Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

totul depinde de surubul de prindere. poate sa il smulga cu tot cu o bucata din cadru.

 

totul depinde de surubul de prindere. poate sa il smulga cu tot cu o bucata din cadru.

 

 

conteaza si materialul... ca doar nu ai sa pui crashpaduri din aluminiu...... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la 929-954 e poveste lunga cu crashpadurile

acestea in multe cazuri foreaza chiuloasa ..cazuri exista 1000

 

crashpadurile in multe situatii ajuta ..in altele multiplica daunele x10

depinde cum si la ce viteza cazi

cele foarte solide nu sunt bune deoarece transmit forza la cadru in loc sa se consume ele

cele prea lungi fac parghie prea mare ..si iar nu e bine

asa e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele prea lungi fac parghie prea mare ..si iar nu e bine

 

Cand am mers la Cluj mi-am lasat sliderele acasa. Am inceput sa pun crashpad-urile jos, pe viraje. Adevarul e ca erau cam lungi, acum le-am adus la marimea ideala. Pe viitor incerc sa pun casca jos ca sliderele si crashpad-urile s-au cam uzat.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am mers la Cluj mi-am lasat sliderele acasa. Am inceput sa pun crashpad-urile jos, pe viraje. Adevarul e ca erau cam lungi, acum le-am adus la marimea ideala. Pe viitor incerc sa pun casca jos ca sliderele si crashpad-urile s-au cam uzat.

 

 

:friends: foarte tare domnu..... evoluezi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am mers la Cluj mi-am lasat sliderele acasa. Am inceput sa pun crashpad-urile jos, pe viraje. Adevarul e ca erau cam lungi, acum le-am adus la marimea ideala. Pe viitor incerc sa pun casca jos ca sliderele si crashpad-urile s-au cam uzat.

Sa nu umbli descheiat la shlitz, ca poate ajungi acasa mai scurt, stii... cum te tot arunci tu in viraje, de pe o parte, pe alta... :friends:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primu care pune genunchiu jos, in afara de mac si Jagi (pe astia doi i-am vazut eu) si pune o poza cu el si motorul aici, are de la mine o sticla de Unicum. o tin degeaba, eu nu prea beau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primu care pune genunchiu jos, in afara de mac si Jagi (pe astia doi i-am vazut eu) si pune o poza cu el si motorul aici, are de la mine o sticla de Unicum. o tin degeaba, eu nu prea beau.

 

 

concurs concurs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" la 929-954 e poveste lunga cu crashpadurile

acestea in multe cazuri foreaza chiuloasa ..cazuri exista 1000

 

crashpadurile in multe situatii ajuta ..in altele multiplica daunele x10

depinde cum si la ce viteza cazi

cele foarte solide nu sunt bune deoarece transmit forza la cadru in loc sa se consume ele

cele prea lungi fac parghie prea mare ..si iar nu e bine "

 

Pentru honda 929 RR din 2000 , as pune si eu crashpad da nu stiu de care sa cumpar sa fie bine . Nu intentionez sa ma dau de pamant nici nu fac artificii pe ea , cu alte cuvinte am un blade 929 si ma plimb cu el asa cum ma plimbam si cu gs500 dinainte , intre 3000 si 6000 ture , rar pana in 8000 cateva secunde .

Da nu se stie niciodata si nu as vrea sa o scap ca e complet originala si necazuta.

 

Cateva intrebari daca se poate la cine are sau vinde :

craspad : cat face si de care ?

sa spate : as vrea una mai moale si mai comoda se poate ?

genti laterale a pus careva ? de care ?

uleiul folosit ? eu am pus motul 10w40 300v double ester .

Filtru de aer nu am cumparat inca ? are careva de vanzare ca tre sa pun ?

restul am cam descoperit singur citind topicu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: foarte tare domnu..... evoluezi :P

Tragem tare. :D

 

Sa nu umbli descheiat la shlitz, ca poate ajungi acasa mai scurt, stii... cum te tot arunci tu in viraje, de pe o parte, pe alta... :friends:

 

:bounce:

Aceeasi rugaminte a avut-o si prietena mea. :peace: O sa incerc sa tin cont de sfat. :blink:

 

primu care pune genunchiu jos, in afara de mac si Jagi (pe astia doi i-am vazut eu) si pune o poza cu el si motorul aici, are de la mine o sticla de Unicum. o tin degeaba, eu nu prea beau.

Trimite-o direct la mine. Doar nu vrei sa ma ai pe constiinta, nu? :crack:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau doar sa atrag atentia ca saaveti grija si sa lasati gazul mai moale ca sa va puteti bucura de viata si moto in continuare.Am postat aici deoarece langa crucea lui se vede o bucata din motocicleta lui care era un fireblade.Aveti grija de voi!

post-6602-1213307204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" la 929-954 e poveste lunga cu crashpadurile

acestea in multe cazuri foreaza chiuloasa ..cazuri exista 1000

 

crashpadurile in multe situatii ajuta ..in altele multiplica daunele x10

depinde cum si la ce viteza cazi

cele foarte solide nu sunt bune deoarece transmit forza la cadru in loc sa se consume ele

cele prea lungi fac parghie prea mare ..si iar nu e bine "

 

Pentru honda 929 RR din 2000 , as pune si eu crashpad da nu stiu de care sa cumpar sa fie bine . Nu intentionez sa ma dau de pamant nici nu fac artificii pe ea , cu alte cuvinte am un blade 929 si ma plimb cu el asa cum ma plimbam si cu gs500 dinainte , intre 3000 si 6000 ture , rar pana in 8000 cateva secunde .

Da nu se stie niciodata si nu as vrea sa o scap ca e complet originala si necazuta.

 

Cateva intrebari daca se poate la cine are sau vinde :

craspad : cat face si de care ?

sa spate : as vrea una mai moale si mai comoda se poate ?

genti laterale a pus careva ? de care ?

uleiul folosit ? eu am pus motul 10w40 300v double ester .

Filtru de aer nu am cumparat inca ? are careva de vanzare ca tre sa pun ?

restul am cam descoperit singur citind topicu .

 

 

 

 

lol frate... e prea belea poza !!!!!! e motoru tau in poza sau e lauta de pe net ???

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e motoru meu in poza respectiva , e de pe net . Motoru meu e in schimb perfect identic , aceeasi culoare galbena cu albastru si alb toba originala si tot asa cum l-a facut fabrica fara modificari . tot astept sa mi aduca taicameu aparatu ca l-am lasat la el , sa i fac niste poze ... sper pe maine sa ajunga acasa.

 

hai ma pe bune ...

unde pot gasi un filtu de aer si niste crashpad bune pt hondita ? mi tare draga nu vreau sa pateasca ceva , de m-ar lasa nevasta as culca o cu mine in pat .

 

" Vreau doar sa atrag atentia ca saaveti grija si sa lasati gazul mai moale ca sa va puteti bucura de viata si moto in continuare.Am postat aici deoarece langa crucea lui se vede o bucata din motocicleta lui care era un fireblade.Aveti grija de voi! "

 

eu unu is cuminte ... prefer sa fiu de rasu lumii ca ma depasesc scuterele pe fireblade decat sa mi puna si mie o bucata de carena pe mormant . eu ma duc cum ma simt eu bine si in siguranta si mi se rupe de comentarii , da eu is unu de ala care si-a luat blade sa se plimbe cu el .

Editat de white8snow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" "Noi" astia cu Faierbleidurile avem 7 vieti ca pisica....credeti-ma.....hai noroc "

ma frate ... io cred ca mie au uitat sa mi dea restu de vieti si am numa 1 din pacate ! se mai intampla si greseli ale naturii ce naiba sa fac am depus plangere pentru asta chiar si la mos craciun da inca sunt in asteptarea deciziei care intarzie sa apara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si poze cu mobra mea : 19800 km acuma , facut schimbul de ulei si filtru ( motul 10w40 double ester de ala cu miros de fructe verde) , spalat animalutu si alimentat . Poza cu ea fix in seara in care a ajuns :

72zu4x.jpg

w7y4xg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si poze cu mobra mea : 19800 km acuma , facut schimbul de ulei si filtru ( motul 10w40 double ester de ala cu miros de fructe verde) , spalat animalutu si alimentat . Poza cu ea fix in seara in care a ajuns :

 

Misto, exact ca a mea, numai ca eu am schimbat multe lucruri pe eu :friends:

 

I love this bike !!!

 

post-8669-1213375092_thumb.jpg

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care poate recomanda crashpad de 929 bune ?

si pls intrebare : ati pus careva bagaje pe ea ? genti laterale ? are careva cumva o poza cu motoru pregatit de drum lung cu bagaj pe el ?

da stiu e sportiva si eu intreb de touring , asta e... desi conduc blade il conduc in stil touring si la drum mai lung fara ridicari pe o roata si chestii de genu ,de aia ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile care merg usor pe orice sportiva sau pe un sport touring sunt acestea >>> (cod 10025434 pe LOUIS). Eu am si le recomand cu caldura oricui. Par mai mici, dar e incredibil cate incap in ele. Insa trebuie sa fii constient ca, ori cu astea, ori cu alte genti laterale, aerodinamica se pierde considerabil. Mai recomand doua bucati din astea>>> (cod 10001150 pe LOUIS), una pentru saua spate si una pt. rezervor, in felul asta poti sa-ti transformi mobra sport intr-un tourer de respectat. :bounce: :crack:

 

Nu pot pune linkuri cu produsele de pe Louis, nush de ce drac nu merge....

 

P.S.> Pentru cei mai noi pe forum, asta e mobra mea, nu am luat poza de pe net. :D :peace: :friends:

P.P.S> Aviz baietilor cu "perna" :P :banana: ... am luat UNA MAI MAAAREEEEE!

post-10403-1213419725_thumb.jpg

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam lsl, parerea mea ca sunt frumoase dar nu-si fac treaba. cele de acum le am de la Jagi, am vazut ca el le foloseste si are parere buna despre ele. par solide si sper sa nu le mai testez si pe astea.

Jagi, ce marca sunt astea?

 

 

 

Verificate si la 80/h - PRO-TEK, sint de departe the best,am citiva prieteni care si-au pus PRO-TEK si le-au si folosit din pacate. Jmecheria e sa aibe suprafata de contact cu cadrul cit mai mare,care trebuie sa fie si moale,nu din Al ,nu acelea care se subtziaza in zona de prindere. Copii bune dupa PRO-TEK mai fac Diamond Powersport si Lighting Performance. Plasticul din care sint facute trebuie sa fie Delrin nu polietilena din care sint facute Powerbronze-cele care crapa in sectiune la prima usoara fortzare. Binentzeles,forma tubulara, goale pe interior, ajuta la preluarea partziala a socului printr-o usoara deformare.

Referitor daca punem sau nu crashpaduri. Cind circulam pe strada ,da ,e bine sa punem, cadrul se poate rupe si daca se loveste de borduri, pomi, masini, sintem norocosi daca mai putem macar sa povestim cuiva, c-am rup cadrul. Pe circuit de viteza, e de preferat sa nu punem, daca-o scapati in curba,se duce tiris pina la vibrator si de-acolo e proiectata in sus invirtindu-se - hasta la vista cadru. Nu cred ca cineva de pe sectiunea asta merge pe circuite de viteza,asa ca bagati crash-pads dar alegeti-le pe cele cu cit mai putzin Al.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile care merg usor pe orice sportiva sau pe un sport touring sunt acestea >>> (cod 10025434 pe LOUIS). Eu am si le recomand cu caldura oricui. Par mai mici, dar e incredibil cate incap in ele. Insa trebuie sa fii constient ca, ori cu astea, ori cu alte genti laterale, aerodinamica se pierde considerabil. Mai recomand doua bucati din astea>>> (cod 10001150 pe LOUIS), una pentru saua spate si una pt. rezervor, in felul asta poti sa-ti transformi mobra sport intr-un tourer de respectat. :bigstar: :)

 

Nu pot pune linkuri cu produsele de pe Louis, nush de ce drac nu merge....

 

P.S.> Pentru cei mai noi pe forum, asta e mobra mea, nu am luat poza de pe net. :P :clap: :cheers:

P.P.S> Aviz baietilor cu "perna" :P :laugh: ... am luat UNA MAI MAAAREEEEE!

 

 

 

genti de alea am si eu pe motor. de alea laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...