ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Daca bati cu aia in dopul de la ulei ai sanse mari sa spargi baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Ok, ma dau batut, sunt unii pe aici care posteaza numai de dragul de a contrazice (nu ma refer la tine nervule, este aiurea sa ne contram in denumiri), fara a oferi solutii reale pentru a rezolva problema colegului. Tonul pe care o fac denota un comportament de "tzatza" care le stie pe toate si care numai civilizat nu este. Apelative ca "habarnardisti" nu face cinste utilizatorului. Anonimatul forumului, din pacate, permite multor neciopliti sa jigneasca aiurea. tu esti ala friend, tu m-ai contrazis pe mine , clestele pe care l-am postat eu desface instant fara greturi, nici macar nu te chinui ... dar tu nu prea ai pus mana sa faci nimic ,dezvolti teorii pe internet. eu zic sa vina nenea ala cu electroeroziunea CNC sa faca un hexagon interior ca sa-l scoata cu inbus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Daca bati cu aia in dopul de la ulei ai sanse mari sa spargi baia de ulei. Gresit. Mare parte din forta ciocanului se transforma din rectiliniu in rotativ ... Ma rog momentul fortei sau cum se cheama treaba acolo. Am desfacut suruburi de carena cu asta si nu s-a spart nimic. Editat Aprilie 13, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Ai reusit sa-l desfaci, crazy_mouse_87? Ca pe aici tot se contrazic oamenii astia... Spune-ne si noua ce ai reusit ca suntem curiosi Sau tu doar ai lansat pastila si, de fapt, ai schimbat uleiul de mult si te plimbi de numa' numa', lasand fraierii sa se certe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Gresit. Mare parte din forta ciocanului se transforma din rectiliniu in rotativ ... Ma rog momentul fortei sau cum se cheama treaba acolo. Am desfacut suruburi de carena cu asta si nu s-a spart nimic. fierul in care e infipt surubul carenei nu e casang asa cum e baia de ulei din aluminiu. Trimite destul soc si in piesa. Eu prefer sa pun o tubulara bine aleasa - fara sanfren pt a prinde cat mai mult pe laturile surubului si sa lovesc in antrenor cu ciocanu pentru a avea doar cuplu de desfacere. Fiecare face ce vrea (am si eu o scula de soiul ala acasa si mai stiu si tehnica de la ij la care nu ii desfaceai suruburile sau le stricai daca nu dadeai 2 ciocane in surubelnita inainte sa vrei sa le desfaci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) ...revin Editat Aprilie 13, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 ...revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy_129 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Aceasta problema o am si eu acum, la acelasi model de motor, doar ca pana nu iau alt buson nu ma apuc de treaba. Cred ca varianta cu moxul e cea mai indicata . Mutam de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Cea mai indicata e metoda cel mai putin distructiva pentru buson. Si aia nu e in nici un caz "moxul". Daca busonul nu e rotund deja - atunci cheia tubulara de impact cu 6 laturi + soc(cu ciocanul sau pistol cu bataie) e varianta cea mai potrivita. Cheia hexagonala antreneaza pe laturile hexagonului, nu pe colturi ca cheile cu 12 laturi (poligonale), deci suprafata mare de contact; socul ajuta la "ruperea" aderentei generate de oxizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Uff un buson cu 4 lini filet, infiletat in aluminiu,si care sta in ulei. 20 de pagini.. Si cand auzi de oxid pe un buson de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 E sfânta garnitura aia de cupru,că strangulare prea tare și blochezi bușonul sau riști să nu il strangi cum.trebuie și la monocilindrice care vibrează pățești că mine,de desface in mers și îți vine tot uleiul pe roata spate și în mers nu e tocmai plăcut.Garnitura de cupru plus cheie bună și dinamometrica că sa fie sfânt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Nu am văzut din aluminiu dar cred că există,importanta e șaibă aia,pe care 8 din zece mecanici nu o schimba desi e pana in 10 lei.Aaa poate mă înșel dar la bujii parca e din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 La bujii daca e e din oţel. As avea retineri in utilizarea cheilor de impact, mai ales a celor pe baza de ciocan. Exista tubulare mai destepte decat hexagonalele, sunt lobate si aplica forta pe laturile hexagonului. Ca buba ma gandesc ca nu e forta insuficienta, ci imposibilitatea de a o aplica pe un buşon maltratat. Care de regula se fwte in timp, deci poti pregati unul nou pt urmatorul schimb cand vezi ca incepe sa arate nasol. Garnitura e 2-3 lei la bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.