Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In cazul asta, poti prelungi cablurile electrice, iar pentru frana- alte conducte. Daca modifici foarte mult pozitia, e posibil sa se manevreze ciudat motorul. Zic si eu, nu m-am suit niciodata pe Bandit.

 

O sa am totusi o rugaminte, hai sa mutam discutia asta pe topicul motorului tau, ca aici e alt model de Suzuki. Rog un moderator sa mute postarile acolo.

Gata gata am incheiat🖒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbarea de astazi :D.

Te-a mincat in dos, drace!

Arata competent oratania ta.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! Nu am rezistat...

Am filmat (din părţi) tot drumul, dădeam cu cizma în zăpada de pe margine, am făcut și un pic de frig, că nu am luat geaca mare, la întoarcere am atins un v-max care nu imi face cinste. Mă distram frumos cu ER5, dar cu vaca e muuult mai plăcut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la întoarcere am atins un v-max care nu imi face cinste

daaa ... plm, la prima iesire din an am pus si eu 3 cifre pe vitezometru ... a doua era ceva cu 7 :nono: ... lunga iarna a fost anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine o fo cu opt si ultima cinci. Mai sus nu am avut curaj. 😂

» Post actualizat in 01 May 2017 21:50

Am trecut de 3000 km cu motorul, să mă bată jalea dacă ştiu cand i-am făcut, ca l-am luat pe 14 septembrie, pe 5 noiembrie a intrat la hibernare, abia pe la sfârşitul lui februarie a început să se mişte din nou.

Mâine primeşte cadou un set complet de plăcuţe Brembo albastre, că actualele mai au maxim 1 mm şanţul de pe mijloc.

Foarte mulţumit de agregat până acum.

» Post actualizat in 02 May 2017 15:35

A venit coletul.

post-92464-0-61714700-1493675410_thumb.jpg

post-92464-0-48458300-1493739257_thumb.jpg

post-92464-0-49021000-1493739295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ştiu, nu am mai scris de ceva vreme... Am preferat să adun kilometri decât să scriu despre agregat. Am cca 5000 km din septembrie, aşa că azi am schimbat uleiul şi filtrul. A doua revizie de când o am. Trebuie montate şi plăcuţele, dar asta dacă plouă mâine.

Azi au intrat cca 2,6 litri de ulei, plus/minus. Aşa estimez eu.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 17:09

Intre timp s-a lucrat la motor:

- luat cutii laterale (400 ron)

- rulmenti roata spate (FAG, undeva la 150 lei cu tot cu montaj)

- kit lant DID + pinioane standard JT - 480 lei cu tot cu transport si bacsis la curier (montajul asigurat in intregime de subsemnatul, za imbinare prin nituire)

- set prize bricheta + USB (montate pe suport, nevopsit inca) - cativa dolari

- rulmenti jug All Balls- nemontati inca (160 lei)

 

Mai este de lucru la trocarici, mare branza nu se vede la suprafata (de banii investiti zic), dar esteticul e ceva care momentan ma intereseaza mai putin.

 

LED-urile de pozitie chinezesti sunt de tot rahatul. Doua au crapat pana acum. Caut Philips sau revin la filament.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 17:13

A, s-au montat placutele (Brembo albastre, carbon-ceramic) pe spate.

post-92464-0-96532300-1496242594_thumb.jpg

post-92464-0-88744400-1496242623_thumb.jpg

post-92464-0-82080100-1496242666_thumb.jpg

post-92464-0-61779800-1496242687_thumb.jpg

post-92464-0-54774100-1496242712_thumb.jpg

post-92464-0-93371800-1497632703_thumb.jpg

post-92464-0-02989700-1497632705_thumb.jpg

post-92464-0-68492700-1497632706_thumb.jpg

post-92464-0-83184500-1497632707_thumb.jpg

post-92464-0-97962500-1497632708_thumb.jpg

post-92464-0-13744300-1497632710_thumb.jpg

post-92464-0-23839700-1497632711_thumb.jpg

post-92464-0-38329400-1497632712_thumb.jpg

post-92464-0-80285600-1497632713_thumb.jpg

post-92464-0-12028700-1497632715_thumb.jpg

post-92464-0-15317900-1497632873_thumb.jpg

post-92464-0-43199800-1497632874_thumb.jpg

post-92464-0-72780300-1497632875_thumb.jpg

post-92464-0-12543100-1497632877_thumb.jpg

post-92464-0-54111800-1497632878_thumb.jpg

post-92464-0-66970100-1497632879_thumb.jpg

post-92464-0-00158200-1497632881_thumb.jpg

post-92464-0-26535100-1497632882_thumb.jpg

post-92464-0-33026100-1497632883_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Noroc si pe 2018!

Long time no see... Intre timp, motorul meu arata oarecum schimbat, s-au modificat si adaugat diverse piese, iar ODO-metrul indica mai multi km.

- cutiile au primit cadre din teava rectangulara de 15 mm (nu am gasit pe nicaieri teava rotunda ca sa-mi faca mesterul cadre custom, asa ca am apelat la Dedeman, apoi la un prieten, care mi-a facut sudurile)

- proiectoare 10W bucata, flood light (nu sunt legate la curent deocamdata)

- schimbat in vara bujii , filtru aer, sincronizat clapetele, verificat si reglat jocul supapelor (la Fabio)

- rulmenti roata fata si spate (inclusiv rulmentul pinionului), dar si cei de la jug

Recent au venit si bujiile cu Iridium, care vor fi montate cand se mai incalzeste.

Mai sunt si alte chestii facute la motor, dar momentan nu-mi aduc aminte exact ce si cum.

Cateva pozici cu lucrari si cu locuri pe unde s-a mers (Serbia, Croatia, Slovenia, Italia, Austria, Ungaria si inapoi in tara). In acel concediu (4800 km) nu a facut nicio figura, s-a comportat impecabil si admirabil, as zice, avand in vedere ca mai tot timpul a fost incarcata cca 30 kg peste limita maxima autorizata. Cutiile au rezistat cu brio, contrar parerilor unora care au spus de rau de ele.

Ca proiecte de viitor, as mentiona un scut custom din aluminiu, alte cauciucuri si, poate o culoare "noua" (un gri in genul celui de la Skoda, gri grafit, eventual un gri-sobolan). Nu e nimic batut in cuie.

 

Enjoy the pictures!

PS: de ce naiba imi rastoarna pozele?!


» Post actualizat in 11 Mar 2018 23:47

Pe 8 martie s-a scos mobra din casa, s-au schimbat bujiile (NGK Iridium), montat si baterie noua, apoi fuga la benzinarie. Ieri au fost montate proiectoarele, insa nu am avut ocazia sa le testez noaptea.

post-92464-0-56660600-1518534808_thumb.jpg

post-92464-0-88250700-1518534883_thumb.jpg

post-92464-0-44886200-1518534885_thumb.jpg

post-92464-0-65598300-1518534896_thumb.jpg

post-92464-0-07303100-1518534898_thumb.jpg

post-92464-0-42124300-1518534901_thumb.jpg

post-92464-0-57609000-1518534906_thumb.jpg

post-92464-0-76930200-1518534909_thumb.jpg

post-92464-0-20297200-1518534967_thumb.jpg

post-92464-0-51172800-1518534968_thumb.jpg

post-92464-0-59097500-1518535032_thumb.jpg

post-92464-0-72866700-1518535033_thumb.jpg

post-92464-0-02069200-1518535092_thumb.jpg

post-92464-0-40270500-1518535093_thumb.jpg

post-92464-0-84585400-1518535221_thumb.jpg

post-92464-0-88022500-1518535222_thumb.jpg

post-92464-0-24368200-1518535224_thumb.jpg

post-92464-0-82228400-1518535225_thumb.jpg

post-92464-0-72642800-1518535267_thumb.jpg

post-92464-0-09820600-1518535371_thumb.jpg

post-92464-0-28838800-1518535374_thumb.jpg

post-92464-0-17307000-1518535740_thumb.jpg

post-92464-0-31067200-1518535741_thumb.jpg

post-92464-0-45249500-1518535742_thumb.jpg

post-92464-0-32244400-1520812025_thumb.jpg

post-92464-0-65955500-1520812026_thumb.jpg

post-92464-0-08754800-1520812028_thumb.jpg

post-92464-0-71172600-1520812029_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

După lupte seculare (care au ținut doua zile), am rezolvat cu modificarea șeii. Foarte mulțumit de confort.

Agregatul a primit încă un set de Tourance, că nu erau Next pe stoc. Pus și valve metalice.

Cumpărat parbriz de touring de la mgg.com.pl cu 40 euro, nu am apucat să îl montez, însă. Aș dori să îl îmbrac in folie.

Anul ăsta stau slăbuț la numărul de km, abia vreo 3000 km de pe 8 martie.

Urmează arc mov pentru spate sau amortizor Hyperpro nou, cu reglaj manual, care o să cam rupă la bani, vreo 16 mil.

Cel mai important e că, după vreo 22k km, încă nu m-am plictisit de mobra asta. Dimpotrivă.

» Post actualizat in 08 May 2018 13:43

După lupte seculare (care au ținut doua zile), am rezolvat cu modificarea șeii. Foarte mulțumit de confort.

Agregatul a primit încă un set de Tourance, că nu erau Next pe stoc.

Cumpărat parbriz de touring de la mgg.com.pl cu 40 euro, nu am apucat să îl montez, însă. Aș dori să îl îmbrac in folie.

Anul ăsta stau slăbuț la numărul de km, abia vreo 3000 km de pe 8 martie.

Urmează arc mov pentru spate sau amortizor Hyperpro nou, cu reglaj manual, care o să cam rupă la bani, vreo 16 mil.

Cel mai important e că, după vreo 22k km, încă nu m-am plictisit de mobra asta. Dimpotrivă.

» Post actualizat in 08 May 2018 13:49

Ciudat cum îs aranjate pozele...

post-92464-0-80852900-1525786775_thumb.jpg

post-92464-0-23441700-1525786795_thumb.jpg

post-92464-0-44425800-1525786850_thumb.jpg

post-92464-0-58787900-1525786917_thumb.jpg

post-92464-0-08969300-1525786940_thumb.jpg

post-92464-0-86649300-1525786980_thumb.jpg

post-92464-0-70339900-1525787052_thumb.jpg

post-92464-0-84314500-1525787233_thumb.jpg

post-92464-0-93236000-1525787252_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Între timp ODO arata peste 60000 km. Au venit manșoanele din spumă (trase peste cele originale), a fost montat și amortizorul Hyperpro. Urmează să vină arcurile progresive Hyperpro și emulsia. Îi mai iau furtune frână metalice și cam închei investițiile anul ăsta, sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru cat timp, bani si munca ai investit in motor. Arata foarte bine si pregatit pentru ture lungi prin Europa.

Ori ti-ai propus sa-l tii pana la 100.000 ori l-ai pregatit pentru vanzare :D.

 

Am vazut in poze si deflectorul, similar cu cel pe care mi l-am comandat si eu, abia astept sa-l probez.

 

Poze de prin iesiri in afara asfaltului mai ai? Cum se comporta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru aprecieri!

Motorul l-am "adaptat" nevoilor mele, nu am de gând să îl schimb. Poze nu prea am pus, mai mult pe Facebook. A văzut și offroad, in special cu pasager și bagaje (parcul natural Domogled), nu mă feresc de trasee nașpa. Cum se comportă în offroad? Ca o vacă de 230 kg la care mai adaugi încă vreo 200. 😎 Dar dacă o ții bine, nu se duce pe jos. Are o ciclistica bună, e plăcut de condus.

» Post actualizat in 23 Aug 2018 08:34

Pozici...

» Post actualizat in 26 Aug 2018 18:34

Am făcut azi o tură scurtă, vreo 300 și ceva de km. Manșoanele alea merită toți banii. Adică vreo 4 sau 5 dolari. Nu mai simt nevoia de clapeta aia de plastic.

Amortizorul e șmecher rău, aștept acum arcurile furcii. Mai am vreo 4 mm din guma spate, poate mă ține până în primăvară, când urmează un set de Metzeler Tourance Next. Cu toate că nu am simțit cu astea clasice că ar vrea să fugă pe asfalt,chiar și pe cel gri deschis, alunecos.

Aș căuta un parbriz standard, al meu are ceva crăpături.

A, tocmai ce a trecut de 60.000 pe bord.

» Post actualizat in 28 Aug 2018 16:07

Azi i-am montat și indicator de treaptă.

post-92464-0-47979400-1535013009_thumb.jpg

post-92464-0-85998900-1535013041_thumb.jpg

post-92464-0-96729600-1535013062_thumb.jpg

post-92464-0-24118600-1535013118_thumb.jpg

post-92464-0-86380400-1535013143_thumb.jpg

post-92464-0-67983800-1535013221_thumb.jpg

post-92464-0-03185600-1535472425_thumb.jpg

post-92464-0-95641600-1535472439_thumb.jpg

post-92464-0-45212800-1535472463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Cam in halul ăsta s-a auzit azi, neplimbata de vreo 3 săptămâni.

A primit mansoane incalzite Oxford, de la colegul Paca (multumesc si pe aceasta cale). Nu am apucat sa montez decat unitatea de comanda, nu ma trage inima sa stau pe afara pe frigul asta.

 

Totusi, m-ar interesa un parbriz standard pentru k4-k7, in stare cat mai buna (ca zgariat si pocnit am si eu, chiar doua).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, sunt niste chinezării de pe aliexpress. Ceva de genul ăsta: https://m.pt.aliexpress.com/item/32325347015.html?pid=808_0006_0105&spm=a2g0n.search-amp.list.32325347015&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=7639amp-EHdekioNpYrVGbmJGBpKmw1543736652102

Avantaje: nu mai bate așa tare vantul/ploaia, relativ ușor de montat (e nevoie de o adaptare pe dreapta, la oglinda), ușoare, ieftine. Dezavantaje: cam fragile (nu au bară de metal). Cam ca unele oem.
Titi, are 116 cm. Caută poze cu Vstrom și cutii aftermarket și vei găsi și de 124 cm. Da, e cam lată, dar are și un avantaj chestia asta: unii șoferi devin mai precauți în preajma mea. Cât despre manevrabilitate, întorc pe o șosea normală cu două benzi încărcat full. Chiar nu e problemă.

 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantajul pe care il vad eu, e ca nu te mai poti strecura in trafic. Ajungi in Congo in aglomeratie si ramai la rand ca masinile.

Te intrebam, pt ca si eu ma gandeam sa imi iau unele similare pt topcase (ca am vazut ca sunt rezistente si impermeabile....e un tutorial pe adv rider), iar pt laterale am vazut unele tip diplomat, tot in stilul asta, si tot ajungi la spatiu depozitare decent. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste case-uri mici imi sunt insuficiente. Merg doar cu pasager in concedii, în special cu echipament de camping. Și nici nu dau 4-600 euro pe niște cutii mai înguste cu cativa cm. Cred că am explicat mai in urmă de ce am decis să montez aceste cutii. Iar în caz de bușeală, cu maxim 250 lei am cutie nouă.  O pot găuri fără păreri de rău pentru montajul diverselor aceesorii. Și garantat nu intră apă, testat pe ploaie și la turbojet.

Că sunt mai late- aia e. Nu prea mă deranjează. Iar ca greutate, are 4 kg bucata. 200 lei fiecare în primăvara lui 2017. Bun preț. Cadrul si prinderile facute de mine cu ajutorul unui prieten. Estetic lasă de dorit, dar ca utilitate- scor maxim.

Btw: pun cutiile pentru plimbări lungi, minim 3 zile. Poate ție iti ajung unele de 20 litri, nouă nu.

Mă rog, ideea e că mă împac bine cu acest set-up. Asta am vrut să exprim.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Titishor a spus:

pt laterale am vazut unele tip diplomat, tot in stilul asta, si tot ajungi la spatiu depozitare decent. 

Uite un montaj de cutii Ketter mai inguste (22cm), nu am habar de volum dar par cam la jumatate fata de cele ale lui Lucian. Pentru prindere pe suporti le-am ranforsat cu platbande metalice pentru constructii (gata gaurite, din Hornbach). Au iesit cam la latimea ghidonului. O sa adaptez si un top-case dintr-o cutie de scule Ketter si pentru o iesire solo la haiduceala de o saptamana e suficient zic eu. Sau o iesire de o zi cu nefasta 😍.

2016-04-07_19-38-46_768.jpg

2016-04-07_19-39-02_264.jpg

2016-04-07_19-39-15_231.jpg

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. SI eu am ezitat (oarecum) intre ele, dar mai late de 25 de cm n-as fi pus pe Cobra, e o finuta😎.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...