dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 greutatea in primul rand, si aspect de nota 10! parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 nu are multe avantaje, incat au renuntat la sistemul in care motorul este element sustinator al basculei spate ..daca vrei sa demontezi motorul e mare bataie de cap in comparatie cu modelele clasice, a fost doar o incercare de a crea ceva divers, castigand la greutate. pana in 2008 era cel mai usor fireblade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 mi-e imi place foarte mult 954-le, mai ales pentru acest fapt. bascula spate e absolut unica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 mai sunt si alte modele de motociclete care au adoptat sistemul asta de prindere?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 da, una singura si se numeste V1000, a fost facut de un tip care din pacate a murit prea repede. un adevarat pionier http://www.nzedge.com/heroes/britten.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pedrobike Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 (editat) Salut!Am si eu o rugaminte,daca imi puteti spune unde gasesc si eu codurile releelor de incarcare pentru toate modelele Honda!Va multumesc anticipat! Editat Ianuarie 19, 2008 de Pedrobike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 cine are de aici cartea de la sc28? as fi recunoscutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 nu ai gasit la sectiunea manuale? eu de acolo mi-am descarcat toate manualele pentru motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 am gasit doar de la modelul 96-98... dar sunt cam lafel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) cam acolo e, 954 merge cu 284 si 929 cu 278. eu spun ca e suficient. 919-le care l-am avut l-am tras pana la 285 pe ceas iar in realitate poate undeva la 270. cred ca primordial e controlul, greutatea si manevrabilitatea acestor motociclete, viteza de varf conteaza prea putin. Editat Ianuarie 20, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 sal,sa va mai sacai cu o intrebare copilaroasa shi prosteasca:toata lumea zice ca 954 shi 929 nu merge mai mult de 270 - 280km/h...ii adevarat? eu oricum nu vrea sa merg cu asa viteze dar acuma is curios... Da pe curbe merg suficient de tare? Eu am incercat, tu? Daca vrei viteze de 300 i-ati Hayabusa, alt motor care sa mearga in siguranta la 300 nu prea gasesti. Fara suparare Puric. Stii ca anul trecut un tip din alta tara cu 954 i-a cam batut pe toti ai nostri pe Serres? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 normal ca merge bine pe curbe..conteaza foarte mult pilotul asta e clar. am vazutpiloti cu motoare vechi anii 87-90 umilind modele 200X, iar asta spune tot. normal ca acelasi pilot va merge mai repede cu un motor mai evoluat.. viteza maxima nu lipseste ..290kmph indicati pe blade cu dynojet si akra complet 919, cam 270 reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) Din cate am citit eu totusi 954 nu se preteaza uzului pe pista , daca ati luat-o ca sa o tineti . Luati si voi de cititi . http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-309 Editat Ianuarie 20, 2008 de dami3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 dupa 4ani de facultate de filologie (lb engleza), n-am reusit sa gasesc partea in care se scrie ca nu se preteaza uzului pe pista. Nu spun ca un k3 sau un r1 nu e mai bun, dar filozofia lui tadao baba era alta, si Honda a pus accent pe control, si mai putin pe o putere sau o pozitie in sa tocmai buna de abordat viraje pe pista. Honda de serie nu a excelat niciodata pe circuit, clar, poate doar 600rr-ul e un motor intr-adevar bun pe pista dar pentru restul exista HRC sau Ten Kate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Din cate am citit eu totusi 954 nu se preteaza uzului pe pista , daca ati luat-o ca sa o tineti . Luati si voi de cititi . http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-309 sunt aberatii daca ai fi vazut cate 929 si 954 erau la honda day in pista ...te speriai merg f bine stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 dupa 4ani de facultate de filologie (lb engleza), n-am reusit sa gasesc partea in care se scrie ca nu se preteaza uzului pe pista. Nu spun ca un k3 sau un r1 nu e mai bun, dar filozofia lui tadao baba era alta, si Honda a pus accent pe control, si mai putin pe o putere sau o pozitie in sa tocmai buna de abordat viraje pe pista. Honda de serie nu a excelat niciodata pe circuit, clar, poate doar 600rr-ul e un motor intr-adevar bun pe pista dar pentru restul exista HRC sau Ten Kate. Baga si un master The odd Honda CBR900RR FireBlade used for racing suffered problems with the engine but motorcycles used on the road are pretty much trouble free. --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 14:21 ------------- sunt aberatii daca ai fi vazut cate 929 si 954 erau la honda day in pista ...te speriai merg f bine stai linistit Pai era Honda day .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 partea buna ca in ani de zile de racing utilizatorii nu au avut probleme grave, nimic deosebit, vreo 2 au spart cutia de viteze si cam atat. afirmatia ca au probleme in curse este o prostie, lucru nejustificat, iti spun asta dupa 3 ani de fireblade.it, cea mai mare comunitate fireblade din italia. de'ar rezista noile motoare asa de bine cum rezista vechile versiuni, bine ar fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 (editat) Spunetimi si mie , adik ce ulei imi recomandati dintre astea 2: MOTUL 7100 10W-40 Sau MOTUL 300V Factory Line 10W-40 Pt o Fireblade 919 din 97? Moto are 55000 km Multumesc,Sergiu. Editat Ianuarie 21, 2008 de SergiuVsn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Spunetimi si mie , adik ce ulei imi recomandati dintre astea 2: MOTUL 7100 10W-40 Sau MOTUL 300V Factory Line 10W-40 Citez din MAC, 19 ian 2008, 03:15 PM : "in locul tau mergeam pe v300 factory line 10w-40 dublu ester, nu mai mult de 15€ pe litru. oricum e bun uleiul (MOTUL 7100, n.n.)" De acord cu el! Scrie un un pic mai sus, daca ai rabdare sa citesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Da ms pt raspuns, nu era nevoie si de ultima fraza , dar oricum ms inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizelas_cbr Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 oameni buni am nevoie de un sfat ; eu am avut o honda sc 33...care era super si parerea mea este ca nu prea avea nevoie de amortizor de ghidon....acum am o honda 954 si sunt sigur ca are nevoie de amortizor de ghidon...problema se pune ce fel de amortizor sa mi iau....si alta ar fi ca sunt falit si vreau ceva sh dar sa fie ok ...iar eu am gasit un lsl si nu stiu cat de bun este ...astept cateva sfaturi...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 sincer in pista nu am simtit nici eu nevoia unu amortizator de ghidon. dar cum am ajuns pe strazile mioritice ..am vazut ca era necesar oridecate ori deschideam gazul , indiferent de treapta de viteza. eu zic sa lasi lsl ptr cei cu adevarati saraci si nestiutori si sa iei un amortizator de calitate, de firma. Ohlins, WP, Arrow, Hyper, Matris, FG cat despre ulei, mergi pe FACTORY LINE V300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 e asa naspa lsl-ul? eu am avut unul pe sc33 si me se parea destul de ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 care vrea sa ii fac ceasuri albe la fire blade? ale mele sunt deja in lucru... o sa va arat cum o sa iasa. --- Mesaj completat în 22 Jan 2008 12:34 -------------cam asa ceva oricum se poate modifica orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.