Sari la conținut

Plictiseala


Postări Recomandate

Cand va aud cat de superior amintiti de "fizica elementara" si voi confundati viteza

 

cu acceleratia...

 

Nu fi carcotas ca aici nu ne dam rotunzi in a sti sau a nu sti fizica. Asta este: acceleratia e una, viteza e alta. Intrebarea e una simpla si noi ne complicam prin raspunsuri cat mai "fizice". Ce inclini mai repede: un sport sau un naked? Nu se doreste diagrame, fizica, ci doar experienta noastra de pana acum. Eu recunosc ca ma mulez mai bine pe sport. Asta pentru ca nu am condus naked pana acum :):):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cand va aud cat de superior amintiti de "fizica elementara" si voi confundati viteza

 

cu acceleratia...

Ok, recunosc, m-am exprimat eronat. Corect ar fi fost viteza maxima de inclinare a motocicletei este data de functia dintre acceleratia inclinarii (care este de maxim 9.8m/s2 sub influenta exclusiv a gravitatiei) inmultita cu timpul in care se petrece inclinarea sau acceleratia inclinarii este data de functia dintre variatia de viteza a inclinarii raportata la timpul in care se petrece accelaratia.

 

Esti multumit? Ok, putem complica problema si sa spunem ca nici acceleratia nu este constatnta si sa introducem in ecuatie variatia acceleratiei.

 

Fizica elementara...

 

Data viitoare explica tu mai concis. Ideea de baza era ca initiatorul topicului sa inteleaga ca nu are importanta ce motocicleta conduce, daca vrea sa o incline, o inclina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai umplut de sange...studiile comparative (comparand mireni cu piloti) au dovedit ca limita este tupeul mireanului. Sau prostia lui...desi e un paradox aici, prostia poate nici n-are limite.

Adica daca ai o mobra capabila cu anvelope de cauciuc nu de ebonita si suspensii mai performante ca suspensiile de Ij, ea poate face mult mai multe decat ai tu curaj (tu fiind ala care nu stie sa mearga tare ca pilotii, nu tu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog nu vă opriţi aici. Mai vrem alte declaraţii / ecuaţii / teoreme. Prefer să citesc astfel de dezbateri decât anunţurile "vand mobra X, an 2000, kilometraj 18.000, ca NOUA, ŢIPLĂ " :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma se inclina foarte repede si un enduro-tourer , ma rog mai mult tourer ca e ditai vaca si cu centrul de greutate sus , dar e adevarat cu un echilibru interesant al maselor

 

sau chiar un monstru ca FJR 1300 , care insa are greutati jos si o ciclistica demna de CBR

 

toata treaba e din "buric" pana la urma nu :)

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca e abia 22:20 ora, ma roade o intrebare si nu stiu daca pot dormi: ce inclini mai repede pe curbe? Un sport sau un naked? Acum, logica mea spune ca:

- daca esti o persoana ce are in jur de 1.60-1.80 reusesti sa inclini atat sportul cat si nakedul. Centrul tau de greutate nu ar trebui sa influenteze mult pe cel al motocicletei, so...cred ca ai de castigat. Daca mai punem ca te poti "culca" pe rezervor si poti deveni astfel una cu motorul, ala esti. Sarim din ecuatia noastra kg motocicletei, viteza de intrare in curba si kg proprii. Ati prins idea in mare...

- daca esti o persoana ce sare de 1.80 si ajunge la un 1.92 cum este subsemnatul, ma gandesc ca este mai greu sa o inclini tocmai din cauza riderului/pozitiei lui. Sta mai drept, nu are cum sa se lase pe rezervor, implicit mi se pare mai greu.

 

Voi ce parere aveti? V-am zis ca ma plictisesc...

 

Alecsandru

Parerea mea e ca depinde mult... pe langa motocicleta, pilotul ( la pilot ma refer ca un pilot ar putea spune ca o mobra e prea greoaie sau ca se lasa greu in curba pt ca are pozitia gresita sau nu are turatia necesara, sau poate nu trage de ghidon incercand sa vireze cu trucuri babesti cu apasat in pedala lasat pe rezervor si altele);anvelopele conteaza mult, apoi ce model de sportiva sau nacked, si alti factori; nu stiu cine ar cumpara o mobra pt. faptul ca se apleaca mai repede sau mai putin repede totusi cred ca sportiva se apleaca mai repede si mai mult si se intoarce repede de pe stanga pe dreapta si invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-este teama ca se compara mere cu pere. La viteze mici este clar ca un naked se comporta mai bine, ghidon mai larg, manevre mai rapide. Pe masura ce creste viteza SS-ul se comporta mai bine datorita aerodinamicii si nu numai. Domeniile sunt total diferite, naked - strada, viraje stranse la viteza mica, SS - circuit, viraje largi la viteza mare. Greutatea calaretului conteaza mai putin atata timp cat nu sta pe moto ca un sac de cartofi.

Chestia de schimbarea rapida a directiei, stanga-dreapta, tine mai mult de greutatea motocicletei, latimea ghidonului, forta "chilotului" si mai sunt si altele (ampatament, unghi furca ... )

Aplecat mai mult sau mai putin tine de gume si de tipul de moto. Un tourer nu se poate apleca ca un SS pentru ca da cu scaritele de asfalt, presupunand ca-l tin gumele.

Pana la urma se revine la ideea ca nu exista motocicleta perfecta, fiecare tip de moto exceleaza doar intr-o anumita plaja de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi aduc inca aminte de o sportiva naked de 18 ani...parca era o functie continua

Cat esti de golan...cat esti de vagabond (james)...ce-ti mai place nakedul conasuleeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta e de vazut! Daca esti priceput, inclini si un Harley mai rapid decat o sportiva. :)))

Cred ca cu videoul asta mi-ai inchis gura. E nebun, dar o inclina fara nicio problema!!!

Big Like!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, am avut si naked si speed, nakedul este mai manevrabil si se inclina mai usor la viteze de pana in 130km/h datoria pozitiei mai confortabile/inalta care iti da o mai multa lejeritate in condus cat si a ghidonului mai lat. Dupa aceasta viteza nakedul incepe sa devina mai instabil datorita vantului aruncat de banda rulanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de roti nu zici nimic? :)))))))))))


» Post actualizat in 17 Mar 2017 18:31

Dupa parerea mea, am avut si naked si speed, nakedul este mai manevrabil si se inclina mai usor la viteze de pana in 130km/h datoria pozitiei mai confortabile/inalta care iti da o mai multa lejeritate in condus cat si a ghidonului mai lat. Dupa aceasta viteza nakedul incepe sa devina mai instabil sa isi ia zborul datorita vantului aruncat de banda rulanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce sa fac daca oamenii nu au inteles

 

 

Esti bagabont! :))

 

Sa stii ca si nakedurile stau foarte bine si la viteze de peste 130 - vezi Speed Triple, CB1000R, FZ1 samd. Ca nu mai este confortabil sa iei tot vantul ala in pipept la astfel de viteze, asta e alta poveste. Si astfel ajung sa ma intreb de ce dracu' au scos astia motorete precum K1300R, GSX1400, SpeedTriple 1050, FZ1N - motociclete care ating lejer 200km/h dar la viteza aia nu e nici un pic de distractie. Mi-e greu sa cred ca intr-o depasire la 130 ai nevoie sa ajungi instant la 260 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum te scoti, ca saptamana trecuta cam erai bagat tare. Next time speak up, let smbdy know you're not supposed to be here ☺

 

normal ca ma scot, acum ce sa fac, parerea despre problema nu o aveam formata complet de la inceput, scopul insa era de la inceput bine stabilit.

 

Esti bagabont! :))

 

Sa stii ca si nakedurile stau foarte bine si la viteze de peste 130 - vezi Speed Triple, CB1000R, FZ1 samd. Ca nu mai este confortabil sa iei tot vantul ala in pipept la astfel de viteze, asta e alta poveste. Si astfel ajung sa ma intreb de ce dracu' au scos astia motorete precum K1300R, GSX1400, SpeedTriple 1050, FZ1N - motociclete care ating lejer 200km/h dar la viteza aia nu e nici un pic de distractie. Mi-e greu sa cred ca intr-o depasire la 130 ai nevoie sa ajungi instant la 260 :)

 

Nu zic ca nu dar confortul scade destul de dramatic, cine ia asa ceva cred ca e pasionat mai degraba de puterea bruta a acceleratiei decat sa o arda pe autostrada cu 200+ si pt baieti mai ciolanosi care vor naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, sincer acum, daca as avea de ales intre un SS de 600 si un naked de 1000, clar as alege nakedul! Daca ar fi si V2 sau 3L, as zice DAAA! in secunda urmatoare fara nici un pic de ezitare.

 

Asta-i dreambike-ul meu.

http://www.moto.it/moto-usate/triumph/speed-triple-1050/speed-triple-1050-2005-11/6708448

 

Dar anul asta ii voi acorda o sansa VFR-ului. Si poate si la anu' ca urmeaza sa bag o caruta de bani in consumabile. Dar dupa... he he he!!! Poa' sa sufle vantu' cat o vrea, poa' sa planga pasagera ca nu are loc, stiu de pe acum ca o sa blestem calatoriile unde va trebui sa iau mai mult de un rucsac la mine, dar fucking hell, sunt sigur ca dupa ce dau drumul la maneta stanga, voi fi uitat deja toate acestea :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...