Jump to content
Sign in to follow this  
madalin1982

k1200s

Recommended Posts

 

Nu nu trebuie sa fii DOAR mecanic ci si electrician ca sa schimbi cadrul unui motor... sunt curios cum ai mutat instalatia electrica FARA SA STII UNDE SUNT BUJIILE???

 

Tu chiar esti proprietarul acestui motor... sau l-ai "imprumutat" (fara stirea proprietarului), ca mie imi cam pute topicul asta. Dupa un accident care a produs fisurarea cadrului singura "piesa" avariata este... switch-ul contactului??? Presupun ca stii ca motorul porneste mult mai usor daca folosesti cheia, da? De preferat cea originala! Merge si sa faci by-pass la contact... daca stii unde si cum, insa la motorul asta e mai greu, mult mai greu.

 

Ia pune o poza cu motorul... in care sa se vaza numarul si seriile!

crezi că toata lumea este ca tine,cum am zis si mai sus,il am de nou am toate actele de la cadrul fisurat cât si de la cel montat, nu prea mirosi bine😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca le ai nu ar fi rau sa le arati, va inlatura suspiciunile aparute pe aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

daca le ai nu ar fi rau sa le arati, va inlatura suspiciunile aparute pe aici

chiar crezi ca ma interesează de suspiciunile altora,gândiți logic dacă era furată o reparat? sau o vindeam la piese?😉

» Post actualizat in 12 May 2017 15:37

să schimbi instalatie electrică nu trebuie sa scoti nici o mufa de la locul ei,toata instalația este prinsă cu niste soricei pe cadru pe interior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat timp exista suspiciuni e posibil sa nu mai vrea nimeni sa te ajute

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

să schimbi instalatie electrică nu trebuie sa scoti nici o mufa de la locul ei,toata instalația este prinsă cu niste soricei pe cadru pe interior

WTF? Va dati seama cat chin ar fi sa faci asa ceva (asta daca ar fi posibil..pt. ca eu am mari indoieli).... sa muti instalatia electrica de pe un cadru pe altul fara sa deconectezi macar bujiile, injectoarele ..si asa mai departe.

Daca nu e "la misto" topicul ..e si mai grav :)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul minte de-ngheata apele, limba romana ii este straina (asta-i de-nteles ca doar sta la jermania, s-o fi apucat de-nvatat limba localnicilor si se sterge usor, usor limba natala, ca doar nu-i loc pentru amandoua), motorul e posibil sa fi fost furat, iar asta cu schimbatul cadrului in garaj i-o gogorita atat de amuzanta incat nu stiu de cine sa rad mai intai; de el, sau de cei care-l cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit ca nu am uitat limba română,si nici nu-mi place in germania,invit pe cine vrea care are drum prin apropriere de ulm sa vada dacă vb prosti pot sa demonstrez tot cea ce zic documentativa inainte de-a face mincinos si prost pe fata

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51574


tema de casa pt toti care mânca cacao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praleo, normal ca nu ai uitat limba romana pentru ca de fapt nu ai stiut-o bine niciodata dar pun pariu ca ti-ai dat licenta in jales romanes... ca nah, acuma cu tot rahatul de la UE trebuie sa fim "politically correct"!

 

Pui pozele alea sau ... haide bafta delo-delo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praleo, normal ca nu ai uitat limba romana pentru ca de fapt nu ai stiut-o bine niciodata dar pun pariu ca ti-ai dat licenta in jales romanes... ca nah, acuma cu tot rahatul de la UE trebuie sa fim "politically correct"!

 

Pui pozele alea sau ... haide bafta delo-delo?

bai oameni buni,ma uit la profilele voastre si raman uimit că aveti o varsta dar minte p.. a,numai la furat va sta capul,de aia a ajuns tara aia in halul in care este.cum am zis am toate actele pot sa demonstrez, iti dau adresa sa trimiți politia dacă vrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai bre nu te mai ambala ...cu vremea asta....se mai distreaza si lumea :P mai ales cand le ridici la fileu cu atata darnicie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hai bre nu te mai ambala ...cu vremea asta....se mai distreaza si lumea :P mai ales cand le ridici la fileu cu atata darnicie :lol:

😥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa elimini toate suspiciunile ar fi fost simplu sa pui o poza cu actele de provenienta.

Acum de ce nu faci asta,si iti place sa pastrezi aceasta "stare".tu stii mai bine.

Din punct de vedere tehnic fata de ce-ai facut,si ce poti sa faci la moto...sunt multe afirmatii care se bat "cap in cap"

Eu iti doresc succes indiferent ce vrei sa faci!😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie discutiile mi se par de un absurd total!

Esti in Germania, gasesti ateliere peste tot, urc-o intr-o duba asa decojita si mergi la un atelier cu ea, te costa ceva, dar nu bajbai.

Sa incerci sa tot faci teste cand tu habar nu ai unde sunt bujiile inseamna ceva. Culmea este ca esti si luat in serios!

Sa nu crezi că in germania,pt simplul fapt ca sunt aici gasesti mecanici buni,si nu am incredere dacă nu cunosc.iti mai spun un lucru,mecanici ca in romania nu gasesti nici unde in orice domeniu,dar nu ca majoritatea de pe forum doar bla bla bla si atat🙏

» Post actualizat in 13 May 2017 21:38

Omul minte de-ngheata apele, limba romana ii este straina (asta-i de-nteles ca doar sta la jermania, s-o fi apucat de-nvatat limba localnicilor si se sterge usor, usor limba natala, ca doar nu-i loc pentru amandoua), motorul e posibil sa fi fost furat, iar asta cu schimbatul cadrului in garaj i-o gogorita atat de amuzanta incat nu stiu de cine sa rad mai intai; de el, sau de cei care-l cred.

romana mea

este proastă,dar la cum scri ma gandesc ca esti profesor de limba română,sigur ai facultate si masterat,poate îmi dai meditații si mie😂😂😂

» Post actualizat in 13 May 2017 21:46

WTF? Va dati seama cat chin ar fi sa faci asa ceva (asta daca ar fi posibil..pt. ca eu am mari indoieli).... sa muti instalatia electrica de pe un cadru pe altul fara sa deconectezi macar bujiile, injectoarele ..si asa mai departe.

Daca nu e "la misto" topicul ..e si mai grav :)).

spune-mi cum sa postez un film demonstrativ pe scurt sa-ti demonstrez ce zic vrei sau da-mi e-mailul tau in privat si postezi tu mai departe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa elimini toate suspiciunile ar fi fost simplu sa pui o poza cu actele de provenienta.

Acum de ce nu faci asta,si iti place sa pastrezi aceasta "stare".tu stii mai bine.

Din punct de vedere tehnic fata de ce-ai facut,si ce poti sa faci la moto...sunt multe afirmatii care se bat "cap in cap"

Eu iti doresc succes indiferent ce vrei sa faci!

 

Tu chiar crezi o iota din povestea asta?

 

Deci! A fost odata ca niciodata... un K1200S cumparat DE NOU acum 10 ani. Nu se specifica daca in Romania sau Germania, ci doar ca dupa 5 ani a suferit un accident "minor" in urma caruia s-a fisurat cadrul... si s-a "defectat" ceva pe la contact. Dupa 5 ani de la accident, proprietarul cere ajutor pe forum sa-l porneasca de data asta mentionand ca locatie Germania. Intre timp, acelasi proprietar a inlocuit cadrul fisurat cu altul, nu se mentioneaza daca nou sau second dar se pomeneste de existenta unor acte de provenienta. Nu stie insa unde sunt bujiile, ca de verificat, stie cum sa le verifice.

 

Acuma, zic si eu, cine are bani sa-si cumpere un K1200S de nou... isi permite si reviziile sau reparatiile la un service, nu? Indiferent daca este vorba despre BMW sau un alt service independent. Deoarece proprietarul este total pe dinafara cu mecanica si electrica.

 

In plus, in Germania cadru fisurat inseamna dauna totala, motorul este scos din circulatie si eventual facut bucati la piese second hand.

 

Cel mai dubios insa mi se pare "defectul" la contact. Cum mama ma-sii, dupa un accident in care se produce fisurarea cadrului se "strica" doar contactul? Sau switch-ul contactului, ca nu e foarte clar. Nu telescoape, nu furca... care de obicei se stramba la impacturi mult mai usoare, nu rezervor infundat, nu carene... nimic. Doar switch-ul contactului!

 

Eu daca as fi moderator as inchide acest topic!

» Post actualizat in 15 May 2017 10:39

bai oameni buni,ma uit la profilele voastre si raman uimit că aveti o varsta dar minte p.. a,numai la furat va sta capul,de aia a ajuns tara aia in halul in care este.cum am zis am toate actele pot sa demonstrez, iti dau adresa sa trimiți politia dacă vrei

 

Tara aia a ajuns in halul ala din cauza mincinosilor si smenarilor, asa ca tine! Bine... si intr-o mare proportie a pensionarilor neo-comunisti cu creierele spalate... dar aia macar au o scuza!

 

Ia da adresa, am un prieten in Frankurt, fost mecanic moto, e cam departe dar il intreb daca are drum prin zona Ulm-ului in viitorul apropiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau switch-ul contactului, ca nu e foarte clar. Nu telescoape, nu furca... care de obicei se stramba la impacturi mult mai usoare, nu rezervor infundat, nu carene... nimic. Doar switch-ul contactului!

 

Nu vreau să fiu avocatul dracului, dar a menționat că a schimbat butonul de demaraj care se află pe semighidonul drept. Faptul că a fost distrus în incident este plauzibil. Dacă era o problemă cu cheia sau contactul, mesajul de eroare din bord ar fi fost altul. Rezervorul este din plastic, ori se sparge, ori scapă. De carene nu ai neapărat nevoie ca să o pornești. Telescoape n-are și nici furcă în sensul tradițional.

 

În rest nu mă pronunț.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, orice e plauzibil... teoretic daca reusesti sa faci transplantezi aripile a mai multor gaini unui porc poti obtine... un porc zburator! Ori sunt eu paranoic, ori voi prea naivi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exagerezi :)

 

S-ar putea să ai dreptate și să fie ceva nasol la mijloc.

 

Sau s-ar putea să nu.

 

Poți fi reticent și fără agresivitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Poți fi reticent și fără agresivitate.

 

Sa-ti aduci aminte de asta cand cineva o sa incerce sa-ti porneasca motorul tau... fara stirea ta, bineinteles!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tu chiar crezi o iota din povestea asta?

 

Deci! A fost odata ca niciodata... un K1200S cumparat DE NOU acum 10 ani. Nu se specifica daca in Romania sau Germania, ci doar ca dupa 5 ani a suferit un accident "minor" in urma caruia s-a fisurat cadrul... si s-a "defectat" ceva pe la contact. Dupa 5 ani de la accident, proprietarul cere ajutor pe forum sa-l porneasca de data asta mentionand ca locatie Germania. Intre timp, acelasi proprietar a inlocuit cadrul fisurat cu altul, nu se mentioneaza daca nou sau second dar se pomeneste de existenta unor acte de provenienta. Nu stie insa unde sunt bujiile, ca de verificat, stie cum sa le verifice.

 

Acuma, zic si eu, cine are bani sa-si cumpere un K1200S de nou... isi permite si reviziile sau reparatiile la un service, nu? Indiferent daca este vorba despre BMW sau un alt service independent. Deoarece proprietarul este total pe dinafara cu mecanica si electrica.

 

In plus, in Germania cadru fisurat inseamna dauna totala, motorul este scos din circulatie si eventual facut bucati la piese second hand.

 

Cel mai dubios insa mi se pare "defectul" la contact. Cum mama ma-sii, dupa un accident in care se produce fisurarea cadrului se "strica" doar contactul? Sau switch-ul contactului, ca nu e foarte clar. Nu telescoape, nu furca... care de obicei se stramba la impacturi mult mai usoare, nu rezervor infundat, nu carene... nimic. Doar switch-ul contactului!

 

Eu daca as fi moderator as inchide acest topic!

» Post actualizat in 15 May 2017 10:39

 

 

Tara aia a ajuns in halul ala din cauza mincinosilor si smenarilor, asa ca tine! Bine... si intr-o mare proportie a pensionarilor neo-comunisti cu creierele spalate... dar aia macar au o scuza!

 

Ia da adresa, am un prieten in Frankurt, fost mecanic moto, e cam departe dar il intreb daca are drum prin zona Ulm-ului in viitorul apropiat.

eu nu am mentionat gravitatea accidentului,dar dacă schimbi roată fata ,furca , telescop,duolever,far,suport carenaj,sunt convins ca porneste fara probleme,am menționat mai sus ca am schimbat swichul de la intrerupator pt ca sa spart in urma accidentului si cred ca de la aia este,citeste cu atentie tot si după vb,baftă

» Post actualizat in 15 May 2017 15:47

 

Tu chiar crezi o iota din povestea asta?

 

Deci! A fost odata ca niciodata... un K1200S cumparat DE NOU acum 10 ani. Nu se specifica daca in Romania sau Germania, ci doar ca dupa 5 ani a suferit un accident "minor" in urma caruia s-a fisurat cadrul... si s-a "defectat" ceva pe la contact. Dupa 5 ani de la accident, proprietarul cere ajutor pe forum sa-l porneasca de data asta mentionand ca locatie Germania. Intre timp, acelasi proprietar a inlocuit cadrul fisurat cu altul, nu se mentioneaza daca nou sau second dar se pomeneste de existenta unor acte de provenienta. Nu stie insa unde sunt bujiile, ca de verificat, stie cum sa le verifice.

 

Acuma, zic si eu, cine are bani sa-si cumpere un K1200S de nou... isi permite si reviziile sau reparatiile la un service, nu? Indiferent daca este vorba despre BMW sau un alt service independent. Deoarece proprietarul este total pe dinafara cu mecanica si electrica.

 

In plus, in Germania cadru fisurat inseamna dauna totala, motorul este scos din circulatie si eventual facut bucati la piese second hand.

 

Cel mai dubios insa mi se pare "defectul" la contact. Cum mama ma-sii, dupa un accident in care se produce fisurarea cadrului se "strica" doar contactul? Sau switch-ul contactului, ca nu e foarte clar. Nu telescoape, nu furca... care de obicei se stramba la impacturi mult mai usoare, nu rezervor infundat, nu carene... nimic. Doar switch-ul contactului!

 

Eu daca as fi moderator as inchide acest topic!

» Post actualizat in 15 May 2017 10:39

 

 

Tara aia a ajuns in halul ala din cauza mincinosilor si smenarilor, asa ca tine! Bine... si intr-o mare proportie a pensionarilor neo-comunisti cu creierele spalate... dar aia macar au o scuza!

 

Ia da adresa, am un prieten in Frankurt, fost mecanic moto, e cam departe dar il intreb daca are drum prin zona Ulm-ului in viitorul apropiat.

ne cunoastem s-a ma faci mincinos,vrei s-ă fi contabilul meu,s-ă vezi cati banii am dat pe el si ce am bagat în el,iti ajung 2 min sunt vai steaua mea nu am după ce bea apa,stai la mana ta poate îmi dai o coaja de pâine

» Post actualizat in 15 May 2017 16:04

In plus, in Germania cadru fisurat inseamna dauna totala, motorul este scos din circulatie si eventual facut bucati la piese second hand.si dacă este dauna totală ai opțiunea sa-ti păstrezi jucăria(masină, mototocicleta,trotineta samd)si ti se scade din paguba,cum ai prieten in germania informeazate mai bine inainte sa te faci de ii pe aici,nu trebuie neapărat cadru fisurat sa primesti dauna totală😉tu cred ca faci parte din grupul ala cu creierii spălați,la cât de mincinos ma vezi, ai fi in stare să crezi ca-ti dau adresa corectă?

» Post actualizat in 15 May 2017 17:42

puteti închide,problemă rezolvată la service bmw,in ciuda invidiosilor,multumesc celor care au încercat să ajute,si multa sanatate (mumu)pt papagali

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

puteti închide,problemă rezolvată la service bmw,in ciuda invidiosilor,multumesc celor care au încercat să ajute,si multa sanatate (mumu)pt papagali

Faptul ca ti-ai rezolvat problema este un lucru bun. Este si mai bine ca ai dus-o la un service BMW, asa cum ti-au sugerat multi de pe aici. Nu stiu la cine te referi cand spui invidiosi, invidiosi pe ce?

Acum ramane partea cealalta, de bun simt si buna crestere: daca ai deschis un topic despre o problema si ti-ai rezolvat-o si cu ajutorul sfaturilor primite, elegant este sa ne spui si ce anume a avut motocicleta, care a fost problema, ce ti-au spus cei de la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faptul ca ti-ai rezolvat problema este un lucru bun. Este si mai bine ca ai dus-o la un service BMW, asa cum ti-au sugerat multi de pe aici. Nu stiu la cine te referi cand spui invidiosi, invidiosi pe ce?

Acum ramane partea cealalta, de bun simt si buna crestere: daca ai deschis un topic despre o problema si ti-ai rezolvat-o si cu ajutorul sfaturilor primite, elegant este sa ne spui si ce anume a avut motocicleta, care a fost problema, ce ti-au spus cei de la service?

cand a pus diagnoza a apărut eroarea ews trebuie schimbat cipul miercuri merg s-o ridic😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

eroarea ews poate aparea de la mai multe chestii, cipul bolnav fiind una din ele. cel mai frecvent apare daca ai schimbat module de pe mobre diverse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cât de mincinos ma vezi, ai fi in stare să crezi ca-ti dau adresa corectă?

 

 

» Post actualizat in 15 May 2017 17:42

puteti închide,problemă rezolvată la service bmw,in ciuda invidiosilor,multumesc celor care au încercat să ajute,si multa sanatate (mumu)pt papagali

 

Nu eu ti-am cerut adresa, singur te-ai oferit dar, bineinteles, in stilul caracteristic acum o dai la intors.

 

Poze cu motorul nu ai pus, actele nu le-ai aratat, cu adresa ai dat-o cotita... si acum zici ca ai gasit probleme la imobilizator. Descoperite de service-ul BMW!

 

In fine, poate ca motorul nu e ciordit, poate e doar ceva mangla cu asigurarile... numai tu stii insa adevarul! Cert e insa ca ai (mari) probleme de comunicare!

 

 

P.S. Ca fapt divers, poate gresesc dar eroarea EWS nu apare si in bord, e nevoie musai de diagnoza?

 

 

 

Sa fii iubit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu eu ti-am cerut adresa, singur te-ai oferit dar, bineinteles, in stilul caracteristic acum o dai la intors.

 

Poze cu motorul nu ai pus, actele nu le-ai aratat, cu adresa ai dat-o cotita... si acum zici ca ai gasit probleme la imobilizator. Descoperite de service-ul BMW!

 

In fine, poate ca motorul nu e ciordit, poate e doar ceva mangla cu asigurarile... numai tu stii insa adevarul! Cert e insa ca ai (mari) probleme de comunicare!

 

 

P.S. Ca fapt divers, poate gresesc dar eroarea EWS nu apare si in bord, e nevoie musai de diagnoza?

 

 

 

Sa fii iubit!

eu adresa pot sa ți-o dau,problemă este dacă daca ma crezi?

De poze am întrebat cum se pun mai sus.

Ciordit nu este sunt convins

Cu asigurarea sa rezolvat acum mult timp

De ce nu a apărut eroarea inainte nu mă intreba

si tu s-a fi iubit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...