Sari la conținut

Placutele de frana nu calca pe toata suprafata discului


Postări Recomandate

Am schimbat placutele de frana pe spate cu unele RMS si nu imi calca corespunzator pe disc se vede in poza. Discul intradevar nu e la prima tinerete insa vreau sa va intreb care o fi cauza ? discul sau sistemul de franare efectiv ? De franat nu franeaza in reprize deci nu este ovalizat.

 

post-35717-0-22468900-1469180681_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproximativ 1300, ideea este ca dupa ce mi-am cumparat motorul le-am si schimbat deci inainte nu mai tin minte exact daca erau asa sau doar dupa. Pe ambele parti la fel face, nu calca corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce te reasiguri ca modelul de discuri este corespunzator cu modelul / anul tau (sunt multi patiti cu astfel de cazuri), reverifici discurile daca sunt drepte sau daca placutele de frana sunt OK. Daca nu este de aici, posibil o problema la etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca a fost a pereche de placute de proasta calitate si ti-au uzat discul de frana inegal. Astfel cand ti-ai montat placute noi pana ce astea preia forma de uzura a discului, petesti asta. Placutele sunt extraordinar de greu de montat incorect, etrierul la fel. Dupa ce termini placutele astea (destul de curand) de-ti discul al rectificat sau schimba-l inainte de a monta placute noi. Daca ai frana si acum, daca nu atunci de urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu ca inainte ori s-a mers cu placute mult prea mult si au dat de fier si a stricat discul deoarece cand le-am dat jos pe cele vechi erau minuscule chiar la fier in unele locui. Am cumparat altele Brembo noi cu placute tot Brembo sinterizate. De obicei cat tin placutele de frana asa ca idee ? 10.000 ? Ma refer la un mers normal....

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde extraordinar de mult de stilul de condus. Unii franeaza mai tare, altii mai mult si mai moale, altii aproape deloc. Depinde cat mergi in oras, cat mergi afara. Sunt diferite valori, dar cine se pricepe iti va recomanda sa verifici din cand in cand cat mai are placuta. La mai multe modele se vede efectiv cat ferodou mai este pe placuta. Daca nu, probabil ca iti trebuie o cheie de 12, desfaci si vezi. 5 minute. Acum probabil ca e pacat ca ai pus placute de calitate cat timp discul nu e perfect nici pe aproape.

 

Exista unele placute de frana mai ieftine, de proasta calitate care sunt mult prea tari ca si compozitie si iti uzeaza discul. Trebuie sa ai grija mare, insa eu nu mi-as cumpara brembo. La stilul si buzunarul meu nu se merita. Ferodo e o marca buna la capitolul raport pret/calitate.


» Post actualizat in 22 Jul 2016 10:40

Sa-ti si raspund la intrebare, eu am avut un set de ferodo racing pe un scuter (110kg). Franare exceptionala cu ele! Insa mi s-au uzat in mai putin de 5000km de mers in oras. Cu chopperul meu am avut placute cam 50% cand l-am cumparat. Am facut in jur de 3000km te atunci, asta include si transfagarasanul si transalpina cu 2 persoane, incarcat la maxim (580kg) si nici nu se vede diferenta. Raspuns corect: DEPINDE! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acuma am RMS ceva ieftin (35-40RON parca) pe discul asta care oricum trebuie schimbat insa am sa le tin perechea actuala de placute. Cele brembo am sa le pun cand montez si discul brembo. Mersi de sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dupa cum stii, am si eu Silverwing dar de 400. Parerea mea este ca este oarecum normal sa ai joc mai mare la etrierul si placutele de pe spare, si la mine e la fel cu toate ca suruburile sunt stranse cum trebuie (ai dreptate, jocul este mai mare decat la subansamblul fata si cel putin din punctul meu de vedere este normal). Eu cred ca placutele trebuie sa se pasuiasca mai bine pe disc. Oricum, ele sunt organice din cate stiu, sunt destul de "moi" si nu cred ca risti sa-ti strice discul spate si mai tare. Oricum, si eu am observat ca discul spate se uzeaza destul de usor fata de cel pe fata. Daca ai dubii in legatura cu franarea, schimba discurile si placutele cu cele noi si o sa te tina mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele de frana pe spate cu unele RMS si nu imi calca corespunzator pe disc se vede in poza. Discul intradevar nu e la prima tinerete insa vreau sa va intreb care o fi cauza ? discul sau sistemul de franare efectiv ? De franat nu franeaza in reprize deci nu este ovalizat.

 

attachicon.gifWP_20160721_18_00_56_Pro.jpg

Cazuza e la mintea cocosului, placutele noi sunt perfect plane si discul nu. Chiar daca ai mers 1300km, mai dureaza pana ajung placutele la forma discului mai ales ca e frana pe spate care nu e solicitata asa mult.

N-ai treaba, dai bice in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, are nevoie de timp si eu nu franez brusc deci de asta inca nu a calcat bine placuta pe disc. Este vb doar de un disc mai vechi cu santuri pe el care are nevoie de timp pana se rodeaza placuta dupa el. Mersi fain de ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...