Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Salut, vreau sa cumpar un GSXR 1000 K1 despre care vanzatorul spune ca ar consuma cam 1l ulei/ schimb si care am observat ca fiind la relanti, daca ii astup toba cu mana, motorul se opreste foarte repede, cam in 3 secunde. Eu stiu ca asta este semn de compresie foarte slaba, alt proeten de al meu care e si mecanic zice ca nu, ca asa trebuie sa se opreasca. Intrebarea este, e normal sa se opreasca asa repede? Multumesc anticipat de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Nu frige toba aia? Daca tu astupi toba cu mana, unde ar trebui sa se duca gazele de ardere? Normal ca se opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Normal ca se opreste, intrebarea era daca asa de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Inseamna ca are sistemul de evacuare etans. De asta se opreste. Compresia se masoara doar cu compresmetrul pe fiecare cilindru in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Mda..no...?! Mor pe mecanicosi din astia de isi dau cu parerea dupa ureche. Pune ceasul pe fiecare cilindru si atunci vezi ce-i acolo cu compresia... Nu e mare inginerie. Decat sa dai banutii pe motoreta si sa bagi dupa sute de euro, mai bine bagi acum 100lei si stii care-i treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Nu am posibilitate sa ii fac test compresie in orasul unde este, iar in legatura cu etansarea evacuarii chiar nu e etansa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Daca papa atata ulei si etc ... eu zic sa te uiti dupa altceva. O carena ceva se mai repara, dar un motor facut bucati si etc nu cred ca o sa te mai tina mult ... Nu stiu cat de adevarata e chestia cu acoperitul tobei, dar asa ca idee. Eu nu pot creea destula presiune cu palma, la toba mea incat sa o opresc. Toba e etansa, scade relantiul spre 7-800 ... dar gazele sunt atat de puternice incat imi dezlipesc palma de pe evacuare. Are 500 cmc ... ma gandesc ca la 1000 ar fi si mai greu de reusit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Nu am posibilitate sa ii fac test compresie in orasul unde este, iar in legatura cu etansarea evacuarii chiar nu e etansa.... Sa presupunem ca este intr-un sat de munte, accesibil doar cu elicopterul. Din moment ce iti cumperi 1000, ma gandesc ca un minim de experienta il ai si poti scoate o bujie. Deci.... baga in ghiozdan un vacumetru ( imprumuta de la cineva ), 4 chei fixe, te-ai urcat in elicopter, cobori acolo, scoti bujia, infiletezi vacumetrul, dai la automat. PRR PRR PRR PRRR si vezi ce iti indica. Inainte de asta te uiti de acasa pe internet ( poate nu ai semnal acolo ) ce compresie ar trebui sa aiba un K1 1000 si compari valorile. Nu te supara ca mai glumesc !!! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Sa presupunem ca este intr-un sat de munte, accesibil doar cu elicopterul. Din moment ce iti cumperi 1000, ma gandesc ca un minim de experienta il ai si poti scoate o bujie. Deci.... baga in ghiozdan un vacumetru ( imprumuta de la cineva ), 4 chei fixe, te-ai urcat in elicopter, cobori acolo, scoti bujia, infiletezi vacumetrul, dai la automat. PRR PRR PRR PRRR si vezi ce iti indica. Inainte de asta te uiti de acasa pe internet ( poate nu ai semnal acolo ) ce compresie ar trebui sa aiba un K1 1000 si compari valorile. Nu te supara ca mai glumesc !!! Spor la treaba! Chiar crezi ca te lasa cineva sa i desfaci carenele si sa umbli la bujii? Eu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Chiar crezi ca te lasa cineva sa i desfaci carenele si sa umbli la bujii? Eu nu Eu nu am nimic impotriva atunci cand vreau sa vand ceva, serios. Daca omul chiar vrea sa vanda si nu are nimic de ascuns, te lasa, fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Proba cu toba nu era ceva pentru masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 (editat) Chiar crezi ca te lasa cineva sa i desfaci carenele si sa umbli la bujii? Eu nu De ce, ma, ti-e ca nu stii sa le mai pui la loc? Serios acu', cam cum ai vrea tu sa-i faci testul de compresie?! Editat Noiembrie 14, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Punand o intrebare si sperand la un raspuns de la cineva care se pricepe in conditiile date. Daca nu se poate, probabil ca o sa caut alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Daca nu stii sa probezi un K1 mai bine cauta altceva (mult) mai mic, ca asta, chiar si cu compresie slaba si consum mare de ulei ramane tot un miar sport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 . Eu nu pot creea destula presiune cu palma, la toba mea incat sa o opresc. Toba e etansa, scade relantiul spre 7-800 ... dar gazele sunt atat de puternice incat imi dezlipesc palma de pe evacuare. Are 500 cmc ... ma gandesc ca la 1000 ar fi si mai greu de reusit asta. Nu ca ar avea vreo treaba cu compresia, dar' mai du-te si tu pe la o sala, ceva... Cum sa nu poti opri motorul cu palma pe toba?! Ies toate gazele iadului p-acolo? Toate rasinile lu' Aghiuta?! » Post actualizat in 14 Nov 2016 13:40 Punand o intrebare si sperand la un raspuns de la cineva care se pricepe in conditiile date. Daca nu se poate, probabil ca o sa caut alta motocicleta. Nu pot argumenta, dar am impresia ca nu prea ai idee cu ce se mananca mobrele astea. Cu atat mai putin alea de 1000. Si cu atat mai putin miarele care consuma ulei. Ar trebui, zic eu, sa iei pe cineva priceput cu tine sa vada mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Auzi, desfa busonul de umplere ulei si vezi daca iasa gaze pe acolo cu si fara palma pe evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni referitor la valentele mele mecanice, de aia si am intrebat. Ca o comparatie, la VFRul meu de 22 ani , nu se opreste, mai mult de 10-15 sec ma arde la mana si am evacuarea f bine etansata; la gsxr ul acela, in 3,4,5 sec inca nu se acumulau gaze fierbinti si se si oprea; cred ca si la buson avea un fel de mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 nu te complica cu epava aia!!! doar pe pshicul tau vrei sa il linistesti ca totul e ok ,cand cum e pe moarte motorul ala! si tu stii doar ca nu vrei sa intelegi spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Imi pare rau sa vad cat de "jos" din punct de vedere tehnic,a ajuns aceasta sectiune de service pe zi ce trece.S-a ajuns sa testam starea tehica cu palma la esapament,ne uitam la animale sa vedem daca "umbla cu paiul in gura" si in curand la globul de sticla fiind cel mai avansat sistem de diagnoza... Legat de topic: Un lucru este cert,consuma ulei motorul,si este de apreciat ca proprietarul a specificat asta. Un conditiile date, nici un test de compresie nu este relevant,nu mai vorbesc de palme si picioare la evacuare. De spun asta? Pentru ca un motor care consuma ulei in cantitati destul de mari, si pe o perioada destul de mare de timp,prezinta depuneri de calamina(reziduri de ulei ars) in camera de ardere,ceea ce duce la o crestere involuntara a compresiei.Asa ca,te poti trezi cu o compresie ridicata sau in parametri..dar motorul este "varza." Este clar ca motorul are nevoie de reparatie fata de consumul de ulei,ceea ce presupune un schimb de simerig supape,secmenti,garnituri,slefuire sau refacere scaune supape...etc Acum tu decizi daca te incadrezi sau nu la bugetul alocat. BAFTA! PS.Nu uita un aspect important!Daca folosesti piciorul la esapament sa nu porti bocanci.pentru ca talpa are crampoane si nu este etansa,asa ca motorul nu se opreste si ai un test de compresie fals! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Noiembrie 15, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2016 Scuze daca v am lezat diplomele si studiile de inginerie mecanica cu intrebarea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Nu ai inteles nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eek! Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Doar o parere, daca intre schimburi completeaza 1 litru de ulei nu-i o tragedie, mai depinde si de modul de exploatare. Comportamentul cu astupatul evacuarii mi se pare ciudat, oricat de bine etansata ar fi ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Pai depinde cat merge intre schimb. Daca litrul asta se duce in 10.000km sau 2.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.