TNG Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 As raspunde cu placere dar m-am pierdut pe drum...deci Care este intrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Deranjez prea tare daca intreb si dedpre ce moto este vorba? » Post actualizat in 30 Apr 2016 16:34 Pentru ca la demontat montat..in functie de moto se intampla multe lucruri care pot genera "reparatia" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Deranjez prea tare daca intreb si dedpre ce moto este vorba? » Post actualizat in 30 Apr 2016 16:34 Pentru ca la demontat montat..in functie de moto se intampla multe lucruri care pot genera "reparatia" salut! se pare ca initiatorul a rezolvat problema cu un simplu reglaj la maneta si capac, nefiind nevoie sa schimbe si ''uleiul problema'' » Post actualizat in 30 Apr 2016 16:44 As raspunde cu placere dar m-am pierdut pe drum...deci Care este intrebarea? era mai mult nevoie de o lamurire privitor la cauzele patinarii ambreiajului in general si cum afeceaza uleiul (daca afecteaza) un ambreiaj in parametrii din toate puntele de vedere si reglat corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Deranjez prea tare daca intreb si dedpre ce moto este vorba? » Post actualizat in 30 Apr 2016 16:34 Pentru ca la demontat montat..in functie de moto se intampla multe lucruri care pot genera "reparatia" Honda Fireblade 893, 1993, cum s-a demontat asa s-a montat toate discurile fiind aceiasi dimensiune, tija ambreiajului (cea care intra in motor) fiind fara nici un reglaj, reglajul se face numai din cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Temperatura despre care vorbești tu este temperatura lichidului de răcire, nu a motorului sau a uleiului. La motoarele răcite pe lichid, uleiul se încinge mai mult când mergi agresiv în mod constant (i.e. circuit) decât dacă mergi vara prin oraș. La lichidul de răcire în sine, fenomenul este invers. asta in cazul in care radiatorul este subdimensionat sau sunt probleme la carenaj care afecteaza debitul de aer ce ajunge in radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 asta in cazul in care radiatorul este subdimensionat sau sunt probleme la carenaj care afecteaza debitul de aer ce ajunge in radiator. Adică la carenate cu motoare mari în general, da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Adică la carenate cu motoare mari în general, da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 De ce râzi bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 de fericire ca pot sa-mi pun ulei racing la monster fara sa imi afecteze ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 de fericire ca pot sa-mi pun ulei racing la monster fara sa imi afecteze ambreiajul Nu știu ce să zic. Eu am pus tot timpul mineral. Pentru plăci. Credeam că râzi de mine și de experiențele mele cu carenate mari în oraș Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Experientele tale nu pot fi luate in considerare ca si o regula generala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Bre "varsta inaintata", cu 10w40 cum merge motorul, troncane, bocane, papa ulei? daca nu, nu are ce cauta 15w50 in el. Nimeni nu zice ca merge prost pana se incalzeste uleiul ca e prea vascos, toata lumea zice de "racing" care nu are nici o treaba. Referitor la problema cu ambreiajul, nu ar fi singurul ulei care face ambreiajul sa patineze, 7100 in combinatie cu anumite firme producatoare de discuri de ambreiaj, patina in draci ... cum schimbai uleiul cum disparea problema, totusi cum nu stii starea ambreiajului in sine nu ar strica sa arunci un ochi pe la placile alea. pe ce te bazezi cand spui asta? temperatura medie anuala in Ro este de 10-12 grade. majoritatea utilizeaza motorul in sezoul cald iar iarna il tin in garaje incalzite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Daca tot venii vorba de ambreiaje, am si eu o mica problema cu TDM-ul "nou" achizitionat. Nu patineaza doar ca se aude o bataie din zona capacului de la ambreiaj. In momentul debreierii la rece nu se aude, la cald apare o bataie gen cum ar prinde placutele intre ele (mai si "smuceste" foarte putin) . Cel mai sacaitor ar fi la urcatul in trepte dupa 4000 de ture cand pedala tinde sa-mi arunce in jos laba piciorului. V-ati intalnit cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ala care ti-a vandut stie exact ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Experientele tale nu pot fi luate in considerare ca si o regula generala Era vorba despre o glumă personală cu Eugen (zar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Ala care ti-a vandut stie exact ce are Ai gandit-o mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Daca tot venii vorba de ambreiaje, am si eu o mica problema cu TDM-ul "nou" achizitionat. Nu patineaza doar ca se aude o bataie din zona capacului de la ambreiaj. In momentul debreierii la rece nu se aude, la cald apare o bataie gen cum ar prinde placutele intre ele (mai si "smuceste" foarte putin) . Cel mai sacaitor ar fi la urcatul in trepte dupa 4000 de ture cand pedala tinde sa-mi arunce in jos laba piciorului. V-ati intalnit cu problema asta? faptul ca-ti arunca pedala e semn ca nu e debraiat complet ambreiajul cand tu dai sa o introduci intr-o viteza si ramane intr-o pozitie intermediara si o arunca,ai grija ca uzezi rau selectorul din cutie si ptr ala se face bucati tot motorul....e ca si cum ai incerca sa schimbi fara ambreiaj fortat sau tragand doar jumatate de ambreiaj.... problema poate fi de la oala ambreiajului , arcuri prea stanse in combinatie cu placute ambreiaj uzate , ulei cutie-motor necorespunzator,o mica sansa sa fie de la bucsa de bronz a oalei de ambreiaj(si asta iti da zgomotul metalic de zornait la debraiere).....ce joc ai in maneta de ambreiaj,poate e cursa prea scurta sau moale? daca ar fi de la ansamblul furci-selector ti-ar face doar in o anumita treapta problema nu in toate Editat Mai 5, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.