Sari la conținut

Rateuri pe frana de motor, rareori in mers


Emotion
 Share

Postări Recomandate

Salut, sunt curios daca rateurile in frana de motor afecteaza propulsorul in vre-un fel. Am schimbat toba cu una destul de permisiva. Intodeauna pe frana de motor si uneori la schimbatul vitezelor da rateuri. Foarte rar apar si explozii in adevaratul sens al cuvantului de te fac sa verifici daca nu cumva ti-a iesit o biela prin bloc :)) . Nu ma deranjeaza dar sunt curios daca afecteaza cu ceva motorul, sa nu ma trezesc cu daune. Mentionez ca nu scoate nici un fel de fum dar toba s-a inegrit ceva mai mult ca originala, dupa doar cateva zile de la montaj. Porneste usor, trage bine, temperatura e oke deci nu exista nici o problema sesizabila dupa schimbarea evacuarii, toba e etansa, compresia e buna, papa benzina, bani si km la fel ca inainte. Deci, afecteaza rateurile propulsorul? Sa ma apuc de revizuit carburatoare si etc sau sa o las asa daca merge cum trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cel mai probabil iti facea la fel si inainte, dar avand o toba mai silentioasa, cu mai multe filtre, nu era sesizabil.

Rateurile nu apar de la o toba schimbata, daca ii pui tobele ei inapoi o sa vezi ca e la fel ca inainte.

Editat de Andrei0912
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt constient ca daca ii pun toba originala e la fel ca inainte, am citit prin mai multe locuri ca o toba permisiva atrage dupa montare si un reglaj de amestec, eventual un filtru mai permisiv ... Acum sunt in ceata, atat timp cat merge bine, consumul e la fel, totul e oke se merita sa imi bag cheile in carbelitoare sau nu e necesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a mea! Nici eu nu stiu daca e normal sau nu. Dar imi place! :D

Nu pateste nimic, e normal. Totul se intampla pe evacuare, motorul in sine nu are nimic.

» Post actualizat in 30 Nov 2016 21:42

Sunt constient ca daca ii pun toba originala e la fel ca inainte, am citit prin mai multe locuri ca o toba permisiva atrage dupa montare si un reglaj de amestec, eventual un filtru mai permisiv ... Acum sunt in ceata, atat timp cat merge bine, consumul e la fel, totul e oke se merita sa imi bag cheile in carbelitoare sau nu e necesar

Daca merge ca inainte, las-o asa, altfel o zapacesti de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a mea! Nici eu nu stiu daca e normal sau nu. Dar imi place! :D

si mie imi place, e adevarat ca se mai supara vecinii, multi vor zice ca zgomotul e pentru cei de pe magheru sau de pe copou, sunt genul care prefer plimbarile in afara orasului, am schimbat toba si pt orgoliu, nu mint, dar si pt ca pur si simplu nu auzaeam motorul prin trafic ... Nu mai zic ca incepator fiind, nu radeti, se intampla, mi s-a oprit motorul la semafor cand stateam cu piciorul pe frana, pur si simplu nu mi-am dat seama decat cand am vazut acul la turometru lesinat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pateste nimic, e normal. Totul se intampla pe evacuare, motorul in sine nu are nimic.

» Post actualizat in 30 Nov 2016 21:42

Daca merge ca inainte, las-o asa, altfel o zapacesti de tot.

Tu cine esti ca sa dai astfel de raspunsuri? Ce cunostinte si ce experienta ai cu motocicletele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pateste nimic, e normal. Totul se intampla pe evacuare, motorul in sine nu are nimic.

» Post actualizat in 30 Nov 2016 21:42

Daca merge ca inainte, las-o asa, altfel o zapacesti de tot.

Chiar asa bre, cine esti tu, pune o poza cu buletinu sa stim si noi cu cine stam de vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF-ul are motorul de CB ... da niste rateuri pe decelerare ... te ung la suflet :)

dap, mai mare dragu, cu toate ca sunt situatii cand ma simt stanjenit de ele, gen, femei cu copii mici, politai, animale care nu stiu in ce directie sa fuga, alea patrupede, nu astia mai negriciosi , sa vezi ce frumos e sa urci in rampa pe langa masina de politie cu ambreiajul tras si sa te rogi sa nu fie nevoie de gaz :)) ... In rest toate bune si frumoase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi place, e adevarat ca se mai supara vecinii, multi vor zice ca zgomotul e pentru cei de pe magheru sau de pe copou, sunt genul care prefer plimbarile in afara orasului, am schimbat toba si pt orgoliu, nu mint, dar si pt ca pur si simplu nu auzaeam motorul prin trafic ... Nu mai zic ca incepator fiind, nu radeti, se intampla, mi s-a oprit motorul la semafor cand stateam cu piciorul pe frana, pur si simplu nu mi-am dat seama decat cand am vazut acul la turometru lesinat

Colegule,

da-mi voie sa iti explic ce se intampla in momentul in care pui o evacuare rapida (da,asa se numeste evacuarea ta, pentru ca evacueaza REPEDE gazele arse, nu le mai intarzie ).

In primul rand, liniaritatea acceleratiei se pierde, adica o sa vezi ca in prima partea de accleratie, de la 0 la 25 la suta rotire a mansonului motorul nu are cuplu si trebuie sa accelerezi continuu ca sa il recastigi.

In al doilea rand intra OXIGEN foarte mult in evacuare, motiv pentru care temperatura gazelor va creste si apar acele detonatii, care sunt resturi nearse de combustibil care acum se aprind datorita oxigenului din evacuare.

Detonatiile carele auzi forteaza supapele,de evacuare care in timp se ard si o sa rezulte o pierdere de compresie.

Soltuia este IMBOGATIREA amestecului pentru ralanti si pana la 25 la suta acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, mai mare dragu, cu toate ca sunt situatii cand ma simt stanjenit de ele, gen, femei cu copii mici, politai, animale care nu stiu in ce directie sa fuga, alea patrupede, nu astia mai negriciosi , sa vezi ce frumos e sa urci in rampa pe langa masina de politie cu ambreiajul tras si sa te rogi sa nu fie nevoie de gaz :)) ... In rest toate bune si frumoase

Nu o lasi in frana de motor, tragi ambreiajul sau tu lasi acceleratia brusc cat sa intre in frana, decelerezi usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu am un Cb 500 din 2000 si dupa ce am schimbat toba cu un Leovince face cum spui tu. Nu are ce sa pateasca motorul, pur si simplu când scade turatia foarte repede se aduna mai multe gaze in toba si de acolo ai impresia de rateuri. Atata timp cât la relanti si când mergi normal nu da rateuri este perfect ok. Plus ca sunetul este mai pronuntat la 2 cilondri fata de 4. Daca ai schimbat doar finala nu cred ca trebuie sa ii faci carburatia, dar asta este doar o părere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule,

da-mi voie sa iti explic ce se intampla in momentul in care pui o evacuare rapida (da,asa se numeste evacuarea ta, pentru ca evacueaza REPEDE gazele arse, nu le mai intarzie ).

In primul rand, liniaritatea acceleratiei se pierde, adica o sa vezi ca in prima partea de accleratie, de la 0 la 25 la suta rotire a mansonului motorul nu are cuplu si trebuie sa accelerezi continuu ca sa il recastigi.

In al doilea rand intra OXIGEN foarte mult in evacuare, motiv pentru care temperatura gazelor va creste si apar acele detonatii, care sunt resturi nearse de combustibil care acum se aprind datorita oxigenului din evacuare.

Detonatiile carele auzi forteaza supapele,de evacuare care in timp se ard si o sa rezulte o pierdere de compresie.

Soltuia este IMBOGATIREA amestecului pentru ralanti si pana la 25 la suta acceleratie.

Daca toba e indeajuns de permisiva nu dereanjeaza cu nimic supapele ...

» Post actualizat in 30 Nov 2016 22:01

Salut, si eu am un Cb 500 din 2000 si dupa ce am schimbat toba cu un Leovince face cum spui tu. Nu are ce sa pateasca motorul, pur si simplu când scade turatia foarte repede se aduna mai multe gaze in toba si de acolo ai impresia de rateuri. Atata timp cât la relanti si când mergi normal nu da rateuri este perfect ok. Plus ca sunetul este mai pronuntat la 2 cilondri fata de 4. Daca ai schimbat doar finala nu cred ca trebuie sa ii faci carburatia, dar asta este doar o părere personala.

Ajuta mult daca refaci carburatia dupa montarea tobei dar nu un must.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe cautari pe mai multe forumuri am gasit exact ce zicea alex ... Ca in timp vor fi probleme la supapele de evacuare ... Acum, nu le am eu cu mecanica dar ma mai pricep, ca idee, daca toba acum este asa de permisiva, logic nu ar fi ca acele explozii sa se disipe pe calea care impune cea mai mica forta, adica spre evacuare, nu spre supape ... La acceleratie nu am simtit vreo schimbare, ci contra ce zicea alex, parca are putin mai mult zvanc pe turatii joase dar s-ar plafona putin pe turatii inalte ... Asta poate fi si din cauza zgomotului care da senzatia de putere, nu zic ...

» Post actualizat in 30 Nov 2016 22:06

Toba zic eu ca e mai mult decat destul de permisiva, are 30 cm lungime si 55 diametrul evacuarii (interior) .. O teava gaurita si vata in jurul ei care cred ca nici nu mai este acolo, am gasit fire din ea agatate de capatul evacuarii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cine esti ca sa dai astfel de raspunsuri? Ce cunostinte si ce experienta ai cu motocicletele?

Imi cer scuze daca au fost eronate raspunsurile, eu personal nu am cunostinte. Am intrebat un mecanic auto, m-am gandit ca are legatura.

N-am fost rau intentionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul merge bogat!

adica ai mai mult combustibil decat aer...de aia ai combustibil nears in evacuare....de aici detonatii si negru pe toba!

iti trebuie un filtru sport...alte jeturi...si reglaj clapete!

jet-uri zic...pt ca probabil ai carburatie.....! la injectie trebuie o remapare!

spor!

nu distrugi nimic....dar nu merge bine...si trebuie facut ce-ti spun...

nu e complicat!

jet-urile costa mai nimic....si un priceput...ca geo TNg ...iti face asta instant!

lasa sfaturile de mecanici auto si incepatori....oricum...pt inceput ai o mobritza buna!

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E carburatie da, tinand cont de sfaturile voastre, la revizia din primavara o sa fac ajustarile necesare .. Majoritatea mi-au zis ca amestecul ar fi sarac, din cauza faptului ca trage mai mult aer decat cand aveam toba stock ...cert este ca o sa fac modificarile si ca sigur imi va fi dor de rateuri :)) ... Dar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E carburatie da, tinand cont de sfaturile voastre, la revizia din primavara o sa fac ajustarile necesare .. Majoritatea mi-au zis ca amestecul ar fi sarac, din cauza faptului ca trage mai mult aer decat cand aveam toba stock ...cert este ca o sa fac modificarile si ca sigur imi va fi dor de rateuri :)) ... Dar ...

Alea nu vor disparea indiferent ce ii faci, stai linistit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu ma prea pricep dar nu cumva odata cu trecerea unui volum mai mare de aer prin carburator aspira si un volum mai mare de benzina? Parca asta e principiu de functionare al carburatorului. :)Si de aici un amestec mai bogat.

» Post actualizat in 01 Dec 2016 06:23

Am folosit gresit termenul "amestec mai bogat" voiam sa spun "mai bogat" cantitativ :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla si ieftina rezolvare pt a atenua semnificativ exploziile pe sist de evacuare pe decelerare este de a astupa, inchide porturile de intrare aer proaspat dinspre air box catre capacul de distributie. Prin acele porturi, intra aer direct in tevile de evacuare care se amesteca cu gazele arse partial din cilindri. Sistemul se cheama AIS. Cum zicea si Alex En, flacarile fac damage in timp, ard supapele. Urmariti furtunele care intra in capacul de distributie, ele vin dintr-o valva electronica , in valva vine alt furtun direct de la air box. Este suficient sa stringi acel furtun la 180grd, il obturezi. Gaura din airbox se astupa cu un dop. Bubuielile dispar . La Yamaha R, valva de aer se poate anula din soft, ramine mereu inchisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla si ieftina rezolvare pt a atenua semnificativ exploziile pe sist de evacuare pe decelerare este de a astupa, inchide porturile de intrare aer proaspat dinspre air box catre capacul de distributie. Prin acele porturi, intra aer direct in tevile de evacuare care se amesteca cu gazele arse partial din cilindri. Sistemul se cheama AIS. Cum zicea si Alex En, flacarile fac damage in timp, ard supapele. Urmariti furtunele care intra in capacul de distributie, ele vin dintr-o valva electronica , in valva vine alt furtun direct de la air box. Este suficient sa stringi acel furtun la 180grd, il obturezi. Gaura din airbox se astupa cu un dop. Bubuielile dispar . La Yamaha R, valva de aer se poate anula din soft, ramine mereu inchisa.

:10: cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...