Sari la conținut

Postări Recomandate

In jurul sumei de 1000 de euro :bigstar:

De ce nu cauti aici ....suna si intreaba de pret etc. daca tot esti hotarit ......incearca ca nu ai nimic de pierdut decit creditul pentru un apel :bounce: in cazul in care nu va intelegeti la pret .

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=421786&selpic=3&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In urma unei conversatii avute cu un vanzator pe care nu il cunosc, dar al carui sfat am sa-l urmez, spre dezamagirea unora ( a.k.a Km453 ), am hotarat sa abandonez ''proiectul''...deocamdata.

Cu permisinea interlocutorului, am sa postez si opinia sa, citez:

mai bine lasa-te pagubas. astea rusesti e pt cei care au pasiune sa tot surubareasca. eu l-am reconditionat in momentul in care nu mai aveam nimic de reparat prin garaj. in afara de asta e un motor de conceptie veche, nimic nu face bine(poate doar poze). fata de japoneza sau austriaca pe care o am e in epoca de piatra. mai bine vezi de bebe, sunt convins ca o sa-ti umple el timpul pe care aveai tu impresia ca-l ai liber, nici cu xr n-o sa mai iesi ca acum, daramite sa mai stai sa surubaresti la nipru.

nu mai bine!

Scuzati de poluarea topicului. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, omul are de vanzare un motor, dar din experienta lui, m-a sfatuit ca deocamdata sa-mi vad de cele doua motoare pe care le am si in special , sa-mi vad de bebele care mai are max. o saptamana pana vine pe lumea asta :rolleyes:

Cica ( de parca n-as fi stiut ) , comunistele iti ocupa mult mai mult timp decat ai preconiza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa revenim la obictul bursei ca a devenit altceva ....asadar scot la vinzare niste table MZ si anume :

capace laterale MZ es 175 = 60 lei

capace laterale MZ es 250 = 50 lei

capac ghidon MZ Rt 125 {vopsit lacuit si cu dungi din banda }=40 lei

Buson rezervor Simson = 80 lei

Buson rez. MZ = 80 lei

Buson Simson KR sau alte modele gen Simsoneta pe care se potriveste = 60 lei

Sau se poate achizitiona colectia de 3 busoane la pretul de 200 lei

Se mai adauga si o pereche aparatori pentru genunchi de MZ ES originale....poze la cerere ca nu am acu = 150 lei

Preturile sunt fixe la care se adauga taxe curier .

post-29942-0-84133900-1326454243_thumb.jpg

post-29942-0-56389600-1326454269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai adaugam

 

- carcasa far mz 125 - 65 ron

- un suport de far,cred tot mz 125 - 25 ron

- ramasite telescop mz 125,toata gramada - 35 ron

- telecop spate dnepr in stare ok,necurs - 35 ron

- telescop spate in stare buna,necurs[lucios :D ] 50 ron

- ghidond de ij in stare destul de ok - 50 ron

- cilindri de ural 650 compromisi - 30 ron ambii [perechea]

carburator simson fara capac de nivel,in rest destul de ok 130 ron

 

 

toate piesele sunt negociabile,in anumtiti termeni si conditii :laugh:

 

 

telescopul de nipru il cumpar eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pune in vanzare pt un prieten un motor complet cu carburator si filtru aer,de scuter MANET

pretul este negociabil la tel 0740146544, 0724764117, vali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun la vanzare cartea de motociclete INTRETINEREA SI REPARAREA SCUTERELOR, MOTORETELOR SI MOTOCICLETELOR

stare buna ,completa, pret 65 ron, sau schimb cu alta carte moto, dar preferabil ar fii biletele

este cea din prim plan, asta ca sa nu cream confuzii, tel 0721437628 edi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu cauti aici ....suna si intreaba de pret etc. daca tot esti hotarit ......incearca ca nu ai nimic de pierdut decit creditul pentru un apel :bounce: in cazul in care nu va intelegeti la pret .

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=421786&selpic=3&zoom=1#foto

Asta-i MT 11 curat, precum bine stiu marea majoritate din noi, si precum mai stiu unii dintre noi Mt 10-i una si Mt 11-i alta asa cum a zis un mare om "iarna nu-i ca vara"! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi Adriane, te lăsași rugat, dar a ieșit de o poveste de Crăciun!

 

Mai ieri îmi zicea Adi că n-are și el o poză lucrînd la Ural... păi ce, a lucrat ceva? Mai mult se plimbă! :P Acu să vă zic că a mers și pasager, chiar pe 31 decemvre. Atunci am avut eu timp să merg după Alioșa (căruia nu i-aș spune Yuri nici de-al dracului) și, cum nu puteam doar să iau jivina și să merg acasă, am făcut o plimbare cu pasager, contrar părerii mele argumentate că n-am nevoie de pasager, pînă pe la aeroportul Băneasa! Era să ajung tîrziu și la cheful de Revelion, dar nu conta! Am vrut să mă plimb și pe 1 ianuarie, dar am ieșit abia pe 2 (ce leneș) cînd l-am plimbat puțin pe cumnatul meu prin cartier, cît să încălzesc motorul...

 

Prima plimbare am făcut-o ieri și a fost benefică pentru liniștirea piticilor de pe creieul meu. Egoistă plimbare. 85 de kilometri complet fără țintă, că văd că e foarte comod așa, dar cu gîndul la următoarele, prospectare...

 

Am făcut și două pozulici, așa ca să nu fie lipsă la număr...

post-7334-0-90676800-1325870535_thumb.jpgpost-7334-0-12953800-1325870548_thumb.jpg

 

Nu m-a ținut bateria să fac una în care să apar și eu.

 

Toate bune! :cheers:

 

Update 14 ianuarie:

Dacă domnul Adrian va binevoi, după ce se va întoarce din plimbare, vă va arăta cum NU se merge iarna, adică în pantaloni scurți, cămașă, șlapi și fără cască și mănuși!

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit cate ceva prin garaj.

Astia 2 marcat cu rosu, sunt de ghidon de Simson, 22mm parca, partea cu ambreiaj? Daca da, le vreau. Si pereche la ele de acceleratie, daca ai.

post-46304-0-11286700-1326545777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorbă, dom'le. Uralul ăsta nu adună kilometri. Uralul ăsta îi mănâncă pe pâine!!! Fripţi! La micul dejun, dintr-un foc! Hleap-hleap.

 

După încă o săptămână în care motoreta a preferat să stea în grija subsemnatului, am plecat azi hai-hui cu M-63-ul cicloburesc, cu gând să alerg un pic către soarele ăsta nemaipomenit. Am trecut mai întâi pe la proprietarul de facto al motocicletei, prilej grozav pentru un scurt filmuleţ. Aşa că poftim, Ovidiu, că m-ai rugat să te-arăt lumii în toată splendoarea costumului tău moto:

 

 

M-am bucurat vineri că am avut răgaz la servici să cobor ca să strâng prinderea carburatorului din stânga (filet obosit în chiulasă, juca sârba K-68-ul pe şuruburile alea) şi să doftoricesc un pic prinderea rezervorului, care se cam sprijinea pe carcasa alternatorului şi făcea o gălăgie de puteai să juri că intră Stuka în picaj, nu alta. Am înfipt mai bine şi amorsorul aceluiaşi carburator în orificiul său, că mi-a făcut în dimineaţa aceleiaşi zile o poantă de circ: am luat degetul cam energic de pe butonaş şi a zburat cu totul în sus, vâjâindu-mi pe lângă ureche (eram oareşicum aplecat). În fine, mi-am făcut în grabă, de astă-seară totuşi, un traseu cu ajutorul Google Earth-ului. Ştiam doar că vreau să ajung prin Gherghiţa de Ialomiţa, plecând prin Tunari şi ajungând pe la Moara Vlăsiei şi Dridu. Şi-am încălecat pe-o şa, de i-am făcut benzinăriei aşa: :blbl: - fiindcă motocicleta asta se încăpăţânează să consume cred că mai puţin de 5 la sută, fără să albească bujiile sau să pufăie din greu.

 

Mă uitam la kilometraj, vedeam o cifră; mai aruncam iar un ochi - încă treizeci de kilometri. Mă frapa încrâncenarea rusnacului de a galopa nestins, de parcă deja adie mireasmă de primăvară. Prin unele părţi de Câmpie Română şi Dobroge apar nişte curbe tare frânte şi drepte smirnă la 90°. M-am surprins gândind (sau trăind) lucruri diferite când le-am abordat, pe rând, la volanul Daciei şi la ghidonul vreunei motociclete, în speţă al Uralului în cauză. Cu Dacia m-am scărpinat laborios şi en-detail în creştetul capului, încercând să găsesc explicaţia logică a curbelor atât de nenaturale şi aparent inutile. Astă-după-amiază însă, cu Uralul, rânjeam cu anticipaţia şi extazul unui crampon de anvelopă care abia aşteaptă să se dea cu capul de asfalt. Mi-am revenit în simţiri când am băgat de seamă că apropiam mult prea prăpăstios capacele chiulaselor de şosea. Să-i dea neamţu' sănătate rusului fiindc-a proiectat anvelopele sovietice, că văd că astea pot alerga pe oriunde fără niciun fel de greţuri. Şi arată într-un mare fel!

 

Prima oprire a fost la Moara Vlăsiei, în câteva locuri pe care le ştiu de când eram de-o şchioapă. Încă mai am nişte rude acolo, dar pe care nu le ştiu foarte bine şi le salut doar cu gândul fiindcă n-am îndrăznit să le vizitez azi. Mi-am cumpărat de la un magazin două baterii pentru aparatul foto, fiindcă acumulatorii fac greva de obicei când vreau să-i pun la treabă. M-am oprit apoi la "monament" şi am tras câteva pozne:

 

Monument_Moara_Vlasiei_1_forum.jpg Monument_Moara_Vlasiei_2_forum.jpg

 

Am trecut apoi gârla, gândindu-mă la curtea bisericii din al cărei puţ am vrut să scot eu nişte apă când eram tot atât de mic. Na, băieţel de Bucureşti, habar n-aveam că găleata - odată urcată - trebuia coborâtă înapoi cu frână de... mână. Aşa că am dat drumul roţii să se-nvârtă-n plata ei. Inutil să mă salvez spunându-vă că mi-am dat seama încă din momentele dinaintea tragediei că roata trebuia înfrânată. Dar ce să-i mai faci când deja se-nvârte mai repede decât Zeta mea la ralanti? Nene, când s-a izbit odată găleata aia de buza apei, ZBANG!!! Cred că s-a dus naibii şi fund, şi găleată, şi tot. Nu vă spun ce-a fost la gura popii, de-am fugit repede la poala alor mei... mai fusese şi slujbă de înmormântare!

 

Adrian_Ural_1_2_forum.jpg Ural_Salcie_2_jpg_forum.jpg

Adrian_Ural_2_1_sepia_forum.jpg Ural_lac_1_forum.jpg

Cunoşteam bine câmpul şi pădurea de peste gârlă fiindcă am mai avut de-a face cu motorizatele pe plaiurile respective. Să tot fie ceva vreme de-atunci însă:

 

Adrian_MV_vechi.jpg

Două banane şi-o gură de apă (din sticla din dotare, nu din gârlă) mai târziu, mi-am luat tălpăşiţa şi am purces către viitoruri şi mai luminoase.

 

A fost un soare minunat şi am putut zări munţii imediat cum am trecut de vile, palate şi alte edificii diverse. Am încercat câteva stitch-uri cu un aparat foto de împrumut - nu stă mâţa-n coadă după ele, dar (de la o oarecare distanţă) arată frumuşel. De remarcat cele câteva piscuri din fundal. Prima a fost făcută la dus, parcă pe lângă Fierbinţi Târg. Cea de-a doua a fost mai pe seară, de pe o pasarelă peste viitoarea autostradă Bucureşti - Braşov, între Gherghiţa şi Lacu Turcului.

 

final1_1_forum.jpg

 

final2_2_forum.jpg

 

Îmi face plăcere să dau din cap tuturor celor de pe marginea drumului, din căruţele sau de pe bicicletele cu care mă intersectez. Asta e o treabă care a rămas profund neînţeleasă (înspre stupefiant şi sideral) austriecilor cărora am îndrăznit acum doi ani să le gesticulez asemenea salut. Mulţi copii ieşiţi la joacă în faţa poponeataţilor azi, i-am provocat pe toţi la un salut cu mâna şi mi-au răspuns (tot cam toţi) la joc. Cred că s-a lipit din nou sufletul în mine.

 

După câteva bâlbe şi încurcături prin zona Dridului Snagov şi a celor Patru Fraţi, am făcut un giumbuşluc demn de jongleuri şi am scos în mers aparatul foto (aveam mănuşi, atenţie!) din husa-i prinsă de jachetă-mi, l-am agăţat de braţul stâng şi m-am apucat să filmez oleacă. Ah, ce bine-i să-ţi meargă motocicleta drept când iei mâinile de pe ghidon!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Co-dIVQizVQ

 

Am ajuns într-un final şi în Gherghiţa, unde telefoanele mele s-au hotărât să înfigă în asfaltul anost steagul întoarcerii acasă, prin decedarea subită şi concomitentă de acumulatori. Răgaz să joc un tenis scurt (de picior) cu alţi trei puşti de-acolo, cu care m-am salutat la plecare. Iarăşi am pus aparatul foto să-mi facă poză de capul lui, de data asta pe-o bornă kilometrică ruginită zdravăn:

 

Ural_Gherghita_1_forum.jpg Adrian_Gherghita_1_forum.jpg

 

M-am întors acasă după cel puţin 160 kilometri de plimbare. Spun "plimbare" fiindcă, la revenire, mă simţeam în aşa fel de vioi încât ştiam că aş mai fi putut bate mult asfalt până să m-ajungă din urmă (pe vreun Suzuki, eventual) oboseala. Ataşez dovada plimbării mele, trebuie neapărat să schimbaţi extensia fişierului în *.kmz (acum e *.doc) după ce-l downloadaţi şi aveţi nevoie de Google Earth ca să-l deschideţi. Şi poza:

 

tura_14_01_2012.jpg

De când am reparat-o astă-toamnă, motocicleta a trecut bine de mia de kilometri, fără probleme. Aşa că - vorba englezului: "Enough said."

 

Iar eu trăiesc din nou! Se pare că nu-mi trebuie decât soare, gânduri limpezi şi ceva mers de motocicletă. Ovidiu înţelege cât şi în ce fel îi transmit din nou mulţumiri, sper că s-a obişnuit cu escapadele mele şi aderă la idee mai ceva ca un pletos bărbos purtător de lennoni. Care este.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai adaugam cate ceva

 

da' preturi nu mai pun ca se sperie lumea :laugh:

da-ti voi cat crede-ti de cuviinta si e ok.

valabil si pentru toate celelalte puse pana acum

 

- ambielaj ural 650 compromis

- carcasa far ij

- rama far jawa-cz 125/175/250

- masca de gaze in stare buna,necoapta

- o gramajoara de piese de ij - include pinion 16 dinti,coroana ambreaj ok din toate punctele de vedere,evantai cu 2-3 dinti mai tociti,si restul ce se vad si nu le mai enumar [prefer sa dau gramada intreaga la pret de pita calda :D ]

-carburator complet ij cu filtru cu tot [siberul are rupt suportul cuiului poantou]

- rezervor de ij 56 in stare ok [ nu mai are robinetul de cz]

- rezervor lacrima,dreq stie provenienta lui,nu are cheie

- sea ij planeta 5 cu tot cu stopul spate,nu e nici noua dar nici ruptura

 

0727196351

La ce pretz este filtrul de aer de ij 56? Sau un pretz cu tot cu carburator.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boss,

/index.php?/topic/641461-bursa-comunistelor/page__st__3810__gopid__3029673#entry3029673

asta-i un link unde pui anunturi de genu [unde ti-am si raspuns de altfel - ai poze si cu gumele]

Ia zi coane unde stai (ca ruseste nu stiu). Ti le iau... peste o saptamana merg dinspre Arad sau Timisoara spre Bucuresti, putem cupla ceva?

 

mihaiachi, Âşi aici te regăsesc? forumul Oltcit nu-ți mai ajunge? :)

Hai noroc!

Coane sunt cu muuult mai mult timp inainte pe site-ul asta decat pe cel de Oltcit. Iar motoare am de 20 de ani, Oltcit- doar de v'o doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai adaugam cate ceva

 

da' preturi nu mai pun ca se sperie lumea :laugh:

da-ti voi cat crede-ti de cuviinta si e ok.

valabil si pentru toate celelalte puse pana acum

 

- ambielaj ural 650 compromis

- carcasa far ij

- rama far jawa-cz 125/175/250

- masca de gaze in stare buna,necoapta

- o gramajoara de piese de ij - include pinion 16 dinti,coroana ambreaj ok din toate punctele de vedere,evantai cu 2-3 dinti mai tociti,si restul ce se vad si nu le mai enumar [prefer sa dau gramada intreaga la pret de pita calda :D ]

-carburator complet ij cu filtru cu tot [siberul are rupt suportul cuiului poantou]

- rezervor de ij 56 in stare ok [ nu mai are robinetul de cz]

- rezervor lacrima,dreq stie provenienta lui,nu are cheie

- sea ij planeta 5 cu tot cu stopul spate,nu e nici noua dar nici ruptura

 

0727196351

 

 

Pinionul imi face mie trebuinta daca nu e uzat. Suna-ma ca , la cate numere de telefon de-ale tale am in agenda , nu mai stiu pe care sa te sun sau foloseste mai des yahoo messenger ca aici pe forum n-am sanse sa-ti las PM (ai casuta plina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare misto ultimile 2 propozitii... :)

 

Ovidiu - Ural-ul te duce la "Intrunirea de comuniste si atase" anul asta ?

Adrian - daca tot l-ai calarit pe Aliosa nu puteai sa vi la Buzau sa iei semnalizarea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...