Sari la conținut

Cum pot sa cresc puterea la 2T?


K-18
 Share

Postări Recomandate

In ce scop?

Cu cat vei creste puterea cu atat se va uza / strica mai repede.

Motoarele performante 2T se face RK la un anumit nr de ore de functionare.

 

Cilindru piston segment noi = compresie buna = putere mai mare

Micsorat camera de ardere prin alezare si marit avansul => temperatura mai mare si racirea devine subdimensionata.

Benzina buna ulei bun bujie/scanteie buna filtru de aer bun, jiclor mai mare...

 

zic si eu..

 

why bother?

Editat de -UFO-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as pune o evacuare rezonatoare, un filtru de aer conic "sport",set motor nou,bujie de calitate si scanteia sa fie mai puternica,as obtine performante mai mari?Putere mai mare?

Editat de K-18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu toate motoarele de 2T se pot modifica pentru a creste turatia si implicit puterea , metodele au fost enumerate de colegii forumisti in postarile anterioare , dar rezultatul -dupa multe ore de munca si multi bani cheltuiti - va fi o crestere semnificativa a consumului de combustibil , zgomot la esapament si pierderea fiabilitati .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dupa cum ai citit nu se merita osteneala si cheltuiala.Totusi,daca esti interesat de demaraj,forta, schimbi pinionul de atac cu unul care are 1-2 dinti mai putini,dar de acelasi pas.Pentru viteza ,faci invers.Totusi la cilindree mica pana in 250 cmc,de preferat 1 dinte in plus ,iar apoi 1-2 dinti.Totusi, se va simti la pornirea de pe loc,cu pasager,bagaj sau la urcare,serpentine o scadere de putere.Astea ca idei ,sa zicem,personale.

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei tu nu se poate.

Adica, o crestere semnificativa / serioasa a puterii unui motor care din start nu este ff puternic este ff greu de obtinut.

Da, se mai pot scoate sa zicem inca 100 de cai si mai mult dintr-un motor care are deja 200 - 300.

Dar dintr-un motor de 50 de cai nu se mai pot scoate inca 50... sau daca se reuseste asa ceva cu multa munca si cheltuiala care oricum nu se justifica iar fiabilitatea va fi ff mica...

 

ce vrei sa obtii de la un ij sau mz-u? un motor de 40 de cai?

stii bancul ala? si cum se opresteeeeeee???

degeaba munca, efortul si banii cheltuiti.

motoare fara ciclistica, fara frane, fara suspensii care erau gandite si proiectate pentru max 20 de cai...

propulsoare simple, fara pretentii cu un randament al anilor 50 - 60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele 2T tunate, tin doar citiva zeci de kilometri poate maxim 200km. Apa calda s-a inventat de mult.

da, clar.

 

uite am o idee.

Yamaha RD 500 2T V4...

ai 2T, nu trebuie sa mai faci nimic, e suficient asa cum este...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferestrele cilindrului, galeria de admisie, carterul sec, chiulasa, interiorul pistonului, țeava/țevile de evacuare șlefuite oglindă; segmenți, bielă, ambielaj cromate; labirintul din eșapament modificat; jicloarele carburatorului mărite; filtru aer sport; ulei de amestec de calitate; bujie cu cifra termică indicată de fabricant; benzină cu cifra octanică indicată de fabricant [ dacă motorul a fost proiectat, nu construit ( spun asta deoarece există motoare proiectate acum mai bine de jumătate de secol cărora li s-au adus îmbunătațiri minime ), acum zeci de ani ... a fost fabricat în anii când exista benzină cu cifră octanică 66-70 ].

Dacă toate cele de mai sus sunt făcute cum trebuie...dintr-un motor de 20 cp se mai poate scoate încă, maxim, 10 cp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tii cont ca performanata o poti masura si in kw/kg e simplu. Demontezi cu un set de chei tot ce se poate in 30 de minute si apoi pleci la drum cu un minim de benzina in rezervor. Daca nu e suficient te duci la sala si dai jos burta :))

Editat de Pop Mihai Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cele enumerate de <Lolo ID > . Reducerea greutatii bielei , lustruirea pieselor motorului pentru imbunatatirea curgerii amestecului carburant in timpul baleajului . Majorarea ferestrelor cilindrului , a jicloarelor, etc, deja cere un nivel avansat de cunostinte in mecanica si functionarea motoarelor cu ardere interna . Insa, nu sunt lucruri imposibile si daca reusesti sa le duci la bun sfarsit atunci te poti numii MECANIC ! Toate astea sunt proceduri de durata . Vei pierde multe nopti , daca nu muncind , macar gandind ce ai de facut , sau ce ai facut, sau celebrul "...Unde am gresit...?! " . Spor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...