Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Buna,

10W40 JASO-MA. Buna treaba. Bun pret. Si filtrul vad ca e super ok ca pret.

In ce priveste vibratiile din ghidon, nu am reper. M-am urcat doar pe aia de scoala si pe a mea.

Sun astazi la Motovis si ma interesez de pret ca sa rezolv cu saua.

Gumele au 3 ani. Oricum ma gandeam sa schimb cu Heidenau K60 Skout. Par a fi faine. Ce parere aveti?

In ce priveste echipamentul, stiu ca nu am facut cele mai bune alegeri. In timp m-oi informa mai bine inainte sa merg ca fetele la shopping.

In ce priveste restul, trebuie sa merg la mecanic sa-mi spuna care in ce stare e.

Multumesc mult pt. informatii.

Sa aveti spor!

Vreo recomandare de casca? Ma intereseaza tot ceva flip-up. Undeva pana in 200-250 euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atentie uleiul sa fie semisintetic. Mineralul e o mizerie iar sinteticul nu-si merita banii in cazul KLE. 

Motul 5100 , Motorex Topspeed sau Crospower sunt doua exemple.

K60 sunt niste gume perfecte pentru KLE, daca vrei sa iesi de pe asfalt cu ea. Daca vrei doar asfalt cauta altceva, astea se duc repede, e compozitia foarte moale.

La casca nu vad de ce ti-ai lua flipup. Sunt grele rau. Si scumpe. Eu am doua casti, o integrala touring de iarna si una enduro de vara.

Ca marci Shoei, Nolan, Airoh (la enduro doar) sau orice brand civilizat. Important e sa nu fie vreo coaja noname si sa-ti vina bine pe cap (masura si calapod)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand sa ies de pe asfalt cu ea.

Casca e flip-up pt ca-s ochelarist si mi se pare mai comod la treaba cu ochelarii. E de la firma Caberg, auzisem ca e undeva prin aceeasi zona cu Nolan. 

Ce-i drept, n-am pus pe cap alt tip de casca pt. a-mi face o idee.

Buna,

Inca 2 intrebari.

In general, pe la ce turatii schimbati treapta urmatoare de viteza? Daca merg mai subturat exista consecinte la un moment dat?

Cunoasteti pe cineva prin zona mea la care as putea merge sa fac sincronizare/reglare la carburatoare? S-a mai urcat cineva si spunea ca-i pare ca merge intr-un singur cilindru si ca ar trebui sincronizate carburatoarele.

Nimeni nu ma mai baga in seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitativ Caberg este mult sub Nolan.

 

De ce ai merge subturat?! Nu ajuta la nimic. Sub 4000 rpm motorul ala nu trage mai deloc. Intre 4000 si 7000 trage cat de cat, dar intre 7000 si 8500 isi face treaba cel mai bine. Ca urmare la drum intins si mers linistit schimba pe la 7000. Daca vrei sa mergi mai sportiv schimba pe la 8500. E adevarat ca peste 7000 incepe sa se simta si cresterea de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.02.2019 la 21:38, KLE500 a spus:

Cand calc pedala pt. frana spate mai ferm, nu exagerat, se aude exact ca si cand opreste un autobuz fix langa tine. Un scartait de frana, dar nu tiut, ci pe frecvente sonore mai joase si ample.

Ai plăcuțe de frâna cu inserții metalice. Sunt foarte bune pe partea strictă de frânare dar au două dezavantaje majore. Consumă discul și scârțâie, uneori trepidează, în funcție de uzură. Ori frânezi mai aprig și se mai așează, ori pui unele organice, mult mai modulabile dar și capacitate mai slabă de frânare. Pe spate însă oricum blochezi roata destul de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare colegi  ! Am intrat si eu in randul posesorilor de KLE !  Portocala mecanica :) !

Numai ca , dupa cei 50 km in care m-a dus pana acasa , aseara,fara sa comenteze, azi de dimineata nu a vrut sa mai porneasca. Fostul proprietar mi-a zis ca nu porneste cu socul tras, am incercat si fara si cu,dar degeaba. Binenteles ca am decojit-o si am verificat bujiile... petarde de NGK, dupa ce le-am curatat a pornit intr-unul, apoi in turatie intra si al doi-lea, la ralanti intrerupea intr-una. Am comandat echivalentul de la Denso. Sper ca asta sa fie problema ! O sa curat si carburile, presupun ca sunt asemanatoare cu cele de gpz  si sper sa depistez problema cu socul ! Daca aveti ceva sfaturi va rog sa nu ezitati. Urmeaza schimbul de ulei,filtru, filtru aer si ce-o mai aparea. Cred ca bendixul , sau cum se cheama , este pe duca, cateodata da in gol, nu invarte si motorul, v-ati lovit de problema asta ?

IMG_20190701_152330.jpg

Iata cum sunt unii criminali de fiare !!! Caprita se vedea ca a fost culcata pe stanga, ceva carene crapate, mici zgarieturi, dar nu ma asteptam ca vasul de expansiune sa fie spart si lasat asa... Nu mai avea in el nici picatura de lichid... Am gasit unul sh , pe la Brasov, voi schimba si antigelul si ma rog sa nu ma trezesc cu probleme pe la garnitura de chiulasa...

   Va multumesc pentru rabdare si sfaturi !

IMG_20190703_095413.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua lucruri trebuia sa verifici cand l-ai luat: daca are ulei si daca are antigel. Vasul ala nu se sparge de la cazaturi. Am pus-o pe a mea pe toat partile si n-a patit niciodata nimic, zona aia nu se atinge cam niciodata decat superficial. In schimb am schimbat garnitura de chiulasa penru ca imi arunca antigelul pe la preaplin si ramanea fara.

Bujiile NGK sunt foarte bune. Ale tale ori au prea multi ani, ori nu e de la ele.

Iti recomand o sincronizare de carburi, o verificare de filtru de aer si apoi mai vedem.

Bendixul (sau fraiul) l-am schimbat si eu pe la 100.000. Nu e o avere.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul l-am verificat, este in regula si oricum il schimb. Vasul de expansiune a suferit traume fizice , are ambele prinderi  si stutul de supraplin rupte, plus o gaura , care se vede clar ca este facuta in urma unei lovituri. Este prins doar cu doi soricei si sta lipit de releul de incarcare.Dealtfel si carena laterala are o fisura chiar in dreptul vasului.Voi da carburile jos , le curat, sincronizez, schimb uleiul , filtrele de ulei si aer. Dar inainte vreau sa verific "oala" , de fapt vestitii magneti. Da-mi , te rog, mai multe detalii despre schimbarea fraiului, daca tot o desfac, sa-i repar si buba asta. Costuri, unde pot gasi piesele , etc.Multumesc anticipat ! Motorul trage bine, la teste l-am dus in 160 km/h fara probleme sau zgomote suspecte. In drum spre casa 90-100 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Piese de la United Motors, la comanda, nu tine nimeni piese de KLE pe stoc. 

Costurile nu le mai stiu, eu am si segmentat atunci, lus lant de distributie, simeringuri de supape, etc.

Banuiam ca la comanda, imi trebuia doar furnizorul. Voi in incerca la Mymoto. Multumesc mult Speedy ! 

Am comandat kit reparatie bendix, 190 ron. Am curatat carburatoarele si am gasit jiglerele de amestec deschise la 3,5 ture... Reglaj de Dacie... Cum sa porneasca cu socul tras, ca deja mergea inecata ?  Din cate am vazut, amestecul se regleaza la 1,3/4 ture. Asa le-am pus acum. O noua descoperire: lipsa cablu acceleratie revenire... Singura parte buna: am rotorul cu magnetii capsulati, asta m-a bucurat enorm, am scapat de un stres !   Aveti idee, surubul de la volanta este cu filet normal sau invers ?  Maine sper sa o dau jos, piesele vin de-bia saptamana viitoare ...Luni depun dosarul pentru transcriere, dar eu tot mesteresc... Dar nu-i bai, cunosc satisfactia de dupa , mai ales cand faci totul cu mana ta  :)!

IMG_20190704_173043.jpg

IMG_20190704_171326.jpg

IMG_20190704_155936.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nevoia te invata :) ! Micile lucrari de mentenanta prefer sa le fac singur. Cu ce ma depaseste merg la " specialisti ". Sincer, imi place sa surubaresc. O iau toata din roata in roata sa stiu ce hram poarta, apoi doar intretin. Mi-ar mai trebui ceva scule, ar scuti 50% din munca, dar incerc sa ma descurc cu ce am. Avantajul ca stau la casa si am spatiul necesar. 

Stiu ca ai Kle-ul de mult timp, acum~ 8 ani am vrut sa-l iau pe cel al lui " Luf", la schimb cu Mbk Skyliner-ul meu de 250. Din pacate nu a fost sa fie, de doua ori am incercat sa ajung la Zabrani, pe un ger cumplit, -22° c si tot de atatea ori a luat masina foc, parca a fost facatura. Apoi el s-a razgandit si am ajuns la Gpz, iar acum in sarsit la Kle. Toate la timpul lor :)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit si eu :) , multumesc de informatie !

 

 

 

In alta ordine de idei: am descarcat aseara un manual de service de pe net, iar la carburatoare am vazut ca are jigloare diferite, stanga mai mari, iar dreapta mai mici. Sa fie oare pentru modelele dupa 2000, cele cu putere mai mica ? Manual pentru modeleu '93 nu am gasit... O sa caut si'91, poate ma lamureste mai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe google , sunt mai multe variante , dar nu am reusit sa decarc decat una.

Screenshot_20190705-210206.png

Poate cineva mai priceput ne poate spune cum sta treaba. Oricum, azi am comandat si kit-urile de reparatie pentru ambele carburatoare, dar pe site nu specifica dimensiunea jigloarelor. Dupa ce imi ajung, le voi confrunta cu cele de pe carburi si va informez .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata cum se poti scapa de rugina din rezervor ! Prin electroliza, folosind un redresor auto. Rezultatul este miraculos, ramane tabla curata si cu craterele ramase acolo unde a fost rugina. Sper sa nu il transform intr-o sita :) !

IMG_20190707_160955.jpg

IMG_20190707_162211.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pagina respectiva pare a fi din manualul de 2004. Asta il am si eu si nu am vazut sa fie diferenta de dimensiuni jeturi intre stanga si dreapta.

Sunt curios daca e posibil asa ceva la modele mai vechi (al meu 93).

Astept sa-mi spui ce dimensiuni de jeturi sunt in kit-urile comandate. Eventual si ce mai contin kit-urile si de unde sunt comandate.

Merci,

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ionut david a spus:

Pagina respectiva pare a fi din manualul de 2004. Asta il am si eu si nu am vazut sa fie diferenta de dimensiuni jeturi intre stanga si dreapta.

Sunt curios daca e posibil asa ceva la modele mai vechi (al meu 93).

Astept sa-mi spui ce dimensiuni de jeturi sunt in kit-urile comandate. Eventual si ce mai contin kit-urile si de unde sunt comandate.

Merci,

 

 

Acum 5 ore, ionut david a spus:

Pagina respectiva pare a fi din manualul de 2004. Asta il am si eu si nu am vazut sa fie diferenta de dimensiuni jeturi intre stanga si dreapta.

Sunt curios daca e posibil asa ceva la modele mai vechi (al meu 93).

Astept sa-mi spui ce dimensiuni de jeturi sunt in kit-urile comandate. Eventual si ce mai contin kit-urile si de unde sunt comandate.

Merci,

 

Din ' 93 este si al meu. Kit-urile le-am comandat la Mymoto Craiova si dupa ce imi ajung voi compara cu cele de pe carburatoare. Ele contin cam tot ce este prin carburator, mai putin membrana si sabarul. Cu ocazia asata o sa verific si nivelul, ca la ce reglaje am gasit prin ele .... nu m-ar mira sa am surprize !2

Imi puteti spune, va rog, ce pas are filetul de la volanta, cel de extractie. Cei dinainte au cam stricat filetul si as vrea sa il refac, altfel nu reusesc sa dau volanta afara pentru reparatia la bendix. Am incercat sa verific cu o lera, dar nu se poate deoarece filetul are varfurile rotunjite. Multumesc anticipat!

IMG_20190705_135347.jpg

IMG_20190705_135400.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din capitolul surprize, surprize...! Azi am reusit sa scot volanta, cu o presa cu 3 brate, iar in urma operatiei am constatat ca lipseste saiba distantier dintre volanta si pinion. Bilele de la bendix mi s-au parut in regula, doar arcurile ceva cam moi, sau poate asa trebuie sa fie. Posibil ca din cauza lipsei acelui distantier sa nu functioneze nici bendixul corect ! Deasemenea se pare ca a avut ceva contact si cu conducta de ulei, este putin sifonata .

  Mare atentie pe mana cui dati motoarele ! Cel care a umblat inainte in mod sigur face parte din randul celor care , dupa ce repara, le ramane un pumn de piese, dar atelajul merge si asa !

IMG_20190712_135325.jpg

IMG_20190712_135342.jpg

IMG_20190712_135403.jpg

IMG_20190712_135433.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au venit jigloarele. Pe ambele carburatoare am aceleasi dimensiuni, deci cele cu cote diferite,ca in manual , sunt pentru modelele mai noi. Diferenta a fost doara la acul de dozaj, sper sa se vada in poze ! Ochiometric erau identice, numai ca aveau alte marcaje.IMG_20190712_171723.thumb.jpg.a8fdf189b584709a5ea17ad5b967c3b5.jpg

IMG_20190712_171242.jpg

IMG_20190712_171229.jpg

IMG_20190712_171147.jpg

IMG_20190712_171117.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...