madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 buna se incercam din nou. numele meu este Madalin,sunt nou pe forum. Am o problemă cu motocicleta,un Bmw k1200s din 2007 am cumpărato noua.In urma cu 5 ani am avut un accident cu ea si de atunci sta in garaj,anul acesta man hotarat sa o repar si acum nu porneste,singura piesa ce am schimbat este swichul de la contact.Are baterie noua,benzina,electromotorul intoarce,am eroare de la abs pe bord. Dacă poate cineva sa ma ajute,ma descurc si cu reparațiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Eroarea de ABS in sine nu ar trebui sa previna pornirea motocicletei (asta daca e intr-adevar eroare, unele modele de BMW aveau becul de ABS aprins pana cand faceau cativa metri ) Daca motocicleta a stat 5 ani e recomandabil sa ii faci schimbul de uleiuri (nu uita de cel de la grup). Benzina - sper ca ai pus benzina proaspata, nu ce a fost in ea acum 5 ani. Daca nu - schimba repede si curata bujiile. Verifica daca porneste pompa de benzina (cand pui contactul ar trebui sa se auda in rezervor pentru aproximativ 2 secunde) Unele agregate au un intrerupator inertial care trebuie resetat dupa plezneala (auto sigur au) - verifica manualul/ pe net si vezi daca exista - efectul lui e sa taie pompa de benzina verifica daca evacueaza ceva cand dai la automat si daca miroase a benzina - in 5 ani e timp suficient sa fi facut ceva cuib pe acolo sau sa aiba apa in partea de jos a tobei - depinde unde a stat mobra Verifica filtrul de aer - in functie de model e posibil sa se fi dezintegrat in timp sau - dece nu - sa ai cuib de viespi acolo. Incearca pornirea cu capacul de la rezervor desfacut - sa nu fie infundat orificiul de aerisire si sa faca vaccum in rezervor - cat sa nu umple instalatia de benzina Freaca kill switch nitel, sa nu fi oxidat. La unele mobre taie doar scanteia, nu si electromotorul. ce switch de la contact ai schimbat? poate are treaba cu ceva cip (verifici in manual daca are asa ceva) sau un fir pus aiurea pe acolo. Locatie ? poate are careva pe langa tine o interfata de diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 @ ZIDU' ...Ca la "carte"! " @madalin1982....mobra trebuie luata la puricat, adica verifici ce a zis colegul mai sus si le elimini pe rand, asta daca pe pricepi la "mangaiat" mobre. Totusi, avand in vedere faptul ca a avut un accident si mai este si statuta de 5 ani eu zic sa ii faci un bine si sa o duci la un doctor de mobre. Te costa 150 lei o platforma plus inca cateva sute de lei o diagnosticare. Eu zic ca in maxim 100 euro afli ce este in neregula cu ea, daca merita sa o repari si cam cat ar costa reparatia. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Am o vaga impresie ca pe la om prin judet nu prea se plateste in lei Cand ai avut accident, ce ai stricat la ea? Ai reparat ceva la ea intre timp sau de atunci sta avariata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 toate uleiurile schimbate benzina noua,swichul l-am cumpărat nou,altceva nu sa stricat,toata instalația electrică verificată,un cablu rupt dar rezolvat deja Am o vaga impresie ca pe la om prin judet nu prea se plateste in lei Cand ai avut accident, ce ai stricat la ea? Ai reparat ceva la ea intre timp sau de atunci sta avariata? ă stat până acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 apropo de bateria aia noua - bmw dezactiveaza ABS daca bateria nu e suficient de potenta. Fie o incarci bine si mai incerci dupa aia, fie ii dai ceva curent de la o masina, sa vezi ce zice. O baterie slaba poate avea ca rezultat ce ti se intampla tie chiar daca invarte motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Neah, cel puțin nu la acest model. Poți avea putere-n baterie pentru far, bord și făcut check-ul (inclusiv ABS), dar nu destul pentru a învârti starter-ul. Deci blocajul nu este acolo. Îmi sună fie a problemă de scânteie, fie de carburant. Nu știu dacă verificarea pe care o face când pui contactul ține cont și de starea pompei, deci fă ce a zis ZIDU': Verifica daca porneste pompa de benzina (cand pui contactul ar trebui sa se auda in rezervor pentru aproximativ 2 secunde) Dacă pornește pompa, dezbrac-o de carene și verifică: dacă ai scânteie în bujii starea furtunelor de carburant, să fie toate întregi și conectate unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 pompa funcționează cred ca nu am scânteie pe eșapament miroase a benzina,unde sunt mai exact bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 in capul pistoanelor daca te uiti dinspre radiattor le vezi. Cum se ajunge la ele nu am idee, cel mai probabil trebuie sa dai rezervorul jos. Ai un manual pt motoreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Capacele gri din capul pistoanelor: Nici eu nu știu dacă trebuie să dai jos radiatorul ca să ajungi la ele, sau ai loc pe lângă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 in capul pistoanelor daca te uiti dinspre radiattor le vezi. Cum se ajunge la ele nu am idee, cel mai probabil trebuie sa dai rezervorul jos. Ai un manual pt motoreta ? tu ai vazut motocicleta asta live? am mai zis, desfaci juma de motocicleta sa ajungi la bujii , inclusiv radiatorul . sansele sa nu porneasca din cauza bujiilor sunt foarte mici da-i la automat serii de 5 secunde cu acceleratia deschisa complet , pauze de 20 secunde intre ! (bateria incarcata si in stare buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 am vazut mobra live, chiar ma manca de una dar din pacate nu va fi anul asta. In nici un caz nu am scarpinat dupa bujii si altele pe la ea » Post actualizat in 11 May 2017 12:16tu o banuiesti de innecat. Eu banuiesc ca dintr-un motiv sau altul nu da scanteie ca prima idee (cu benzina proaspata nu avea voie sa se innece) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 radiatorul sigur poate si furca,telescop, deci toata fata,a fost demontata dar nu mia trecut prin cap sa schimb bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 am vazut mobra live, chiar ma manca de una dar din pacate nu va fi anul asta. In nici un caz nu am scarpinat dupa bujii si altele pe la ea » Post actualizat in 11 May 2017 12:16 tu o banuiesti de innecat. Eu banuiesc ca dintr-un motiv sau altul nu da scanteie ca prima idee (cu benzina proaspata nu avea voie sa se innece) daca nu da scanteie deloc se uita la ea ca n-are ce sa-i faca , daca are bulan e doar innecata cu benzina veche si nu stie s-o porneasca altfel (daca) ajunge la bujii si incearca el sa verifice "scanteia" si arde 1-2 bobine .. e 150e una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 tu ai vazut motocicleta asta live? am mai zis, desfaci juma de motocicleta sa ajungi la bujii , inclusiv radiatorul . sansele sa nu porneasca din cauza bujiilor sunt foarte mici da-i la automat serii de 5 secunde cu acceleratia deschisa complet , pauze de 20 secunde intre ! (bateria incarcata si in stare buna) am sa încarc asa sa vad poate poate,mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 recunosc ca mi-e lene sa ma uit in manual daca are senzor de inclinare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 daca nu da scanteie deloc se uita la ea ca n-are ce sa-i faca , daca are bulan e doar innecata cu benzina veche si nu stie s-o porneasca Păi tocmai: măcar s-o scoată din gaură și vadă dacă-i udă. Hăhă. recunosc ca mi-e lene sa ma uit in manual daca are senzor de inclinare... N-are. Dar dacă ai manualul pune-l aci să-l vadă și plebea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 pai daca nu vreti sa intelegeti ca dureaza ceva sa ajungi la bujii ...nu-i naked v2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2017 Admin Share Postat Mai 11, 2017 Fratioare, voi nu cititi atent? Omul nici nu stie unde vin bujiile si voi ii dati sa faca nu stiu ce teste, daca da scanteie sau nu! Nici macar nu spune de unde este, sa-l trimitem la un mecanic in orasul respectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 BMW K... 1200 Stradal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 sa tii bujia pe motor si sa dai la automat nu arde nimic. Daca face plici sta linistit. Nu arde nimic daca procedeaza asa. trebuie golit radiatorul si scos de acolo ca sa ajungi la bujii http://www.k-bikes.com/forums/43-k12-1300gt-next-gen/25360-everything-ive-learned-about-my-2007-k1200gt.html tips and tricks aici. DAca te uiti cu atentie poate ajungi la una din ele si te lamuresti cum sta cu scanteia. Incearca intai treaba zisa de superbec - cu inecatul » Post actualizat in 11 May 2017 16:16din a 2-a poza de aici se paore ca poti ajunge macar la o bujie fara sa golesti nimic. Oricum ai tutorial complet de schimbat lichidul de racire http://www.k-bikes.com/forums/91-k12-1300r-r-sport/13670-coolant-change-adventure-2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Si cat timp ziceti ca trebuie sa stea benzina ca sa se invecheasca si sa inece mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 Fratioare, voi nu cititi atent? Omul nici nu stie unde vin bujiile si voi ii dati sa faca nu stiu ce teste, daca da scanteie sau nu! Nici macar nu spune de unde este, sa-l trimitem la un mecanic in orasul respectiv! locuiesc în germania,poate stiu cum se verifica si bujiile,am întreba unde sunt doar sa stiu de unde sa incep sa demontez dacă trebuie,puteau sa fie în spate asa trebuia sa demontez doar rezervorul si cutia de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 sa tii bujia pe motor si sa dai la automat nu arde nimic. Daca face plici sta linistit. Nu arde nimic daca procedeaza asa. asta te-a invatat reparatorul de dacii la care a facut alexen ucenicia? fix asa se ard bobinele COP ! mecanic prost, capac culbutori vopsit electrostatic ... nu da scanteie domle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 pe motor presupune sa gasesti o suprafata metalica pe care sa o rezemi. trebuie sa scriu toate detaliile? sau sa mentiones o unealta din aia de masurat scanteia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.