alex.dan Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Salut am si eu o problema la o honda cbr 600 f4i. Dupa schimbarea antigelului motorul fierbe si se comporta ciudat termocupla. deschide la 111 grade dar tine foarte putin pina ajunge la 110 grade. Dupa fierbere a dat pe afara prin partea stinga a caraenei. Ceva idei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
likety Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 E doar o parere, nu sunt expert. Ai facut corect raportul apa-antigel la adaugare? Din cate stiu, cea mai buna racire o face apa. Daca antigelul este prea concentrat, racirea nu se face corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 ce antigel ai folosit?ready to use? amestec 50/50? cat a intrat? ai aerisit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 (editat) nu l-am schimbat eu. La mecanic(nu am vazut sa fi facut aerisire) si a folosit un antigel no name(nu cred ca era dedicat moto) desi facusem programare pentru schimb de antigel cu 2 saptamani inainte,cica nu mai avea in service decit ala. Si a fost diluat 50/50. am observat ca a bagat doar 2 litri Editat Martie 17, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Eu as verifica busonul radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 (editat) busonul sa nu fie infiletat bine? antigelul pe care la folosit parca il vazusem prin carrefour la 10 ron litru o sticla patratoasa sau norrauto Editat Martie 17, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Verifica: -nivelul -presiunea / etanseitatea -prezenta aerului aiurea in circuitul de racire -blocarea circuitului (chiar si partial) cu jeg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 si de ce a dat antigelul afara pe partea stinga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Sistemul a fost golit de aer? In mod normal dupa schimb, trebuia facut un test de mecanic cu motorul pornit sa vada cum porneste ventilatorul, care este temp. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Pai la ce zici tu partea stanga...trebuie sa vezi ce e acolo, pe unde a iesit. Cel mai bine te intorci la mecanic si-i bati obrazul, dar e probabil busonul radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 (editat) ce am gasit intr-un manual de honda f4i la cati litri intra in motor si radiator=2,7 litri. Mecanicul a pus doar 2 litri. stie cineva cat este real? acum am citit si eu ca pleaca ventilatorul la 98-102 grade. Deci e ceva in neregula si cu ventilatorul ca pleaca la 110 grade? Editat Martie 17, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 In borcan mai ai ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 (editat) da are antigel in borcan. Sau avea inainte sa fiarba. Nu am verificat ca am ajuns seara tarziu Editat Martie 17, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Ai mai muls si tu furtunele sa vezi daca bolboroseste ceva? Ca daca ti-a golit toata instalatia și ti-a pus mai putin...cam tre sa ai aer. cand desfaci busonul, e full radiatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 ce am gasit intr-un manual de honda f4i la cati litri intra in motor si radiator=2,7 litri. Mecanicul a pus doar 2 litri. stie cineva cat este real? acum am citit si eu ca pleaca ventilatorul la 98-102 grade. Deci e ceva in neregula si cu ventilatorul ca pleaca la 110 grade? In manual scrie 2.7 l, dar pe forumuri cei care au F4i ziceau ca pun intre 2.3 si 2.7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 (editat) o sa ii fac aerisire sa vad ce se intimpla. Dar ce fac cu ventilatorul de pleaca asa de sus? 110 grade ce poate fi stricat? nu de alta dar vine caldura si o sa fiarba in draci daca o las asa. Multumesc pentru raspunsuri. Editat Martie 17, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Poate asa pleca si inainte, nu ai dat tu atentie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 am vorbit acum cu un baiat si el zice ca termostatul e de vina si de plecarea tarzie a ventilatorului si de fierbere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 am vorbit acum cu un baiat si el zice ca termostatul e de vina si de plecarea tarzie a ventilatorului si de fierbere Posibil dar trebuie sa te intorci la mecanic cu el din nou oricum, de preferabil alt mecanic )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 Da corect. Clar alt mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Am avut si eu f4i si ce iti pot spune e ca pe vreme din asta, pana in 15 grade, nu sarea temperatura de 80/90 grade. Nu inteleg cum ajunge la tine atat de sus, poate e de vina si radiatorul, nu doar antigel mai putin sau inlocuit gresit. Ce mai poti face, e sa scoti sonda termica care e montata undeva pe radiator in stanga daca imi aduc aminte. O poti verifica daca are o chestie calcaroasa pe pata de contact unde citeste si sa o cureti. Dar fugi la un mecanic competent, nu va mai duceti la mecanici auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Pentru ca nu e aerisita. Tre sa bage antigel si sa accelereze un pic motorul fara buson la radiator, nivelul scade, mai blipaie un pic, mai completeaza, mai mulge furtunele si tot așa. Daca are termocupla in aer, ii deschide tarziu. Tre sa aducă antigel la ea, nu tre s-o scoată afara. Daca inainte ii deschidea normal (cat o fi la cbr...105?) si acum nu, e de la aerul pe care i l-a lăsat Dorel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 in toamna asa statea si la mine pe vremea asta maxim 85 de grade, dar dupa ce am schimbat antigelul uite buba. Tot ce am schimbat la ea a fost la mecanic moto si am bagat o gramada de bani in ea dupa ce am scoso de la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Fii pe pace, daca nu te bagi singur, du-te la unul care stie sa aeriseasca si o sa vezi ca nu are nimic, decat aer. Nu te apuca de termocuple si termostat fara să fii sigur de aeriseala. Daca poti sa faci pe o rampa ca sa ai botul mai sus, sau pe un stander fata, si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) al meu pleca la 107. daca nu ai aerisit, pleaca aiurea... Editat Martie 17, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.