Sari la conținut

k1200s


Postări Recomandate

buna se incercam din nou.

numele meu este Madalin,sunt nou pe forum.

Am o problemă cu motocicleta,un Bmw k1200s din 2007 am cumpărato noua.In urma cu 5 ani am avut un accident cu ea si de atunci sta in garaj,anul acesta man hotarat sa o repar si acum nu porneste,singura piesa ce am schimbat este swichul de la contact.Are baterie noua,benzina,electromotorul intoarce,am eroare de la abs pe bord.

Dacă poate cineva sa ma ajute,ma descurc si cu reparațiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eroarea de ABS in sine nu ar trebui sa previna pornirea motocicletei (asta daca e intr-adevar eroare, unele modele de BMW aveau becul de ABS aprins pana cand faceau cativa metri )

Daca motocicleta a stat 5 ani e recomandabil sa ii faci schimbul de uleiuri (nu uita de cel de la grup).

Benzina - sper ca ai pus benzina proaspata, nu ce a fost in ea acum 5 ani. Daca nu - schimba repede si curata bujiile.

Verifica daca porneste pompa de benzina (cand pui contactul ar trebui sa se auda in rezervor pentru aproximativ 2 secunde)

Unele agregate au un intrerupator inertial care trebuie resetat dupa plezneala (auto sigur au) - verifica manualul/ pe net si vezi daca exista - efectul lui e sa taie pompa de benzina

verifica daca evacueaza ceva cand dai la automat si daca miroase a benzina - in 5 ani e timp suficient sa fi facut ceva cuib pe acolo sau sa aiba apa in partea de jos a tobei - depinde unde a stat mobra

Verifica filtrul de aer - in functie de model e posibil sa se fi dezintegrat in timp sau - dece nu - sa ai cuib de viespi acolo.

Incearca pornirea cu capacul de la rezervor desfacut - sa nu fie infundat orificiul de aerisire si sa faca vaccum in rezervor - cat sa nu umple instalatia de benzina

Freaca kill switch nitel, sa nu fi oxidat. La unele mobre taie doar scanteia, nu si electromotorul.

 

ce switch de la contact ai schimbat? poate are treaba cu ceva cip (verifici in manual daca are asa ceva) sau un fir pus aiurea pe acolo.

 

Locatie ? poate are careva pe langa tine o interfata de diagnoza ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:mexicanwave:

 

@ ZIDU' ...Ca la "carte"! " :)

@madalin1982....mobra trebuie luata la puricat, adica verifici ce a zis colegul mai sus si le elimini pe rand, asta daca pe pricepi la "mangaiat" mobre.

Totusi, avand in vedere faptul ca a avut un accident si mai este si statuta de 5 ani eu zic sa ii faci un bine si sa o duci la un doctor de mobre. Te costa 150 lei o platforma plus inca cateva sute de lei o diagnosticare. Eu zic ca in maxim 100 euro afli ce este in neregula cu ea, daca merita sa o repari si cam cat ar costa reparatia.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o vaga impresie ca pe la om prin judet nu prea se plateste in lei :)

 

Cand ai avut accident, ce ai stricat la ea? Ai reparat ceva la ea intre timp sau de atunci sta avariata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate uleiurile schimbate benzina noua,swichul l-am cumpărat nou,altceva nu sa stricat,toata instalația electrică verificată,un cablu rupt dar rezolvat deja

Am o vaga impresie ca pe la om prin judet nu prea se plateste in lei :)

Cand ai avut accident, ce ai stricat la ea? Ai reparat ceva la ea intre timp sau de atunci sta avariata?

ă stat până acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de bateria aia noua - bmw dezactiveaza ABS daca bateria nu e suficient de potenta. Fie o incarci bine si mai incerci dupa aia, fie ii dai ceva curent de la o masina, sa vezi ce zice.

O baterie slaba poate avea ca rezultat ce ti se intampla tie chiar daca invarte motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah, cel puțin nu la acest model. Poți avea putere-n baterie pentru far, bord și făcut check-ul (inclusiv ABS), dar nu destul pentru a învârti starter-ul. Deci blocajul nu este acolo. Îmi sună fie a problemă de scânteie, fie de carburant.

Nu știu dacă verificarea pe care o face când pui contactul ține cont și de starea pompei, deci fă ce a zis ZIDU':

Verifica daca porneste pompa de benzina (cand pui contactul ar trebui sa se auda in rezervor pentru aproximativ 2 secunde)

 

Dacă pornește pompa, dezbrac-o de carene și verifică:

 

  • dacă ai scânteie în bujii
  • starea furtunelor de carburant, să fie toate întregi și conectate unde trebuie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in capul pistoanelor daca te uiti dinspre radiattor le vezi. Cum se ajunge la ele nu am idee, cel mai probabil trebuie sa dai rezervorul jos. Ai un manual pt motoreta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in capul pistoanelor daca te uiti dinspre radiattor le vezi. Cum se ajunge la ele nu am idee, cel mai probabil trebuie sa dai rezervorul jos. Ai un manual pt motoreta ?

tu ai vazut motocicleta asta live?

 

am mai zis, desfaci juma de motocicleta sa ajungi la bujii , inclusiv radiatorul .

 

sansele sa nu porneasca din cauza bujiilor sunt foarte mici

 

 

da-i la automat serii de 5 secunde cu acceleratia deschisa complet , pauze de 20 secunde intre ! (bateria incarcata si in stare buna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mobra live, chiar ma manca de una dar din pacate nu va fi anul asta. In nici un caz nu am scarpinat dupa bujii si altele pe la ea


» Post actualizat in 11 May 2017 12:16

tu o banuiesti de innecat. Eu banuiesc ca dintr-un motiv sau altul nu da scanteie ca prima idee (cu benzina proaspata nu avea voie sa se innece)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mobra live, chiar ma manca de una dar din pacate nu va fi anul asta. In nici un caz nu am scarpinat dupa bujii si altele pe la ea

» Post actualizat in 11 May 2017 12:16

tu o banuiesti de innecat. Eu banuiesc ca dintr-un motiv sau altul nu da scanteie ca prima idee (cu benzina proaspata nu avea voie sa se innece)

daca nu da scanteie deloc se uita la ea ca n-are ce sa-i faca , daca are bulan e doar innecata cu benzina veche si nu stie s-o porneasca

 

altfel (daca) ajunge la bujii si incearca el sa verifice "scanteia" si arde 1-2 bobine .. e 150e una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai vazut motocicleta asta live?

 

am mai zis, desfaci juma de motocicleta sa ajungi la bujii , inclusiv radiatorul .

 

sansele sa nu porneasca din cauza bujiilor sunt foarte mici

 

 

da-i la automat serii de 5 secunde cu acceleratia deschisa complet , pauze de 20 secunde intre ! (bateria incarcata si in stare buna)

am sa încarc asa sa vad poate poate,mersi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu da scanteie deloc se uita la ea ca n-are ce sa-i faca , daca are bulan e doar innecata cu benzina veche si nu stie s-o porneasca

 

Păi tocmai: măcar s-o scoată din gaură și vadă dacă-i udă. Hăhă.

 

recunosc ca mi-e lene sa ma uit in manual daca are senzor de inclinare...

 

N-are. Dar dacă ai manualul pune-l aci să-l vadă și plebea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fratioare, voi nu cititi atent? Omul nici nu stie unde vin bujiile si voi ii dati sa faca nu stiu ce teste, daca da scanteie sau nu!

Nici macar nu spune de unde este, sa-l trimitem la un mecanic in orasul respectiv!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-62475300-1494517222_thumb.jpg

 

BMW K... 1200 Stradal... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa tii bujia pe motor si sa dai la automat nu arde nimic. Daca face plici sta linistit. Nu arde nimic daca procedeaza asa.

 

trebuie golit radiatorul si scos de acolo ca sa ajungi la bujii http://www.k-bikes.com/forums/43-k12-1300gt-next-gen/25360-everything-ive-learned-about-my-2007-k1200gt.html tips and tricks aici. DAca te uiti cu atentie poate ajungi la una din ele si te lamuresti cum sta cu scanteia.

Incearca intai treaba zisa de superbec - cu inecatul


» Post actualizat in 11 May 2017 16:16

din a 2-a poza de aici se paore ca poti ajunge macar la o bujie fara sa golesti nimic. Oricum ai tutorial complet de schimbat lichidul de racire :) http://www.k-bikes.com/forums/91-k12-1300r-r-sport/13670-coolant-change-adventure-2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare, voi nu cititi atent? Omul nici nu stie unde vin bujiile si voi ii dati sa faca nu stiu ce teste, daca da scanteie sau nu!

Nici macar nu spune de unde este, sa-l trimitem la un mecanic in orasul respectiv!

locuiesc în germania,poate stiu cum se verifica si bujiile,am întreba unde sunt doar sa stiu de unde sa incep sa demontez dacă trebuie,puteau sa fie în spate asa trebuia sa demontez doar rezervorul si cutia de aer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa tii bujia pe motor si sa dai la automat nu arde nimic. Daca face plici sta linistit. Nu arde nimic daca procedeaza asa.

asta te-a invatat reparatorul de dacii la care a facut alexen ucenicia?

 

fix asa se ard bobinele COP ! mecanic prost, capac culbutori vopsit electrostatic ... nu da scanteie domle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe motor presupune sa gasesti o suprafata metalica pe care sa o rezemi. trebuie sa scriu toate detaliile? sau sa mentiones o unealta din aia de masurat scanteia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...