Alex Balta Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Buna seara motociclisti, Rog daca se poate sa primesc lamuriri in legatura cu o asa zisa problema la motocicleta mea, mai exact un Ducati Monster 620 din 2003 : Problema este la ambreiaj, mai exact, ambreiajul cupleaza chiar in ultimul centimetru din cursa manetei. Este normal acest fenomen? Exista vreun reglaj petru a avea un control si o cursa mai lunga a ambreiajului? Multumesc si imi cer scuze pentru eventualul deranj. Mentionez ca ambreiajul este hidraulic. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 E cam foarte pe capat ... nu ai reglaj pe maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 E cam foarte pe capat ... nu ai reglaj pe maneta? Ca sa regleze... cursa? Reglajul pe maneta e doar pentru degete, mai lungi, mai scurte, ce tine de ergonomie. Aduce maneta mai aproape de ghidon, dar tot in ultimul centimetru de cursa va cupla. Alex, daca inainte ambreiajul tau cupla la jumatatea cursei sa zicem, iar in prezent, dupa N mii de km, cupleaza spre capatul cursei, acesta este un indiciu ca trebuie schimbate discurile intr-un viitor mediu-apropiat, functie de stilul de condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Sau poate nu este aerisit cum trebuie. Schimba si tu lichidul, si aeriseste cum trebuie inainte sa schimbi discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Balta Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 Asta banuiesc si eu, uszura discurilor de ambreiaj. Chestia e ca nu patineaza deloc ... Lichidul a fost inlocuit de mine acum o saptamana si aerisit bine in prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Ce kilometraj are acum si cati kilometri ai facut cu ea de cand o conduci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Ambreiajul debraiaza fix cand atingi maneta sau cand mai ai un centimetru pana la manson? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Balta Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 Motocicleta are in jur de 24000 km Am cumparat-o la 23500 km Debraiaza sus, fix cand ating maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Atunci nu are nimic, asa lucreaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 La kilometrajul asta, daca este real si motorul nu a fost abuzat, discurile ar trebui sa fie in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Si la maisni e la fel, fix cand atingi pedala de ambreiaj o sa debraiezi, dupa aceea poti sa apesi pedala pana in podea, ambreiajul e demult debraiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Balta Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 Multumesc pentru raspunsuri. O sa desfac clutch slave cylinder(nu stiu ce termen are in romaneste) sa il curat, poate este mizerie pe acolo. La masina, aproape de jumatatea cursei, dupa ce apas pedala, pot spune ca a debraiat complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 ce nu stie alex aici e ca sunt doua scoli de ambreiaje la auto. Una din ele - intalnita in special la masini japonze - cu ambreiaj on / off (zona de debraiere foarte scurta) sau - cele cu zona de debraiere mai generoasa (intalnita in principiu la masinile europene). E lunga discutia aici. @Alex Balta Referitor la monsterul in discutie - se pare ca intr-adevar are o zona de debraiere foarte scurta. (on/off aproape). Ce se poate ajusta la el este punctul in care se intampla asta - la ce distanta fata de ghidon. Asta poate aduce ceva control pentru cei cu mainile mici si nu numai. Latimea zonei de debraiere poate fi si ea ajustata oarecum, dar este necesara urilizarea unor cilindri aftermarket pentru a obtine efectul dorit. Te poti documenta cautand "friction zone adjustment" pentru motocicleta ta. sunt destule discutii. » Post actualizat in 13 Mar 2016 12:01un exemplu de rezolvare (schimband ceva mai mult in el) http://www.ducatimonsterforum.org/index.php?topic=56856.0 "The '04 has the APTC. The small friction zone at the end of the lever travel is par for the course. Not sure what's up with the aftermarket levers. I ditched the APTC on my '04 620 for a standard non-APTC wet clutch from an 800. Never looked back. I happen to think the APTC is crap. When it comes time to get new plates, do yourself a favor and just get a new standard clutch assembly. I got mine, plus a clutch plate pack for less $$$ than an OEM APTC clutch plate pack. And good luck finding aftermarket plates for the APTC if you happen to keep it." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Balta Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 Multumesc pentru raspuns. Se pare ca o rezolvare ar fi sa inlocuiesc arcurile de la discurile de ambreiaj cu unele mai puernice. Stima si respect Asfalt uscat la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 daca discurile sant uzate nu se modifica cursa la ambreiajul hidraulic asa ca fapt divers. mai slabeste odata ventilul de aerisire de pe cilindrul receptor fara sa tragi de maneta si vezi daca iese lichid imediat ! sau putin aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 ambreiajul hidraulic e cu autoreglare. nu se modifica punctul de debraiere pe masura ce se uzeaza discurile (la fel cum la masina nu se modifica punctul in care tine frana cand se uzeaza placutele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Multumesc pentru raspunsuri. O sa desfac clutch slave cylinder(nu stiu ce termen are in romaneste) sa il curat, poate este mizerie pe acolo. sa stii ca si eu am avut aceiasi problema la V-strom . inainte sa schimbi arcurile desfa pistionul ala si o sa fii surprins de ce gasesti pe acolo. insa daca totul e in regula desfaci arcurile si verifici si discurile . eu am avut surpriza sa am discurile perfecte dar cilindrul ala sa fie plin de mizerie si garnitura sa fie praf. chiar arcul din cilindru era cam vai de mama lui. din cauza asta pistonul ala se bloca aiurea si avea momente cand imi patina (in treapta 1, la deal cu pasager si bagaje). la fel imi prindea foarte sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Si la maisni e la fel, fix cand atingi pedala de ambreiaj o sa debraiezi, dupa aceea poti sa apesi pedala pana in podea, ambreiajul e demult debraiat. si io ca prostu' nu am cumparat passatul ala care debrea sus de tot, ca mecanicul meu a zis ca-i dus ambreajul. Trebuia sa te intreb pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 si io ca prostu' nu am cumparat passatul ala care debrea sus de tot, ca mecanicul meu a zis ca-i dus ambreajul. Trebuia sa te intreb pe tine. Daca era B6 cumperi masina si scazi 1000 de euro (grosso modo - componente + manopera) ambreiajul Oricum ar fi, tot pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 La masini nu ma pricep, degeaba ma intrebai ) Stiu insa ca ambreiajul tre sa incepa sa debraieze de sus. Acum, pe ce cursa sau cat, tine de varianta constructiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Daca era B6 cumperi masina si scazi 1000 de euro (grosso modo - componente + manopera) ambreiajul Oricum ar fi, tot pica. B7 2,0 ... am luat altul pana la urma ... are rebound reglabil "la buton" » Post actualizat in 16 Mar 2016 11:40 La masini nu ma pricep, degeaba ma intrebai ) Stiu insa ca ambreiajul tre sa incepa sa debraieze de sus. Acum, pe ce cursa sau cat, tine de varianta constructiva. eu presupun ca, cursa activa este mai mica (decat cursa manetei) si trebuie sa fie pe la jumatatea cursei manetei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.