un_aiurit Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Buna Ziua,am desfăcut furcă de la un ktm.exc 200.Acum.pe langa schimbul simeringurilor care nu curgeau(cuzinetii sunt in stare foarte buna) vreau să pun ulei de calitate.Producătorul recomandă 5W ,am mai gasit si ulei kayaba M01,diferenta de pret intre un.litru de ulei kayaba si unul sa zic motul factory e aproape dublu,La.nevoie ma dau peste cap si iau 2l de ulei kayaba ,dar oare se merita diferenta de pret?Si stiu ca pare prostie dar dacă nu curgeau Simeringurile le pot folosi pe cele vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Daca nu ai bani de unele noi le poti folosi, recomand sa mai tai din arculete sa fie mai stranse, daca stii despre ce vorbesc . De ulei nu stiu ce sa iti spun, nu ma pricep, poate stie alt coleg. Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 daca nu pui sintetic poti pune orice ulei tot hidraulic e doar ca unele au coloranti si ambalaj frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 sigur ca poti pune alt ulei,sa fie W care trebuie sau poti pune cu o cifra mai mare,exemplu 10w si tu poti pune 15w,eu asa am pus la furca mea de yamaha,dar trebuie sa afli exact cat intra in fiecare tub,la mine a fost suficient 1 L ,specificatiile yamaha sunt ulei furca 379 ml in fiecare tub pahar,totul este ca cureti bine toate piesele din furca,daca folosesti semeringurile vechii scoti arculetul de tine buza principala si scurtezi 1sau 2 spire din partea cu dimensiunea normala,ca mai este o parte ascutita,arculetul are un fel de varf,nu trage ca lungesti arculetul,il desurubezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 mama mama ce tampenii declara unii p-aici... 4 the record: este in discutie o furca 2009 wp 48. in afara de reglajul de preload mai are si 22 de pozitii pentru compresie si 18 pozitii pentru rebound! cea mai buna afacere e sa iti cumperi 2 litrii de ulei OHLINS. daca nu, ulei de furca: bel-ray, motorex, motul... ti-ai pus arcuri pt greutatea ta sau ai arcurile standard de 70-90kg?(se ia in calcul si echipamentul) daca ai arcuri standard pune 2,5w 650ml/jamba, daca ai arcuri pt tine poti cobora pana la 600ml cu 5w ai grija sa scoti si uleiul din pistonas. cel mai ieftin schimbi tot kitul de reparatie care costa vreo 80euro. daca intampini probleme ... CALL BABY!! ) apropos, eu schimb uleiul cam de 4 ori pe an, la tine 2 cred ca ajung... cam la 50 ore se face treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 7, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2017 Mersi,oricum.pun simeringuri noi,ulei intra mai mult de un.litru,la wp se măsoară coloana de aer,intra cam 536 de mlastina,da vad,problema e ca nu reusesc sa desfac capacul care vine sus pentru a scoate arcul zici ca e strâns de un maniac,imi este sa nu fi pus un deștept loctite pe filet si acum sa ma chinui eu » Post actualizat in 07 Jan 2017 20:46 Arcurile vreau să pun pentru greutatea mea,cert este ca furcă a mai fost servisata de curand,cuzinetii sunt aproape noi,avantajul e ca am aproape un litru de ulei de furcă motul 5w factory line,sa vad cum.mama lui proces verbal reusesc să desfac capacul ala pentru a avea acces la arc.am scos uleiul complet din.ele,desfăcut capacele cu valvele de compresie de jos si am.scos pistonul cu arcul pe el.Multumesc de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 (editat) pai ai cheie d-aia cu pini ? daca nu, da o fuga pe la mine cu furcile-n portbagaj si le desfacem la atelier! poti cumpara inca un litru de 2,5 si sa le amesteci, o sa iti iasa o zeama de aprox 3w... oricum la viteza ta ar fi mai buna o furca cat ma moale ca sa nu iti rupa mainile pe denivelari mici si succesive. Editat Ianuarie 8, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 8, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2017 Am fost la jumba si s-a rezolvat,cine le a strâns a strâns cu simt de raspundere. » Post actualizat in 08 Jan 2017 20:05 Ulei o sa pun motul factory line 5w ,si schimb si Simeringurile,oricum.uleiul vreau sa il schimb o data pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) a lucrat un "meserias" acolo, la urmatoarea tura schimba si cuzinetii!!! oricum la ce mi-ai povestit o sa fie revolutie cu furca servisata ) Editat Ianuarie 9, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Cat de mult merita sa cumperi arcuri dupa greutate? Vede un incepator diferenta? La mobra de strada o meritat clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Eu cred ca merita,in enduro te bazezi destul de mult pe suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Buna Ziua,am desfăcut furcă de la un ktm.exc 200.Acum.pe langa schimbul simeringurilor care nu curgeau(cuzinetii sunt in stare foarte buna) vreau să pun ulei de calitate.Producătorul recomandă 5W ,am mai gasit si ulei kayaba M01,diferenta de pret intre un.litru de ulei kayaba si unul sa zic motul factory e aproape dublu,La.nevoie ma dau peste cap si iau 2l de ulei kayaba ,dar oare se merita diferenta de pret?Si stiu ca pare prostie dar dacă nu curgeau Simeringurile le pot folosi pe cele vechi? La suspensiile cu cursa lunga si viteze mari de lucru - GO LIGHT! ?W - irelevant. Porneste de la vascozitatea producatorului. Niciodata mult mai vascos. Daca ai dubii, ghideaza-te dupa indicele de vascozitate. Mult-doritul tau kayaba nu are cel mai inalt indice de vascozitate. Vezi imaginea atasata. Jumba stie, ca a mai facut furca WP cu uleiul asta pt Coxanelu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Jumba mi a recomandat sa iau un mitul 2,5w si sa il amestec cu 5w mitul avand in vedere ca am un litru de 5w.Si asa voi face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Uita-te la cSt, nu la xyW. W nu inseamna nimic pt suspensii, mai ales la ce ai tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Păi si ce sa aleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Ce ulei spune manualul sa bagi? Producatorul si tipul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 10, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2017 pai manualul spune 5w,daca nu ma insel motorex,ca asta este brandul cu care colaboreaza ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Motorex 5W are: 22.60 cSt @40 Celsius; 5.60 cSt @100 Celsius; V.I.200 KTM are un parteneriat comercial cu Motorex dar nu cred ca uleiul cu care pleaca furca WP din fabrica este Motorex. Eu as pune ceva mai light BelRay HVI 5: 19.50/6.66/345 sau, daca vrei sa umbli cat mai putin la setari intre rece/cald Silkolene PRO RSF 2.5: 13.60/5.83/474. Ambele sunt full synt si maketate drept shock oils. Majoritatea uleiurilor de furca sunt niste semi-sintetice slabe. Ca idee, BelRay Fork Oil 5W are V.I. 146. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 (editat) cezarica , calci pe teren moale comparam o furca 2016 cu 50ore de functionare cu una 2009cu...cine stie cat!! singura diferenta pe care o va intelege un incepator(enduro) cand isi va pune arcuri pe greutatea lui si ulei foarte suptire(2,5) va consta in rezistenta pe traseu, astfel suspensia nu il va mai zgudui asa de tare si va putea pargurge o distanta mai mare fara sa oboseasca. chestiile de finete se simt dupa niste ani buni de tavaleala! in teorie setarile standard sunt pentru vite de +50km/h, ori, cand noi ne deplasam cu 25-30 in marea majoritate a timpului.... cam asa sta treaba. de aia cand vine cineva sa ii faci suspensia trebuie sa il intrebi (daca nu cunosti personajul si stilul de mers) cam ce face cu mobra, cate kg are si de acolo sa ii recomanzi uleiul si setarile. cand se apuca fiecare acasa sa isi faca furca cu ce ulei i-a ramas de la celelalte motorete... o sa iasa o furca cu uleiul schimbat si cam atat! Editat Ianuarie 10, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Jumba, parca tu erai ocupat cu PSD-ul pe FB, frate Ca o mentiune, ulei vascos buba++ pt valve. Cu uleiul light ai scapat de verificat si inlocuit shim-uri. Una peste alta, aceeasi lege nescrisa se aplica fie ca mergi pe drum ori pe langa drum: less is more. No contest experienta, pentru ca asta nu se cumpara si apreciez mult impartasirea experientei, ceea ce am ales si eu sa fac. Cat de "bine" lucreaza o furca fata de alta se poate afla si cred ca putem pune la cale niste teste pe dyno pt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Furci, cuzineți, tăiere de arcuri și ... PSD. Clar merita sa te abonezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) nu ma Cezar, cu opozantii la orice, baietii lui Plicusor Dan ma distram pe fb ohlins-ul e revolutie, la mine s-a simtit instantaneu. silikolenele a inceput sa dea mici ratee cam dupa 4 iesiri, sa zicem 8-10 ore. normal de altfel ca la orice alt ulei. ohlinsul e altceva, dar na, e si scump ca dracu si oricum nu dureaza cu mult mai mult. deci, ne intoarcem la eternul high performance= high meintenance! Editat Ianuarie 11, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 11, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2017 jumba de curiozitate cate este un litru de ulei ohlins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Defineste ratee, ca rateuri stiu ce sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 ratee sunt acele treburi numite rate, da' cu doi de "e" uite o poza ca sa intelegi mai bine : cam 100-120 rom litru de ohlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.