Sari la conținut

Sunt Nou


Cristi T
 Share

Postări Recomandate

:crack: Salut sunt nou pe acest forum(din vina celor de la RDS).Nu stiu daca e locul cel mai potrivit pentru a va arata ce am facut din Minsk-ul meu,dar nu am timp sa caut in alta parte.Spuneti-va parerea pls :crack: post-15018-1167942016_thumb.jpg post-15018-1167942101_thumb.jpg post-15018-1167942201_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu' rand bine ai venit pe forum! :crack:

 

In al doilea rand... imi place cum ai facut jucaria... deshi nu-s deloc adeptul modificarilor la motoare... mai ales cand modificarile se fac la partzi din motor legate de directzie, frana, cadru... Sper sa nu-tzi faca probleme...

 

In rest.. cat mai multe drumuri fara incidente neplacute... shi la mai mare...

 

Bafta, DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Sunt foarte bucuros pt aprecierile voastre referitoare la Minsk-ul meu.Sa va spun modificarile pe care le-am facut:ce a ramas de la modelul de baza(original)sunt motorul+cutia,carburatorul la care am inlocuit jiglerul cu unul ceva mai mare de IJ,instalatia electrica,aprinderea electronica,esapamentul,filtrul de aer si cele doua cuti de tabla de pe laterale unde se tin sculele,cadrul(pt a nu avea probleme cu seria)la care am adus mici modificari doar la partea din spate unde a trebuit sa fac un suport pt prinderea telescopului central si mai jos a basculei.Partea din fata a motocicletei(telescoape+roata Akront 21") provine de la o Cagiva enduro 125,etrierul e marca Brembo cu un singur pistonas.Carena de far este Acerbis Elba.In partea din spate:janta e de IJ pe 18",butucul rotii e facut ,centrat si echilibrat la UMT(Timisoara)unde am mai facut si bascula+discul de frana.Pompa de frana spate e de la un camion marca IFA produs in RDG prin anii '60;furtunul de frana si conducta sunt de ARO iar etrierul nu stiu de la ce provine(l-am primit).Telescopul central este de Golf pe care l-am filetat pe exterior punand suportul de la arc si cele 2 piulite de reglaj al tensionarii arcului;arcul e de la un utilaj din curtea unei inteprinderi.Plasticurile:arpa fata+plasticurile laterale provin de la un Kawa de cross 125 iar aripa spate de la Yamaha WR 450-F. A,era sa uit,la motorul propriuzis am slefuit ferestrele de admisie si evacuare "sa traga mai bine"dar nu am simtit nici o modificare la mers.Saua e home-made,partea de jos fiind din tabla peste care am pus burete si musama iar rezervorul e facut din 2 rezervoare de Mobra + o tona de chit :crack: Referitor la omologare,nu am avut probleme pt ca nu am facut-o avand talon nou + carte de identitate inainte de a incepe PROIECTUL .Aici am avut noroc,in talon si carte de identitate am avut trecut la rubrica "marca autovehicul" MMBZ si nu MINSK ca la altii.MMBZ e exact acelasi lucru cu Minsk dar e forma sub care se inmatriculeaza in Ucraina.M-au oprit destui politai dar nu am avut nici o problema.Dezavantajele modificarilor aduse sunt:greutate mare,viteza redusa(max 70 km/h)din cauza rotilor,cutiei in 4 trepte si nu in ultimul rand al puterii reduse a motorului. :cheers: Sub aceasta forma o am de 5 ani perioada in care am mers destul cu ea si in regim enduro si pe asfalt facand in primii ani cam 300 km saptamanal in weekend.Desi ma simt foarte atasat de aceasta motocicleta realizata cu multa truda,bani si nervi,m-am hotarat sa o vand si sa-mi iau un ENDURO veritabil in 4 timpi.Sper ca nu v-am plictisit cu descrierea de mai sus dar cred ca am relizat o modificare reusita pe o motocicleta pe care multi nu ar da 2 bani.Nu a aparut in MotoLife.Toate cele bune :crack:

post-15018-1168015001_thumb.jpg

post-15018-1168016282_thumb.jpg

post-15018-1168016515_thumb.jpg

Editat de Cristi T
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa rost de o sa calumea... vezi ca nu sunt scumpe.. e singurul lucru care ii strica aspectul... e vorba de primul Minsk.

 

felicitari! cred ca asa urma sa ajunga al meu daca mai statea mult la mine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. apreciez foarte mult efortul tau si cred ca ti-a luat o groaza de timp si bani.tocmai de-aia ma intreb daca a meritat.adica cu ce ai dat pe proiectul asta puteai sa-ti iei un enduro de 125 adevarat.scuza-ma dar asta e parerea mea.nu ca motorul nu a iesit fain.cred ca e un minsk tare. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand bun venit pe forum .in al 2-lea rand super meserie minsk-ul tau ; si eu am facut un enduro din minsk :

 

 

Al meu e mai frumos :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa rost de o sa calumea... vezi ca nu sunt scumpe.. e singurul lucru care ii strica aspectul... e vorba de primul Minsk.

 

felicitari! cred ca asa urma sa ajunga al meu daca mai statea mult la mine..

 

 

 

am eu o sa de gilera rx 125... daca te intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e rupta putin... se vede in poze... pretul il faci tu daca te intereseaza

 

0724077072 Cosmin

Dau o bere pe ea :crack: Nu faci o donatie :crack: ?Stau f.prost cu banii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...