bu2 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 daca ajungi in buc pot sa-ti imprumut un set de etrieri de la 929 daca se potrivesc, sa vezi ce si cum k,ms...mai mesteresc putin la ea...si daca nu i dau de cap...poate iti fac o vizita....io sper totusi sa se rezolve:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare, Am cumparat recent un 954 si dupa cateva sapt de asteptat dupa un capac de alternator si alte chestii am inceput si eu sa ma bucur de prima mea vitezana. dupa 2 ani pe un GPZ 500 este exact ceea ce cautam ca si putere, in schimb stabilitatea si agilitatea pe curbe m-au surprins de tot. senzatiile pe meses sunt EHEM... altele. e un motor superb si parca parca l-as tine pana i se blocheaza kilometrajul. mai nasol cu toate piesele de schimb mult mai scumpe dar in secunda in care am tras de acceleratie am si uitat cati bani au intrat in ea. am o intrebare care ma roade: in oras se cam incinge, lucru care am inteles ca e normal la modelul acesta. din pacate nu se poate cu platforma pana la iesirea din cluj si cateodata ajunge la 101 grade exact cand ajung la destinatie. cum fac sa nu am probleme cu ea? cand is 30 de grade afara degeaba o las putin sa mearga cu ventilatorul ca nu poate sa scada temperatura sub 100. am inteles ca nu e bine nici sa opresc motorul cand e pornita termocupla. cum se rezolva treaba asta? m-am gandit chiar sa ii mai cumpar un ventilator SH si sa il leg in paralel langa celalt. in rest e super ca nu se poate folosi ca motor de slapar. la cat de tare se incinge cadrul imi parleste tot parul de pe picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele. 954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele.954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954 stiu ca e ok sa se incinga, clar ca ii place la peste 90 kmh si mi e pare logic. vreau doar sa stiu ce fac in cazul in care am de mers prin oras, e la 101 grade ventilatorul sta sa sara de pe radiator la ce rotatii prinde si eu am ajuns la destinatie. opritul motorului in caul asta nu e recomandat dar nici nu poate sa coboare ventilatorul temperatura lichidului de racire la sub 100 cu motorul in functiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 PROBLEME, PROBLEME SI IAR PROBLEME...... am desfacut pana la urma etrierul stanga....am scos pistonasele,am curatat garniturlie am curatat mizeria din sentuletele din etrier,am curatat pistonasele. pistonasele nu au urme de uzura...insa prima garnitura (cea din interior) nu cea pentru praf...are o forma usor conica...adica nu mai e cilindru perfect... toate 4 garniturile au aceeasi forma...dar fara urme de ciupituri sau altceva... am montat totul la loc....SI TOT INFRANATA ESTE ROATA...DISCU STANGA MUULT MAI INCINS DECAT DISCUL DREAPTA...URMEAZA UN SET NOU DE GARNITURI... ACUM AM ALTA PROBLEMA am iesit azi sa verific cum lucreza etrierul...am dat o tura (10 km) s a aprins becul de benzina...am ajuns in port...am oprit 10 minute. am pornit si nu a tinut relantiul si s a oprit. am repornit...totul ok...am ajuns la benzinarie (max 3 km)...am alimentat de 30 ron...am pornit ...totul ok...am mers 500 metri....suna telefonul...opresc motorul..vorbesc 2 minute.....dau sa pornesc si PAUZA!!!!!....NU MAI MERGE.....NU SE MAI AUDE BAZAITUL ALA DE LA POMPA DE BENZINA... SIGUR SIGUR AM BAGAT BENZINA...AM VERIFICAT TOATE SIGURANTELE PE CARE LE AM GASIT...AM VERIFICAT MUFA DE LA POMPA..AM VERIFICAT PAPUCUL ALA CARE VINE LA POMPA DIN REZERVOR...DEGEABA....PUN CONTACTUL SI NU SE AUDE BAZAITUL ALA...DAU LA AUTOMAT..MOTORUL INVARTE DAR NU PORNESTE... SFATURI PLSSS......AICI CHIAR NU MAI AM IDEE DE CE S AI FAC ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 verifica: -pompa penzina -senzor de inclinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Baterie are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 verifica:-pompa penzina -senzor de inclinare salut,...cum le verific? mufele sunt ok, le am verificat,le am cuplat,decuplat...tot...nu e de la mufe baterie are...nu e de acolo..invarte motoru de l inebuneste....NU BAZAIE POMPA!!!.....AM LUMINI...AM CURENT IN BATERIE..INVARTE MOTORUL.. POSIBIL SA FIE DE LA CHEIE? SA SE FII STRICAT CIPUL ALA?? Mesaj completat AVETI IDEE SE POATE DEPISTA ''DEFECTUL'' CU PROCEDURA AIA DE DIAGNOSTIC? STIU CA TREBUIE SCURTCIRCUITATA NU STIU CE MUFA SI SA VEZI DE CATE ORI CLIPESTE UN BEC IN BORD...DAR MAI MULT NU STIU....PLS HELPPP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Pune un voltmetru pe mufa de la pompa de benzina, pune contact si da la automat. Daca nu vine curent atunci nu e pompa de benzina. Referitor la HISS nu stiu ce sa spun, parca dupa ce pui contactul se stinge ledul de HISS daca recunoaste cheia.. am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face... problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face... problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor? Daca ledul nu palpaie atunci nu e electronic sau ma rog........trebuie sa o iei de la capat.....cum zicea cinvea inainte senzor de inclinare..si tot asa in sus......sau poate chiar e pompa moarta numa atunci ti-ar arata pe led....deci nu se aude pompa ca lucreza?...pun pariu ca e ceva simplu numa asa e mia greu de depistat! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 as dori sa-mi cumpar un cbr 900 de prin 97. si ma intereseaza cam ce consum de benzina ar avea in bucuresti. am de umblat zilnic prin bucuresti si as scuti mult timp cu motorul...ma gandeam la un cbr 900 deoarece vad ca au preturi bunicele , acum e problema sa nu-mi consume cat masina(10-11) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca. offf....esti la fel de varza ca mine .... sa incerc sa fac un rezumat: -trag 2 fire de la baterie si alimentez 2-3 secunde pompa de benzina si vad daca lucreza -verific daca vine curent,timp de 2-3 secunde, in mufa la care se leaga pompa,...dupa ce apas butonul rosu... -verific daca functioneaza senzorul ala de inclinare----asta nu mai mai zis cum sa o fac - HISS...din ce am inteles daca nu ar citi cheia...ar ramane beculetul ala aprins...cel cu ''cheita'' langa el...din bord eu am incercat cu ambele chei si nu ramane aprins beculetul....de bazait pompa tot nu bazaie...motorul il da peste cap... este posibil ca vre un senzor sa detecteze o benzina ff proasta,cu apa in ea,....si sa blocheze pompa ,pt a proteja motorul,injectoarele? sau deja sunt S.F.-uri?? Mesaj completat cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. la tine ramanea becul ala aprins? cel cu ''cheita'' din bord? ce simtome avea la tine? bazaia pompa sau nu? dadea motorul peste cap? ma gandesc ca o cheie nerecunoscuta de HISS nici nu da motorul peste cap !!! Mesaj completat uite 2 poze din manualul de reparatie....poate imi traduceti si mie ca am mici nelamuriri cu pompa e clar...masor MARO CU VERDE si trebuie sa am curent dar la senzor....nu inteleg ce vrea sa spuna.....il desfac din pozitie....il tin orizontal si trebuie sa taie benzina, il inclin 60 de grade si iar trebuie sa taie benzina??!!!! pai tinut orizontal nu ar trebuie sa fie ok...si sa dea drumul la benzina?!!! sau e ceva ce nu pricep eu????? Mesaj completat INCEP SA O URASC....LA CATA ELECTRONICA ARE PE EA......TP SENZOR !!! TROTTLE POSITION SENZOR......ASTA CE MAMA MASII MAI FACE.... SENZOR PT POZITIA ACCELERATIEI...sa fie si asta de vina pt lipsa de bazait a pompei de benzina? cred ca o sa inebunesc in curand.... de H.I.S.S. nu gasesc nimic in manual...cred ca e trecut la secret ....doar o mufa atat...da verificari...probe ...masuratori...nimic...cred ca aici e jmecheria...de o poti fura...anulezi cumva H.I.S.S si aia e... plss helpppp am gasit ...100 e ...pompa de benzina s.h. sper sa nu fie de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. Am si eu un cititor HISS. Daca e cineva interesat, dati un mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 schimba frate cititorul de cheie, lasa pompa si alte minuni, n-ai treaba cu ele, garantat 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!! Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!! Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia. vezi daca te grabesti si nu sitesti corect.... eu intrebam exact ce sa masor si cum.... am spus doar ca am gasit o pompa sh la 100 euro...nu ca si am cumparat o........si sper sa nu fie ea de vina... e posibil sa fie doar de la mufa HISS...pt ca ....am cam bagat multa apa prin bord pt ca am varsat putin lichid de frana ccd am schimbat... si ma gandesc ca a intrat ceva apa in mufa aia....si de la trepidatii ...in timp (1 zi) a trecut de garnituri sau ce o fii acolo si a oxidat un contact...azi desfac si verific asa ca nu te mai grabii sa tragi concluzii ... Mesaj completat off....am desfacut panoul de plastic negru de pe partea dreapta ca sa pot ajunge la mufe..... sunt acolo 4 ,5 mufe....le am desfacut pe toate...au ceva urme de apa in ele.....am curatat...am dat cu spray.... problema e ca NU POT DESFACE MUFA DE LA H.I.S.S. !!!!! ca sigurante are 3 pini pe 3 laturi....nu e loc absolut deloc pentru a i muta si desface mufa.... CUM DESFAC MUFA AIA PT A O CURATA???? probabil a intrat apa si a oxidat si acolo ceva.....deocamdata am lasat mufele in soare sa se usuce bine ce minte am avut si eu de am turnat apa in halu ala......nu inteleg cum a ajus tocmai acolo....ca e destul de ferit locul... Mesaj completat ACUM CHIAR NU MAI INTELEG CE ARE...... AM ABANDONAT MUFA H.I.S.S.- NU O POT DESFACE.... AM PROBAT POMPA PE DIREC-MERGE...CU BENZINA CARE A TRAS O AM PORNIT MOTORUL...A MERS PENTRU CATEVA SECUNDE--CAT A AVUT BENZINA. AM MASURAT MUFA DE LA POMPA SI AM CURENT IN EA CAND APAS PE BUTONU ROSU. CE MAI ARE ACUM !!!!! ACUM CE NU INTELEG......AM MASURAT BATERIA...7.CEVA VOLTI......NU TREBUIA MAI MULT?....MOTORUL IL DA PESTE CAP FARA PROBLEME... IN MUFA DE LA POMPA 6.CEVA VOLTI..... O FII APARATUL MEU DE MASURA DE VINA.... PROBLEMA E CA DIN CE INTELEG DE LA VOI ...AR TREBUII SA AM CURENT IN MUFA DE LA POMPA DOAR 3-4 SECUNDE ??.....EU AM CURENT IN MUFA CAT TIMP TIN BUTONUL ROSU APASAT... CINE COMANDA INTRERUPERA BAZAITULUI? CD AM PUS O PE DIRECT,CU FIRE TRASE DE LA BATERIE,....INTENTIONAT AM LASAT O PUTIN MAI MULT DECAT IN MOD NORMAL...SI BAZAITUL NU S A OPRIT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 incearca sa dai curent la mobra eventual de la o masina cu cabluri bune nu este normal sa ai 7 volti daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 CE VREA SA INSEMNE ASTA? Disconnect the fuel pump 3P (Black) connector . Turn the ignition switch ON and measure the voltage between the terminals . Connection : Brown (+ )-Green (--) There should be battery voltage for a few seconds . If there is battery voltage, replace the fuel pump . E DIN POZA PUSA DE MINE ...LEGAT DE VERIFICAREA POMPEI... SA INTELEG CA DACA AM CURENT NON STOP TREBUIE INLOCUITA POMPA?? CE TREBA ARE CURENTUL DIN MUFA (CARE NU E DOAR PT CATEVA SECUNDE )CU INLOCUIREA POMPEI??? NU ITELEG ( PROBATA PE DIRECT BAZAIE SARACA...BAGA BENZINA ...DOAR A MERS MOTORUL PENTRU CATEVA SECUNDE ( Mesaj completat incearca sa dai curent la mobraeventual de la o masina cu cabluri bune nu este normal sa ai 7 volti daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie PROBLEMA E CA AM CURENT...IL INVARTE BINE DE TOT... NU BAGA CURENT IN POMPA SI NU STIU DE UNDE E LEGATA POMPA DE DIRECT LA ACEEASI BATERIE MERGE. Mesaj completat NU E NORMAL SA FIE CURENT TOT TIMPUL IN MUFA AIA?? ALTFEL CUM LUCREAZA POMPA? CUM TRAGE BENZINA?? Mesaj completat OARE TOATE PROBLEMELE SA FIE CAUZATE DE ''FUEL CUT RELAY'' ?? DAR NU INTELEG CE FACE PIESA ASTA...CUM LUCREAZA?? DIN MOMENT CE AJUNGE CURENT IN MUFA AIA....EL TREBUIE SA TAIE CURENTU DUPA ALEA CATEVA SECUNDE? SI NU E NICI ASA....CA AR FII TREBUIT SA BAZAIE FARA OPRIRE...DIN MOMENT CE IN MUFA AM CURET...POMPA PE DIRECT MERGE....DAR DUPA CE LE CONECTEZ POMPA NU MAI MERGE......CE NAIBA SA AIBA...CA NU I DAU DE CAP....E ENERVANT... Mesaj completat NU SE POATE NU SE POATE NU SE POATE.... IN PAUZA MECIULUI AM FACUT URMATORUL EXPERIMENT: AM MASURAT DIN NOU MUFA CARE VINE LA POMPA CU CONTACTUL PUS...AM CURENT....OPRESC CONTACTUL ...NU MAI AM NICI CURENT... CONECTEZ MUFA LA MUFA POMPEI....SI MASOR DIN NOU...PE O PARTE A MUFEI AM CURENT ...PE PARTEA CEALALTA NU AM CURENT(FIRELE CARE VIN DE LA POMPA)... LEG 2 FIRE LA MUFA POMPEI SI O PUN LA BATERIE...MERGE ACELEASI 2 FIRE LE BAG IN MUFA CU CURENT...PUN CONTACTUL....SI SURPRIZA.....NU MERGE !!!!! CINE POATE SA IMI EXPLICE CE SE INTAMPLA ARE O BERE DE LA MINE... CRED CA I DAU FOC IN CURAND... Mesaj completat am masurat si senzorul de inclinare....merge ok....valorile din manualul de reparatie.... mai am de masurat FUEL CUT RELAY....dar nu am cu ce... am observat cu ocazia asta....ca in momentul in care apas butonul rosu se aude un CLIK undeva...ori senzorul de inclinare ori releul...ca s unu langa altul si nu mi dau seama... am mus mana pe ele si pare ca simultan fac CLIK....acum e normal sa faca amandoua??? doar unul ??care din ele?? normal amandoua ar treb sa taie sau sa permita trecerea benzinei.... lucreaza in paralele? sau cd unul e deschi...celalalt e inchis.?? posibil releul ala sa nu fucntioneze? si dasta sa nu permita amorsarea pompei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Recomandari unde pot schimba simeringurile si uleiul din telescoape (954) (bucuresti) si eventual un pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 CE VREA SA INSEMNE ASTA? Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap ( Ceva probleme am avut si eu la un Kawasaki,pompa functiona la primele probe data jos de pe motocicleta dar apoi montata in mers intrerupea si murea motorul. Daca nu este releul,din ce stiu eu daca ar fi releul nu ar mai invarti deloc pompa(nu ar primi curent) Daca mufele sunt ok atunci problema poate sa fie de la pompa. Mentionez ca pompele se potrivesc de la kawasaki,honda,yamaha toate sunt la fel. Pompa daca este defecta poate avea urmatoarele defecte: Platina care este actionata de membranaa vacumatica este impuscata(se curata platina ca la dacie)posibil sa functioneze bine din nou dar nu garantez daca este impuscata rau.(se gaseste acel kit cu platina de schimb pe ebay si costa vreo 25 de dolari) Mai este posibil ca pompa sa nu mai functioneze cum trebuie si debitul propulsat sa fie mai mare sau mai mic. Daca nu stiai pompa nu functioneaza continuu in momentul in care pornesti motorul,ea are o membrana vacumatica care are grija ca in momentul in care nivelul de benzina din carburatoare scade ea simte si porneste actionand acea platina cupleaza electromagnetul care actioneaza membrana care pompeaza benzina. Ca sa fii sigur ca nu este de la pompa sau releu si sa nu fie din cauza carburatoarelor care pot fi dereglate poti face un test simplu. Fii sigur mai intai ca ai rezervorul peste jumatate,baga furtunul din rezervor direct in carburatoare,anulezi pompa si filtrul,benzina va ajunge prin cadere libera in carburatoare fara nici o problema va functiona,eventual va face figuri de alimentare cand rezervorul scade la un sfert. Dai bataie cu probele si asteptam raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare..... daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay? bineinteles si de sigurante??? nu inteleg ..... ce naiba are... in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge INEBUNESSSCCCCCC nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.