Jump to content

SerMoto SRL tepari profesionisti


Recommended Posts

Salutare! Am 2 prieteni care si-au cumparat motoare de la Ser moto SRL . Primul si-a cumparat acum 1 an un Hornet 2001 @ 27000km (pe ceas)...motorul a fost ok tehnic...pretul cca 1800 euro. Capatand incredere i-a recomandat aceeasi firma altui prieten care vroia sa isi ia motor anul acesta. Mergand pe incredere omu si-a cumparat in ianuarie un Aprilia Pegaso din 2000 cu cca 30000km la pretul de 1000 de euro, fara sa-l mai verifice (mergang pe principiul astia sunt baieti de incredere). Motocicleta arata foarte bine dpdv optic atat in poze cat si live cand a receptionat-o. Vanzatorul de la Ser Moto l-a asigurat ca motocilceta este impecabila dpdv tehnic cu exceptia distributiei ce dadea semne de uzura.

 

Ca sa confirme starea tehnica buna a produsului vandut Ser Moto s-a oferit sa faca ITP-ul pe numele noului proprietar... Cand prietenul asta al meu a receptionat motocicleta afara era foarte frig , astfel incat era iesita din calcul testarea acaretului. Cum s-a incalzit nitel afara omu entuziasmat, a scos motoreta sa vada ce achizitionase si asa au inceput sa apara problemele. Primul lucru pe care l-a observat era ca frana pe spate nu mergea iar stopul de frana era ars. Cand a cumparat-o, motocicleta avea 3 lingurite de benzina in rezervor... dupa ce i-a facut plinul a observat ca siroia benzina pe sub ea....carburatorul era defect, reparatie 600 de lei. Cand a dus motocicleta in service a aflat si de ce uneori pornea greu... bendix defect ... dadea semne ca urmeaza sa moara complet lucru care s-a si intamplat dupa 500 de km rulati cu motoreta impecabila a jepcarilor de la sermoto. I-a reparat carburatorul si i-a facut distributia dupa care a continuat sa mearga cu ea desi facea figuri la pornire. Dupa 500km rulati bilantul: bendixul a cedat de tot....din radiator ii picura antigelul, pompa de apa a cedat, din motor ii picura uleiul pe la garnituri si din cate am inteles ii intra antigel in ulei cumva... Cu alte cuvinte Sermoto i-a vandut un motor ce trebuia casat pentru ca in afara de cadru furca, roti si plastice totul era defect. Cutia nu a picat inca, dar nu m-as grabi sa o plasez in lista pieselor functionale de pe motocicleta.

 

Dupa tot acest calvar omul a incercat sa-i contacteze pe cei de la Sermoto sa vada daca poate obtine macar o reducere la anumite piese sau orice fel de asistenta tehnica moment in care acest Sergiu si-a intrat in rol in stilul deja consacarat al teparului roman care o data ce se vede cu sacii in caruta schimba foaia. Harneala clasica cu....pai la 1000 de euro te asteptai ca motorul sa fie nou...asta dupa ce anterior cumpararii, descrisese motorul ca fiind impecabil tehnic (cu exceptia distributiei). Mai mult teparii au scos la inaintare o factura diferita de cea pe care au inmanat-o clientului in timpul tranzacitiei pe care scrie ca motorul e defect (cumva ca o acoperire care sa sustina cumva ca si-au instiintat clientul in legatura cu starea deploarabila a motocicletei inainte de tranzacite). Harneala o puteti admira in print screenurile de pe pagina lor pe care le-am atasat.

 

Deci daca vreti sa va luati motociclete de la Ser Moto SRL, luativa din alta parte sau macar nu luati nimic fara o verificare minutioasa a junghiurilor pe care le vand.

post-69076-0-22676800-1458588516_thumb.jpg

post-69076-0-49668300-1458588526_thumb.jpg

post-69076-0-35748600-1458588532_thumb.jpg

post-69076-0-92913900-1458588539_thumb.jpg

post-69076-0-37573200-1458588558_thumb.jpg

Edited by Luke_highwalker
Link to post
Share on other sites
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just sayin', la RAR la identificare aia se uita doar la serii. Cel putin asa imi amintesc ultima data.

se uita si la omologari uneori, oglinzi, tobe, becuri etc...dar chiar si asa sa lasi pe strada orice cazan nu e normal.
Link to post
Share on other sites

In mod normal, adica daca chiar se face verificarea, motocicleta nu avea cum sa iasa de la RAR cu frana spate nefunctionala, si fara stop frana functional.

@ brake: pentru ca a luat-o fara garantie pe principiul ca oamenii sunt de incredere si daca o sa fie mici probleme va fi mai rentabil sa o repare in Bucuresti decat sa o trimita la Cluj pentru garantie. Cred ca oamenii au profitat de ocazie si au pus pe motorul asta toate piesele defecte din garaj. Probabil ca au ceva pise ramase de la mototocicletele pe care le-au vandut pana acum. I-a avantajat si anotimpul ....stiau ca nu o sa se urce sa testeze motoreta la -15 grade si ca eventualele zgomote si batai pot fi puse usor pe seama frigului.

Edited by Luke_highwalker
Link to post
Share on other sites

Pai eu nu vad unde e problema, a fost achizitionat un bun la mana a doua fara garantie. De ce sa suporte cheltuielile ser moto, chiar si o parte din ele?

Singurul lucru care li se poate reprosa e in situatia in care motorul a fost prezentat de ei ca fiind "impecabil boss, tipla". (dar atunci de ce s-a vandut fara garantie?)

In acelasi timp, in tara asta misto, nu iei motorul cu ochii inchisi. Daca atat i-a pasat de bani, are de dat si pe reparatii.

Link to post
Share on other sites


@ JCDenton: Evident ca nu sustin ca e normal sa cumperi motorul pe incredere dar asta nu schimba cu nimic faptul ca astia de la Ser Moto sunt niste tepari. Mi-e greu sa cred ca motorul asta avea atatea defectiuni in mod natural. Cam slabe sansele ca atatea piese sa fie pe duca si sa cedeze in acelasi timp. Eu cred ca au profitat ca pot vinde motorul fara garantie, la -15 grade unuia care nu se prea pricepe si au pus pe el si alte piese defecte care le ramasesera prin depozit de la alte Pegaso-uri pe care le-au vandut. Macar altii vor avea ocazia sa se informeze corect inainte sa isi achizitioneze motorul de la ei, mai ales ca la inceputul sezonului se vand cele mai multe motoare.

Link to post
Share on other sites

Doua greseli fatale din partea prietenului tau, cumpara o mobra pe care nu e capabil sa o verifice temeinic si nici nu apeleaza la cineva sa o faca si 2, cumpara un Pegaso vechi.

 

Cu Pegaso oricum ai face tot dai gres, sunt niste rahaturi de mobre pt care nici macar nu se mai produc piese prea multe sau deloc, de ex flansele la carburi daca se duc poti sa arunci mobra, nu se mai fabrica si le gasesti extrem de greu sau deloc in dezmembrari si exemplele pot continua.

Edited by Error
Link to post
Share on other sites

In mod normal, adica daca chiar se face verificarea, motocicleta nu avea cum sa iasa de la RAR cu frana spate nefunctionala, si fara stop frana functional.

@ brake: pentru ca a luat-o fara garantie pe principiul ca oamenii sunt de incredere si daca o sa fie mici probleme va fi mai rentabil sa o repare in Bucuresti decat sa o trimita la Cluj pentru garantie. Cred ca oamenii au profitat de ocazie si au pus pe motorul asta toate piesele defecte din garaj. Probabil ca au ceva pise ramase de la mototocicletele pe care le-au vandut pana acum. I-a avantajat si anotimpul ....stiau ca nu o sa se urce sa testeze motoreta la -15 grade si ca eventualele zgomote si batai pot fi puse usor pe seama frigului.

 

Eu nu inteleg de ce mama ei de treaba va luati ceva de 16 ani "impecabil". Adica chiar e cineva care sa creada ca o mobra de 16 ani e impecabila? Sau poate ca impecabil are conotatii diferite pentru fiecare. Pentru mine impecabil chiar asta inseamna. Impecabil. Sunt mobre noi (2016) cu zero km care nu sunt impecabile.

 

S-a facut un studiu legat de mailurile alea stupide gen "nigerian scam letter". Alea care au o poveste atat de puerila si ortografia atat de retarda incat au intrat in folclorul online. Cu siguranta le stiti si voi. Cica aia nu sunt chiar atat de prosti. Ba din contra sunt destul de inteligenti. De ce? Aia trimit sa zicem 10 milioane de mailuri o data. Daca faceau o poveste credibila si coerenta, primeau raspuns initial ce solicita mai multe detalii in multe cazuri. Pe masura ce trebuiau sa ofere detalii mai multe, oamenii se prindeau ca povestea lor e cusuta cu ata alba. Daca trimiteau mailuri caraghioase, primeau foarte putine raspunsuri initiale. Care e smecheria? Daca faceau poveste credibila si primeau raspuns sa zicem in 20% din cazuri, rezulta un efort logistic imens sa duca cu zaharelul 2 milioane de oameni care sunt mai mult curiosi decat creduli. Un procent covarsitor se prindeau. La mail-urile stupide poate primeau raspunsuri in 0.01% din cazuri si dadeau teapa in 0.001% din cazuri. Asta inseamna 100 de creduli. Un numar de oameni ce se poate gestiona usor.

 

Asa si cu impecabilul din anunturile auto-moto. Asta e nigerian scam letter-ul samsarilor si teparilor. Ca sa nu mai zic ca are deja clasicii 30000 de km. Adica 80000 tradusi in km auto. Astea sunt valorile la mobre si masini folosite de samsari si tepari.

 

Pentru tine ce inseamna cuvantul impecabil? Concret! Pentru mine, daca mobra e noua (2016 cu 0km) si are o zgarietura mica, nu mai e impecabila. E o mobra noua in stare foarte buna (ca noua) dar nu e impecabila. Asta inseamna impecabil pentru mine.

 

Probabil ca mobra a fost facuta din piese defecte. E greu de crezut ca se pot strica toate o data sau ca poti sa duci atatea defecte si sa te tarai cu mobra asa.

» Post actualizat in 21 Mar 2016 21:05

Daca e firma in acte ar trebui incercat ceva la ANPC. Nu are nimic de pierdut.

Edited by Endurache
Link to post
Share on other sites

un pegaso poate avea probleme cu bendixul din cauza fortarii pornirii, dar si daca are bateria descarcata. sunt mobre care se repara usor, destul de fiabile daca se tin din scurt, dar din cauza pretului f mic sunt cumparate de toti habarnistii si dupa intra in folclor ca mobre care se strica usor, cum zice si profesionistul de mai sus, mr. error. in 15 minute se schimba un bendix, problema era pretul, ~250 era piesa la bmw. Da, bmw, error, ca are acelasi motor, rotax 655. Diferenta este la chiulasa, restul motoretei, in afara de tobe si furca (superioara la pegaso - usd), e cam la fel. per total e o motoreta mai reusita ca f650-ul, mai confortabila si mai nervoasa pe offroad, insa f-ul e mai domol, tine mai bine la uzura carburatoarelor, avand si 2 bujii, e mai usor de pornit, pe cand pegaso-ul necesita reglaj precis la carburator , ca altfel, din nestiinta o ineci imediat la pornire si dupa plangi langa ea, cum cred ca a patit-o si colegul de mai sus (colegii, daca il luam si pe error, ca si el parca avusese un cube).

Edited by catranel
Link to post
Share on other sites

Pai si mie mi-a mers Dnepr impecabil timp de doi ani, in conditiile in care toata ziua eram pe carburatoare, platini si reglam jocul la culbutori dupa fiecare drum de Vama Veche. Asta nu inseamna fiabilitate totusi. Mai lasati-le dreaq de urzici, uneori parca mai si vrei o motocicleta pe care sa te urci, sa apesi demarorul si sa pleci fara nicio emotie (Transalp sa zicem). Apriliile astea (mai ales) sunt ca Mike Tyson, trebuie sa fie totul perfect ca sa mearga bine. Cum apar cateva curve japoneze, gata titlu'...

Link to post
Share on other sites

Doua greseli fatale din partea prietenului tau, cumpara o mobra pe care nu e capabil sa o verifice temeinic si nici nu apeleaza la cineva sa o faca si 2, cumpara un Pegaso vechi.

 

Cu Pegaso oricum ai face tot dai gres, sunt niste rahaturi de mobre pt care nici macar nu se mai produc piese prea multe sau deloc, de ex flansele la carburi daca se duc poti sa arunci mobra, nu se mai fabrica si le gasesti extrem de greu sau deloc in dezmembrari si exemplele pot continua.

Am o intrebare,tie atat cat si lui @Super Zero 6 Forty:cate Aprilii d-astea ati avut de bateti campii in felul asta?

E usor sa basheshti din gura...

Edited by CRISTIAN 1
Link to post
Share on other sites

Pai si mie mi-a mers Dnepr impecabil timp de doi ani, in conditiile in care toata ziua eram pe carburatoare, platini si reglam jocul la culbutori dupa fiecare drum de Vama Veche. Asta nu inseamna fiabilitate totusi. Mai lasati-le dreaq de urzici, uneori parca mai si vrei o motocicleta pe care sa te urci, sa apesi demarorul si sa pleci fara nicio emotie (Transalp sa zicem). Apriliile astea (mai ales) sunt ca Mike Tyson, trebuie sa fie totul perfect ca sa mearga bine. Cum apar cateva curve japoneze, gata titlu'...

 

Da , da cand prinzi asa ocazie , un motor de 16 ani cu 2000km rulati/an,impecabil, tzipla , poze , spalat si dai numai 1000 euro , ce iti mai trebuie ....?. Ti-a pus D-zeul motociclistilor mana pe cap cu asa chilipir.

Link to post
Share on other sites
Guest CristiBoroi

Codul Civil

Art. 1352

Vinzatorul este supus la raspundere pentru viciile ascunse ale lucrului vindut, daca, din cauza acelora, lucrul nu este bun de intrebuintat, dupa destinarea sa, sau intrebuintarea sa e atit de micsorata, incit se poate presupune ca cumparatorul nu l-ar fi cumparat, sau n-ar fi dat pe dinsul ceea ce a dat, de i-ar fi cunoscut viciile.

Art. 1354

El este raspunzator de viciile ascunse, chiar si cind nu le-a cunoscut, afara numai daca, in cazul acesta, nu se va fi invoit cu cumparatorul ca sa nu raspunda de vicii.

 

Potrivit art. 1710 alin. 1 Noul Cod Civil, în temeiul garanţiei contra viciilor, cumpărătorul poate cere instanţei:

- înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia;

- înlocuirea bunului vândut cu un bun de acelaşi fel, însă lipsit de vicii;

- reducerea corespunzătoare a preţului;

- rezoluţiunea vânzării.

Link to post
Share on other sites

Eu am luat cu vreo 4 ani în urmă 2 bucăți și de la motomus,una din ele mari probleme cu pornirea. Se înneca instantaneu ,dacă nu pornea din prima era vai.au spus k dacă apare ceva la una să nu umblam noi ci să sunam.așa am făcut .au venit de la cj la pitești au luat o și au aduso peste o săptămână reglată reparata etc.cred k sunt mult mai serioși. Acum na,păreri sunt pro și contra și de unu și de altul.

Link to post
Share on other sites

Te contrazic. Pe mine(la Calarasi) m-a controlat si in koor,d-l Vladoiu... Adica,inclusiv masurat lungime/inaltime,frane pe banc, lumini/semnale/stopuri,serii, parametrii anvelope etc... Sa-I dea Dumnezeu sanatate! :))

Link to post
Share on other sites

Salutare , daca va uitati pe site`u sermoto , sau la anunturi ce au pe bikeshop olx etc , toate motocicletele puse spre vanzare au intre 25000 - 30000 km , nici decum nu vezi sa aibe vreo motocicleta peste 40000 km , totusi pt un pegaso din 2000 mi se pare ciudat 30000 km.Nu vreau sa tin partea la nimeni , dar totusi inainte sa cumperi o motocicleta ar fii bine sa te uiti pe forumuri sa te documentezi ,Pegaso intradevar are probleme cu bendixu ,e vestit pt asa ceva , se potriveste pendix de Ktm care este 340 de lei nou si este mult mai rezistent , inafara de bendix mai are ceva bube , si totusi este un motor destul de vechi.Referitor la garantie nu stiiu ce sa zic , si daca avea garantie pe motor parerea mea este ca tot nu til faceau ei , partea asta cu garantia mi se pare o vrajeala la un motor second , avand in vedere ca cumperi un Ktm exc nou nouti fie 2 t sau 4 t 20016 are pretul injur la 6800 7000 de euro fara tva , si fabrica til da fara garantie , nu ai nici o garantie pe el , de asta mi se pare suspect treaba cu garantia daca la un motor nou cu 0 ore nu primesti garantie , atunci la un motor de 16 ani nu vad ce garantie sa iti deie , si vorba aia nici nu se mai gasesc piese pt ele.

Link to post
Share on other sites

Te contrazic. Pe mine(la Calarasi) m-a controlat si in koor,d-l Vladoiu... Adica,inclusiv masurat lungime/inaltime,frane pe banc, lumini/semnale/stopuri,serii, parametrii anvelope etc... Sa-I dea Dumnezeu sanatate! :))

ai facut itp-u amice, la identificare se uita la serii, atat, poti sa nici n-ai roti la motocicleta !

Link to post
Share on other sites

Impecabila, 16 ani si 1000 de euro e anunt de escorta de lux, nu de motocicicleta SH :D

Cat priveste vanzatorul, chiar tu ai spus ca prima data a fost ok, a doua oara a fost cu problemele mai sus mentionate.

Cel mai probabil achizitioneaza motociclete la gramada si nu le verifica amanuntit, daca porneste pentru ei e ok (impecabila adica).

Link to post
Share on other sites

 

Just sayin', la RAR la identificare aia se uita doar la serii. Cel putin asa imi amintesc ultima data.

Dacă a fost deja înmatriculată în România da..

 

Degeaba ai luat una buna de la ei, e plin forumul de probleme cu sermoto

Edited by yoyo_man
Link to post
Share on other sites

Cum poți mah ,sa-l condamni tot pe cumparator ca a fost un dobitoc,ca tot el este vinovat,comunitatea moto ,cand nenorocitu de sermoto a știut ce vinde,a zis ca l-a găsit pe fraier gata. Dute bah la anpc,opc,politie,da-l în judecata,cere despăgubiri de sa-si vândă firma pxxlii,ca sa îți plătească daune. Luați de citi legea ca ai tot dreptul sa-l strici,si daca nu faci nimic,urmatorul cumparator de buna credință o sa pățească la fel.

Asa este. Prea s-a obișnuit romanul ca teapa este normală. Proces,ceri cheltuieli de judecată și daune. Da-i la buci. Edited by kato_arad
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...