Sari la conținut

Accident moto Medias, strada Brateiului


ChrisRR
 Share

Postări Recomandate

mai zei ai evitarilor si maestrii ai franei ... nu voi erati in momentele alea acolo.

pe net, in film pe tutube, in poze e altceva decat la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasă-l că omul n-a auzit de countersteering și mutarea centrului de greutate, a încercat probabil să vireze din "volan" direct, ca pe PC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa conduci o mobra sport cu o singura mana pe ghidon. Dar asta in poligon, nu pe strada.

Apoi incearca sa exersezi schimbarea de directie ca si cand nu ai avea spatiu de franare suficient.

Daca reusesti sa repeti stabil manevrele astea atunci poti iesi si pe strada in relativa siguranta.

Nu?» Post actualizat in 12 Aug 2016 02:05P.S. Eu am incercat sa fac opturile cu o singura mana pe ghidon (dreapta).

Ca la mobra clasica.

E imposibil.

Nu e imposibil. Poate ai nevoie de acomodare daca treci de la ghidon clasic si e mai dificil pentru ca majoritatea are tendinta de a sustine greutatea torsului in maini, dar cu suficienta practica si sfatuit bine reusesti.

Ce crezi, daca băiatului decedat nu-i sarea casca, avea o sansa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cind vor pricepe zmeii????? ca nu se merge nici dupa un pachet de zigari cu tenisi..........

daca avea cizme Sidi Vortice scapa cu viata?

din pacate nu.

casca a sarit sau a fost data jos dupa?

poti muri cu casca intreaga si legata bine, clar.

dar daca sare sansele sunt enorme sa dai coltul.

 

nici mie nu-mi place sa ma echipez complet pentru 5 - 10 minute pe motor.

normal ca ar fi ideal sa-ti pui tot ce poti pe tine ca daca e sa te loveasca ghinionul este mult mai bine cu echipament.

pana una alta altu extrem de tanar omorat de unu' caruia nu-i pasa de nimic din jurul lui.

si mai zic unii: respecta si vei fi respectat! da. sigur. vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] unu' caruia nu-i pasa de nimic din jurul lui.

 

Nu-i chiar așa. Unul căruia nu-i pasă de nimic ar putea fi unul care tocmai s-a întors din Afganistan, după ce a măcelărit pe acolo febei, bătrâni și copii... Ăla ar circula cu durere'n cwr.

Un om normal nu pleacă de acasă alt gând decât că se întoarce teafăr și fără sânge pe mașină.

 

Teoretic, oricine se urcă la volan, în șa (chiar în căruță), treaz și în deplinătatea facultăților mintale, își asumă în mod conștient un risc. Risc care, cel puțin la noi în trafic, este destul de mare, deci trebuie să acționezi în consecință.

Dacă conștientizezi asta, mai ales atunci când te urci la ghidon, belești naibii ochii și urechile, îți ascuți simțurile, te echipezi - dacă vrei să minimizezi daunele, în caz de Doamne ferește - mergi în limite normale de viteză și îți adaptezi stilul de condus la trafic. Într-un cuvânt (de fapt, un pic mai multe) PREVENȚIE!

 

Nu degeaba, cred, victimele ultimelor zile sunt tineri sau foarte tineri. Pe ei i-a cam durut în cwr de riscuri, prevenție și alte ”rahaturi” din astea, din păcate.

Ride fast, die young”, my ass!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice scrambler sau super-moto rade de ele in traficul aglomerat si bezmetic de prin gropile si canalizarile de la noi.

 

Nici tort nu poti sa faci in tigaie, insa parca mai merge o prajeala din cand in cand, unde forma de tort e inutila.

 

448.jpg

 

 

daca avea cizme Sidi Vortice scapa cu viata?

M-a amuzat asta :crack: Apreciez faptul ca nu esti si tu serios tot timpul si mai glumesti cu noi :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu degeaba, cred, victimele ultimelor zile sunt tineri sau foarte tineri. Pe ei i-a cam durut în cwr de riscuri, prevenție și alte ”rahaturi” din astea, din păcate.

Ride fast, die young”, my ass!

De acord. Si din pacate nu doar la moto apare acest fenomen. Si in accidentele auto (cele cu urmari foarte grave) sunt implicati foarte multi tineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez la o firma de rent a car, un neamt a inchiriat o masina si a dat peste o femeie pe o trecere de pietoni in Bucuresti, femeia praf in spital, el a scapat fara nici un stres, mai mult, cand a returnat masina, i-am zis ca o sa fie incasat din garantie pentru dauna si el a zis ca nu e vina lui, ca e vina femeii ca era imbracata in negru si ca era intuneric, nu avea cum o sa vada, asta a zis, am ramas socat, asta e mentalitatea strainilor cand vin la noi in tara, ei au bani, sunt smecheri, fac ce vor, noi suntem ultimii sclavi, lumea a 3-a, Politia nu l-a retinut nici macar o zi

Editat de Razvan_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i si mentalitatea romaneasca , huidu a fost retinut cumva ??!! a rezolvat trei dintr-un foc ,,,si altii si altii si n cazuri ...nevasta lu paunescu...toti persoane cu bani, smecheri si fac ce vor sau. legea e destul de permisiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i si mentalitatea romaneasca , huidu a fost retinut cumva ??!! a rezolvat trei dintr-un foc ,,,si altii si altii si n cazuri ...nevasta lu paunescu...toti persoane cu bani, smecheri si fac ce vor sau. legea e destul de permisiva

 

Corect si perfect de acord, asta zic, daca ai nostri nu patesc nimic in astfel de situatii, ce sa mai zici in cazul strainilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca politia poate sa faca retineri fara un ordin judecatoresc. Din cate stiu eu, politia doar completeaza dosarul de cercetare penala, ramanand in sarcina unui procuror/judecator sa decida retinerea preventiva dupa caz.

Nu cred ca un procuror sau judecator (si nu numai din Romania) o sa decida vreodata retinerea unei persoane implicate in accident rutier, indiferent de cat de grav este. Nu de alta, dar nu cred ca sunt soferi care chiar vor sa omoare oameni in trafic. Eu cred ca toti dintre noi dorim sa avem o viata linistita, fara stresul unei judecati. Accidente s-au intamplat si se for intampla mereu si numai la noi, si acest eveniment din pacate nu se va stopa vreodata, indiferent de masurile preventive care se vor lua. Sunt state in lume unde legislatia rutiera este mult mai restrictiva si totusi din pacate se intampla destul de multe accidente rutiere.

 

Eu nu cred ca cel care a produs acest accident va scapa fara a fi judecat (in libertate), sentinta ramanand in mana judecatorului in fuctie de probele pe care le are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga, chiar nu trebuie sa explici ca are si casca o limita si ca, in anumite condiții, oricum nu mai are niciun rol in salvarea vietii.

Insa, in situatia in care cazi de pe motocicleta, poti sa nu ai nicio leziune interna, dar sa dai cu capul de pamant si, neavand casca, ai sanse mai mari sa mori sau sa ramai desfigurat. E vorba de ce anume si in ce mod preia si imprasatie energia impactului.

Nu te mai pune travers atata, pana la urma acelasi lucru il face si cutia craniana.

In privinta desteptilor care se simt de nevatamat purtand echipament, ce vrei sa-ti zic? Stricam o roaba de mate pentru o basina? Nimeni nu bate fizica, fiecare e liber sa inteleaga ce vrea si sa incerce daca are chef...

» Post actualizat in 13 Aug 2016 22:55

Acum pe bune, înțeleg ce zici, dar chiar tine de fiecare. Exact ca la PCR ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare accident cu dinamica sa. Eu m-am proptit frontal la 127 km/h si am scapat fara sa am macar un oscior deranjat. Evident casca nu ar fi facut nicio diferenta la impact, dar 27 de metri mai târziu, si-a facut toti banii. Pe langa restul invatamintelor cu adevarat valoroase, am constatat si importanta echipamentului de calitate si corect purtat (cand mi s-a intamplat, numai casca si cizmele se incadrau in descrierea asta).

Eu recomand ca un minim sa fie intotdeauna respectat in privinta echipamentului, grosul resurselor fiind directionat in indemanare, "cultura moto", intelegerii limitelor proprii si ale motocicletei, intelegerii traficului, ddobandirii unei atitudini sanatoase etc.

Si, bineinteles, mentinerii motocicletei in stare optima.

Dar e greu sa le faci pe toate bine de la inceput, cum ziceau si alti baieti pe aici, multi avem noroc sa ajungem la astfel de concluzii. Multi, din pacate, nu.

In concluzie, acesta e singurul mod in care ne putem ajuta la aceasta sectiune, punctand ce a fost fundamental gresit, nu dezbatand prioritati, statutul BMW-urilor in Romania si altele care nu sunt decat detalii (nefericite e drept) pe un fond gresit. Apa in piulita trebuie batuta pe formarea fundamentelor corecte, restul vin mai mult sau mai putin de la sine.

Echipamentul intra in ecuatie ca o ultima "cute" aruncata in calea ghionoaiei, dar nu trebuie ca din cauza asta sa i se acorde importanta mai mica, din contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez la o firma de rent a car, un neamt a inchiriat o masina si a dat peste o femeie pe o trecere de pietoni in Bucuresti, femeia praf in spital, el a scapat fara nici un stres, mai mult, cand a returnat masina, i-am zis ca o sa fie incasat din garantie pentru dauna si el a zis ca nu e vina lui, ca e vina femeii ca era imbracata in negru si ca era intuneric, nu avea cum o sa vada, asta a zis, am ramas socat, asta e mentalitatea strainilor cand vin la noi in tara, ei au bani, sunt smecheri, fac ce vor, noi suntem ultimii sclavi, lumea a 3-a, Politia nu l-a retinut nici macar o zi

Si tu crezi ca in locul lui, vedeai omul in negru? Judecatorii judeca cazurile de vatamare, omor din culpa pe drumurile publice in felul urmator: Cel accidentat, a facut vre-o manevra pt a se feri, evita accidentul? Manevra inseamna si sa fii vizibil noaptea. Daca mergi imbracat in negru, noaptea pe carosabil, iti asumi mai mult de 50% din vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu crezi ca in locul lui, vedeai omul in negru? Judecatorii judeca cazurile de vatamare, omor din culpa pe drumurile publice in felul urmator: Cel accidentat, a facut vre-o manevra pt a se feri, evita accidentul? Manevra inseamna si sa fii vizibil noaptea. Daca mergi imbracat in negru, noaptea pe carosabil, iti asumi mai mult de 50% din vina.

glumesti? pe trecerea de pietoni trebuie sa port te pomeni vesta de rebu?

sa fiu vizibil!!?

sau daca stau in refugiul de tramvai sa fiu atent sa nu cumva sa ma omoare pateul, o sa fac exercitii pentru detenta si culcat la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...