mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 m'am gandit si la 954..dar sunt prea multi bani .. nu'mi pot permite 2 motoare scumpe iar pentru strada un 919 putin elaborat si usurat are farmecul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Am primit cadou un set de 4 bucati buji NGK Iridium CR9EHIX-9 de la un prieten foarte bun.Se potrivesc pe Fireblade 900RR/sc28 din '94 ? sau le bag la vanzare?? Mersi fain si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Merg, in sensul ca se potrivesc... acuma despre partea cu iridium sau non-iridium sunt polemici destule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Io am vazut o schimbare in rau(nu mare) dupa ce am pus iridiu pe 919! Acu fiecare face ce vrea...altii spun ca is mai potrivite pt injectie...altii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut, care e diferenta ca am vazut sc28, 33 parca,....si apropo am gasit un 918 din 96......o fi ceva de capul ei, ca am obs ca are caracteristici de 600...o fi limitata, sau pt.incepatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 vezi ca am mai discutat despre diferentele dintre ele se schimba capacitatea 893cmc , apoi 900cmcin 96-97 si 919cmc in 98-99 se schimba franele pe fata, cele din 99 au diametru de 310mm fata de 297mm se schimba ambreiajul putin, numarul de discuri furca fata pe 98-99 este diversa, 1cm in plus distanta dintre telescoape ptr imbunatatirea manevrabilitatii la viteze mari si voblaje design divers parca si cdi'ul este divers la 98-99 dar perfect compatibil cu modelele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 diferenta intre sc28 si sc33 este la cadru-la cilindree, sc28 are 898 cmc ceva de genu si sc33 are 919 cmc. cai putin mai multi ca la sc28... unele motoare din germania sunt limitate la 100 de cai. ea stoc are undeva la 130. daca zici de caracteristici... e net superioara unui cbr F. o fi avand ea 100 de cai limitati... una e un supersport si una e un sporttouring. alegi ce vrei. parerea mea e una foarte buna despre cbr 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Azi am scos noua tapiserie la plimbare... parca merge mai bine! Misto facuta !! Unde ai facuto??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Io am vazut o schimbare in rau(nu mare) dupa ce am pus iridiu pe 919! Acu fiecare face ce vrea...altii spun ca is mai potrivite pt injectie...altii.... Dar in ce sens nu a functionat.Nu a pornit mobra? sau a pornit si a mers najpha?? Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 a mea are iridium... ceva porbleme la pornire. nu am desfacut sa vad daca are iridum pe ea. adica fostu propietar zice ca are. dar o sa desfac sa vad ce bujii am. am auzit ca astea iridum sunt cam de unica folosinta. sunt parere pro-contra. eu zic ca alea stock sunt foarte bune.depine si de benzina care baga carbguratoarele si de aerul intrat. fishe... sa nu fure curent... et etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Misto facuta !! Unde ai facuto??? Merci! Mi-a realizat-o un nene tapiser din Tg Mures, dupa desenul meu... daca vrea careva, va pot ajuta, se pot face si alte modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Dar in ce sens nu a functionat.Nu a pornit mobra? sau a pornit si a mers najpha?? Asfalt uscat ! A pornit dar imediat obisnuit cu vechiul mers al motorului am observat diferenta..un mers usor mai neregulat...mergea bine dar...na Parerea mea ca la carburatie nu merita baniii in plus! Acu fiecare face ce vrea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 in sfarsit am venit si eu pe aici.... dupa o binemeritata pauza ) sa fiti iubiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 ti'au dat drumul ehh..welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 depinde foarte mult de cum e reglata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 uitati flansa cu pricina care inlocuieste valva HTEV la 929 si 954. inlocuind valva, evacuarea devine "mai libera", motorul merge putin mai iregular sub 2000rpm dar se anuleaza efectul on-0ff de la 3000rpm si 7000 rpm. urca mai bine in ture si diminueaza frana de motor care uneori poate duce la blocarea rotii posterioare. piesa se monteaza foarte usor, este foarte ingrijita in detalii, realizata cu CNC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Mac! Cit costa flansa asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Mac! Cit costa flansa asta? tre facut un grup de cateva persoane ..minim 5 si vedem pretul ..in jur de 120€bucata ...110€ ptr 5 bucati si 105 ptr 10 bucati. vin tocmai din Palermo, Sicilia..transportul va costa in jur de 3-5€ bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 eu unul doresc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 eu unul doresc asa ceva. GRUP DE CUMPARARE FLANSA ELIMINA HTEV 1. Dopeman 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 15, 2008 Autor Share Postat Februarie 15, 2008 Am avut pe blade bujii ngk standard si pornea motorul la sfert si nu s-a inecat niciodata si nici nu a facut vreo figura.Am facut 10000km.Am pus iridium.Atat ca avea fluctuatii de ralanti,dar pornea la fel din orice pozitie.Am mers cu ele 10000 si am dat motorul.Propietarul a mai facut cateva mii.Motorul nu mai mergea la fel la ralanti,dar pornea la fel,arderea era beton,evacuare la fel cu toba gri-alba la iesire,parca tragea si mai bine si de consumat niciodata peste 7-8 oricat i-as fii rupt dintii.Si parca tragea si mai bine.Parca!Cine face diferenta intre 131 si 132 de cai din simturi?Dar cand nu trage simti.Va recomand sa puneti bujii iridium.Nu vand,nu fac reclama.Am pus pe carburatie,am pus si pe injectie.Sunt multumit ca am pus eu si nu din auzite.Si pretul lor a scazut din fericire.Eu le-am prins la 400 ron setul acum cativa ani.Acum sunt un pic mai scumpe decat cele standard.Si mai curatati-le si voi din cand in cand.Cum?In mers fireste.Nu stiti cum?Va arat eu daca vreti!Cox se cheama tratamentul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 salut, am gasit sa cumpar un fireblabe 900 din '97, faza e ca e nepornit de 3 ani , si inainte de asta nu a fost pregatit de conservare, intrebarea e daca acest lucru a dus la uzura motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 cam mult cei 3 ani... ar trebui un flush(cred ca asa se chiama) inaintre de a pune un nou ulei, adica sa curete ce mai e pe acolo. eu zic ca inainte de a porni besti e sa desfaci carburatoarele-curatate etc etc... si caneaua... posibil sa se fi depus diverse prin aceste parti. alte bujii daca e cazul... dar dece nu a mai pornito de 3 ani? si ce pret are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 frate, am gasit-o in italia la 2500 de euro, treaba serioasa e ca vanzatorul e prim proprietar, are 25k km, si si-a luat alta, dar inainte de a o achizitiona, trebuie sa-i fac o proba, nu?el zice ca nu vrea s-o porneasca ca se distruge motoru, iar eu nu am nici timpul, nici conditiile s-o curat pe acolo, asa ca eu zic ca pentru o proba nu afecteaza cu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 sa vedem ce zic si ceilalti posesori de RR. 2500 e cam mult. sincer. bine ca are putini km. dar cu 3000 gasesti in romania, inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.