nikkon Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Salut, Ma gandesc cam de 1 an sa cumpar un Honda VFR 1200F.Stiu ca modelul a aparut in 2010.Insa de-atunci au tot aparut mici unbunatatiri, si ma refer aici in special la cutia DCT. Din pacate in Romania nu sunt prea multe si modelul nu este unul foarte raspandit.Stie cineva care sunt upgrade-urile pe care le-a suferit modelul de-a lungul anilor? (vreau sa inteleg daca merita sa cumpar un 2015 sau si 2010 e ok.) Exista probleme cunoscute deja ale modelului? (inafara de faptul ca v4 consuma de rupe) multumesc anticipat Editat Iulie 11, 2016 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 http://www.cycleworld.com/2012/01/30/honda-vfr1200f-dct-long-term-test-wrap-up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 multam frumos » Post actualizat in 11 Jul 2016 12:50Din păcate testul se oprește la anul 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 De ce neaparat vfr1200? sunt atatea sport touringuri mai reusite. Am vazut mai devreme un Z100SX care arata demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) pentru ca DCT si pentru ca v4 si nu in ultimul rand pt ca .. cardan nu e batut in cuie.dar mi se pare ca in caz de urgenta merge usor si prin oras fara topcase si coburi. sunt deskis la sugestii...trag cu ochiul si la FJR si super duke gt Editat Iulie 11, 2016 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) pentru ca DCT si pentru ca v4 si nu in ultimul rand pt ca .. cardan nu e batut in cuie.dar mi se pare ca in caz de urgenta merge usor si prin oras fara topcase si coburi. sunt deskis la sugestii...trag cu ochiul si la FJR si super duke gt Pentru mine DCT si cardan sunt excluse din start pentru un sport touring, le vad mai degraba pe un goldwing sau alte barci de uscat de genul. KTM 990SMT nu-ti face cu ochiul? Editat Iulie 11, 2016 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Pentru mine DCT si cardan sunt excluse din start pentru un sport touring, le vad mai degraba pe un goldwing sau alte barci de uscat de genul. Nu are DTC, dar mi se pare destul de capabilă ca sport touring Pierdere de putere, greutate adițională, da, însă la motoare de peste 1000cc nu se mai prea simte. Mai mult, când pleci la touring (sportiv sau nu) cred că este un mare avantaj să nu ai de uns/c u r ă ț a t/întins transmisia finală Editat Iulie 11, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Da BMW it's the one... Dar costă... Si nu puțin. Sa văd. Inițial credeam ca nimeni nu va răspunde la thread... Ma bucur ca devine open discussion. Ma ajută foarte mult orice opinie/sugestie Editat Iulie 11, 2016 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 E nasol cu cardan, trebuie schimbat uleiul la 30.000 de km, unde mai este distractia de a te mânji cu tot felul de unsori la fiecare 500-1000 km, curatand si ungand lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 Vfr are 50K interval de skimbare ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Si mai nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Da BMW it's the one... Dar costă... Si nu puțin. Sa văd. Dacă vorbim strict de K1300S, prețul este cu maxim 500-1000€ mai mare față de VFR1200, la vechime și km echivalenți. Dacă vrei nou, BMW-ul cred că este chiar ceva mai ieftin - însă dacă te uiți după ceva nou, lasă K-ul și vezi R1200RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 R1200gs nu-mi place. Știu ca e la moda și deja e isterie după 1200gs dar nu e pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Eu ziceam de R1200RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 A.. Să-mi fie scuzata neatenția Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Multa vorba putina motocicleta Iti dai seama ca orice iti iei (motoare noi, performante, dotate, alea alea) o sa iti fie bine.Loveste cu banu in aia de iti face cu ochiu' cel mai mult si bucura-te de ea ceva timp pana te obisnuiesti si pot sa faci dupa comparatatii cu altele; atuncea o sa iei decizii mai in cunostinta de cuza.Am un coleg in Salaj care pana anu asta avea VFR1200 si acuma vad in loc un K1300S.. ce sa zic Spor, bafta si la gara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 12, 2016 Autor Share Postat Iulie 12, 2016 Sunt curios cum i s-a părut vfr1200. Mie unul îmi place cum arată, cum e construită și mi se pare un hibrid interesat (sport - turer - all day bike). Analizez fiecare din sugestiile voastre de ieri. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut, de VFR 1200 sunt si eu interesat ca achizitie viitoare. Din ce am citit, imbunatatiri fata de modelul din 2010 s-au facut in 2012, cand s-a marit capacitatea rezervorului cu putin, s-a imbunatatit comfortul seii si s-a rezolvat problema cuplului in primele 2 trepte. Ca defecte in 2010 s-a facut un recall in legatura cu: "Honda is aware that some customers have experienced an abnormal engine noise with their VFR1200F.“This was referred to Honda’s technical team for investigation, who found aluminium swarf (small shavings of metal) present in some VFR1200F engines. This issue potentially affects only VFR1200Fs manufactured over an identified and specific period of time. In total there are 392 potentially affected machines in the UK." Am citit despre 2 motoare distruse din aceasta cauza, unul din ele iesit din garantie, dar Honda a inlocuit motorul in ambele cazuri. Am observat ca lumea prefera cu DCT, varianta pe care as alege-o si eu. Eu ma uit la variante second hand din 2012 - si la aceeasi bani singurul concurent real al VFR-ului ar fi BMW K1300S. Daca vrei mai mult touring exista variante mai bune Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400 (ambele cu cardan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDragan Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Kawasaki GTR 1400 sau Yamaha FJR. De GTR m-am indragostit de cand am luat-o. Are absolut tot ce trebuie pentru drumuri lungi: confort, consum mic, putere, spatiu pentru bagaje, intretinere ieftina. Ti-o recomand cu caldura, dar model dupa 2010 cand au mai rezolvat din micile probleme pe care le avea si au adaugat extraoptiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 12, 2016 Autor Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) Kawasaki gtr 1400 este un turing dedicat,superb.l-am incercat si mi-a placut. nu stiu daca imi voi putea tine si nc-ul pentru oras.daca nu Kawa nu ma satisface la drumuri aglomerate si oras. Cat despre VFR cautam DCT tpcmai pentru oras!!! Stiu ca in 2014 s-a facut un upgrade al cutiei(confirmat de honda la IMOT anul asta) insa nimeni nu zice nimic despre asta. Editat Iulie 12, 2016 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDragan Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Da, din pacate cu GTR-ul e dificil in oras. Si eu caut o alternativa pentru ca nu prea incap printre masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Eu ziceam de R1200RS. singura diferenta e ca asta e 2 pistoane boxer, seria K 4 pistoane in linie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Avand in vedere bugetul, cred ca poti sa iei in calcul si alte motociclete, ti-au fost recomandate niste motorete interesante pana acum. Daca discutam de sport touring, VFR-ul acesta are un mic mare minus. Nu prea duce mai mult de 240 km pana termini rezeva. Cred ca rezervorul de 18.5 L + V4 1200cmc care nu consuma tocmai putin = te vei opri mai des pe la benzinarii. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/664599.html http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/508639.html http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/573500.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iulie 12, 2016 Autor Share Postat Iulie 12, 2016 da stiu ca factorul consum este foarte delicat la VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Iar daca la asta adaugi bagaje si pasager, caz destul intalnit cand discutam de sport touring, creste consumul si devine si mai delicata situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.