Sari la conținut

Yamaha XJR 1200


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

George, vorbesti in plus.

 

Consumul a fost de 8+ in conditii de mers lejer pana la munca, pe drum national.

 

La 7000 km, cei 2 litri in plus se vor cunoaste.

 

Protectie la vant minima avand in vedere ca aveam in plan excursii mai lungi. Nu tura actuala, dar macar de 1500-2000 km.

» Post actualizat in 27 Jul 2016 12:58

Pozitia era ok, n-am apucat insa sa fac mai mult de 300 km intr-o singura zi.

 

Incomod era pentru mine ghidonul original. Ma dureau umerii dupa 50 km.

» Post actualizat in 27 Jul 2016 12:59

S-a schimbat insa situatia dupa ce i-am pus LSL-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu cat o dadusi? :D

 

Si pana la urma care e fetishul tau cu 900RR? Ce-ti place asa mult la motocicleta aia?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu,compari mere cu pere, imi spui ca strugurii sunt acri :) Eu zic sa mai faci niste km, si sa lasi gargara pe forum :)

 

Ai inteles gresit, n-am zis ca strugurii sunt acri. Iti atrageam doar atentia ca a te bate vantul pe un naked nu este un minus. In schimb a te bate vantul pe un tourer, atunci este un mare minus. Am facut o comparatie cu visinele, niste fructe acre. Nu le poti reprosa ca sunt acre, pentru ca asa sunt ele. Sunt de parere ca nu poti reprosa unei motociclete naked faptul ca nu iti ofera protectie la vant. Daca vrei sa fii protejat poti alege un tourer sau alta categorie mai satisfacatoare.

 

Sunt atent la topicul tau deoarece aici se vorbeste despre un XJR1200, iar eu detin un FJR1300, care sunt cam surori. Cred ca iti poti inchipui ca nu mi-am luat un sport-tourer de capacitate mare pentru a ma da pe forum. Desi sunt activ pe forum zilnic, reusesc de-a lungul unui sezon motociclistic sa-mi satisfac poftele in jurul a cel putin 15.000 km, cu gargara inclusa. Succes in gasirea perechii potrivite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xjr1200 si fjr1300 au in comun doar jr. Una e de 1200 carburatie si 5 trepte, alta e de 1300 injectie 6 trepte. Alta pozitie, alta transmisie, alt cadru.

 

Dar na, e tot Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xjr are răcirea pe ulei. Deci un fel de air cooled.

 

Xjr 1200 e singurul naked fabricat după 1950 pe care l-aș cumpăra.

Editat de Baxxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit. Motocicleta a plecat cu pretul de achizitie plus modificarile aduse de mine. Adica tande pe mande :)

 

@Kevin, ala e un 1300. De aici si diferenta de pret.

 

Motocicleta e superba. Din pacate insa consuma mult,vibreaza destul de tare si cu tobele originale nu prea se aude. O alta hiba a lor e senzorul de la ulei,care de la vibratii ajunge sa-ti aprinda becul la ulei,desi pompa functioneaza bine si ulei ai destul in motor.

 

Pe langa asta,daca o lasi cu benzina pe "on" parcata cateva zile,la pornire sunt sanse sa ucizi tantarii din cartier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe langa asta,daca o lasi cu benzina pe "on" parcata cateva zile,la pornire sunt sanse sa ucizi tantarii din cartier.

..... cel mai nasol e cand uiti de asta, si fix cand te grabesti nu mai da Domnu' sa porneasca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit. Motocicleta a plecat cu pretul de achizitie plus modificarile aduse de mine. Adica tande pe mande :)

 

@Kevin, ala e un 1300. De aici si diferenta de pret.

 

Motocicleta e superba. Din pacate insa consuma mult,vibreaza destul de tare si cu tobele originale nu prea se aude. O alta hiba a lor e senzorul de la ulei,care de la vibratii ajunge sa-ti aprinda becul la ulei,desi pompa functioneaza bine si ulei ai destul in motor.

 

Pe langa asta,daca o lasi cu benzina pe "on" parcata cateva zile,la pornire sunt sanse sa ucizi tantarii din cartier.

Nici macar 3 luni ... vorba aia "Banu tre sa ruleze" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici macar o luna :) Nu-mi permit sa tin mai multe motoare in acelasi timp, asa ca atunci cand imi doresc ceva, in loc sa citesc un review, mi-o cumpar :)

 

Acum de exemplu sunt fascinat de 990 Adventure si de Africa Twin. Dupa cum am mai spus, eu am o lista cu motoare dorite, si in functie de posibilitati, cand apare ocazia mai tai cate un model din "catastif".

 

Anul viitor am in plan achizitia unui GL 1800. Si uite asa se mai mareste "inventarul" cu 3 mobre.

 

Oricum, la finele concediului de luna trecuta, poate si din cauza varstei, am ajuns la o concluzie. Romania are prea multe locuri frumoase unite de prea multe drumuri urate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...