BikerXX Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Ciclistica oha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 De dat "la plimbare" era ok. » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:44 Prefer totusi o mobra polivalenta. Nu prea mi-a iesit 100% cu Blade-ul, dar mereu exista o "data viitoare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Daca te rog, dezvolti putin? Niste plusuri si minusuri, privind motocicleta in ansamblu. Si pentru ce ai vedea o tu potrivita (XJR ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Plusuri : Imagine si cuplu. Minusuri : Ciclistica f slaba, consum mare , vibreaza puternic, protectie minima la vant. Dupa ce m-am ales cu cateva conducte de racire muscate de catre niste vietati locale(masina), m-am incapatanat si am venit calare pe o mobra gresita pentru tarisoara noastra. Acum concediul e aproape pe terminate. Anul viitor vin cu un Enduro mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Minusuri : protectie minima la vant. Cum vine asta? Este un naked la urma urmei, normal ca nu protejeaza la vant. Asa si visinele au un mare minus, ca sunt acre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Cât de mare e consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 (editat) Cât de mare e consumul? Apai, depinde tare mult cum tragi de gaz. Pana sezonul asta nu reuseam sa consum cu FJR-ul sub 7 litri in afara localitatii. Recent am descoperit ca la un mers linistit, regim touring 120-130 la ora, cu pasagera, bagaje, masa totala 500 kg, ia intre 4.6 - 5.2 litri. PS: A, si mi-a scazut consumul si la amenzi radar. Editat Iulie 27, 2016 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 (editat) In ce regim de turații? Editat Iulie 27, 2016 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 In jur de 4000 la drum lung, 120-130 la ora. Pe curbe habar n-am, n-am timp sa ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Pozitia in sa cum o apreciezi, Gixule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 27, 2016 Autor Share Postat Iulie 27, 2016 George, vorbesti in plus. Consumul a fost de 8+ in conditii de mers lejer pana la munca, pe drum national. La 7000 km, cei 2 litri in plus se vor cunoaste. Protectie la vant minima avand in vedere ca aveam in plan excursii mai lungi. Nu tura actuala, dar macar de 1500-2000 km. » Post actualizat in 27 Jul 2016 12:58 Pozitia era ok, n-am apucat insa sa fac mai mult de 300 km intr-o singura zi. Incomod era pentru mine ghidonul original. Ma dureau umerii dupa 50 km. » Post actualizat in 27 Jul 2016 12:59 S-a schimbat insa situatia dupa ce i-am pus LSL-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 In legatura cu ce anume, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 28, 2016 Autor Share Postat Iulie 28, 2016 Simplu,compari mere cu pere, imi spui ca strugurii sunt acri Eu zic sa mai faci niste km, si sa lasi gargara pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) Si cu cat o dadusi? Si pana la urma care e fetishul tau cu 900RR? Ce-ti place asa mult la motocicleta aia? Editat Iulie 28, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Simplu,compari mere cu pere, imi spui ca strugurii sunt acri Eu zic sa mai faci niste km, si sa lasi gargara pe forum Ai inteles gresit, n-am zis ca strugurii sunt acri. Iti atrageam doar atentia ca a te bate vantul pe un naked nu este un minus. In schimb a te bate vantul pe un tourer, atunci este un mare minus. Am facut o comparatie cu visinele, niste fructe acre. Nu le poti reprosa ca sunt acre, pentru ca asa sunt ele. Sunt de parere ca nu poti reprosa unei motociclete naked faptul ca nu iti ofera protectie la vant. Daca vrei sa fii protejat poti alege un tourer sau alta categorie mai satisfacatoare. Sunt atent la topicul tau deoarece aici se vorbeste despre un XJR1200, iar eu detin un FJR1300, care sunt cam surori. Cred ca iti poti inchipui ca nu mi-am luat un sport-tourer de capacitate mare pentru a ma da pe forum. Desi sunt activ pe forum zilnic, reusesc de-a lungul unui sezon motociclistic sa-mi satisfac poftele in jurul a cel putin 15.000 km, cu gargara inclusa. Succes in gasirea perechii potrivite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Xjr1200 si fjr1300 au in comun doar jr. Una e de 1200 carburatie si 5 trepte, alta e de 1300 injectie 6 trepte. Alta pozitie, alta transmisie, alt cadru. Dar na, e tot Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Xjr1200 si fjr1300 au in comun doar jr. Una e de 1200 carburatie si 5 trepte, alta e de 1300 injectie 6 trepte. Alta pozitie, alta transmisie, alt cadru. Dar na, e tot Yamaha. Are 6 trepte, FJR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Corect, pana in 2016 nu. Dar oricum sunt 2 motociclete complet diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Motor racire pe aer vs racire pe lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) Xjr are răcirea pe ulei. Deci un fel de air cooled. Xjr 1200 e singurul naked fabricat după 1950 pe care l-aș cumpăra. Editat Iulie 30, 2016 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Datorita aspectului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Nu de-aia își ia lumea naked? Ca pentru performanta, touring sau coclauri alta e direcția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 M am uitat pe Italia, preturile sunt aberante: http://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-xjr-1300-1997-savona-171311769.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 1, 2016 Autor Share Postat August 1, 2016 Am revenit. Motocicleta a plecat cu pretul de achizitie plus modificarile aduse de mine. Adica tande pe mande @Kevin, ala e un 1300. De aici si diferenta de pret. Motocicleta e superba. Din pacate insa consuma mult,vibreaza destul de tare si cu tobele originale nu prea se aude. O alta hiba a lor e senzorul de la ulei,care de la vibratii ajunge sa-ti aprinda becul la ulei,desi pompa functioneaza bine si ulei ai destul in motor. Pe langa asta,daca o lasi cu benzina pe "on" parcata cateva zile,la pornire sunt sanse sa ucizi tantarii din cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Pe langa asta,daca o lasi cu benzina pe "on" parcata cateva zile,la pornire sunt sanse sa ucizi tantarii din cartier. ..... cel mai nasol e cand uiti de asta, si fix cand te grabesti nu mai da Domnu' sa porneasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.