Admin l.u.v Postat Ianuarie 5, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 5, 2017 Fiecare are parerea lui, daca nu stai in banii aia ia ce-ti place si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 ala la 165Nm e aspirat in pana mea... Mai degraba TRANspirat! Tu ai pornit de la ideea unei masini cu care sa poti merge off road - pickup fails din cate zice toata lumea - si in bena careia sa transporti mobra - alt fail pt ca nu incape si e al naibii de greu de urcat. Despre ce vorbim noi aici pana la urma?!? Stii cum ii spuneam eu unui amic care tot venea la fiecare 2-3 zile cu o idee noua de masina veche? FIIIIIIIIIAAAAAAAAAAREEEEEEEE VEEEEEECHI! O saracie din asta din anii 90 ti-o cumperi doar daca esti minitehnicus si vrei sa ai de lucru sau daca esti masochist. Din ciclul "cu cotetzul prin Carpati, stati in fund si reparati!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 Vorbim despre ce scrie in titlul topicului. Am plecat la drum cu 4x4, pickup, benzen, am ramas doar cu 4x4 si benzen. Lumea vine cu pareri, unele mai argumentate, altele mai putin, unele mai bune, altele mai putin. Unele pareri, chiar daca bune, rezoneaza mai putin cu mine, dar pot avea mai mult sens pentru altii, care citesc si ei topicul asta. Masina veche vs masina noua e alta discutie. Nu trebuie sa fii minitehnicus sa o intretii cum trebuie si sa ii faci revizii periodice. Si daca ai grija de ea, te duce mult si bine. Cum m-a dus pe mine mobra, de exemplu (an '92). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 E bine ca ai renuntat la ideea de pickup, o remorca poti s-o lasi si legata de un stalp. Iar masina, cea mai buna optiune este aia cu care te impaci cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 E bine ca ai renuntat la ideea de pickup Sunt bune si alea in anumite situatii, ca altfel nu erau atatea (cel putin peste ocean) - e drept ca sunt si variatiuni cu cabina un picut mai mare (insa nu cea dubla). Zicea cineva aici de lipsa spatiului asigurat/incuiat. Cu cabina mare se rezolva putin spatiu, cu acoperitoare la bena, reduci mult spatiul util. Acum depinde ce faci cu masina, insa nu e nici o solutie universal valabila de masina buna la toate. Daca vrei de carat pe strada, merge si un mini-van (de fapt unu' mai maricel functie de mobra, insa exista), dar de bagat la offroad nu merge. Oricum nici in pick-up nu intra prea ok o mobra mare (daca treci peste partea cu incarcatul incomod in anumite conditii). Deci vitara-samurai-jimny-patrol-pinin pt. offroad mai serios/fun/vreme de genul asta cand te doare la basca de masina si pt. alte idei - o masina mai decenta+remorca/mini-van/van etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 18, 2017 Autor Share Postat Februarie 18, 2017 Revin cu o intrebare. Am gasit o versiune de Pajero care venea sub forma de autoutilitara din fabrica: perete despartitor, lipsa locuri spate (si centuri), hardtop demontabil (devine pickup). Problema e ca peretele ala despartitor impiedica inclinarea scaunului pe spate. Aveti idee daca peretele ala se poate da mai in spate? Sau daca se poate monta / demonta usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Aveti idee daca peretele ala se poate da mai in spate? Sau daca se poate monta / demonta usor? Daca este panou adaugat se poate da mai in spate, dar trebuie sa-i modifici punctele de prindere (exista si varianta cu panou fix). De demontat/montat este relativ usor, are 6-8 suruburi. Iar daca ti-a picat cu tronc verifica-l bine pe sub table, japonezele au obiceiul sa dezvolte rugina prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Doar ca sugestie Ia în considerare și un Ford Ranger, e cel mai lung din clasă iar performanțele sunt cel putin egale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 26, 2017 Autor Share Postat Aprilie 26, 2017 Ray Krebbs fermierul a ales Ford Ranger Sa fie intr-un ceas bun. Abia astept sa fac rost de niste rampe si sa vad daca pot sa sui vaca in bena . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 un mini-van (de fapt unu' mai maricel functie de mobra, insa exista), dar de bagat la offroad nu merge. Mitsubishi L300 (sau Delica) 4x4 merge si in teren, e o platforma veche de Pajero cu cabina van. Sau Hyundai H1 Starex - copie dupa L300. In fine, felicitari si fiabilitate doresc initiatorului cu Rangerul. Si totusi ... in final a fost benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 26, 2017 Autor Share Postat Aprilie 26, 2017 V6 4.0L, dar are si gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 Huh, curajos om! Sa-l alimentezi cu placere ca sa te duca unde vrei tu! PS: cunosc pe cineva care foloseste frecvent pentru deplasari cu familia in afara orasului un F150 4.2 sau 4.6 smallblock V8 si imi spune ca motorul are atita cuplu inca din ture mici incit poate tine viteza de autostrada cu 7-8%, ceea ce e foarte-foarte bine pentru un benzinar mare pe o masina uriasa cu aerodinamica unei caramizi. Pe de alta parte, baietii care chiar se dau 4x4 in teren prefera oricind elasticitatea, repriza si gama de turatii unui benzinar mare fata de limitarile unui diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 26, 2017 Autor Share Postat Aprilie 26, 2017 PS: cunosc pe cineva care foloseste frecvent pentru deplasari cu familia in afara orasului un F150 4.2 sau 4.6 smallblock V8 si imi spune ca motorul are atita cuplu inca din ture mici incit poate tine viteza de autostrada cu 7-8%, ceea ce e foarte-foarte bine pentru un benzinar mare pe o masina uriasa cu aerodinamica unei caramizi. Pe de alta parte, baietii care chiar se dau 4x4 in teren prefera oricind elasticitatea, repriza si gama de turatii unui benzinar mare fata de limitarile unui diesel. Am vazut si la Ranger-ul asta, pe automat merge 50-60 kmh cu 1500 ture, fara sa pui piciorul pe acceleratie. Dar nu e contraindicat sa mergi mult timp in ture asa joase cu un motor pe benzina? Legat de offroad, una e sa urci incet pe stanci, alta e sa ii dai blana la deal prin noroi, unde benzina e baza. Dar la urcat incet pe stanci nu ai ce sa cauti fara diferentiale blocabile, iar pick-up-urile nu prea stiu de-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 (editat) 130 la ora cu un 4.2 benzina si consum doar 7 sau 8? Mi-e foarte greu sa cred ca e posibil. Editat Aprilie 26, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 am mers eu cateva mii bune cu f150 / GMC sierra de 5.4, consumul la pompa a fost pana in 14 dar am abuzat masina destul de serios pentru ca imi placea cum face kick down si cum ia curbele in drift. In plus masima mai servea si pe post de generator la ce aveam de facut (adica statea la ralanti multe ore, chiar toata ziua, cu invertoare infipte in ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 (editat) Avea cumva catarg si vele? Da-le in pana mea de camioane, ca nu merg numa' pe drumuri la vale! Cred ca ai inversat cifrele, abuzat + mers pe loc mai degraba 41 decat 14 l/100 km Editat Aprilie 27, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 am mers eu cateva mii bune cu f150 / GMC sierra de 5.4, consumul la pompa a fost pana in 14 dar am abuzat masina destul de serios pentru ca imi placea cum face kick down si cum ia curbele in drift. In plus masima mai servea si pe post de generator la ce aveam de facut (adica statea la ralanti multe ore, chiar toata ziua, cu invertoare infipte in ea) Avea baterie de 24V sau mai mare? cati W ducea? Avea cumva catarg si vele? Da-le in pana mea de camioane, ca nu merg numa' pe drumuri la vale! Cred ca ai inversat cifrele, abuzat + mers pe loc mai degraba 41 decat 14 l/100 km Si mie imi vine greu sa cred. La rangerul de 4.0 in manual zice 14 mpg city, 18 mpg highway. Deci 17l si 13l, in masuratori de-alea noastre. Si probabil mers linistit, cu overdrive activat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 bai si eu am fost surprins. Ma asteptam sa fac plinul o data pe zi dar nu a fost asa. Motorul pe ele era un v8 5.4 flexifuel. » Post actualizat in 27 Apr 2017 06:15ava baterie pe 12v. nimic special (parca era sub 100Ah). Oricum noi ne bazam pe alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 (editat) 130 la ora cu un 4.2 benzina si consum doar 7 sau 8? Mi-e foarte greu sa cred ca e posibil. Minte el, mint si eu. Poti face in asa fel incit sa mergi cu un fir de benzina cu orice magaoaie, ideea e doar sa ii intretii miscarea, daca ai un traseu de on-off la acceleratie e cam belea. Editat Aprilie 27, 2017 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 La masa agregatului si capacitatea motorului (care nici nu vreun model de mare randament) este IMPOSIBIL sa consume 14l/100, mai ales daca functioneaza pe loc si mai e si abuzat. Daca vrei consum mic nu iei un camion V8, daca vrei performanta nu mergi pe motor de 0.9. Dar noua ne place sa ne laudam cu roaba de 1.2 si 80 ponei care "merge 200 si mai are pedala" si cu petrolierul de 5000cmc care consuma cat un turism de 1.5t si 150cp. Fizica insa se incapataneaza sa se opuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 La masa agregatului si capacitatea motorului (care nici nu vreun model de mare randament) este IMPOSIBIL sa consume 14l/100, mai ales daca functioneaza pe loc si mai e si abuzat. Daca vrei consum mic nu iei un camion V8, daca vrei performanta nu mergi pe motor de 0.9. Dar noua ne place sa ne laudam cu roaba de 1.2 si 80 ponei care "merge 200 si mai are pedala" si cu petrolierul de 5000cmc care consuma cat un turism de 1.5t si 150cp. Fizica insa se incapataneaza sa se opuna Un pickup extracab de generatie mai veche nu e cea mai grea masina. Si din ce am inteles, Ford sta bine la capitolul fuel efficiency. Uite ce zice cartea. Daca dansa minte, mint si eu. Deci pentru motorul de 4.0, consumul minim care apare acolo e 21 mpg, deci in jur de 11 pentru varianta 4x2 cu cutie manuala. Eu mi-am bugetat consum mediu 20 la suta pe benzina, deci nu-i bai. Ce e sub, e bonus. Si gazu la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 (editat) . Editat Aprilie 27, 2017 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 (editat) cu cat e mai mare capacitata motorului cu atat e mai mare randamentul lui (pentru o tehnologie anume). Nu am dece sa laud agregatele alea - erau inchiriate. Un single cab 4x2 nu e greu deloc. Incarcat cu chestii usoare (desi bena era plina nu aduna oete 200 kile - deh telecom stuff). Un motor dimensionat corect pt asta poate fi mai eficient decat unul subdimensionat In configuratia asta driftul poate parea un abuz dar este o chestie absolut naturala Editat Aprilie 28, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Ce putin consuma camioanele astea. Au consum mai bun pe autostrada decat un banal Focus cu 1.8 125 cp. Eu la 140 Km/h nu scot medie sub 7.5 pe benzina si 9.5 pe gaz. Trebuie sa fac o vizita la mecanic, sau sa imi iau si eu un camion cu 4.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Numa' frecarile din v8 ala consuma cat produce un 0.9! Relax ca am avut si masini cu cilindri multi si mari, unele chiar f misto dar, sa fim seriosi, consumul nu e atuul lor. La viteza constanta pe autostrada (daca e la vale, bate vantul din spate si ridici velele) poate consuma mai putin decat Focusul, abuzat (sau driftuit librr consimtit) + functionat pe post de generator eu nu halesc cifrele enuntate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.