Sari la conținut

Curge benzina din carburator


Postări Recomandate

Salut,sunt incepator si am achizitionat de curand un first bike speed 125,m-am dat putin cu el si in timp ce ma plimnam am simtit un moros puternic de benzina,a inceput sa curga benzina printr-un furtun de la carburator,deabi am ajuns acasa,a curs toata benzina din rezervor,am inteles ca este furtunul de drenaj,nu stiu ce sa ii fac,va rog sa ma ajutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cuiul care inchide benzina. nu stiu ce tip de carburator au astea,dar daca intra mizerie intre scaunul cuiului si cui... sau ceva impedica "valva' care inchide alimentarea cu benzina la carb,curge tot rezervorul. sau, poate fi pinul ala care tine plutitorul. acesta poate fi blocat si nu actioneaza . succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,am rezolvat problema cu scurgerea benzinei,am scos carburatorul,l-am curatat,era foarte multa mizerie in el,dupa care am cumparat un filtru de benzina si l-am pus pentru ca nu avea,era fara filtru si acum merge dar ceea ce ma supara este ca imi inegreste bujia,cred ca intra prea multa benzina in camera de ardere,ce credeti ca ar trebui sa fac sa nu mai inegreasca bujia?multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia putea sa fie neagra de inainte de curatare. mai verifica dupa ce faci ceva km cu el si mergi mai turat sa se curete bine. Si eu am avut aprope aceeasi problema si acum merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share