Zouza Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Mi-am gasit o motocicleta, dupa multe cautari, si imi place super mult. E suficient de manevrabila si usoara pentru dimensiunile mele, banii imi ajung si totul parea Ok. Am citit pe un forum ca proprietarul a avut accident cu ea si avea doua probleme: - "Unde se poate indrepta un cadru si un rezervor?" - "Bateria se descarca dupa 15minute de mers cu faza lunga, un bec de la faza scurta pare a fi defect." Zilele astea am fost cu un mecanic sa o verifice , si el nu a gasit nici una din aceste bube. Eu am incredere in mecanic, dar ma gandesc ca poate acest proprietar a ascuns foarte bine "dedesubturile" motocicletei. Ce ar trebui sa fac ? Sa o cumpar ? Motorul merge impecabil mecanicul si-a dat acordul si mi-a spus ca nu sunt defecte majore ( si nu , nu se cunosc intre ei) Astept parerile voastre. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 poate nu era vorba de aceeasi motocicleta de obicei cadru stramb e buba mare daca nu se vede inseamna ca a facut bine reparatia daca faci baca cu ea s-ar putea sa rupi cadrul unde a fost indreptat (cu probabilitatea sa se loveasca aproape la fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Mi-am gasit o motocicleta, dupa multe cautari, si imi place super mult. E suficient de manevrabila si usoara pentru dimensiunile mele, banii imi ajung si totul parea Ok. Totusi ce model,la cati bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zouza Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 Totusi ce model,la cati bani? E un model japonez , de 400, pretul in jur de 3 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 E un model japonez , de 400, pretul in jur de 3 mii ce marca e motocicleta?ce an de fabricatie?cati km. are? stiu cateva motoare la banii astia dar sunt ca scoase din cutie.nu te baga la motorete tavalite asa dur.ai rabdare,poate te pot ajuta cu o motoreta marpha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 E un model japonez , de 400, pretul in jur de 3 mii daca e de 400, atunci e piata interna(japan) - piese parca se gasesc mai greu eu stiu cum e cand i-ti place un motor, dar daca chiar esti incepatoare, poate gasesti in germania, italia ceva de 250 cmc ,care nu mai are nici vama,nici taxa de prima inmatriculare. (max 2000 euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 daca-i stramba, se simte la mers.treci prin apa si vezi daca urmele lasate sunt una peste alta. asta o data.poate sa fie stramb si sa nu se vada, dar sa simta unul mai expert. stiu o kawa el 250(chopper) in ct de vanzare.necoxata.parca tot la banii astia.la faza cu bateria inseamna ca nu incarca suficient, sau un scurt ceva pe lunga, desi nu cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 ai maaaaaare grija la cadru! Iar sincer...la banii astia...poti gasi ceva care nu a fost trantit nici macar de pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Din ce am vazut eu Zouza e putin mai sportiva vezi linkul : /index.php?showtopic=71584 Intr-adevar Aprilia RS 250....ar fi o afacere buna, mai ales fara taxe. Dar e putin cam naravasa pentru o fata, si incepatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 E un model japonez , de 400, pretul in jur de 3 mii Sfatul meu e sa nu cumperi moto cu cadrul stramb. La banii astia ar trebui sa gasesti ceva mai bun .Cadru stramb este o defectiune majora . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Cadrul stramb iti cam compromite tot motorul.Chestia cu bateria...ori este bateria dusa ori ai un releu de incarcare dus(nu e mare chestie dar trebuie sa cauti un electrician care se pricepe) aceeasi problema a avut-o si fratimiu la masina si toti spuneau ca e din cauza releului de incarcare si de fapt era bateria vai de mama ei.Fi atenta cu RS 250 ca nu este deloc o pisicuta,nelimitata stiu ca are in jur de 80 de cai,si daca ii ofera cum ii ofera si RS125(brusc dupa 6000 de ture si destul de agresiv) nu iti recomand.Toate moto in 2 timpi de cilindreee mai maricica sunt notorii pentru agresivitate.Faci cum vrei da oricine iti va spune aceeasi chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciup Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 la banii astia gasesti un 400 BUN. cadrul stramb....mai bine lipsa. de ce nu iei legatura cu Luci - 0788-26-77-16 am vazut motoare aduse de le si sunt beton. omul e f serios si la 3000 iti aduce un 400 bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 sfatul meu este sa incerci un naked.sunt mult mai frumoase decat vitezele iar performanta este aceeasi.pentru tine ca incepatoare iti recomand un motor care sa nu fie pre turat pentru ca e posibil sa te urci pe toti peretii,e timp si pentru alea.daca ai nevoie de un mecanic(cel mai bun la ora asta) i-a legatura cu piticu_terorist sau mao_san. mai mult de atat nu am ce sa iti spun.oricum renunta la kawa aia,nu e pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zouza Postat Ianuarie 9, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2007 Cu putin noroc maine voi posta poze cu noua mea motocicleta Problema e in felul urmator : Eu am buletinul pe Constanta si proprietarul e din Bucuresti , motocicleta inmatriculata pe numele lui. 1. 330zile / an stau in Bucuresti. Vreau sa inmatriculez motocicleta in CT cu numere de CT. Nu vreau sa imi schimb buletinul , ca deh stau cu chirie aici in Buc. Pot circula cu ea in Bucuresti cu numere de Constanta? 2. Maine ma duc la Udriste cu un prieten. Proprietarul deja are Certificatul de Autenticitate de la RAR. Stiu ca trebuie facut Contract V/C si o stampila de la Administratia Financiara a vanzatorului. El imi da talonul, asigurarea RCA, cartea de identitate , si mai ce ? Sau ce acte mai am nevoie de la el ? 3. Daca totul e in regula in Bucuresti, dau o fuga la Constanta si depun dosarul sa o inmatriculez pe numele meu. Deja am in minte cateva variante de numere preferiale. Intrebare : Pot obtine numere d-alea rosii pana cand ies cele definitive ? Mi le da pe loc la Constanta ? Ideal ar fi asa : depun cerere pentru nr preferentiale, iar pana ies cele definitive eu merg cu astea. Ma rog, impropriu spus "eu merg", voi fi pasagera. Va multumesc pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 (editat) Cu putin noroc maine voi posta poze cu noua mea motocicleta Problema e in felul urmator : Eu am buletinul pe Constanta si proprietarul e din Bucuresti , motocicleta inmatriculata pe numele lui. 1. 330zile / an stau in Bucuresti. Vreau sa inmatriculez motocicleta in CT cu numere de CT. Nu vreau sa imi schimb buletinul , ca deh stau cu chirie aici in Buc. Pot circula cu ea in Bucuresti cu numere de Constanta? 2. Maine ma duc la Udriste cu un prieten. Proprietarul deja are Certificatul de Autenticitate de la RAR. Stiu ca trebuie facut Contract V/C si o stampila de la Administratia Financiara a vanzatorului. El imi da talonul, asigurarea RCA, cartea de identitate , si mai ce ? Sau ce acte mai am nevoie de la el ? 3. Daca totul e in regula in Bucuresti, dau o fuga la Constanta si depun dosarul sa o inmatriculez pe numele meu. Deja am in minte cateva variante de numere preferiale. Intrebare : Pot obtine numere d-alea rosii pana cand ies cele definitive ? Mi le da pe loc la Constanta ? Ideal ar fi asa : depun cerere pentru nr preferentiale, iar pana ies cele definitive eu merg cu astea. Ma rog, impropriu spus "eu merg", voi fi pasagera. Va multumesc pentru ajutor ! Cu tine-as merge si fara numere. Editat Ianuarie 9, 2007 de karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 nu cumpara motoare cu cadru stramb pt ca ai sa vezi ce surprize o sa ai pe la viteze mari cand nu o sa mai iei curba cu el ,daca are cadru stramb nu mai sant aliniate rotile , si nici nu o sa il mai poti vinde , ca nu o sa ti-l cumpere nimeni , ar mai fi o solutie sa ii cumperi cadru dar e ca scump . bafta si casca bine ochi inainte de a da bani pe el ca e viata ta in joc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 1. Pot circula cu ea in Bucuresti cu numere de Constanta? N-ai nici o problema. 2. Maine ma duc la Udriste cu un prieten. Proprietarul deja are Certificatul de Autenticitate de la RAR. Stiu ca trebuie facut Contract V/C si o stampila de la Administratia Financiara a vanzatorului. El imi da talonul, asigurarea RCA, cartea de identitate , si mai ce ? Sau ce acte mai am nevoie de la el ? iti da: talon, carte de identitate vehicul, 2 exemplare contract v-c, certificat autenticitate RAR, fisa de inmatriculare(pe asta e stampila de la adm financiara) trebuie sa-ti faci singura RCA pe o luna 3. Intrebare : Pot obtine numere d-alea rosii pana cand ies cele definitive ? Mi le da pe loc la Constanta ? Ideal ar fi asa : depun cerere pentru nr preferentiale, iar pana ies cele definitive eu merg cu astea. Ma rog, impropriu spus "eu merg", voi fi pasagera. numerele rosii le poti obtine de la Bucuresti, se dau pe loc daca ai toate actele. la constanta bagi direct pt numere definitive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 Se pare ca Zouza a ales : /index.php?...mp;#entry601817 si nu , nu are cadrul indoit/ bushit /indreptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zouza Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 (editat) Cautarile si probarile de diverse moto au luat sfarsit ieri, 10 ianuarie 2007. Nu zic ca nu mi-au placut, dar e si mai bine sa gasesti ceea ce-ti doresti. De ieri sunt detinatoare unei Honditze VFR 400 cu toate actele in ordine(am scapat si de nebunia actelor). Am si inmatriculat-o in Constanta, dupa cum ziceam ca va trebui sa fac avand buletin de Constanta si maine sau cel tarziu saptamana viitoare ridic si numerele noi. Acum nu-mi ramane decat sa "devorez" noul cod rutier si sa ma apuc de invatat. Pana in primavara trebuie sa fiu As ... Nici chiar asa...mi-a scapat acum, emotia si entuziasmul... In primavara imi voi lua si permisul Da, eu am luat-o in sensul invers.... Nu sunt fan "normalitate" neaparat. Motivatia e si mai mare asa. Cunoscatorii mi-au spus ca motorul suna super bine si ca moto se tine super bine. Chiar e intretinuta super bine. Am atasat si pozele .... Zouza 2 o cheama Multumesc tuturor pentru informatii si ajutor. Sa ne vedem cu bine in trafic! P.S. Voi primi ajutor sa dau carenele jos sa-i fac poze si la motor si la cadru si le voi atasa si pe acelea. Editat Ianuarie 11, 2007 de Zouza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 tardiv poate......... nu e cam mult pt inceput? multa bafta la examen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 Arata bine motocicleta(desi mie nu-mi plac sportivele ) se vede ca e ingrijita. Nu sunt carcotas,dar cred ca ar cam trebuie schimbate cauciucurile,mai ales cel pe spate.Nu trebuie sa fie pe panza ca sa fie tocit. Vezi ce faci la primavara la examen si sa ne vedem pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 Fara a insemna neaparat ca e ceva in neregula, un lucru este evident: motocicleta din poze nu e foarte bine intretinuta ci... foare bine (re)vopsita. Sa speram insa noua "spoiala" a fost aplicata doar pentru a'i mai ridica putin pretul si nu pentru a ascunde niscaiva hibe. Cum ramane cu povestea cu accidentul, cadrul "indreptat" (sper ca'i o gluma), farul care "consuma bateria ...??? Te refereai la acelasi motor? VFR 400 si nici nu ai carnet? Pfui!!! Sper sa prind sa te vad pe strazile din Cta! Sunt sigur ca ti s'a spus deja de o mie de ori... iaca o fac si eu pentru a 1001'a oara: MARE GRIJA! Altfel, felicitari pentru "spirit"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 tardiv poate......... nu e cam mult pt inceput? multa bafta la examen Tardiv nu cred, poate doar deplasat ... stii tu cat poate duce domnisoara ?!? Felicitari Zouza, ti se potriveste perfect! Iesi pe strazi cat mai repede si demonstreaza'le fricosilor cum se merge cu motocicleta! Fara a insemna neaparat ca e ceva in neregula, un lucru este evident: motocicleta din poze nu e foarte bine intretinuta ci... foare bine (re)vopsita. Sa speram insa noua "spoiala" a fost aplicata doar pentru a'i mai ridica putin pretul si nu pentru a ascunde niscaiva hibe. Cum ramane cu povestea cu accidentul, cadrul "indreptat" (sper ca'i o gluma), farul care "consuma bateria ...??? Te refereai la acelasi motor? VFR 400 si nici nu ai carnet? Pfui!!! Sper sa prind sa te vad pe strazile din Cta! Sunt sigur ca ti s'a spus deja de o mie de ori... iaca o fac si eu pentru a 1001'a oara: MARE GRIJA! Altfel, felicitari pentru "spirit"! Da'mi o adresa de mail, te rog, vreau sa'ti trimit o poza cu motocicleta mea sa'mi spui ce hibe are. Arata bine motocicleta(desi mie nu-mi plac sportivele ) se vede ca e ingrijita. Nu sunt carcotas,dar cred ca ar cam trebuie schimbate cauciucurile,mai ales cel pe spate.Nu trebuie sa fie pe panza ca sa fie tocit. Vezi ce faci la primavara la examen si sa ne vedem pe drum. Cam cat de adanci ar trebui sa fie santurile de pe cauciuc ca sa nu il considerati dvs tocit? 10-15 cm ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.