Sari la conținut

Utilizare spray cupru


adisis
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o dilema cu folosirea sprayului de cupru.Stiu ca se poate folosi pt. ungere si protectie de separare, evitand sudarea si griparea pieselor puternic solicitate termic cum ar fi imbinari la tevi esapament si suruburi ,piulite de pe aceasta zona precum si la schimbatoare de caldura ;se mai poate folosii si la ungerea filetelor de la bujii,mai ales la cele diesel dar aici e discutie mai ampla ca unii producatori de bujii nu recomanda folosirea acestui Nelamurirea mea este la utilizarea lui pt sistemul de franare.Se spune ca este folosit si pt eliminarea scrasnitului la frane .

Intrebare :UNDE(pe ce componente ale sist .de frana )SE APLICA pt a prevenii acest scrasnit de la frane ?

spray-cupru-1520-250-ml~1040.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! ma apuc de treaba ca am niste Brembo ceramice pe fata care fac ,,concerte simfonice" cand le apuca, mai ales in oras la viteza mica si vad ca incep sa atrag priviri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam prostie sprayul ala. Cel mai bine cumperi la cutie.

Faza cu ala e ca indiferent cat il agiti, inauntru se separa lubrifiantul de pulberea de cupru si cateodata tuseste numal cupru si se infunda, ori numa lubrifiant.

Nu se recomanda la bujii pt ca daca respecti cuplul de strangere din fisa tehnica vei rupe filetul.... cauza evidenta fiind lubrifiantul, mai ales la diesel unde cuplurile sunt mari si trebuie respectate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu dai cu spray direct, da un pic in capac apoi cu degetul pe spatele placutelor , un strat foarte subtire e suficient.

 

sprayu e misto in industrie , la suruburi mari sau alte aplicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat un strat... mai gros (bine, nu de 1 mm) pe spatele placutelor (partea metalica), pe boltul care tine placutele si pe "ghearele" alea care imping placutele. Dar am vazut undeva ca erau unii care dadusera cu vaselina si pe piston (partea vizibila), asa ca am facut la fel. Inainte aveam frana spate in doua pozitii: On si Off. Acum chiar o pot doza. Bine, asta dupa ce am scos pistonul si l-am facut luna, ca avea jeg pe partea vizibila.

Vaselina a fost Wurth la tub de 5 grame (aia era cea mai buna/scumpa vaselina cu cupru din magazin, rezistenta la 1100 grade).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca nu as folosi pasta sau sprayul de cupru pe pistonul de la etrier.Ma gandesc ca va aduna mult praf si impuritati pe el.Initial cilindrul va lucra foarte bine dar cu timpul dupa ce aduna mizerie va f..e garniturile😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum strange mizerie , rau nu are cum sa faca.

Am avut intr-o zi cateva ore libere la serviciu si m-am tot uitat la americanosi cum isi serviseaza etrierii. Unii puneau vaselina cu cupru pe piston cand era comprimat in etrier. In momentul in care se pompa pistonul spre placuta, se forma o pelicula (ma rog, foarte fina) pe piston, impiedicand apa sa ajunga pe acesta.

Deci, vorba ta, rau n-are cum sa faca.

Si, la o adica, in cateva minute pot sa demontez etrierul, curat pasta si il pun la loc, nu e mare filozofie.

 

PS: se mai cenzureaza "curatat" pe aici?

Aparent nu. Modific in text.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierii se vor curata cu peria de sarma si daca este necesar cu pile speciale pentru e

 

Becule nu-i zici nimic colegului cu magnetii si cupru? Sau dracia asta de vaselina are si feroase?

ce sa-i mai zic ...nu prea vad cum ar putea ajunge de pe spatele placutei pe discul de abs sau senzor vaselina... dar sa zicem ca e posibil ...cum influenteaza cuprul cititul senzorului ... nu ma bag .

 

cred ca multi nu inteleg cat de putina vaselina trebuie folosita

 

eu folosesc vaselina ceramica de ceva vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...