Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motul impreuna cu bardahl sunt singurele 2 uleiuri la ora actuala care indeplinesc cerintele API SL , JASO MA deoarece primul este dublu ester iar bardahl contine molecula FULLERENE C60

 

mai nou bardahl indeplineste si cerinta API SM.

 

este vorba de o multime de teste de laborator in care se testeaza toate proprietatile uleiurilor printre care inflamabilitate, volatilitate, densitate, punctul de aprindere, aditivi antifrecare, rezistenta la taiere si altele.

 

de foarte putin timp au inceput si celelalte marci de uleiuri sa indeplineasca cerintele cele mai exigente.

eu merg la sigur cu bardahl, raport pret calitate imbatibil :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

poate sa-mi spuna si mie cineva , ceva legat de suspensia spate la modelel cbr 929 si 954....

ma intereseaza cum este prinsa (in ce este prinsa)

m-am uitat la ambele cadre si am observat ca se termina exact sub seaua pilotului...

este posibil sa ma insel?

astept orice lamurire

multumesc anticipat si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg acum ca motorul este element portant pentru bascula?

si numai suspensia este prinsa de partea inferioara a cadrului?

 

 

cred ca am inteles bine (daca nu corectati-ma)

si inca ceva: exista cumava avantaje (dezavantaje al acestui mod de prindere)?...sau este exact ca principiul vechi de prindere al basculei de cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are multe avantaje, incat au renuntat la sistemul in care motorul este element sustinator al basculei spate ..daca vrei sa demontezi motorul e mare bataie de cap in comparatie cu modelele clasice, a fost doar o incercare de a crea ceva divers, castigand la greutate. pana in 2008 era cel mai usor fireblade :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? :blink: eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam acolo e, 954 merge cu 284 si 929 cu 278. eu spun ca e suficient.

919-le care l-am avut l-am tras pana la 285 pe ceas iar in realitate poate undeva la 270. cred ca primordial e controlul, greutatea si manevrabilitatea acestor motociclete, viteza de varf conteaza prea putin.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? :blink: eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... :laugh:

 

Da pe curbe merg suficient de tare? Eu am incercat, tu? Daca vrei viteze de 300 i-ati Hayabusa, alt motor care sa mearga in siguranta la 300 nu prea gasesti.

Fara suparare Puric.

Stii ca anul trecut un tip din alta tara cu 954 i-a cam batut pe toti ai nostri pe Serres?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca merge bine pe curbe..conteaza foarte mult pilotul asta e clar. am vazutpiloti cu motoare vechi anii 87-90 umilind modele 200X, iar asta spune tot. normal ca acelasi pilot va merge mai repede cu un motor mai evoluat..

viteza maxima nu lipseste ..290kmph indicati pe blade cu dynojet si akra complet 919, cam 270 reali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit eu totusi 954 nu se preteaza uzului pe pista , daca ati luat-o ca sa o tineti .

Luati si voi de cititi .

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-309

Editat de dami3n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...