Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut, nu aveti cumva un manual pt cbr-u din 95? As vrea sa incerc setarile de suspensie stock si nu le gasesc pe nicaieri, sau eventual daca stiti pe unde sa caut. Mersi!

 

Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate.

Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca la

Www.manualedereparatie.info

Multumesc de sugestie, dar din pacate nu este pt sc 28 :(

 

Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate.

Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc...

Acum au fost servisate, am tot incercat diferite setupuri dar nu mi-a placut nici unul pana acuma, si m-am gandit sa incep atunci iar de la inceput adica de la setarea din fabrica si de acolo sa vad ce si cum mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca zici ca au fost servisate e un pas inainte

 

Ce ulei ai un furca? Vascozitate?

Ce ulei ai in amortizorul spate? vascozitate?

Ce presiune de azot ai in compensator?

 

Arcurile sunt cele din 95? Si arcurile se mai schimba... Eventual se masoara sa se stie daca au iesit din parametri. la sportive insa, foarte rar arcurile scad sub cota de inlocuire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e cu fata deobicei, in curbe apare un fel de chattering sau nu stiu cum sa explic, cam vobleaza. Nu conduc eu foarte sportiv, ba din contra, dar uneori e periculos. Nu stiu acuma ce sa zic, se poate sa fie de la janta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la link-ul pus de tine:

"3 - Rear Compression
You want the rear end to squat a bit as you apply the power.
"

 

Nu sunt de acord cu asta. Dimpotriva, e preferabil sa faca invers ca sa nu iesi larg din curba cand tragi de gaz.


» Post actualizat in 23 Jun 2014 12:43

Problema e cu fata deobicei, in curbe apare un fel de chattering sau nu stiu cum sa explic, cam vobleaza. Nu conduc eu foarte sportiv, ba din contra, dar uneori e periculos. Nu stiu acuma ce sa zic, se poate sa fie de la janta?

 

Rulmentii de jug - verifica sa nu ai joc si/sau uzura.

Un spate foarte moale si fara amortizare poate duce la voblaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific la jug sa vad. Intre timp cred ca voi incerca un rider sag de 30-35mm sa vad ce se intampla. voi reveni cu feedback :P


» Post actualizat in 24 Jun 2014 14:23

Intradevar acum parca se comporta mai bine mobra. ps. cand am schimbat lantul acum, am pus 15/45 dinti si sunt super incantat, cred ca a fost cea mai buna alegere pe care am facut-o in ultima vreme :crack: Pun si o poza cu batranica.

post-28802-0-71494500-1403619810_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te deranjeaza consumul mai mare, eroarea de viteza si distanta parcursa?

eu am -1 pe fata si cauciuc de 55, si eroarea e in jur de 5% la distanta parcursa.

 

Nu e f mare eroarea, dar consumul e... 7% - 8% in afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu am comparat diferentele de viteza si distanta, dar nu cred sa fie ceva foarte semnificativ statistic :)), consumul e ~ 8 mixt, ma rog nu chiar mixt mai degraba 60% oras 40 afara, chiar deloc nu mi se pare ca consuma mai mult decat pana acum, nu stiu ce sa zic, dar o sa masor si un consum afara sa vad ca is curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954, 929 au cel mai bun mers cu -1 +3. Le-am incercat toate combinatiile la pinioane. Merg cu moto ca sa ma bucur, nu la consum, Cind nu am bani de benzina, merg cu masina la consum minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o dilema...

 

nu stiu ce sa fac,sa schimb toba de pe moto sau nu

momentan am pe ea un arrow carbon, si m-am gandit sa schimb pe un homemade gp style

arrow stiu cum e,ok.

gp style nu pot proba doar daca il cumpar,nu stiu cum se aude,e prea galagios? din cuplu nu va scadea? ca la cai... nu cred ca eu observ :)))

ce pareri aveti?


» Post actualizat in 26 Jun 2014 23:30

post-74410-0-38202600-1403825346_thumb.jpgpost-74410-0-79671800-1403825358_thumb.jpgpost-74410-0-72774100-1403825393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o toba gp style Mass + țeavă intermediara și flansa, e ceva brand italian... Sunetul e f frumos, dar prea gălăgios pt gustul meu. Dacă vrei am putea face un schimb post-6144-0-33272400-1403843307_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buna.

Va deranjez cu o problema stupida.

Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA?

 

Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari.

600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica.

 

Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?

arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea);

e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri.

 

oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza :)

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea);

e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri.

 

oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza :)

 

Cu mine o facut schimb lessy, lui i-a trebuit toba mai galagioasa, mie mai putin :D

Si mie i-mi place mai mult toba in forma clasica, iar sigla Arrow da foarte bine cu motorul galben :D

 

Ca si putere cred ca e aceasi treaba ca si cu exup eliminat + toba clasica, nu cred ca cei 50 cm de teava in plus are o influenta mare la turatii mai mari.

 

post-6144-0-03631100-1406711229_thumb.jpgpost-6144-0-11777100-1406711235_thumb.jpg

 

Apropo: la cablurile de la exup, ce trebe luat in considerare la reglaj?

 

Cand am schimbat toba, am dat jos si exup-ul, l-am curatat si verificat sa miste usor valva... l-am instalat conform manualului, dar nu zice nimic despre reglajul cablurilor.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...