Sari la conținut

motor fiert dupa schimbare antigel


Postări Recomandate

in toamna asa statea si la mine pe vremea asta maxim 85 de grade, dar dupa ce am schimbat antigelul uite buba.

Tot ce am schimbat la ea a fost la mecanic moto si am bagat o gramada de bani in ea dupa ce am scoso de la iernat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fii pe pace, daca nu te bagi singur, du-te la unul care stie sa aeriseasca si o sa vezi ca nu are nimic, decat aer. Nu te apuca de termocuple si termostat fara să fii sigur de aeriseala. Daca poti sa faci pe o rampa ca sa ai botul mai sus, sau pe un stander fata, si mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

110 nu e neapărat foarte mare. Caută un manual și vezi la cat ar trebui sa pleacă ventilatorul.

Mai ciudat este că sa și oprește repede.

În stânga ai bușon? Că bușonul pe radiator are valva de suprapresiune, nu vasul. Vasul de obicei sta la presiune atmosferică la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur aerisire incorecta. Aer la termostat, nu deschide, fierbe. Mecanicosu' trebuia sa porneasca motorul si sa controleze daca deschide termostatul (trebuie sa se incalzeasca radiatorul) dupa care sa vada cand/daca porneste electroventilatorul. Abia dupa aia trebuia sa te lase sa pleci din service. Incompetenta sau/si inconstienta, amandoua incep cu "i"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am completat 500ml de antigel si am observat ca busonul este mancat pe o laterala o fi si din cauza asta. Am facut si aerisirea cum trebuie. Nu se aude nimic linga buson ca ar scapa ceva pe acolo. ramane sa ii fac o proba.post-89965-0-26980200-1489825501_thumb.jpg

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca garnitura aia deteriorata e cu ulei.Ai ulei din motor in instalatia de racire.Pute a garnitura de chiulasa deteriorata sau arsa.

Uita-te pe joja de ulei sa vezi daca uleiul din baie e ok sau e cu antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, sunteti fenomenali. A facut omul o poza busonului de cum l-a scos. E ud. Inainte mergea, acum a parlit garnitura la 110? Zi Alex, mai incinge?

Io constatam faptul ca e uns,si nu arata a "unsoare" de antigel.Ca urmare,am facut presupunerea de mai sus.Nimic altceva.

Nu cred ca-s chiar fenomenal,daa' ma straduiesc... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea maro "unsoarea" aia,sau cel putin io asa o vaz.

Sper sa ma insel,ar muuult mai ok pentru Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce mecanic ai fost ? e interesant si subiectul asta.

 

Daca nu ti-a aerisit bine instalatia bulele de aer sunt prin zona chiulasei si asta poate cauza arderea garniturii de chiulasa. Daca nu mai incinge - iesi la plimbare si verifica sa nu apara spuma dubioasa in ulei, sa nu apara ulei in apa si sa nuscoata aburi cu miros dulce la pornire.

 

Am mai vazut un caz (la alt tip de moto) in cares-au barbierit paletele pompei de apa........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ulei pe garnitura. Era doar uda ca am spalat-o. Si se simtea foarte imbatranita garnitura se rupeau bucatele din ea. Va trebui sa schimb si busonul sa stau linistit??

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ulei pe garnitura. Era doar uda ca am spalat-o. Si se simtea foarte imbatranita garnitura se rupeau bucatele din ea. Va trebui sa schimb si busonul sa stau linistit??

Mno,sincer ma bucur ca nu-i ulei din motor!:ok:

Clar,ia un buson nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa asta, ca poate nu fierbe nimic, a folosit impropriu termenul. Oricum e amestec de antigel cu apa. De ce ii inchide termocupla la 110? Asta e întrebarea la care trebuie să raspunzi. E stricata sau fiind aer pe acolo, lichidul e la 110 si termocupla nu a ținut pasul? Adica ea comanda ventilatorul, dar cine zice temperatura? Una e in motor, alta in radiator. In radiator sta in aer, in motor sta in lichid...si sub presiune care permite 110 ;)

» Post actualizat in 19 Mar 2017 07:07

D-aia nu ii merge ventola decat un minut, ca nu are etanșeitate care sa permita temperaturi mari, lucru evidentiat prin revarsare pe la busonul responsabil. Si termocupla care deschide iar la temperaturi mici...deshide sau nu pleaca deloc in timp ce in motor...se duce sus. Caz in care mecanicul, in afară de faptul ca nu a semnalat hiba, nu are cine stie ce vina 'procedurala'. Sau nu e aerisit, si sta termocupla in aer si nu face temperatura. Caz in care mecanicul e culpabil.

Nu vom afla vreodata, ca oricum a pierdut lichid pe la buson, dar nici mecanicul nu i-a zis nimic de busonul ala.

Zi asa, sa se inteleaga ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit 2 fire iesite de la locul lor, sunt sub paharul de lichid de frana pe ghidon , 2 papuci mici. Trebuie sa o iau la puricat sa vad ce a mai uitat sa puna la locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la scoala parca am invatat (cu totii) ca apa fierbe pe la 1000C si nicidecum nu pe la 1100 decat daca presiunea este peste cea atmosferica.

In concluzie ceva nu este etans (garnitura de buson?) si nici presurizat la cele 1.1 atm - asa ca apa fierbe la 1000C in loc de cele 1100 setate de fabricant. Fie si 1020.

» Post actualizat in 19 Mar 2017 00:58

Si mai ales daca are si ceva perna de... aer :)

Asa e,apa fierbe la 100 de grade,dar antigelul preparat la 120 de grade,d-aia pornesc racirile la Honde la 103-105 grade.Si nu numai la Honde. :)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu man, nu mai tine presiune in sistem si nu mai creste temperatura cat sa cupleze termocupla. Ca pleaca pe la 105 si in conditii de presiune atmosferica nu se mai atinge temperatura aia. Fiind antigel atinge pentru scurt timp dar daca se egalizeaza presiunea, scade repede si uite asa ventola pleaca si se oprește imediat. Poate stii tu ce zici, dar daca toate mergeau inainte si acum nu mai merg, tinand cont ca se faramiteaza cauciucul de la bușon, nu cred ca are rost sa caute mai departe.

» Post actualizat in 20 Mar 2017 09:40

Lui Cb ma adresam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci si amestecul de antigel si faptul ca sistemul lucreaza sub presiune urca punctul de fierbere in sus.

Alt dop urgent si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...