Jump to content
Sign in to follow this  
Andrei-Bogdan Vorobchevici

Accident mortal Sălaj, motociclist decedat

Recommended Posts

Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului,

nu a intrat deloc pe viraj..

 

 

slsfug.jpg

 

 

Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat..

Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeu sa-l odihneasca.
Daca ati sti, procentual vorbind, cate mobre sunt drepte in tara asta, in ciuda faptului ca au culori frumoase, poate chiar originale, nu v-ati mai cumpara ! Eu oscilez intre eroare de pilotaj si / sau mobra "dubioasa". Se intra in voblaj si la viteze mici daca asfaltul te ajuta sau daca manevrezi gresit ghidonul, asta stiti toti. DAR se intra in voblaj si de la mobra stramba ! Si nu trebuie sa fie stramba vizibil pt asta.

 

Casca aia e facuta sa sara in anumite conditii ! ma indoiesc ca au fost implinite in cazul de fata ! Probabil a fost legata gresit sau nu a fost stransa. Double D e cel mai bun / safe sistem disponibil pe piata momentan, nu aruncati cu pietre in el. Conditia e sa fie utilizat corect; multi nu stiu cat sa stranga cureaua aia pt a fi safe!

 

Sunt doar cateva pareri personale si supozitii. Nu dati cu pietre. Daca nu invaltam nimic, baiatul asta s-a stins degeaba. Pacat de tineretea lui. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt.

 

Corect, sunt zgarieturi pe asfalt (nu foarte evidente in poza) ce incep de langa axul drumului.

Aceasta e si explicatia faptului ca motorul era la ceva distanta de borna, practic rider-ul a luat o traiectorie ghinionista din momentul ce a trantit motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, sunt zgarieturi pe asfalt (nu foarte evidente in poza) ce incep de langa axul drumului.

Aceasta e si explicatia faptului ca motorul era la ceva distanta de borna, practic rider-ul a luat o traiectorie ghinionista din momentul ce a trantit motocicleta.

Pai in cazul asta acuzam lipsa de aderenta a anvelopei fata? A frinat tare si roata a derapat? Hai ca nu vreau sa polemizez aici. Da , ca nu a stiut sa frinezE, iar e lunga discutia. La 80km/h e imposibil sa o fi aplecat atit de tare ca sa piarda aderenta.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

prea multe supozitii pentru un accident CARE A FOST VAZUT DE CEI DIN SPATE.......

pacat de el insa accidentele se intampla si se vor mai intampla indiferent de cat de bine stii sa te dai sau nu .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ceva cu chopperistii?

Absolut nimic, dar ii vezi mai rar la accidente (or fi si mai putini) si spre deosebire de vitezane nu se apuca nimeni sa zica "erau gumele vechi, placutele ieftine, furca neservisata, daca avea amortizor de ghidon scapa "etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odihneasca-se! Condoleante familiei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut nimic, dar ii vezi mai rar la accidente (or fi si mai putini) si spre deosebire de vitezane nu se apuca nimeni sa zica "erau gumele vechi, placutele ieftine, furca neservisata, daca avea amortizor de ghidon scapa "etc.

 

RIP

 

se intampla destule si cu de astea, mai bine sa nu ... doar au cuplu mare, frane mai slabe ce se mai cer si blocate, unii mai au si cate ceva de demonstrat ... asta este ...

 

am trecut si eu sambata pe acolo, in ambele sensuri, am si vazut urmarile... cu "chopper-ul" incet la plimbare si la admirat peisajul fiindca este prea frumoasa toata zona ... a fost o vreme perfecta pt. iesit cu motorul ... era sa zic "a good day to die" ori ca locul este fain pt. ..., dar nu, mai bine nu, este prea mult ... oricum cat mai trec pe acolo o sa-mi amintesc ...

 

cred ca a avut mult ghinion, drumul este perfect, era curat de data asta, am filmarile, m-am uitat cu atentie ...

poate i-a sarit/trecut ceva prin fata ...

motoristii de la fata locului spuneau nu avea viteza, ci in jur de 70 km/h (pt. un motor ss chiar 80-100 nu-i nu stiu ce acolo) si ca pierduse spatele ... oricum, mare mare pacat

 

 

PS.

in cateva din curbele alea, mai tot timpul este nisip si pamant, dar acum nu a fost cazul ... si ca pe orice drum de la noi, tre' sa mergi cu multa multa atentie fiindca oricand poate aparea ceva, o piatra, o groapa, o dalma, ulei, nisip, carute cu 0,5 km/h, animale (iepuri, vulpi, fazani caprioare si ... caini se vad foarte des pe acolo), animale la volan, ... nu degeaba pe marginea autostrazilor sunt garduri, teoretic pt. viteze de pana la 130-140 km/ora si in mare majoritate pt. masini ... printr-o comparatie putin fortata, in conditii de siguranta noi ar trebui sa mergem cu 50-60 ... cu motorul :(

si de multe ori m-am trezit ca sofer cu cate o masina pe contrasens in curbele din zona fiindca este foarte tentant sa mergi mai tare pe acolo, dar curbele nu sunt toate usor de luat ... abia cu cateva ore mai devreme unul cu un Passat iesea exact din aceeasi curba direct pe contrasens, nu taind curba, care apex ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar Simoncelli sigur avea casca mai mare, avand in vedere parul lui.

Condoleante familiei! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO a abordat curba cu viteza prea mare pentru experienta lui. S-a speriat si a blocat spatele (posibil sa nu fi folosit eficient frana fata). Lucrul asta l-a ridicat de pe trasa si l-a aruncat pe contrasens, dupa care in decor. Ghinion cu borna aia, altfel se ridica si acum cauta carene de vanzare. Mare pacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situatie similara vazuta de mine cu un baiat incepator (culmea, tot cu F4i), la iesirea de pe A2 spre centura, venind dinspre Constanta. Am rulat cu 140 km/h toata autostrada si cand am redus pe la 80 ca sa ne inscriem pe breteaua aia, am avut un sentiment ca o sa fie prea tare pentru baiat, ma uit in oglinda, el deja derapa cu spatele blocat, a izbit parapetul si a zburat peste. Motorul a ramas infipt pe acolo prin parapet, omul doar speriat, fara urma de julitura. Ne-a zis ca si-asa avea impresia ca mergem incet, cand am mai si incetinit i se parea ca se poate da jos din mers. Asta pana si-a dat seama ca trebuie sa ia si o curba (prima din ziua aia), cand a inceput brusc sa i se para ca merge asa de tare ca s-a infipt avan in frana spate (asa invatase la scoala, ca se franeaza cu spatele, motocicleta de scoala avea frana fata anulata ca urmare a unor neplaceri cauzate de actionarea ei pe la opt-uri).

Frana spate nu te ridica de pe trasa, o strange. Daca blochezi roata spate cand esti inclinat (lucru foarte usor de realizat si care pare sa se fi intamplat si aici), iti derapeaza spatele si fara noroc sau antrenament, o pui jos.

Asa a fost sa fie, unele evenimente de genul se transforma in patanii de povestit, altele iau o intorsatura tragica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...