Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are multe avantaje, incat au renuntat la sistemul in care motorul este element sustinator al basculei spate ..daca vrei sa demontezi motorul e mare bataie de cap in comparatie cu modelele clasice, a fost doar o incercare de a crea ceva divers, castigand la greutate. pana in 2008 era cel mai usor fireblade :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? :blink: eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam acolo e, 954 merge cu 284 si 929 cu 278. eu spun ca e suficient.

919-le care l-am avut l-am tras pana la 285 pe ceas iar in realitate poate undeva la 270. cred ca primordial e controlul, greutatea si manevrabilitatea acestor motociclete, viteza de varf conteaza prea putin.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? :blink: eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... :laugh:

 

Da pe curbe merg suficient de tare? Eu am incercat, tu? Daca vrei viteze de 300 i-ati Hayabusa, alt motor care sa mearga in siguranta la 300 nu prea gasesti.

Fara suparare Puric.

Stii ca anul trecut un tip din alta tara cu 954 i-a cam batut pe toti ai nostri pe Serres?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca merge bine pe curbe..conteaza foarte mult pilotul asta e clar. am vazutpiloti cu motoare vechi anii 87-90 umilind modele 200X, iar asta spune tot. normal ca acelasi pilot va merge mai repede cu un motor mai evoluat..

viteza maxima nu lipseste ..290kmph indicati pe blade cu dynojet si akra complet 919, cam 270 reali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit eu totusi 954 nu se preteaza uzului pe pista , daca ati luat-o ca sa o tineti .

Luati si voi de cititi .

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-309

Editat de dami3n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 4ani de facultate de filologie (lb engleza), n-am reusit sa gasesc partea in care se scrie ca nu se preteaza uzului pe pista.

Nu spun ca un k3 sau un r1 nu e mai bun, dar filozofia lui tadao baba era alta, si Honda a pus accent pe control, si mai putin pe o putere sau o pozitie in sa tocmai buna de abordat viraje pe pista.

Honda de serie nu a excelat niciodata pe circuit, clar, poate doar 600rr-ul e un motor intr-adevar bun pe pista dar pentru restul exista HRC sau Ten Kate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit eu totusi 954 nu se preteaza uzului pe pista , daca ati luat-o ca sa o tineti .

Luati si voi de cititi .

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-309

 

sunt aberatii

daca ai fi vazut cate 929 si 954 erau la honda day in pista ...te speriai :blink: merg f bine stai linistit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 4ani de facultate de filologie (lb engleza), n-am reusit sa gasesc partea in care se scrie ca nu se preteaza uzului pe pista.

Nu spun ca un k3 sau un r1 nu e mai bun, dar filozofia lui tadao baba era alta, si Honda a pus accent pe control, si mai putin pe o putere sau o pozitie in sa tocmai buna de abordat viraje pe pista.

Honda de serie nu a excelat niciodata pe circuit, clar, poate doar 600rr-ul e un motor intr-adevar bun pe pista dar pentru restul exista HRC sau Ten Kate.

 

Baga si un master

 

The odd Honda CBR900RR FireBlade used for racing suffered problems with the engine but motorcycles used on the road are pretty much trouble free.

 

--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 14:21 -------------

sunt aberatii

daca ai fi vazut cate 929 si 954 erau la honda day in pista ...te speriai :blink: merg f bine stai linistit

 

Pai era Honda day .... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea buna ca in ani de zile de racing utilizatorii nu au avut probleme grave, nimic deosebit, vreo 2 au spart cutia de viteze si cam atat. afirmatia ca au probleme in curse este o prostie, lucru nejustificat, iti spun asta dupa 3 ani de fireblade.it, cea mai mare comunitate fireblade din italia.

de'ar rezista noile motoare asa de bine cum rezista vechile versiuni, bine ar fi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunetimi si mie , adik ce ulei imi recomandati dintre astea 2:

 

MOTUL 7100 10W-40 Sau MOTUL 300V Factory Line 10W-40

Pt o Fireblade 919 din 97?

Moto are 55000 km

Multumesc,Sergiu.

Editat de SergiuVsn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunetimi si mie , adik ce ulei imi recomandati dintre astea 2:

 

MOTUL 7100 10W-40 Sau MOTUL 300V Factory Line 10W-40

Citez din MAC, 19 ian 2008, 03:15 PM :

"in locul tau mergeam pe v300 factory line 10w-40 dublu ester, nu mai mult de 15€ pe litru.

oricum e bun uleiul (MOTUL 7100, n.n.)"

 

De acord cu el!

 

Scrie un un pic mai sus, daca ai rabdare sa citesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am nevoie de un sfat ; eu am avut o honda sc 33...care era super si parerea mea este ca nu prea avea nevoie de amortizor de ghidon....acum am o honda 954 si sunt sigur ca are nevoie de amortizor de ghidon...problema se pune ce fel de amortizor sa mi iau....si alta ar fi ca sunt falit si vreau ceva sh dar sa fie ok ...iar eu am gasit un lsl si nu stiu cat de bun este :o :blink: :laugh: ...astept cateva sfaturi...multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer in pista nu am simtit nici eu nevoia unu amortizator de ghidon. dar cum am ajuns pe strazile mioritice ..am vazut ca era necesar oridecate ori deschideam gazul , indiferent de treapta de viteza.

eu zic sa lasi lsl ptr cei cu adevarati saraci si nestiutori si sa iei un amortizator de calitate, de firma. Ohlins, WP, Arrow, Hyper, Matris, FG

 

cat despre ulei, mergi pe FACTORY LINE V300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...