Valentino Vali Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salut tuturor.am vazut anunt cu o motocicleta bmw k1300s model 2013 care este echipata cu ABS si la care maneta de frana fata actioneaza si frana spate.intrebare:este ok din punct de vedere tehnic sigura aceasta modificare si la alta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 este si la tractor ... doar sa ai pompa suficient de mare si etrierul/ii cu doua circuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Etrierii pot fi si simpli; important este ca pompa să fie suficient de puternică pentru ambii etrieri pe care-i acționează. ei de la BMW nu sunt singurii. Moto Guzzi a început și Honda a mai înflorit puțin ideea. https://books.google.ro/books?id=wsoxSbCIUPwC&pg=PA223&lpg=PA223&dq=1975+moto+guzzi+linked+brakes&source=bl&ots=lvqtw20k1P&sig=cqXmMErsH-uScu6hnapU3ja1fA0&hl=en&sa=X&ei=niwtUKjWCaTfyAGXnoDABQ&redir_esc=y#v=onepage&q=1975%20moto%20guzzi%20linked%20brakes&f=false Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Etrierii pot fi si simpli; important este ca pompa să fie suficient de puternică pentru ambii etrieri pe care-i acționează. ei de la BMW nu sunt singurii. Moto Guzzi a început și Honda a mai înflorit puțin ideea. si frana spate o anulam? injineru roman ie cel mai tare , da gauri in balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 si frana spate o anulam? injineru roman ie cel mai tare , da gauri in balta daca franeaza si ea 30-40 % cand franezi cu fatza ar fi ideal. Mai ales daca vine facuta din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 nu e chiar o smecherie. am pe vfr dar nu ma impresionat cum frineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La Yamaha XVZ 1300 Royal Venture, an 1991 cind frinezi cu pedala merge spatele cum este normal si un disc fata, frina este foarte eficienta pentru ca forta de frinare este superioara celei de la maneta, cu asta doar corectezi. Nu are ABS dar nici nu s-a blocat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La Yamaha XVZ 1300 Royal Venture, an 1991 cind frinezi cu pedala merge spatele cum este normal si un disc fata, frina este foarte eficienta pentru ca forta de frinare este superioara celei de la maneta, cu asta doar corectezi. Nu are ABS dar nici nu s-a blocat niciodata. nu functioneaza bine frana de la maneta daca asta ai constatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La Yamaha XVZ 1300 Royal Venture, an 1991 cind frinezi cu pedala merge spatele cum este normal si un disc fata, frina este foarte eficienta pentru ca forta de frinare este superioara celei de la maneta, cu asta doar corectezi. Nu are ABS dar nici nu s-a blocat niciodata. voi v-atz pus azi pe mine sa-mi pierd mintile????? de unde apareti? dece aveti voie liber pe internet? deceeeeeeeeee????!!!!???!?!?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Totul functioneaza perfect, doar ca la 385 kg piciorul este mai puternic si poate opri dihania, iar frina de mina completeaza perfect. Am si un BMW K1100 LT cu frina clasica, frineaza mai bine cu maneta cu ambele discuri fata, dar are cu 100 kg mai putin si ABS, deci daca stringi nu risti sa blochezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 si frana spate o anulam? injineru roman ie cel mai tare , da gauri in balta Cine, ce a spus de anulat? La mine la Guzzi pedala acționează o singură pompă care trimite într-un raport prestabilit lichid în etrieri simpli (al discului din spate și al unuia dintre discurile față) iar maneta acționează cel de-al doilea disc din față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cine, ce a spus de anulat? La mine la Guzzi pedala acționează o singură pompă care trimite într-un raport prestabilit lichid în etrieri simpli (al discului din spate și al unuia dintre discurile față) iar maneta acționează cel de-al doilea disc din față. am inteles, ii mai trebuie un disc pe spate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Ce vrea sa zica @superbec e ca nu poti cupla direct 2 pompe la acelasi etrier cu un singur circuit, asa cum se gandea sa faca initiatorul. Daca faci asta nu vei mai frana cu acel etrier, doar vei plimba lichidul dintr-o pompa in alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Totul functioneaza perfect, doar ca la 385 kg piciorul este mai puternic si poate opri dihania, iar frina de mina completeaza perfect. Doamne Iisuse Hristoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Ce vrea sa zica @superbec e ca nu poti cupla direct 2 pompe la acelasi etrier cu un singur circuit, asa cum se gandea sa faca initiatorul. Daca faci asta nu vei mai frana cu acel etrier, doar vei plimba lichidul dintr-o pompa in alta daca le explici poate mai intelege cate unu si dupa aia ma plictisesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cine, ce a spus de anulat? La mine la Guzzi pedala acționează o singură pompă care trimite într-un raport prestabilit lichid în etrieri simpli (al discului din spate și al unuia dintre discurile față) iar maneta acționează cel de-al doilea disc din față. Pe tine te tot vad cu Guzanu' ala alb, ca de politie? Te-am vazut dupa Ovidiu odata, dupa prin C-ta, parca aveai o geaca de piele neagra si altadata un costum (verde inchis?)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 more stuff to fail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Totul functioneaza perfect, doar ca la 385 kg piciorul este mai puternic si poate opri dihania, iar frina de mina completeaza perfect. Am si un BMW K1100 LT cu frina clasica, frineaza mai bine cu maneta cu ambele discuri fata, dar are cu 100 kg mai putin si ABS, deci daca stringi nu risti sa blochezi. Sa stii ca asa e si la mine ! Motoru la gol are 250 de kile si cand e asa franez cu mana doar. Cand ma sui pe el si are 370 380 deja franez si cu picioru ca sa pot apasa mai bine ! Am si 46 la bocanc franez si mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Mai trebuie si ceva supape de sens cred. Da da, ca sa ramana frana blocata in caz ca-ti oboseste mana/picioru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Atunci ramane blocata ) Mai trebuie si ceva supape de sens cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Eu cred că dacă te apuci să modifici sistemul de frânare original, cel făcut de fabrică, o să le faci o mare bucurie băieților de la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 .........................Motoru la gol are 250 de kile si cand e asa franez cu mana doar. Cand ma sui pe el si are 370 380 deja franez si cu picioru ca sa pot apasa mai bine ! Am si 46 la bocanc franez si mai bine ! iarasi te-ai ingrasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salut tuturor.am vazut anunt cu o motocicleta bmw k1300s model 2013 care este echipata cu ABS si la care maneta de frana fata actioneaza si frana spate.intrebare:este ok din punct de vedere tehnic sigura aceasta modificare si la alta motocicleta? Buna dimineata Europa! Dual CBS si numeste. Honda se juca cu asta acum vreo 30 de ani. Ce mai are bmw-ul ala in plus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Mai trebuie si ceva supape de sens cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.