Sari la conținut

SerMoto SRL tepari profesionisti


Postări Recomandate

Maestru, nenea ala nu stie sa isi repare troaca ieftin, nu a fost in stare sa repare o frana spate (are un switch ciudat), a dat sa repare carbul 600 de lei (ca 'era stricat'), a futut bendixul tot incercand sa o porneasca si in plus mai si 'intra antigel in ulei cumva' si crezi ca stie sa o dezmembreze si sa iasa si pe profit? :crack: Esti optimist rau. Stai linistit ca daca vreau neaparat sa dau cateva sute de euro, iau fj-ul ala de 1100 la 600, care mai arata a mobra, freewindul lu colegu la 800, daca am chef de surubarit, deci era mai mult un misto... paranoia ce esti!

 

Daca e om serios si se chinuie putin, poate sa scoata si mai mult de 1000 de euro din mobra aia. Piesa cu piesa. Dezavantajul e ca ii scoate intr-un timp mai lung si trebuie sa depuna niste efort. Cat despre reparat, montat si demontat, invata. Treaba e sa vrea si sa aiba unde. Mare branza sa demontezi reperele mari de pe o mobra. Trebuie sa ai unde si sa ai unde sa le depozitezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 118
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu are de facut mai nimic ...sa demonteze , sa depoziteze , sa puna anunturi , sa raspunda la intrebari legate de anunturi de piese , sa trimita cu curierul/posta , sa incaseze , sa nu nu cheltuie banii astfel incat sa aibe iarasai 1000 euro . In cat timp face asta ? Si asta de la unul care nici nu si-a pornit mobra proaspat achizitionata . Cat e de realistic ?

E putin mai mult de munca decat crezi. O sa dureze ceva, nu am zis ca reuseste peste noapte.

 

E atat de realistic cat vrea omul ala si cat are timp si spatiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E putin prea multa drama in povestea asta.

Frinele se mai gripeaza la motociclete statute.

Un furtun de racord mai plinge lichid de racire, mare brinza sa stringi un colier si sa cureti stuturile de depuneri.

Carbelitoare care curg din cauza ca s-o fi blocat cuciul poantou iar se intimpla la motociclete statute.

Bec ars? plm, no comment.

Pisa un pic de ulei pe la garnituri si simeringuri? domnilor, are o gramada de ani in circa troaca aia si poate nici fostul proprietar n-a intretinut-o.

Cea mai grava treaba pare a fi aia cu mixul de apa si ulei, acolo e un pic de munca daca e real.

Bendixul se poate paradi la orice motocicleta daca il fortezi aiurea - sau chiar si nefortat, vezi KTM-urile.

 

Si toate astea la DOAR 1000EURO? cit ar fi dupa parerea voastra pretul corect pentru acest fier?

Eu imi tot bat gura pe aici ca la pretul asta mai bagi minim 500 ca sa ai siguranta pe fier si sa te bucuri de el, dar toata lumea imi da in cap cu japoneze vesnice care merg ca in prima zi la 20-25 de ani de la data fabricatiei - astea sint povesti, pur si simplu.

Ieftin si bun nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce multi neglijeaza faptul ca vorbim despre un dealer, care exact asta ar trebui sa faca, sa ofere un produs ok - se pare ca asta si pretinde ca face. daca luai motoreta de la mine si iti ziceam ca nu am mai pornit-o de n ani si nu m-am mai ocupat de ea, atunci da, e clar ca trebuie facute multe lucrari, majoritatea minore, ce-i drept. dar mi se pare inacceptabil sa fii dealer si sa vinzi moto despre care spui ca sunt in STARE BUNA sau FOARTE BUNA (uitati-va pe site-ul lor), moto fiind cazan ruginit, dupa care sa ii zici omuluii "ce vrei ma, ai dat doar 1000 E pe ea, la ce te asteptai?".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... te umplii de bani ...

 

umpli, în plm de i-uri, întina-i-aș memoria persoanei care te-a învățat carte :rtfm:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce multi neglijeaza faptul ca vorbim despre un dealer,

Cred ca e mult spus dealer, dar pentru simplificarea problemei sa zicem ca e chiar asa.

 

Daca am inteles eu bine, troaca a fost vinduta de "dealer" fara garantie - si am inteles ca ser astia dau de obicei asa ceva, conditiile de aplicabilitate nu le comentez.

Ce ar fi trebuit sa faca mai mult ca sa dea de gindit oricui ca respectivul cazan e exact asta, un cazan?

 

In fine, ce a fost acolo exact doar protagonistii stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mult spus dealer, dar pentru simplificarea problemei sa zicem ca e chiar asa.

 

Daca am inteles eu bine, troaca a fost vinduta de "dealer" fara garantie - si am inteles ca ser astia dau de obicei asa ceva, conditiile de aplicabilitate nu le comentez.

Ce ar fi trebuit sa faca mai mult ca sa dea de gindit oricui ca respectivul cazan e exact asta, un cazan?

 

In fine, ce a fost acolo exact doar protagonistii stiu.

 

nu contest, cumparatorul a fost naiv, dar dealer-ul cu siguranta nu e cinstit, din moment ce a pretins ca motoreta e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dealer-ul cu siguranta nu e cinstit, din moment ce a pretins ca motoreta e ok.

La momentul vinzarii, ca sa citez pe colegul care a deschis topicul, motocicleta arata impecabil si "dealerul" i-a spus ca are distributia uzata si nu i-a oferit garantie iar pretul a parut foarte bun pentru vinzator.

 

Nu-mi dau seama care ar fi fost practica comerciala corecta a "dealerului", sa fi spus cumparatorului "prietene, acesta e un cazan de motocicleta, nu te lua dupa cum arata, l-am luat din Italia cu 500EUR ca-i coapta toata, ne-a costa cel putin 300EUR sa o radiem si s-o aducem la noi in sopron, cistigam si noi de-o inghetata daca ne dai 1000EUR pe ea, insa dupa ce dai banii nu ne mai cunoastem" - pai nici la multinationale si corporatii nu se intimpla sa gasesti atita transparenta.

 

La pretul ala mie mi s-a parut ca scrie clar pe ea "chilipir" - astea sint cu dus si intors de obicei.

Cu astfel de preturi isi permit sa vinda particularii (dar si aia o dau cu toate consumabilele expirate, nu e nimeni nebun sa se filotimeasca cu un bun pe care vrea sa-l vinda), la un "dealer" apar anumite cheltuieli de "regie", costuri fixe pe care le adauga la pretul motocicletei fiindca aia e afacerea lui; ori daca pretul la "dealer" e cel mai mic de pe piata iti cam poti da seama ce e in spatele carenelor.

In fine, vorbim discutii cita vreme povestea e prezentata de o singura parte si aia la mina a doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama care ar fi fost practica comerciala corecta a "dealerului"

 

vanzatorul a spus ca motoreta e in stare buna, ceea ce se pare ca e o minciuna; asta e o practica comerciala de joasa speta, potrivita eventual tiganilor din talcioc.

nu vad nici o asemanare cu vreo corporatie. coca cola nu iti spune sa o bei ca e sanatate curata, nici pe tigari nu scrie ca iti fac bine, ba dimpotriva.

 

in al doilea rand, ca dealer nu ar trebui sa vinzi asa ceva, e vorba de reputatia ta.

repet, daca era motoreta mea abandonata de ani de zile prin curte si omul stia asta, era altceva.

 

dar reactia lor chiar mi se pare incalificabila (desi am mai auzit-o) - bine ma, la banii astia... ce vroiai?

e clar ca vanzatorul nu realizeaza ca trebuie sa livreze ce a promis, in cazul asta o motoreta functionala, la care eventual urmeaza refacerea distributiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca,intre dealer si samsar,e o mare diferenta!

In cazul nostru e samsar cu acte-n regula,adica cea mai corecta exprimare ar fi "aducău de mobre",nu dealer.

:10:

 

 

eu ma mir cum de mai sunt pe piata.....

dar daca ne gandim ca mare e gradina Domnului si fraierii sunt fara numar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu parca esti patit, nu?

 

da, nu la fel de grav la colegul dar m-a mintit si pe mine.

 

am avut etrieri pe fata-semi blocati, zornaiala la distributie ce aparea doar cand era mobra incalzita bine si atunci aleatoriu, furca scursa, gume duse si antice, oglinzi si semnale bulite + alte mici chitibusuri...

mobra fusese prezentata ca tehnic f buna si estetic nu impecabila dar ca arata bine...la niste bani la care, daca as fi stiut de bubele astea, n-o mai luam...pt ca gaseam altceva mai bun in banii aia.

ma rog, am rezolvat toate problemele pe banii mei, i-am facut tam-tam si am recuperat niste bani din cat a trebuit sa bag (cam 25%). Mobra acum e giugiuc...am mai bagat ceva in ea dar e (aproape) impecabila.

 

Defectele nu erau evidente la prima vedere...cand a ajuns mobra la mine am observat urmatoarele:

- era fab 2001 nu 2003 ca in anunt, dar prima inmatriculare era in 2003 asa ca am trecut peste...mai ales ca-n cartile italiene nu e evident anul de fab ci prima inmatric.

- am vazut ca furca plangea...am zis ca o servisare de furca nu-i mare lucru...

in rest, am pornit mobra, am lasat-o sa se incalzeasca unpic, m-am uitat sa nu fie nimic stramb, motorul mergea bine, era dreapta, frana...am dat banii si pa-pa. Nu ma asteptam la miar V2 sportiv tzipla la 2.000 de euro, dar asteptam onestitate si, la vremea respectiva, nu gasisem review-uri negative despre sermoto asa ca na... oarecum am mers pe vorba lui cu "Doua sezoane, inafara de ulei, n-ai ce baga in ea"....poate ca dpdv al "motocicilistului" roman carpaci, nu...nu aveam ce baga in ea dar:

la prima iesire, cand s-a incalzit mai bine motorul, aleatoriu se auzea o zornaiala pe decelerare...chestie destul de uratica la VTR ca sunt sensibile la distributie, am avut noroc ca era doar intinzatorul, restul pieselor fiind bune, dar chestia asta m-a iritat cel mai tare! ca a vandut o mobra cu bube la distributie, o mobra care se stie ca trebuie ingrijita pe partea distributie....si mai ales ca problema nu era evidenta, ci aleatorie....

 

Km din bord n-au contat, dar aia erau relativ aproape (32.000 normal), si la servisarea distributiei, dupa uzura si pastilele de supape nu trecuse de 50-60.000, deci daca a dat inapoi, n-a dat (prea) mult :))

 

a fost prima mobra pe care am dat banii fara s-o verific bine-bine ci doar asa...basic, oricum, o experienta neplacuta.

 

De atunci am sfatuit lumea sa nu mai ia mobra de la Sermoto decat daca le verifica personal, f bine si sa nu se increada in ce zice omu, ca e loterie, ori ai mobra f buna, ori are bube, ori e prastie....

Cred ca el nici nu le verifica, nici cand le cumpara si nici cand le vinde. Iar faza cu ITP+RAR e un chachat.....a mea a venit cu ITP-ul si RAR-ul facut dar: ii curgea furca pe etrieri (care nu decuplau detot), un semnal nu mergea, guma pe spate era de 190 (in carte nu e scrisa dim asta), tobele sunt sport dar neomologate... cum plm a luat mobra asta ITP-ul...

 

ce am schimbat/facut/luat de cand am luat-o (am sa evidentiez unde din cauza minciunii sermoto)

- intinzatoare distributie (lant si patine ok) - minciuna (motorul merge perfect)

- servisare furca (simeringuri+ulei, cuzineti ok-ish) - minciuna (nu curge nimic la ea, furca e ok)

- garnituri + servisare etriere + placute fata - minciuna (te poti folosi de consumabile, sunt in stare buna, nu noi, dar bune)

(din astea 3 puncte am recuperat 25%)

- curatat filtru de aer (sport, bujii OK)

- curatare carburi + reglare + sincronizare

- ulei + filtru schimbate

- antigel si lichid de frana/abreiaj schimbate

- cauciucuri noi - minciuna (a zis ca-s ok si ma pot folosi de ele cel putin un sezon, spatele era alta dimensiune si tocit, fata era 60% dar 2006)

- semnale noi - minciuna (fata dr nu mergea)

- oglinzi noi- minciunea (dr avea geam "de baie" dar era cu semnale incorporate, care nu mergeau, stanga nu se putea regla)

- schimbat semighidon dr cu model 2001 (avea montat unul model '97 si e f putin diferit, nu se vede, dar se simte la drum lung)

- mansoane noi

- manete scurte noi

- suport topcase

- bec mai ok

acum e o motoreta cinstita...

 

daca ar fi s-o vand acum, as pune-o cat am dat pe ea + inca 150 de euro si tot ar fi peste pretul pietei dar na...

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

umpli, în plm de i-uri, întina-i-aș memoria persoanei care te-a învățat carte :rtfm:

Wow! Chiar n-ai fi zis ca din aventura lu m41<4-74 cu baietii de pe masina de gunoi avea sa iasa un geniu. Desi sunt slabe sansele, exista posibilitatea ca viata ta sa aibe un sens... du-te si cauta-l...dar in alta parte.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 21:36

/

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow! Chiar n-ai fi zis ca din aventura lu m41<4-74 cu baietii de pe masina de gunoi avea sa iasa un geniu. Desi sunt slabe sansele, exista posibilitatea ca viata ta sa aibe un sens... du-te si cauta-l...dar in alta parte.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 21:36

/

 

Ești doar un alt prost :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pufosenie, iar iti dau astia cu gripa si te banga in carantina

Cum adică iar? :what: Nu-mi spune că m-a scos ADMIN pe neveu din carantină pentru o oră şi n-am fost pe fază...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum adică iar? :what: Nu-mi spune că m-a scos ADMIN pe neveu din carantină pentru o oră şi n-am fost pe fază...

Nu spune de doua ori ca s-ar putea sa se intample 😁

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu tot zic de un an jumate pe forum sa nu mai luati mobre de la ei sau daca luati, nu luati fara sa le verificati bine de tot

recomandati pe cineva sa mearga cu noi contra cost evident sa le verifice acolo la fata locului ... ei mai spun ca la cerere fac test de compresie... e valabila treaba asta ? ce scoate in evidenta ? de exemplu eu am gasit un gsx-r din 98 1500 de euro... la ei care estetic arata bine ... as vrea sa o cumpar ... dar nu vreau sa dau cu capul inainte pentru ca vad aici numai comentarii negative la adresa lor ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...