Ribo Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 ti_o fi pus pedala de frana pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SenslessPower Postat Aprilie 6, 2017 Autor Share Postat Aprilie 6, 2017 asa e cand se pune un produs china, vreti si calitate si siguranta, oare de ce nu sunt omologate de nimeni ??? cum se zicea mai sus manetele sunt de vina batale vina grija pe viitor la ce imbunatatiri aduci motocicletei si de unde provin, e viata ta in joc numai bine mersi am mai avut si nu au fost probleme...imi poti recomanda niste producatori mai seriosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Du-te ma la petruuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Cineva a scris ca exista un 'cristos al motocicletelor'......Exista si asa ceva...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) @Speedy.K Nu s-a strans singura in mers. Roata era infranata de cand a plecat el de la mecanic doar ca s-a blocat cand a ajuns intr-un loc cu aderenta precara.(aka pietris). Eu asa cred. Editat Aprilie 7, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Odata ce e blocat oricufiu mic de retur in pompa, si frana incepe sa se incalzeste, o s merge din ce in ce mai infranat, pana la blocarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Cineva a scris ca exista un 'cristos al motocicletelor'......Exista si asa ceva...?! El zice, dar noi nu il credem. Pe viitor cand vine vb de frane: decat o maneta noua si un furtun metalic, prioritar ar fi desfacerea etrierilor, inspectarea si curatarea pistonaselor, inspectarea garniturilor, inlocuirea daca e cazul, curatat pompa de frana si pus lichid nou corespunzator si placute bune daca se cere. Daca finantele permit, in acelasi timp se face upgradeul la pompa radiala, furtunase metalice, manete 'smechere'. Daca nu, doar cu o curatenie acolo zici ca ai alta motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Odata ce e blocat oricufiu mic de retur in pompa, si frana incepe sa se incalzeste, o s merge din ce in ce mai infranat, pana la blocarea. Exact, maneta ţinea pistonaşul apăsat şi nu lăsa să revină presiunea către pahar, frânezi puternic la viteză măricică şi presiunea rămâne pe furtun apoi la viteză mai mică efectul este mai puternic şi blochează sau face stoppie. De schimbat "mecanicul". https://www.youtube.com/watch?v=nnSh7Saw9bU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Cineva a scris ca exista un 'cristos al motocicletelor'......Exista si asa ceva...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 deci, 'onda e 'onda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Se pot intampla 2 fenomene: 1 Maneta nu are jocul corect si roata merge infranata putin. Va merge o vreme paan cand lichidul de frana se incinge rau, se evapora si apasa mai tare pe pistonas - moment in care se comporta ca si cuma ai apasa ti pe frana. 2 Maneta nu culiseaza bine. Apesi frana si nu revine la timp. Apesi, franezi si ramane franata o vreme- consecinte din cele mai variate, pana la buf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 deci, 'onda e 'onda ? categoric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 pai si suzuki nu e suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Da' ce, ba, Yamaha nu e Yamaha??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 n-auzi ca toate sunt honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 n-auzi ca toate sunt honda... Sal fratzica , cmf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) De bun ce era mecanicul, ai mers la el sa iti puna manetele, dar de carene si altele urma sa se ocupe un tovaras. Motoarele cu cadre zgariate se vand ca painea calda. "Mecanicul" asta era sa te omoare si ti-a facut paguba de doar cateva sute de euro. Slava domnului ca nu a fost de mii de euro. Aka inmormantarea ta si/sau despagubiri soferilor cu masini indoite sau pietonilor schiloditi/omorati si ei. Dar nu cumva sa il dai in fapt. Miorita style cu hipsteri catatonici. Noblesse oblige. Iti multumim pentru un topic in care ne-am mai ras si noi si cu care nu am inteles ce ... ai vrut. Daca ai cautat o explicatie, da-i o bere lui Zidu si mergi de ii fa cadou sticla goala schimbatorului de manete. Editat Aprilie 7, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 De bun ce era mecanicul, ai mers la el sa iti puna manetele, dar de carene si altele urma sa se ocupe un tovaras. Motoarele cu cadre zgariate se vand ca painea calda. "Mecanicul" asta era sa te omoare si ti-a facut paguba de doar cateva sute de euro. Slava domnului ca nu a fost de mii de euro. Aka inmormantarea ta si/sau despagubiri soferilor cu masini indoite sau pietonilor schiloditi/omorati si ei. Dar nu cumva sa il dai in fapt. Miorita style cu hipsteri catatonici. Noblesse oblige. Iti multumim pentru un topic in care ne-am mai ras si noi si cu care nu am inteles ce ... ai vrut. Daca ai cautat o explicatie, da-i o bere lui Zidu si mergi de ii fa cadou sticla goala schimbatorului de manete. +Like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Dacă evapora lichidul era poate mai bine. In schimb, rămână lichid, necomprimabil, iar la cald totul dilateaza și singura direcție în care se pot misca plăcuțele e spre disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 lichidul evaporat da franare proasta daca placutele nu erau in contact cu discul cand a inceput sa se evapore (atunci ai gaz in instalatie si degeaba apesi pe levier). DAca placutele sunt langa disc si ai presiune in etrier efectul este ala de a impinge mai mult placuta in disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.