adisis Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Am si eu o dilema cu folosirea sprayului de cupru.Stiu ca se poate folosi pt. ungere si protectie de separare, evitand sudarea si griparea pieselor puternic solicitate termic cum ar fi imbinari la tevi esapament si suruburi ,piulite de pe aceasta zona precum si la schimbatoare de caldura ;se mai poate folosii si la ungerea filetelor de la bujii,mai ales la cele diesel dar aici e discutie mai ampla ca unii producatori de bujii nu recomanda folosirea acestui Nelamurirea mea este la utilizarea lui pt sistemul de franare.Se spune ca este folosit si pt eliminarea scrasnitului la frane . Intrebare :UNDE(pe ce componente ale sist .de frana )SE APLICA pt a prevenii acest scrasnit de la frane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Pe spatele placutei si pe partea laterala in contact cu etrierul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 Merci! ma apuc de treaba ca am niste Brembo ceramice pe fata care fac ,,concerte simfonice" cand le apuca, mai ales in oras la viteza mica si vad ca incep sa atrag priviri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Nu cred ca te ajuta acel spray la problema ta. Scartaitul placutelor la atingere sau la frane usoare se datoreaza compozitiei lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 E cam prostie sprayul ala. Cel mai bine cumperi la cutie. Faza cu ala e ca indiferent cat il agiti, inauntru se separa lubrifiantul de pulberea de cupru si cateodata tuseste numal cupru si se infunda, ori numa lubrifiant. Nu se recomanda la bujii pt ca daca respecti cuplul de strangere din fisa tehnica vei rupe filetul.... cauza evidenta fiind lubrifiantul, mai ales la diesel unde cuplurile sunt mari si trebuie respectate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Pentru scartaitul franelor, pasta de cupru, nu sprei. Pusa pe spatele placutelor, cum a spus TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Eu credeam ca se pune pe fata! Si atunci rezolva si scartaitul de compozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 sa nu dai cu spray direct, da un pic in capac apoi cu degetul pe spatele placutelor , un strat foarte subtire e suficient. sprayu e misto in industrie , la suruburi mari sau alte aplicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Eu am dat un strat... mai gros (bine, nu de 1 mm) pe spatele placutelor (partea metalica), pe boltul care tine placutele si pe "ghearele" alea care imping placutele. Dar am vazut undeva ca erau unii care dadusera cu vaselina si pe piston (partea vizibila), asa ca am facut la fel. Inainte aveam frana spate in doua pozitii: On si Off. Acum chiar o pot doza. Bine, asta dupa ce am scos pistonul si l-am facut luna, ca avea jeg pe partea vizibila. Vaselina a fost Wurth la tub de 5 grame (aia era cea mai buna/scumpa vaselina cu cupru din magazin, rezistenta la 1100 grade). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 Parca nu as folosi pasta sau sprayul de cupru pe pistonul de la etrier.Ma gandesc ca va aduna mult praf si impuritati pe el.Initial cilindrul va lucra foarte bine dar cu timpul dupa ce aduna mizerie va f..e garniturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 oricum strange mizerie , rau nu are cum sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 (editat) oricum strange mizerie , rau nu are cum sa faca. Am avut intr-o zi cateva ore libere la serviciu si m-am tot uitat la americanosi cum isi serviseaza etrierii. Unii puneau vaselina cu cupru pe piston cand era comprimat in etrier. In momentul in care se pompa pistonul spre placuta, se forma o pelicula (ma rog, foarte fina) pe piston, impiedicand apa sa ajunga pe acesta. Deci, vorba ta, rau n-are cum sa faca. Si, la o adica, in cateva minute pot sa demontez etrierul, curat pasta si il pun la loc, nu e mare filozofie. PS: se mai cenzureaza "curatat" pe aici? Aparent nu. Modific in text. Editat Martie 19, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Becule nu-i zici nimic colegului cu magnetii si cupru? Sau dracia asta de vaselina are si feroase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dacă sare vaselina cu cupru pe senzor, eu mănânc toată roata. Se lipește intr-un hal de nu-i real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Etrierii se vor curata cu peria de sarma si daca este necesar cu pile speciale pentru e Becule nu-i zici nimic colegului cu magnetii si cupru? Sau dracia asta de vaselina are si feroase? ce sa-i mai zic ...nu prea vad cum ar putea ajunge de pe spatele placutei pe discul de abs sau senzor vaselina... dar sa zicem ca e posibil ...cum influenteaza cuprul cititul senzorului ... nu ma bag . cred ca multi nu inteleg cat de putina vaselina trebuie folosita eu folosesc vaselina ceramica de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Da, nu se pune ca untu' pe paine...oricum, ceramica inlatura orice dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Am întins cu degetul vaselina, apoi am tamponat suprafața. Stiu, sună ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Ai pus si pe la piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Pai doar ce am concluzionat ca e cum zici. Adica existand posibilitatea sa deranjeze ABS-ul, mai bine alt tip de unsoare inofensiva dar rezistenta, aia ceramica. Ce leu ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Ai pus si pe la piston? Doar pe partea superioara, pe buza, cand s-a extins, s-a tras un pic pelicula si pe piston. Nu e mare lucru, dar e acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 posturile legate de ABS, senzori si vaselia peste ei s-au mutat aici /index.php?/topic/745165-abs-si-senzori-functionare-experimente/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.