. back si n-am mai gasit-o...mare parere de rau after... 954 nici eu n-am gasit, da sigur n-as mai lasa-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Asa a cumparat-o. E un Micron. Eu cred ca e facuta asa prin ceva "tratare" a metalului, inainte sa-l asambleze. Mac, ne ridici ceata? asa sunt tobele de la micron din titan, ai dreptate sunt tratate termic pt aspect. ce am sesizat la alte motoare, se modifica paleta de culori (de la temperatura) pe teava principala pana in toba, si eventual gura de evacuare se mai albastreste (la un zx9r am vazut...sergiu stie ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 ... si eventual gura de evacuare se mai albastreste (la un zx9r am vazut...sergiu stie ) ) Asta fiindcă-Cavasachi este extrem de performant, iar gazele se albastresc de ciuda cand vad ca pleaca din asa minunatie de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Asta fiindcă-Cavasachi este extrem de performant, iar gazele se albastresc de ciuda cand vad ca pleaca din asa minunatie de motor... =)) exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 unde ai gasit cu 929? din pacate nu la noi dar sunt sigur ca trebuie sa fie si pe la noi pe undeva prin vreo benzinarie parasita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen19 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 salutare stimati fireblade-isti... am citit vreo 50 de pagini din acest topic dupa care m-am plictisit, mai ales ca nu am gasit informatia pe care o cautam. Am ocazia sa iau un 929 rr din 2001. Problema se pune in felu' urmator. O voi folosi 70% oras si 30% afara. Stiu! De ce mama dracu iti iei ss pentru oras? Asta probabil o sa fie intrebarea voastra si nu o contest. Imi place ffff mult cum arata si cum suna Intrebarea ar fi.. 1. este destul de manevrabila pentru oras? 2. Am auzit ca in ture mici e destul de cuminte.. e adevarat? Va multumesc anticipat pentru orice lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ATenT Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Intrebarile ar fi ,1 te-ai mai dat pe motor sau 929 este primul motor al tau ? 2 tu ca om esti mai cu capul pe umeri sau nu ? Iar din ce am incercat io ,un f4 pot spune ca este cum ar veni un pic mai relaxant, dar in special toate ss sunt NEmanevrabile si NEconfortabile in oras dar sincer te obisnuiesti cu pozitia in timp, ptr oras care arata bine si este si relaxant ca pozitite ai mai multe variante FZ6le ,Banditu S, Hornetu S,,, deastea,, dar, cand pui pixda pe saua din spate la astea nu i sa mai vad bikini, ca nu mai sta aplecata peste rezervor Io mi-am bagat picioarele in ea de manevrabilitate m-au tentat mai mult Bikini Editat Noiembrie 23, 2009 de ATenT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen19 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Intrebarile ar fi ,1 te-ai mai dat pe motor sau 929 este primul motor al tau ? 2 tu ca om esti mai cu capul pe umeri sau nu ? Iar din ce am incercat io ,un f4 pot spune ca este cum ar veni un pic mai relaxant, dar in special toate ss sunt NEmanevrabile si NEconfortabile in oras dar sincer te obisnuiesti cu pozitia in timp, ptr oras care arata bine si este si relaxant ca pozitite ai mai multe variante FZ6le ,Banditu S, Hornetu S,,, deastea,, dar, cand pui pixda pe saua din spate la astea nu i sa mai vad bikini, ca nu mai sta aplecata peste rezervor Io mi-am bagat picioarele in ea de manevrabilitate m-au tentat mai mult Bikini 1. primu motor al meu (am mai mers pe un bandit de 400 dar nu se pune) 2. am 28 ani familie, copil si B de 10 ani... am vazut destule situatii in cei peste juma' de mil de km pe care ii am asa ca situatiile din trafic le cunosc destul de bine. Editat Noiembrie 23, 2009 de eugen19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 1. primu motor al meu (am mai mers pe un bandit de 400 dar nu se pune)2. am 28 ani familie, copil si B de 10 ani... am vazut destule situatii in cei peste juma' de mil de km pe care ii am asa ca situatiile din trafic le cunosc destul de bine. daca nu se pune banditu', apoi cu siguranta nu se pun nici cei 500k de km, cei 28 de ani, cei 10 ani de B, sau multele situatii ce le cunosti din trafic. Singurul lucru ce se va pune si va influenta direct cele de mai sus e copilul... Gandeste de cateva zeci de ori si cumpara odata. Personal, in situatia ta si cu experientele de-acum nu m-as arunca. Depinde numai de capatana, si-aia e cu dus si-ntors cand e inundata de adrenalina... 929 e frumoasa, puternica, mai greu cu reglatu ceasului si statu' fara fluctuatii la relati, suficient de comoda/manevrabila pt. cele 70 de procente ce le vrei in oras, cat si pt. restu' de 30 de-afara. Te obisnuiesti, desi dupa 1 an 2 de d'astea incomode daca o sa te sui pe un hornet sau mai "rau", transalp... daca motoreta e ok si pretul e corect, e o alegere pe cinste. bafta Mesaj completat sa nu mai zic (asta ca-l vad pe stau de 6 p'aici), ca mai ales in Bucuresti...cele 30 de procente sunt in functie de timpul liber ce-l ai. Pt o Cheia - cel mai aproape traseu ok - tre sa aloci o zi fara discutii...pe la noi nu mere cu sositu de la servici, suit pe mobra, dat pe curbe o ora-doua si dormit linistit...ca nu le-avem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 @Borosz: uite, eu mai am inca 3 bucati acasa. Eu am numai doua, a lui Hayden, si a lui Pedrosa !! Dar ma duc maine sa cumpar inca una, ca nu cumva sa crezi ca esti mai smecher Mesaj completat apropo de miniaturi:exista cu 954? ca am cautat si am gasit doar cu 929 du-te si cumpara 'en gros' ca altfel te linsam !! eu nici n-am vazut 929, ca sigur cumparam. Mesaj completat ofofof, la un moment dat gasisem si eu un 929 in Bv., dar m-am chitrosit ca nu eram sigur daca-mi ajung banii de benzina pt. back si n-am mai gasit-o...mare parere de rau after... 954 nici eu n-am gasit, da sigur n-as mai lasa-o ofof, eu am crezut ca esti baiat de treaba, dar cine se gandeste la benzina cand este vb de niste opere de arta... rusinica Mesaj completat Iar din ce am incercat io ,un f4 pot spune ca este cum ar veni un pic mai relaxant, dar in special toate ss sunt NEmanevrabile si NEconfortabile in oras dar sincer te obisnuiesti cu pozitia in timp, ptr oras care arata bine si este si relaxant ca pozitite ai mai multe variante FZ6le ,Banditu S, Hornetu S,,, deastea,, dar, cand pui pixda pe saua din spate la astea nu i sa mai vad bikini, ca nu mai sta aplecata peste rezervor.Io mi-am bagat picioarele in ea de manevrabilitate m-au tentat mai mult Bikini ....eu chiar ma urc pe blade in bikini !! i'm too sexy for my bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) salutare stimati fireblade-isti... am citit vreo 50 de pagini din acest topic dupa care m-am plictisit, mai ales ca nu am gasit informatia pe care o cautam. Am ocazia sa iau un 929 rr din 2001. Problema se pune in felu' urmator. O voi folosi 70% oras si 30% afara. Stiu! De ce mama dracu iti iei ss pentru oras? Asta probabil o sa fie intrebarea voastra si nu o contest. Imi place ffff mult cum arata si cum suna Intrebarea ar fi.. 1. este destul de manevrabila pentru oras? 2. Am auzit ca in ture mici e destul de cuminte.. e adevarat? Va multumesc anticipat pentru orice lamuriri. Daca iti cumperi un motor de aproape 150 de caluti doar din considerentele enumerate mai sunt sunt sanse f mari sa te chinui in scurt timp sa-l vinzi. Apar apoi motive gen 'nevasta-mea nu o place, nu-mi da voie" bla bla si nenumarati indivizi care asemeni tie la inceput nu stiu daca o vor sau nu. Suna aiurea dar cam asa e. Daca nu iti place ea, feeling,pozitie,acceleratie bla bla mai mult ca sigur o sa prinda praf in garaj si n-o zic cu rautate iar sansele sunt destul de mari avand in vedere experienta apropiata de 0, lipsa care te face fie sa te dai panicat si super stresat fie in extrema cealalta, amandoua la fel de nocive. Daca iti iei "miar' si "propovaduiesti" viteza legala atunci te minti singur! Editat Noiembrie 23, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen19 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) ...Apar apoi motive gen 'nevasta-mea nu o place, nu-mi da voie" ..... Nevasta-mea oricum nu e de acord.... cu toate ca in tineretile ei a fost prietena ani buni cu un motorist si a avut mii de km ca pasager... ....nenumarati indivizi care asemeni tie la inceput nu stiu daca o vor sau nu........Daca nu iti place ea, feeling,pozitie,acceleratie bla bla... tocmai de asta as vrea sa ma plimb cu una macar 1 ora 2... Sa vad cum ma "asez".. pozitie, cum accelereaza, cum franeaza ca si asta e important.. Daca iti iei "miar' si "propovaduiesti" viteza legala atunci te minti singur! nu sunt genu' de om al vitezei legale... sunt genul vitezei de siguranta. m-am trezit de cateva ori pe banditu ala ca aveam aproape 100 prin buc. Nu conteaza cat ai, ci alti factori... traficul, unde esti, starea drumului s.a.m.d. Sunt niste mici principii care le aplic si in conserva Pe de alta parte nu vreau sa imi iau una mica, sa treaca 3 luni, ma obisnuiesc cu ea si pe urma vad ca e limitata. Macar asa ma obisnuiesc de la bun inceput cu ea, daca mai plec si pe afara stiu ca ma ajuta si nu ma tarai sau zdruncin la 140 pe una mica... Asta e prima si nu am de gand s-o schimb din an in an, mai ales ca vad cat de mult se chinuie unii dintre voi s-o "marite" pe cea veche. De asta ma interesa manevrabilitatea ei, dar cel mai probabil ca o sa fac o tura si o sa vad daca imi vine bine Bafta si asfalt uscat tuturor. PS: Uscat e ... vremea asta e criminala, cred ca si d-aia plang pe aici.. Editat Noiembrie 24, 2009 de eugen19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Io mi-am bagat picioarele in ea de manevrabilitate m-au tentat mai mult Bikini Eugene, alege cu inima, daca tie iti place, go 4 it. Daca mai ai si capul pe umeri..si mai bine 900 pt oras e totusi cam mare, un 600 RR de exemplu e mult mai potrivit, dar alegerea iti apartine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Nevasta-mea oricum nu e de acord.... cu toate ca in tineretile ei a fost prietena ani buni cu un motorist si a avut mii de km ca pasager... tocmai de asta as vrea sa ma plimb cu una macar 1 ora 2... Sa vad cum ma "asez".. pozitie, cum accelereaza, cum franeaza ca si asta e important.. nu sunt genu' de om al vitezei legale... sunt genul vitezei de siguranta. m-am trezit de cateva ori pe banditu ala ca aveam aproape 100 prin buc. Nu conteaza cat ai, ci alti factori... traficul, unde esti, starea drumului s.a.m.d. Sunt niste mici principii care le aplic si in conserva Pe de alta parte nu vreau sa imi iau una mica, sa treaca 3 luni, ma obisnuiesc cu ea si pe urma vad ca e limitata. Macar asa ma obisnuiesc de la bun inceput cu ea, daca mai plec si pe afara stiu ca ma ajuta si nu ma tarai sau zdruncin la 140 pe una mica... Asta e prima si nu am de gand s-o schimb din an in an, mai ales ca vad cat de mult se chinuie unii dintre voi s-o "marite" pe cea veche. De asta ma interesa manevrabilitatea ei, dar cel mai probabil ca o sa fac o tura si o sa vad daca imi vine bine Bafta si asfalt uscat tuturor. PS: Uscat e ... vremea asta e criminala, cred ca si d-aia plang pe aici.. este suficient de manevrabila in oras; in afara am facut 750 de km intr-o zi si ma durea fundu, dar mainile nicio treaba, comparativ cu altele din aceeasi categorie sta foarte bine la confort. este un motor echilibrat zic io, dar poate fi si racheta! sfat: daca iti place, parerea mea este sa faci achizitia, se merita. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Stie cineva daca se potriveste motorul de pe SC33 an 98-99 pe SC33-ul de 96-97 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen19 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 este suficient de manevrabila in oras; in afara am facut 750 de km intr-o zi si ma durea fundu, dar mainile nicio treaba, comparativ cu altele din aceeasi categorie sta foarte bine la confort.este un motor echilibrat zic io, dar poate fi si racheta! sfat: daca iti place, parerea mea este sa faci achizitia, se merita. bafta. Roberte merci mult de sfat si opinie. Sper sa ma inteleg bine cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.