lessy Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 nu o facut galagie prea mare peste prut? ))) (y) » Post actualizat in 07 Aug 2014 16:05 ma fost de folos galagia,m-au observat mai usor in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Confirm ca se aude grav a lu' lessy!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzydog Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Hai salut si bine v-am gasit! Ma alatur si eu posesorilor de 900 RR cu un sc28. Momentan, e dezbracat de carene pentru o revizie si o constatare amanuntita. Scuze daca s-a mai discutat problema asta, am cautat si nu am gasit, aveti idee carena fata si codita se potrivesc de la sc33? Vreau neaparat sa fac modificarea asta! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Se dezmembreaza 954. Nu au mai ramas foarte multe piese, datorita unui incident, dar PM me pt disponibilitate, poze si alte detalii. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 E cam liniste mare pe topicul acesta asa ca voi pune eu cateva poze din seria "Am cu ce ma lauda" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 bravo domle! a iesit f misto motoru ce calcatura folosesti? (kit de lant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Mersi -1 pe fata și cu roata de 55 da aproape de raportul standard (aprox 4% eroare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) Mai pune-i 2, preferabil chiar 3 dinti pe foaia spate, vei avea cu totul si cu totul alta moto. Placerea pilotatului vine foarte mult din demarajul puternic. Chiar si cu 11% eroare, nu poti sa-i dai capat in treapta a 6-a decit pe autostrada. Eu am incercat cu 954 sa-i dau capat, cu calcatura stock, trebuia sa se intrerupa circulatia intre Bucuresti si Fundeni, si tot nu aungea turometrul in limitare. Cu -1 +3 , motoreta era racheta pina in 250 km/h , viteza reala.La liniute este regina, are si raport scurt in cutia de viteza, pleci la start numai cu 3500ture, dai repede drumul la ambreiaj si dai fum la mai toate concurentele. Editat August 31, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Vroiai sa spui Bucuresti - Fundulea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Da, aproape 30km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Salut! Intentionez sa cumpar un 954 in cel mai scurt timp si as aprecia daca m-ati ajuta cu niste informatii. Spre exemplu m-ar interesa ce bube are in general ca sa stiu la ce sa fiu atent (sunete ciudate, batai, oscilatii la ralanti, etc). Eventual cine merge pe asa ceva daca ar putea sa-mi zica ce informatii imi afiseaza bordul. Imi arata nivelul de benzina sau doar se aprinde un bec, arata consumul, etc. Multumesc anticipat si daca stiti pe cineva de incredere care da un 954 in zona Bucuresti, as putea sa-i fac o vizita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Salut! Intentionez sa cumpar un 954 in cel mai scurt timp si as aprecia daca m-ati ajuta cu niste informatii. Spre exemplu m-ar interesa ce bube are in general ca sa stiu la ce sa fiu atent (sunete ciudate, batai, oscilatii la ralanti, etc). Eventual cine merge pe asa ceva daca ar putea sa-mi zica ce informatii imi afiseaza bordul. Imi arata nivelul de benzina sau doar se aprinde un bec, arata consumul, etc. Multumesc anticipat si daca stiti pe cineva de incredere care da un 954 in zona Bucuresti, as putea sa-i fac o vizita. Iti urez vise placute. Moto vechi de 12 ani, nu gasesti fara bube, Mai ales astea sportive, care prin definitie, sint facute sa fie abuzate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Cred ca primul lucru care ar fii bine sa verifici daca sunt urme de sudura pe blocul motor, partea stanga - sub galeriile de evacuare. Cica la cazatura pe dreapta socul de la capac se transmite mai departe si crapa motorul sau se rupe materialul unde e infiletat surubul. Poti verifica compresia, in manual zice de 12 bar (presiunea standard), la a mea (aprox 43000 lkm in bord) arata 11 la un cilindru 11.5 la celelalte 3. Daca e posibil sa dai jos baia de ulei, verifica nu fie span in el. Mai mult ca sigur ca ambreiajul o sa aiba un sunet ciudat (o bataie) care dispare cand tragi de maneta. Cica se aude si distributia la marea majoritate din modele. Incarcarea o mai poti verifica relativ simplu. In rest aceasi chestii ca la orice alt motor. Bordul are doar martor de rezerva de benzina, nu arata nivelul. I-ti arata consumul in forma de km/L de combustibil, erori din sistemul de injectie, ceas, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) Iti urez vise placute. Moto vechi de 12 ani, nu gasesti fara bube, Mai ales astea sportive, care prin definitie, sint facute sa fie abuzate, multumesc pentru aport. » Post actualizat in 02 Sep 2014 11:04 Cred ca primul lucru care ar fii bine sa verifici daca sunt urme de sudura pe blocul motor, partea stanga - sub galeriile de evacuare. Cica la cazatura pe dreapta socul de la capac se transmite mai departe si crapa motorul sau se rupe materialul unde e infiletat surubul. Poti verifica compresia, in manual zice de 12 bar (presiunea standard), la a mea (aprox 43000 lkm in bord) arata 11 la un cilindru 11.5 la celelalte 3. Daca e posibil sa dai jos baia de ulei, verifica nu fie span in el. Mai mult ca sigur ca ambreiajul o sa aiba un sunet ciudat (o bataie) care dispare cand tragi de maneta. Cica se aude si distributia la marea majoritate din modele. Incarcarea o mai poti verifica relativ simplu. In rest aceasi chestii ca la orice alt motor. Bordul are doar martor de rezerva de benzina, nu arata nivelul. I-ti arata consumul in forma de km/L de combustibil, erori din sistemul de injectie, ceas, etc... Merci, am sa fiu atent la ce ai punctat. Sa inteleg ca e normal ca ambreiajul si distributia sa se auda "ciudat" si nu necesita nicio interventie. Editat Septembrie 2, 2014 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 La ambreiaj de obicei nu e nici o problema. Cred ca e zgmotos de nou. La distributie insa, nu ar fi rau sa schimbi atat lantul cat si intinzatorul. La cele la care nu e o problema grava, zgomotul se aude doar pe revenire si nu e urgenta interventia. Sutn cazuri in care si una dintre patine trebuie inlocuita. Eu am gasit un rest in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Ce parere aveti de asta ? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=573691&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 daca ala primeste 3300 de euroi pe ea,si eu o scot la vanzare pe a mea cu 2500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Ce parere aveti de asta ? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=573691&selpic=1&zoom=1#foto Cunosc atat motorul, cat si proprietarul. O recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Salut, daca intereseaza pe cineva, am vandut moto, mi a ramas amortizorul de ghidon. Matris, cu prinderi de 929, 954, merge si pe 919. pret 200e fix. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Salut, am o problema cu acul vitezometrului, uneori tremura la diferite viteze, nu tot timpul se intampla si nu tot timpul la fel de tare tremura. Care poate fi cauza si cum as putea-o rezolva? Este modelul din 95. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Salutare!! In sfarsit am si eu cont pe motociclism si ma pot lauda cu mobritza mea! Am un 919 din '97, care merge bestial si ma surprinde placut in fiecare zii. Este prima mea motocicleta si o am de la inceputul sezonului trecut. Pot sa ma mai laud cu faptul ca, incepator fiind, am mai bine de 10 mii de km si niciun incident rutier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 misto jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Salut, am o problema cu acul vitezometrului, uneori tremura la diferite viteze, nu tot timpul se intampla si nu tot timpul la fel de tare tremura. Care poate fi cauza si cum as putea-o rezolva? Este modelul din 95. Mersi! Da-l jos, scoate-l din camasa daca merge, curata-le, unge cu ulei interiorul si cu vaselina cablul si vezi daca mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 dupa un an de f2 am reusit sa urc si io un pic(nu prea departe)....zgomotele specifice la ambreiaj si distributie le are,si pe partea dreapta are carenele crapate(cand o sa intre la hibernare intra la facut) in rest trage f bn ...mecanic e ok,ce-i drept cam mare diferenta de la 600 la 900 ....mi-e cam frica sa ma dau la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 E bine daca ti-e frica. Frica (si norocul, de vreo 2-3 ori) m-au tinut si pe mine in viata, desi am avut acest model ca prima motocicleta. Asa ca mergi cu cap, nu fa pe eroul, pune-i anvelope bune si have fun! Eu inca astept pe cineva sa vina sa se prezinte pe aici cu fosta mea mobra, nu mai stiu pe unde a ajuns. S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.