Sari la conținut

Honda VFR 1200F variante


nikkon
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Ma gandesc cam de 1 an sa cumpar un Honda VFR 1200F.Stiu ca modelul a aparut in 2010.Insa de-atunci au tot aparut mici unbunatatiri, si ma refer aici in special la cutia DCT.

Din pacate in Romania nu sunt prea multe si modelul nu este unul foarte raspandit.Stie cineva care sunt upgrade-urile pe care le-a suferit modelul de-a lungul anilor? (vreau sa inteleg daca merita sa cumpar un 2015 sau si 2010 e ok.)

Exista probleme cunoscute deja ale modelului? (inafara de faptul ca v4 consuma de rupe)

 

multumesc anticipat

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pentru ca DCT si pentru ca v4 si nu in ultimul rand pt ca .. cardan

nu e batut in cuie.dar mi se pare ca in caz de urgenta merge usor si prin oras fara topcase si coburi. sunt deskis la sugestii...trag cu ochiul si la FJR si super duke gt :)

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca DCT si pentru ca v4 si nu in ultimul rand pt ca .. cardan

nu e batut in cuie.dar mi se pare ca in caz de urgenta merge usor si prin oras fara topcase si coburi. sunt deskis la sugestii...trag cu ochiul si la FJR si super duke gt :)

Pentru mine DCT si cardan sunt excluse din start pentru un sport touring, le vad mai degraba pe un goldwing sau alte barci de uscat de genul.

 

KTM 990SMT nu-ti face cu ochiul?

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine DCT si cardan sunt excluse din start pentru un sport touring, le vad mai degraba pe un goldwing sau alte barci de uscat de genul.

 

Nu are DTC, dar mi se pare destul de capabilă ca sport touring :)

 

BMW%20K1300S%20Motorsport%2015.jpg

 

Pierdere de putere, greutate adițională, da, însă la motoare de peste 1000cc nu se mai prea simte. Mai mult, când pleci la touring (sportiv sau nu) cred că este un mare avantaj să nu ai de uns/c u r ă ț a t/întins transmisia finală :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da BMW it's the one... Dar costă... Si nu puțin. Sa văd.

Inițial credeam ca nimeni nu va răspunde la thread... Ma bucur ca devine open discussion. Ma ajută foarte mult orice opinie/sugestie

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da BMW it's the one... Dar costă... Si nu puțin. Sa văd.

 

Dacă vorbim strict de K1300S, prețul este cu maxim 500-1000€ mai mare față de VFR1200, la vechime și km echivalenți. Dacă vrei nou, BMW-ul cred că este chiar ceva mai ieftin - însă dacă te uiți după ceva nou, lasă K-ul și vezi R1200RS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa vorba putina motocicleta :)

 

Iti dai seama ca orice iti iei (motoare noi, performante, dotate, alea alea) o sa iti fie bine.
Loveste cu banu in aia de iti face cu ochiu' cel mai mult si bucura-te de ea ceva timp pana te obisnuiesti si pot sa faci dupa comparatatii cu altele; atuncea o sa iei decizii mai in cunostinta de cuza.

Am un coleg in Salaj care pana anu asta avea VFR1200 si acuma vad in loc un K1300S.. ce sa zic

Spor, bafta si la gara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum i s-a părut vfr1200. Mie unul îmi place cum arată, cum e construită și mi se pare un hibrid interesat (sport - turer - all day bike). Analizez fiecare din sugestiile voastre de ieri.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de VFR 1200 sunt si eu interesat ca achizitie viitoare. Din ce am citit, imbunatatiri fata de modelul din 2010 s-au facut in 2012, cand s-a marit capacitatea rezervorului cu putin, s-a imbunatatit comfortul seii si s-a rezolvat problema cuplului in primele 2 trepte.

Ca defecte in 2010 s-a facut un recall in legatura cu:

 

"Honda is aware that some customers have experienced an abnormal engine noise with their VFR1200F.
“This was referred to Honda’s technical team for investigation, who found aluminium swarf (small shavings of metal) present in some VFR1200F engines. This issue potentially affects only VFR1200Fs manufactured over an identified and specific period of time. In total there are 392 potentially affected machines in the UK."

 

Am citit despre 2 motoare distruse din aceasta cauza, unul din ele iesit din garantie, dar Honda a inlocuit motorul in ambele cazuri.

Am observat ca lumea prefera cu DCT, varianta pe care as alege-o si eu.

 

Eu ma uit la variante second hand din 2012 - si la aceeasi bani singurul concurent real al VFR-ului ar fi BMW K1300S. Daca vrei mai mult touring exista variante mai bune Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400 (ambele cu cardan).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki GTR 1400 sau Yamaha FJR. De GTR m-am indragostit de cand am luat-o. Are absolut tot ce trebuie pentru drumuri lungi: confort, consum mic, putere, spatiu pentru bagaje, intretinere ieftina. Ti-o recomand cu caldura, dar model dupa 2010 cand au mai rezolvat din micile probleme pe care le avea si au adaugat extraoptiuni ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki gtr 1400 este un turing dedicat,superb.l-am incercat si mi-a placut. nu stiu daca imi voi putea tine si nc-ul pentru oras.daca nu Kawa nu ma satisface la drumuri aglomerate si oras.

Cat despre VFR cautam DCT tpcmai pentru oras!!! Stiu ca in 2014 s-a facut un upgrade al cutiei(confirmat de honda la IMOT anul asta) insa nimeni nu zice nimic despre asta.

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere bugetul, cred ca poti sa iei in calcul si alte motociclete, ti-au fost recomandate niste motorete interesante pana acum.

 

Daca discutam de sport touring, VFR-ul acesta are un mic mare minus. Nu prea duce mai mult de 240 km pana termini rezeva. Cred ca rezervorul de 18.5 L + V4 1200cmc care nu consuma tocmai putin = te vei opri mai des pe la benzinarii.

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/664599.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/508639.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/573500.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar daca la asta adaugi bagaje si pasager, caz destul intalnit cand discutam de sport touring, creste consumul si devine si mai delicata situatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...