Sari la conținut

Păreri Ford Focus Mk2 1.8 benzina


Nooxy
 Share

Postări Recomandate

Sunt pe cale sa cumpăr un Ford Focus Mk2 1.8 benzina s-o vreau sa va cer părerea despre acest model. O sa fie mașină de naveta a nevestei intre Buftea și București. Probleme specifice,mecanici pentru ea, întreținere.

Mașina e din 2007 , adușă de 4 zile din Germania. Miercuri trebuie sa ma duc sa o iau din Cluj.

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am Mk2 facelift din 2008 1.6 benzina, cumparata de noua.

Pot sa zic ca merge exceptional.

Am schimbat doar ulei filtre si becuri.

Ca si intretinere e f accesibila.

Consum de 9-10 in oras 6.5 afara.

Intra pe clubford unde gasesti sfaturi si probleme (desi nu sunt f multe)

Poti verifica vin.ul pe aplicatia etis ford online sa vezi cum a iesit din fabrica...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vezi ca motorul de 1.8 125 CP, cel putin pe Mondeo 3 (si e acelasi), are obiceiul de a consuma ulei! Problema se rezolva cu segmentare, din cate am inteles s-ar coxa segmentii de ungere in canale, cel putin asa a fost la un cunoscut de-al meu caruia i-am furnizat piesele pt reparatie. Culmea e ca problema apare numai la 1.8 din generatia asta, nu si la 1.6 sau alte variante. Eu de ex. am un Mondeo 2 Turnier din '98, tot 1.8i, cu generatia anterioara de motor (Zetec cu distributia pe curea) despre care se spune ca ar fi cel mai reusit din generatia aceea de Ford. Are ~240k pe bord (nu stiu cat de reali) si, in afara ca zemuieste un pic de ulei (are un soi de "rama" intre bloc si baia de ulei care formeaza capacele palierelor, deasupra ei pierde ulei si nu fac motorul bucati nici mort, e mica pierderea) nu are ici pe dracu', si eu cel putin l-am chinuit cu platforma dupa el. Nu pricep cum au reusit sa-l rahateasca pe urmatorul, si de ce doar 1.8... Altfel Focus e masina OK din cate stiu eu, dar as evita fix 1.8 din motivele enuntate. Pe clubford punct ro e topic despre consumul de ulei la motoarele 1.8, cel putin in sectiunea Mondeo 3, poti intra sa vezi cum sta treaba.

A, eu tot din Cluj am luat masina asta in 2012! :-) Eu mai aveam masini, cautam atunci un break cat mai incapator si musai cu AC, asta a fost cea mai ieftna varianta.

Bafta!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Mk2 facelift din 2008 1.6 benzina, cumparata de noua.

Am mers ceva vreme cu un 1.6 2006, 50k km, 1.6-le e printre cele mai triste motoare de acest gen. Se trezeste dupa un 4000-4500, dar parca ii ia o vesnicie pana ajunge acolo. De oras si mers in afara pt. o persoana linistita e decenta, dar mie nu mi se potriveste deloc, nu imi place.

 

 

Pot sa zic ca merge exceptional.

Am schimbat doar ulei filtre si becuri.

N-as merge pana la exceptional, insa e antifonata f ok. Se aude totusi un pic cam enervant zumzaitul motorului, insa din 2006 pana acum, (si km putini intradevar), uleiul schimbat la termen, distributia la fel si...becuri. Pozitia la volan e destul de ok, insa parca vizibilitatea nu e chiar extraordinara. Optiuni ok, comportament de drum destul de ok fata de altele, inspira siguranta. Plasticul cam enervant al bordului, insa senzatia parca e peste 'plasticul de renault'.

 

 

 

Consum de 9-10 in oras 6.5 afara.

Pt. un ford, chiar m-a mirat si pe mine consumul, cam un litru mai putin ca skoda asemanatoare.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.

Masina e asta :

https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GjKV1.html

 

A fost un coleg de servici din Cluj , sa o vada si e ca in descriere, mai putin cauciucurile de iarna care nu sunt noi, au carne, dar sunt vechi ca an.

Miercuri ma duc sa o iau.Ii fac revizia (ulei , filtre )acolo , inainte de plecare spre Bucuresti, ca nu ma incred in uleiul din 2015.Are carte service, dar stim cu totii ca se poate face fals chiar si in Germania.

Ma gandesc ca in maxim 4200 de euro o am inmatriculata ( ultimul pret a fost 3200).Mai mult de 500 de euro nu o sa fie segmentarea , in caz de probleme.Sper eu cu 5200 sa scap chiar daca o sa apara si chestii neprevazute.

O sa fie prima masina personala, pana acum am avut doar de servici. Daca nu avea nevoie nevasta de masina pentru naveta si dus copil mic la cresa, nici nu aveam nevoie de masina. Cea de servici e cea mai buna din lume.

Stiu ca e o motorizare foarte rara pe Ford Focus mk2 la noi in tara.

Recomandari de mecanic sau service bun pe modelul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot recomanda un mecanic OK chiar in Buftea. Cred totusi ca o eventuala segmentare depaseste cei 500€ estimati, ma pot uita daca vrei pe lista de piese pe care le-am livrat pt Mondeo, a trecut aproape un an si probabil ca nu s-au modificat prea mult preturile.

Deh, 4 supape/cilindru nu e f elastic, de aceea unele motoare au variator de faze pe arborele de admisie. Depinde si ce pretentii ai de la masina, nu cred sa fie prea mare diferenta intte dinamica unui 1.6 fata de 1.8. Arunca totusi un ochi pe forumul clubford sa vezi ce probleme mai are lumea pe Focus 2. Eu mai intru acolo pe la vechituri (am avut Sierra pe vremuri) si Mondeo, de Focus nu prea m-am lovit.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar frumoasa masina, merita banii. Fiind benzinara aspirata, nu vad de ce ai avea probleme,doar daca sunt cunoscute cu probleme specifice din fabrica,cum sunt motoarele vag cu pierderea de ulei.

Motorul este suficient de puternic pentru masina respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy: imi place f mult masina aleasa de tine ca aspect, culoare si 2 usi.

Noroc!

 

Ps. Pe langa ulei si filtre am mai schimbat placute si bujii (am uitat sa mentionez in postul anterior)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot recomanda un mecanic OK chiar in Buftea.

Astept pe pm recomandarea.Multumesc !

 

Chiar frumoasa masina, merita banii. Fiind benzinara aspirata, nu vad de ce ai avea probleme,doar daca sunt cunoscute cu probleme specifice din fabrica,cum sunt motoarele vag cu pierderea de ulei.

Motorul este suficient de puternic pentru masina respectiva.

 

Nooxy: imi place f mult masina aleasa de tine ca aspect, culoare si 2 usi.

Noroc!

 

Ps. Pe langa ulei si filtre am mai schimbat placute si bujii (am uitat sa mentionez in postul anterior)

Multumesc !

Decizia a fost destul de grea. Masina nu trebuia sa fie prea mare, neaparat hatchback, si nu prea scumpa deoarece soferul e incepator(nu are nici 1000 km cu tot cu scoala) si femeie.Aveam buget pana in 6500 euro. Initial ma uitam dupa un Mazda 3. Pana in primavara trebuia sa iau masina. De mai mult de 1 luna tot caut si am vazut la fata locului , doar cazane supraevaluate in bugetul meu.

Asa ca , acum 4 zile cand am vazut Fordul asta, mi-am zis ca il iau , si chiar daca mai bag ceva bani in el , o sa ies bine.Si in caz de Doamne fereste , accident, nu plang prea mult dupa bani. Consoarta isi dorea in ordine Matiz, Mini, Beetle. Dar erau ori prea mici si nesigure, ori nepractice. Sper sa nu o chinuie doar cele 2 usi.Ea zice ca nu, dar o sa vedem asta.

M-a mai aburit vanzatorul in legatura cu taxa de poluare. El zice ca e 400 E, iar eu am bagat datele pe diverse calculatoare , si imi iese 600 E. O sa o platesc si apoi recuperez , sau poate am noroc si se scoate(trebuie doar semnata legea de MUTU).O sa mai fie in jur de 200 E cheltuieli de inmatriculare, plus 100 E (sper ca nu mai mult) firma care o sa se ocupe de inmatriculare(nu am timp si nervii necesari sa alerg pentru inmatriculare). Daca aveti recomandari de firme care se ocupa cu asa ceva , nu ezitati sa scrieti va rog.

Referitor la consumul de ulei o sa vad dupa prima mie de km.Poate am noroc si nu e cazul. Sper sa functioneze bine si instalatia pe gaz( in caz ca sare de 12 l/100 media pe traseul Bucuresti Buftea , o sa mearga pe gaz ), si sa nu am probleme cu ea cand o sa fac RAR.Instalatia asata are si un accesoriu suplimentar care injecteaza un lubrifiant suplimentar in admisie pentru protectia supapelor.Eu nu am avut gpl. pana acum si nu stiam ca exista asa ceva.

Masina e cu aproape toate dotarile pentru generatia ei, mai putin scaune incalzite si cutie automata. O sa ii pun, daca o sa fie nevoie, dar cum o sa stea in garaj poate scap.

O chestie ciudata mai este ca are anumite dotari pe pe faceliftul din 2008(climatizarea,unitatea audio), iar farurile nu le gasesc pe nicaieri , la orice echipare.

Multumesc pentru sfaturile de pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa cheltui 100 euro pe o firma de inmatriculari ? cu banii aia mai bine ii faci o revizie la masina. Tot ce tre sa faci e sa inregistrezi la impozite locale (la primaria unde ai domiciliul) apoi cu iti faci programare online la drcpiv si te duci cu niste acte in brate acolo. dureaza 1 ora maxim la impozite si 1 ora la drcpiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unitatea audio e cd6000 la care difera doar fata si rama. Modelul oval e cel nou. Pe masina ta vad ca e un Sony... care nu seamana nici cu mk2 nici cu cel de pe facelift.

La tine e schimbata grila aia gri permitand unitate ovala si clima model nou.

E fain ca are si bluetooth in echipare.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu motorul de 1.8 125 cai dar pe un mondeu break.

Unele masini consuma ulei din 2 motive: fie segmentii decaliti (au fost serii cu segmenti prosti) fie semeringurile de la supape intarite (eu asa am luat masina cu consum de ulei 3 litri la mie si fara sa dea pic de fum).

Motoarele sunt foarte ok in general. Au si probleme specifice:

- termostatul - la 2001 - 2003 e un model cu incalzitor suplimentar - mult mai sensibilos, asta din 2007 e mai robust dar nu stralucit. e un lucru la care sa te uiti daca consuma mult

- jocul termic la supape - toata lumea crede ca sunt cu tacheti hidraulici dar nu e asa. Manualul nu da interval clar de servisare dar totusi trebuie servisare - cam la 30 mii km, mai ales la masinile pe GPL. Rezolvarea cu paharele originale e ff scumpa dar din fericire se poate rezolva extrem de iefin cu ajutor de la motoristi

- consum - pe gaz eu merg cu o medie de 14 - 15 pe traseu sabareni - calea vitan dar am talpa grea. masina vede schimbari de obicei pe la 4000; de multe ori la peste 5000 si am segmente pe care circul la peste 160. In oras merg "la permis" indiferent de ora. sa nu aud acum domnisoare de pension care sa ma acuze ca incerc sa intineresc datorita vitezei.

Daca mergi linistit - scade mult. Am venit din cluj prin sighisoara si pana in colentina cu un plin de gaz de 40l mergand la viteze relativ legale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fugi de Ford, întreținerea este extrem de scumpă, eu am un Fusion și am băgat 3000 de euro în el anul acesta. Orice piesa este cu cel puțin 15% mai scumpă față de mașinile nemțești.

Just my 2 cents :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati speriat putin, cu motorul asta de 1.8 :angry2: . Am mai citit si pe forum Ford, si cel mai rau e ca nu poti sa iti dai seama daca are probleme motorul la cumparare, decat daca il desfaci. Testul de compresie si fum cica nu da , chiar daca consuma ulei.

Sper sa am noroc si sa nu am parte de asa ceva. Cica daca a fost folosit un ulei bun si schimbat regulat sunt sanse sa scapi. Daca o sa am ghinion, o sa incerc sa schimb simeringuri supape si sa il segmentez. Problema este sa gasesc un meserias bun pentru asta.

Am dat un avans de 200 euro, ca altfel cred ca renuntam la masina. Acum daca nu o sa consume mai mult de 1 litru intre schimburi, o sa ramana asa. Distributia am vazut ca e pe lant, dar nu am gasit interval de schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Păi un litru intre schimburi nu se cheamă consum! Sa nu.ti mănânce 3/4 litri la 10.000. In alta ordine de idei, incearca sa fii relaxat si sa te bucuri de masina, nu te gândi la ce bani o sa ai de bagat in ea, daca o sa fie cazul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ieftine piesele la ford daca stii de pe unde sa le iei..

Orice motor are un consum oarecare de ulei.inclusiv la masini noi. Nici 3-4 litri la 10mii km nu sunt o problema

Sunt ieftine piesele la mai toate marcile daca stii de unde sa le iei.

La motorul pe benzina 3ZZ-FE (1.6 de la Toyota) scrie in manual ca un consum de pana la 1 litru la 1000 de km e considerat in parametrii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E slab motorul.Slab ca si mers.Ii trebuia turbina.Nu are nici un rost motorul de 1.8.E o idee mai puternic decat 1.6 dar consuma simtitor mai mult.Nu se merita,mai ales de naveta.Iti trebuie un 1.6.

Iar ca masina,Ford...

Am avut si am lucrat la Focus 1,sunt cum zice americanul horrific.Nu mi se par mai scumpe piesele de Ford decat altele,numai ca vei avea nevoie tot timpul de cate ceva.

Motoarele sunt destul de puternice,dar in rest,totul e pericol : ambreiaje,electrice la motoare,interioare in cabina (se strica modulul de climatizare,butoane,etc),exterior - ruginesc,trenul de rulare foarte complicat si foarte slabut - pe fata au mcpherson deci nu e mare bataie de cap,dar pe spate au un multi-brat atat de complicat...te costa peste 2000 lei sa schimbi suspensia spate.

Si nu vad Focus 2 sa fie un asa mare salt fata de 1.Poate doar la interior.

 

Masina de naveta as alege vechiul dar tried and tested Golf4 motor 1.6 16v sau batranul 1.9 tdi clasic 90 cai - au consumuri bune si sunt destul de fiabile.Tdi e bulletproof,pe motorul de 1.6 se mai strica bobinele (are 4 - o arde racing) dar nu sunt un capat de tara nici ca bani nici de schimbat.

Golf4 mi se pare o masina perfecta de naveta,e probabil cea mai ieftina masina la intretinere,iar probleme specifice ale masinii sunt foarte putine.Singurul impediment la Golf4 e faptul ca e doar o masina de naveta - e mica si nu ai foarte mult loc - in fata e acceptabila,dar loc in spate slabut,portbagaj micutz.Insa pentru o femeie care face naveta,eventual 2 oameni si cumparaturi,etc sau mers un drum de 100km in imprejurimi e mai mult decat in regula.

M-as feri de Golf5 care e mai greu si mai cu probleme,desi arata mai modern.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am mai rascolit pe net si am descoperit ca mai au probleme la clapetele de admisie.Cu timpul se uzeaza,fac zgomot si daca le ignori se rup si sunt aspirate in motor. Sunt cam 300 de lei, si cred ca o sa le schimb singurel..Sincer nu prea mai pot da inapoi acum, ca as renunta la masina. Am dat avans 200 E si am cumparat si bilet de tren. O sa o iau, si ii rezolv pe rand problemele specifice. Vorba domnilor de mai sus, daca nu o sa consume mai mult de 3 litri intre schimburi, o sa ignor consumul de ulei. Acum cum mi-o fi norocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca le scoteau unii de tot? Sau era vorba de bembe, mazda sau alta marca? Da' banuiesc ca se aplica, insa faci si tu o verificare generala, de preferat cu ochii tai si le lasi acolo.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asta de 1.8 si ala de 2.0 benzina cica sunt de pe Mazda. Si Bmw are cam acelasi sistem. Unii le scot, dar au si ele rolul lor. Ajuta in formarea mai buna a amestecului in ture mici, pana in 3000 rpm..Fara acele clapete masina e mai lesinata ,merge mai neregulat in gol,da in nas la accelerari din ture mici ,consuma putin mai mult. Ma gandesc ca nu au fost puse degeaba acolo. Fata de reparatiile necesare in cazul consumului de ulei, asta cu clapetele e usoara. Ai nevoie de cateva scule, 5-6 ore libere si neaparat sa nu ai doua manute stangi. Am vazut pe youtube cum se face si cred ca o sa ma descurc. Clapetele o sa le inlocuiesc sigur, deoarece nu vreau sa ma risc sa busesc tot motorul.Si daca tot dau jos toata admisia o sa ii schimb preventiv si termostatul, o sa ii curat IAC-ul, clapeta mare de admisie si TPS-ul. Macar sa am norocul sa fie numai asta de facut la masina asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca merge nu o repara.

Termostatul nu se inlocuieste preventiv. te uiti cu testerul (nu stiu daca are si diagnoza in bord) daca iti tine apa la 90 grade. Daca o face il lasi in pace. nu e nevoie sa dai galeria jos ca sa ajungi la el.

Clapete - daca nu sunt zgomote aberante nu ai treaba. Probleme mari erau la 2001-2003. Astealalte se incadreaza la problemelenormale ale orcarui benzinar cu clapete.

TPS si clapeta - daca merge si nu face figuri - nu le deranja. Va fi delicat sa reglezi iarasi mersul in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi masina. Am facut acolo schimbul de ulei, filtru ulei, filtru aer si filtru habitaclu. Filtru de benzina nu am gasit disponibil. Ulei am bagt Motul Specific 913 D , pe a carui eticheta e trecut si 1.8 Duratec.Doream Liqui moly dar nu am gasit pe stoc..In Cluj inainte sa schimb uleiul, se auzea un zgomot mic la mers in gol, care putea fi de tachet sau de clapete admisie. Am plecat pe la ora 14 din Cluj, si la ora 19 eram acasa in Buftea. Consum mediu pe gaz 10 l/100 km, viteza medie 97 km/h.Am venit pe Valea Oltului.La 140 am instant 11l/100. Tinand cont ca e pe gaz e bine.E putin lesinata pe gas, si pe frana de motor parca da in nas de 2-3 ori.Am incercat si pe benzina si e putin mai vioaie. Am verificat consumul si la pompa si computerul de bord calculeaza bine.Masina a sta bine pe drum , parca frana nu e ce ma asteptam, dar o sa incerc sa schimb lichidul intai, si daca nu se rezolva se lasa cu discuri , placute si o curatare de etrieri.Farurile sunt piesa de rezistenta.Bat foarte bine, iar in curbe sunt minunate. Ajuns acasa, cand sa bag masina in garaj, cat am deschis poarta am auzit motorul la mers in gol. Sunetul e mai pronuntat ca in Cluj.POATE CHIAR DUBLU.. Banuiesc tachetii sau clapetele de admisie. Astept sfaturi in privinta tachetilor, ca nu ma pricep sa ii reglez, UNDE SI CINE FACE.

Proprietara(doamna mea), nu a fost prea incantata de masina.I se pare prea masiva. Sper sa se obisnuiasca , si in 3-4 ani sa putem lua si noi o masina de familisti(berlina sau break).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...