Cesar Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Salut, nu aveti cumva un manual pt cbr-u din 95? As vrea sa incerc setarile de suspensie stock si nu le gasesc pe nicaieri, sau eventual daca stiti pe unde sa caut. Mersi! Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate. Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Incearca la Www.manualedereparatie.info Multumesc de sugestie, dar din pacate nu este pt sc 28 Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate. Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc... Acum au fost servisate, am tot incercat diferite setupuri dar nu mi-a placut nici unul pana acuma, si m-am gandit sa incep atunci iar de la inceput adica de la setarea din fabrica si de acolo sa vad ce si cum mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Ok, daca zici ca au fost servisate e un pas inainte Ce ulei ai un furca? Vascozitate? Ce ulei ai in amortizorul spate? vascozitate? Ce presiune de azot ai in compensator? Arcurile sunt cele din 95? Si arcurile se mai schimba... Eventual se masoara sa se stie daca au iesit din parametri. la sportive insa, foarte rar arcurile scad sub cota de inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Ulei Bel ray 10w, arcurile sunt la mm ca si in carte, habar nu am daca au fost schimbate sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Si in amortizorul spate ce ulei ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Am gresit acum imi dau seama, la suspensia spate nu am umblat. Am gasit aici ceva explicatii utile pe site-u asta http://www.moto-racing.co.uk/suspension Editat Iunie 23, 2014 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Amortizorul spate nu il poti servisa daca nu ai azot si sculele necesare sa-i faci presiuena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Da tocmai de asta nu am umblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Nasol, din pacate nu vei avea o motocicleta care sa se comporte decent daca este servisata doar fata Editat Iunie 23, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Problema e cu fata deobicei, in curbe apare un fel de chattering sau nu stiu cum sa explic, cam vobleaza. Nu conduc eu foarte sportiv, ba din contra, dar uneori e periculos. Nu stiu acuma ce sa zic, se poate sa fie de la janta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Referitor la link-ul pus de tine: "3 - Rear CompressionYou want the rear end to squat a bit as you apply the power." Nu sunt de acord cu asta. Dimpotriva, e preferabil sa faca invers ca sa nu iesi larg din curba cand tragi de gaz. » Post actualizat in 23 Jun 2014 12:43Problema e cu fata deobicei, in curbe apare un fel de chattering sau nu stiu cum sa explic, cam vobleaza. Nu conduc eu foarte sportiv, ba din contra, dar uneori e periculos. Nu stiu acuma ce sa zic, se poate sa fie de la janta? Rulmentii de jug - verifica sa nu ai joc si/sau uzura. Un spate foarte moale si fara amortizare poate duce la voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Am sa verific la jug sa vad. Intre timp cred ca voi incerca un rider sag de 30-35mm sa vad ce se intampla. voi reveni cu feedback » Post actualizat in 24 Jun 2014 14:23Intradevar acum parca se comporta mai bine mobra. ps. cand am schimbat lantul acum, am pus 15/45 dinti si sunt super incantat, cred ca a fost cea mai buna alegere pe care am facut-o in ultima vreme Pun si o poza cu batranica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 nu te deranjeaza consumul mai mare, eroarea de viteza si distanta parcursa? eu am -1 pe fata si cauciuc de 55, si eroarea e in jur de 5% la distanta parcursa. Nu e f mare eroarea, dar consumul e... 7% - 8% in afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Sincer sa fiu nu am comparat diferentele de viteza si distanta, dar nu cred sa fie ceva foarte semnificativ statistic ), consumul e ~ 8 mixt, ma rog nu chiar mixt mai degraba 60% oras 40 afara, chiar deloc nu mi se pare ca consuma mai mult decat pana acum, nu stiu ce sa zic, dar o sa masor si un consum afara sa vad ca is curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 954, 929 au cel mai bun mers cu -1 +3. Le-am incercat toate combinatiile la pinioane. Merg cu moto ca sa ma bucur, nu la consum, Cind nu am bani de benzina, merg cu masina la consum minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 am o dilema... nu stiu ce sa fac,sa schimb toba de pe moto sau nu momentan am pe ea un arrow carbon, si m-am gandit sa schimb pe un homemade gp style arrow stiu cum e,ok. gp style nu pot proba doar daca il cumpar,nu stiu cum se aude,e prea galagios? din cuplu nu va scadea? ca la cai... nu cred ca eu observ )) ce pareri aveti? » Post actualizat in 26 Jun 2014 23:30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Salut, am o toba gp style Mass + țeavă intermediara și flansa, e ceva brand italian... Sunetul e f frumos, dar prea gălăgios pt gustul meu. Dacă vrei am putea face un schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 nu regret schimbarea tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Am si eu o intrebare.. distinge careva pe filmarea asta o bataie diferita fata de sunetul tobei? Se aude cand trag ambreiajul, nu ca ar avea neaparat ceva a face cu ambreiajul dar atunci s-ar putea sa fie mai liniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 mergi la mecanic cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 SAM_2151.JPGSAM_2153.JPG nu regret schimbarea tobei parerea mea, este ca ai facut o greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Buna. Va deranjez cu o problema stupida. Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA? Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari. 600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica. Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) de ce? arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea); e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri. oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza Editat Iulie 30, 2014 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea); e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri. oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza Cu mine o facut schimb lessy, lui i-a trebuit toba mai galagioasa, mie mai putin Si mie i-mi place mai mult toba in forma clasica, iar sigla Arrow da foarte bine cu motorul galben Ca si putere cred ca e aceasi treaba ca si cu exup eliminat + toba clasica, nu cred ca cei 50 cm de teava in plus are o influenta mare la turatii mai mari. Apropo: la cablurile de la exup, ce trebe luat in considerare la reglaj? Cand am schimbat toba, am dat jos si exup-ul, l-am curatat si verificat sa miste usor valva... l-am instalat conform manualului, dar nu zice nimic despre reglajul cablurilor. Editat Iulie 30, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.