Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 La asta ma gandeam, de aia am spus "doar" 95%. Totusi, se rezolva celelalte probleme despre care am scris mai sus. Cum? Uimeste-ne cu un sistem de blocare al ghidonului cand este drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Cum? Uimeste-ne cu un sistem de blocare al ghidonului cand este drept. Daca nu exista pe piata nu inseama ca nu se poate face. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Cum? Uimeste-ne cu un sistem de blocare al ghidonului cand este drept. un amortizor de ghidon cu cateva puncte de sudura ....(sau alt sistem rigid care sa fixeze ghidonul la cadru) Editat Noiembrie 17, 2016 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Hai ca daca mai citesc cateva reply-uri va fac eu si suportul de prins pe masina si sistemul de blocare a ghidonului si va taxez 2/3 din pretul de pe net ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Hai ca daca mai citesc cateva reply-uri va fac eu si suportul de prins pe masina si sistemul de blocare a ghidonului si va taxez 2/3 din pretul de pe net ) vezi cu transportul din UK. e inclus in 2/3 ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 vezi cu transportul din UK. e inclus in 2/3 ala? M-am gandit si la asta. Imi cumpar o camioneta pe care o umplu cu porcarii din alea si vin o data la 2 saptamani. Camioneta o vand in tara la supra-pret si scot banii de transport. Plus, imi vad si familia in banii astia. Asa se face businessul. Dar ca sa nu zici ca sunt baiat rau, din alea 2 treimi iti dau si tie 5% pentru ideea cu amortizorul de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 un amortizor de ghidon cu cateva puncte de sudura ....(sau alt sistem rigid care sa fixeze ghidonul la cadru) Ma asteptam sa aiba deja ceva pe teava si asta era locul potrivit pentru lansare. De obicei am de carat 3 motoare asa ca raman la remorca pentru majoritatea miscarilor ,dar o sa pun mana si pe un sistem d-asta si o sa-l folosesc cu dispret pentru lege ,atunci cand am nevoie sa transport doar una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ma asteptam sa aiba deja ceva pe teava si asta era locul potrivit pentru lansare. De obicei am de carat 3 motoare asa ca raman la remorca pentru majoritatea miscarilor ,dar o sa pun mana si pe un sistem d-asta si o sa-l folosesc cu dispret pentru lege ,atunci cand am nevoie sa transport doar una. pentru dispretul pentru lege, ofcors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Astept mesaj de la tine pentru negocieri ) o sa pun mana si pe un sistem d-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Mah, pe vremuri se tractau Daciile de curse "la triunghi"! Masina remorcata era agatata de suportii barei fata (care lipsea de regula pt racing) cu un soi de "iades" (wishbone) prins de carligul de remorcare al masinii de tractare. Volanul insa era lasat liber ca sa vina masina remorcata cuminte pe "trase". Si nu statea nimeni la volan la "remorca"! Deci nu cred ca e vreun avantaj sa blochezi ghidonul, din contra. Stai, ca acu' vad ca vreti sa o ridicati de spate, mea culpa. Ceva in genul: https://youtu.be/ueIOUpFajFU » Post actualizat in 17 Nov 2016 18:35 Am corectat eu. Geniule mic! Editat Noiembrie 17, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ideal ar fi să se omologheze aici mizeria aia americană, pe urmă restul vine de la sine, cumpărăm de pe ebay sau aducem de afară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ideal ar fi să se omologheze aici mizeria aia americană, pe urmă restul vine de la sine, cumpărăm de pe ebay sau aducem de afară. Sau cautati un mester local care sa o faca si sa manance si el o paine si sa nu mai faca cei de pe ebay burta mare (sigur, nu eu, pentru ca eu nu locuiesc in Romania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 E specie pe cale de disparitie, mesterul local zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Da, in acceptiunea legala PANA la 750kg. De la 0. La fiecare autovehicul e trecuta masa remorcabila in civ, fara si cu dispozitiv de franare. Un Fiat 126 in nici un caz nu va putea remorca una "usoara" de 750kg, Fordul Galaxy da. Nu e nimic anormal in prevederile pe care le-ai citat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Art.6 (ordonanta 195/2002 = Cod Rutier) 28. remorca usoara - remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 Kg; Daca ai sti tu cate nopti nu am dormit eu cu gandul la o remorca pentru motocicleta... Totul e foarte interesant pentru ca iti bati capul sa gasesti o remorca omologata, nu gasesti, iti bati capul sa descoperi cum poti sa omologhezi una facuta, iti bagi p**a pentru ca e prea complicat, iti vinde cineva un pont cu ceva remorci mici pentru generatoare si care ar putea fi modificate ca sa dea bine pe moto si apoi te lovesti de cea mai smechera chestie ever. Iti trebuie carlig omologat <3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 un amortizor de ghidon cu cateva puncte de sudura ....(sau alt sistem rigid care sa fixeze ghidonul la cadru) Nu trebuie sudat amortizorul. Daca e d-ala cu tija poti lua o teava cu diametrul interior egal cu diametrul tijei si o lungime egala cu lungimea tijei expuse cand roata este dreapta. Tai teava pe lungime si pui cele 2 bucati peste tija. Le prinzi cu 2 coliere la fiecare capat si gata. Blocatul si deblocatul dureaza un minut. Stie cineva daca remorcile astea de pot inmatricula? http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-MOTORBIKE-TRAILER-150KG-FLAT-PACKED-COLLAPSIBLE-NEW-/182338146387?hash=item2a74335053:g:2OAAAOSw8gVX7~Bs http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-MOTORBIKE-TRAILER-250KG-FLAT-PACKED-COLLAPSIBLE-NEW-/172401498402?hash=item2823ee1922:g:UpgAAOSwOyJX-fYi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 (editat) Ma indoiesc. Englezii au o lege ciudata, iau placuta din spatele masinii, o pun pe remorca si gata. Plus ca nu vad sa aiba lumini. Acum vreo 8 ani cautsm platforma de carat masina de curse, am gssit una misto, usoara si ieftina (1350 £) la Brian James Trailers. Am luat legatura cu reprezentantul lor din D care m-a intrebat din prima unde vreau s-o folosesc pt ca in Europa nu are omologare modelul respectiv, aveau altul de 2200 £ (+ mai multe inchise, din alea cu care isi cara milionarii masinile de colectie). Presupun ca situatia e similara, iar acum e penala remorca neinmatriculata. Inainte de 2000 trageam jetskiuri cu o remorca artizanala, neinscrisa, plateam cel mult 2 amenzi pe an, una la dus si alta la intoarcere de la msre Editat Noiembrie 20, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Se vede in poza ca au lumini, priza si suport pentru numar. Ca sa o faci si sa o omologhezi oare cat ar costa? Sau sa iei una d-aia mica si sa o modifici? Ma gandesc ca ramai fara talonul remorcii, nu faci puscarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Eu de pe tel n-am vz lumini, dioptriile... Ca sa o faci trebuie o punte omologata sau calcule, e la rar departament de remorci. Dar la ce preturi am vz la remorci moto cred ca e mai rentabil sa iei una de-a gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 "Hartiile" te costa cam 2500-3000 ron, ceea ce nu ar fi o problema, dar iti trebuie tot felul de porcarii pe care e foarte greu sa le obtii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 La banii aia iei frumos una de la Dedeman care se poate omologa fara probleme. http://www.dedeman.ro/ro/remorca-auto-lpa-150-ubz-750kg/p/1035091 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Aia nu e demontabila. Eu intrebam de un rahat mic pe care sa il tin pe balcon si sa il asamblez cand am nevoie. Daca tine 150 de kg e parfum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 La banii aia iei frumos una de la Dedeman care se poate omologa fara probleme. http://www.dedeman.ro/ro/remorca-auto-lpa-150-ubz-750kg/p/1035091 Asta am zis si eu. M-am gandit ca atunci cand o sa am timp liber prea mult si ceva bani de aruncat o sa iau o remorca deja omologata pe care sa o tai / sudez / tai din nou / sudez iar si sa fac o remorca pentru motocicleta. Si prin asta ma refer la o remorca pe care sa o trag cu motocicleta. Aia nu e demontabila. Eu intrebam de un rahat mic pe care sa il tin pe balcon si sa il asamblez cand am nevoie. Daca tine 150 de kg e parfum. Nu gasesti omologate pentru Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 eu inteleg ca iti place sa trollezi. dar de dragul de a trolla ai omis faptul ca motocicleta nu poate reprezenta o "remorca usoara cu o axa" pentru simplul motiv ca are DOUA AXE. cat de tampit sa fii? in al doilea rand, poate ma insel eu, dar remorcile usoare sau grele sau semiremorcile etc sunt omologate ca atare, si nu reprezinta remorca usoara orice are roti si ti se scoala tie sa agati in spatele bicicletei. mai da-o-n pwla de treaba, stabileste-ti si tu niste limite cand decizi sa o iei pe aratura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 (editat) Varianta mai ieftina Editat Noiembrie 21, 2016 de KENAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.