Sari la conținut

Am venit acasă cu ulei auto în motor... :(


Postări Recomandate

 

Noi am lipit o fisura de vreo 30cm la un piston de motor naval cu Devcon ( http://www.itw-devcon.co.uk/index.php?/devcon_mro/epoxy_maintenance_repair_and_overhaul_systems/devcon_plastic_steel_putty_a/ ) si am mers asa o noapte intreaga pana in primul port...

pur si simplu fisura nu a avansat pt ca nu ati mai fortat motorul. Altfel lipiciul ar fi fost ca un flo.c in fatza p....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu, fisura nu a avansat pentru ca a fost "prelucrata", s-au dat gauri la extremitati ca sa nu mai inainteze iar pe ambele parti a fost taiat un canal in "v" cu flexul care a fost umplut cu devcon-ul din link... care nu e chiar un "lipici" banal si cu mult peste "genericul" poxipol. Nimeni nu se astepta sa tina dar ca solutie de extrema urgenta a functionat...

 

Am folosit si eu la un motor caruia i se fisurase capacul lateral (in zona ambreajului) in urma unei cazaturi. Demontat, gaurit la capetele fisurii, practicat canal pe lugimea fisurii cu biax-ul, degresat, umplut cu Devcon (plastic steel), slefuit la drept, vopsit... nici in ziua de azi nu are treaba.

 

Problema cu "lipiciurile" astea este ca necesita o pregatire atenta a suprafetei sau suprafetelor de contact. Facuta corect, rezultatele pot fi suprinzatoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

on topic,nu are nimic..oricum ai pus un ulei mai slab,al dai jos,schimbi simeringul,pui ulei proaspat de care vrei tu cu filtru nou.......chiar era mai bine sa fi completat mai mult de 1mm peste minim,ce te faceai daca pana acasa in mers pierdeai si scadea sub minim?sigur cautai cuzineti noi sau alt motor

Am zis sa nu amestec prea mult uleiul de calitate care era in motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, fisura nu a avansat pentru ca a fost "prelucrata", s-au dat gauri la extremitati ca sa nu mai inainteze iar pe ambele parti a fost taiat un canal in "v" cu flexul care a fost umplut cu devcon-ul din link... care nu e chiar un "lipici" banal si cu mult peste "genericul" poxipol. Nimeni nu se astepta sa tina dar ca solutie de extrema urgenta a functionat...

 

Am folosit si eu la un motor caruia i se fisurase capacul lateral (in zona ambreajului) in urma unei cazaturi. Demontat, gaurit la capetele fisurii, practicat canal pe lugimea fisurii cu biax-ul, degresat, umplut cu Devcon (plastic steel), slefuit la drept, vopsit... nici in ziua de azi nu are treaba.

 

Problema cu "lipiciurile" astea este ca necesita o pregatire atenta a suprafetei sau suprafetelor de contact. Facuta corect, rezultatele pot fi suprinzatoare!

Stiu si eu unul care e fan Poxipol care a reparat o fisura in rezervorul de R6 2007,reparatia a tinut mult, pina la prima trinta, un low side, rezervorul s lovit asfaltul,poxioolul s asarit instant, benzina a sarit pe scinteile care le lasa moto , si iaca ditamaii focul! Concluzia fanului Poxipol? A reparat din nou cu Poxipol, numai ca motoreta a mai facut un buff , a atins asfaltul, iar benzina s-a revarsat... . Sute de euro pe reparatii. Noroc ca erau acolo si straini cu extinsoare reale. Nu este o poveste, am vazut live ambele incendii. Ghici cum s-a rezolvat! Tot cu Poxipol!

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol! un adevarat "expert" daca ai citi mai bine msds-urile alea ai observa ca uleiurile moto au aditivi EP si nu numai. nu se strica troaca daca bagi ulei auto din prima sau pe drum, dar il "omoara" muuult mai repede... oricum, orice ar fi e mai bun decat motul...

 

 

alt lol! :) nu se pastreaza "peste tot"! da, un capac pregatit bine rezista vreo 2 ani, in rest...

 

 

mortul rulez! de fapt nu mai ruleaza, a facut emag ce a facut si a dat faliment in rromanistan!

Clona cui mai esti boss? :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu unul care e fan Poxipol care a reparat o fisura in rezervorul de R6 2007,reparatia a tinut mult, pina la prima trinta, un low side, rezervorul s lovit asfaltul,poxioolul s asarit instant, benzina a sarit pe scinteile care le lasa moto , si iaca ditamaii focul! Concluzia fanului Poxipol? A reparat din nou cu Poxipol, numai ca motoreta a mai facut un buff , a atins asfaltul, iar benzina s-a revarsat... . Sute de euro pe reparatii. Noroc ca erau acolo si straini cu extinsoare reale. Nu este o poveste, am vazut live ambele incendii. Ghici cum s-a rezolvat! Tot cu Poxipol!

balamuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...